Process – People - Physical Evidence

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Advertisements

H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ e-SQ Ποιότητα e-SQ ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Αγορά / επανάληψη αγοράς
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ANTISPAM ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΣΑΡΗΣ.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ:ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κος ΔΟΥΚΙΔΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ:ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Devices 1 billion smartphones by 2016, 350M of those being used at work People 82 % of the world's online population engages in social networking Cloud.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Κατερίνα Τζεβελέκου 2005.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Αλεξανδρής Κ., Ζαχαριάδης Π., Τσορμπατζούδης Χ., Γρούϊος Γ. ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Κος. Γ. Δουκίδης Κος. Π. Μηλιώτης ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : Κος. Σ. Ανδρουτσέλης-Θεοτόκης Γερολύμου Πελαγία Πέγκυ Παπαδάτος Μάρτσην Παναγιώτης.
0.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Εισαγωγή Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 10-12, Πέμπτη
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Κατασκευαστικό ΥπόδειγμαΥπόδειγμα Υπηρεσιών ΟρισμόςΜε βάση το προϊόν – ένα ακριβές και μετρήσιμο σύνολο χαρακτηριστικών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Προϊοντικές Αποφάσεις Για Υπηρεσίες. Τύποι προϊοντικών αποφάσεων για υπηρεσίες.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Οργάνωση και Διαχείριση Οδοντιατρείου Συντ. Μαθήματος Αν.Καθηγητής Ι. Τζούτζας Γιώργος Χατζηαργύρης Οδοντίατρος, MSc.
Σχεδιασμός-Διαχείριση-Μάρκετινγκ Τουρστικών Προορισμών 1.
Ενότητα # 1: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό Γεώργιος Απλαδάς Εαρινό εξάμηνο Μάθημα 1 Ο 1.
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 5: Ακούγοντας τον Καταναλωτή Υπηρεσιών
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Η έννοια του Πελάτη-Προμηθευτή
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Σημειώσεις για συζήτηση πάνω στο θέμα «ποιότητα στις υπηρεσίες»
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Πρακτική Εφαρμογή.
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
LEAN MANUFATURING & VALUE STREAM PROCESS
Ενεργειακός Σχεδιασμός για Παραγωγή Ενέργειας Καβάλα 2017
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Τι είναι οι υπηρεσίες; Όλες οι οικονομικές δραστηριότητες των οποίων το αποτέλεσμα δεν είναι φυσικό προϊόν, καταναλώνονται τη στιγμή που παράγονται, και.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Τι είναι οι ΑΠΕ; 11/11/2018 3ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας.
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Γ2 Σοφία Χαντζή.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
Μοντέλα αξιολόγησης ποιότητας υπηρεσιών
ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Process – People - Physical Evidence

CUSTOMER as a CO-CREATOR

CUSTOMER CENTRIC VIEW

INTERNAL CUSTOMER

Atmospherics

Μοντέλο SERVQUAL Αναμενόμενη υπηρεσία Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία Χάσμα 5 Parasuraman, Berry & Zeithaml, 1985 Αναμενόμενη υπηρεσία Πελάτης Χάσμα 5 Αντιλαμβανόμενη υπηρεσία Επιχείρηση Παρεχόμενη υπηρεσία Εξωτερική επικοινωνία προς τον πελάτη Χάσμα 4 Χάσμα 1 Χάσμα 3 Προδιαγραφές επιχείρησης για την ποιότητα της υπηρεσίας Χάσμα 2 Αντιλήψεις της επιχείρησης για τις προσδοκίες του πελάτη (ως προς την αναμενόμενη υπηρεσία)