Αναγέννηση και χριστιανισμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Πάσχα και η Ανάσταση του Χριστού
Advertisements

Χειμερινό Τρίμηνο 2005 Η ΒΙΒΛΟΣ
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΛΚΟΥΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΚΩΝ / ΝΟΣ ΛΙΑΚΑΚΗΣ.
Διαφορές Χριστιανών Καθολικών και Ορθόδοξων.
Θρησκευτικη μεταρρυθμιση
ΘΡΗΣΕΥΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ.
Θρησκευτικη μεταρρυθμιση
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΗΛΙΑΔΟΥ ΣΤ΄2.
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΗΚΑΣ ΣΤ’2 ΤΑΞΗ
12. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ορθοδοξίας
Η κρίση της εικονομαχίας διχάζει τους Βυζαντινούς
14. Αιρέσεις : εσωτερική πληγή της Εκκλησίας
Σταυροφορίες.
Κρυφή ΜατιάΒοήθεια Κοινού  Δελτίο Ερωτήσεων Ιστορίας Εύκολες Μέσης δυσκολίαςΔύσκολες Ιστορική ΠερίοδοςΒιβλίο Φιλοσοφικό Κίνημα Αστρονομία.
ΘΕ 5: Διάσπαση και αντιπαλότητα στις θρησκείες Φώτης Έξαρχος Β’1.
Τιτσιάνο “Η Αφροδίτη του Ουρμπίνο”
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Παράδοση είναι: α) καθετί που παραδίδεται στις επόμενες γενιές. β) Η μετάδοση των διηγήσεων και των διδασκαλιών. γ)
ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
Ευρώπη και Ευρωπαίοι στον αιώνα των θρησκευτικών πολέμων
 ΜαρτΙνΟΣ ΛοΥθηροΣ  Ο Μαρτίνος Λούθηρος (10Νοεμβρίου 1483–18 Φεβρουαρίου 1546) ήταν Γερμανός μοναχός, ιερέας, καθηγητής, θεολόγος, ηγέτης της εκκλησιαστικής μεταρρύθμισης του 16ου.
Γρήγορη επανάληψη.
8. Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
Αναγέννηση Η Αναγέννηση είναι ένα κίνημα κατά το οποίο αναβίωσε μέσα από την μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού. Ενισχύθηκε η πίστη στη.
Η Ευρώπη στα νεότερα χρόνια
17. Χριστιανικά άσκηση- Μοναχισμός
ΑΘΕΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Ο Χριστιανισμός επίσημη θρησκεία. Κεφ. 8
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
Φονταμεταλισμός Ελένη Κολιό Γ’1.
Για το μάθημα των Θρησκευτικών Μητσάνη Ιωάννα Γ2
ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ
Ο Προτεσταντισμός.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Η αναγέννηση 10 ος -12 ος αιώνας: Εμφάνιση των πόλεων στην ιταλική χερσόνησο στο πλαίσιο μιας νέας κοινωνικής οργάνωσης Από τον 12 ο αιώνα πλήθος εφευρέσεων.
12. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ορθοδοξίας
«ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ»
Η Ευρώπη του Μεσαίωνα Η Δυτική Ευρώπη
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Ευρωπαϊκή Ιστορία 6 συνάντηση (28/3/2017)
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
Η ιστορία της Εκκλησίας και η μελέτη της
Οι Εκκλησίες του κόσμου
Συνέπειες της Β’ Βατικανής Συνόδου
Η ετυμολογία της λέξης «Εκκλησία»
Απαρχές της Ευρωπαϊκής Ιστορίας
ΠΟΛΩΝΙΑ.
Θρησκευτική Μεταρρύθμιση
Επιστήμη και θρησκεία στην κατανόηση του κόσμου..
Πίστη και επιστήμη. Αλληλοαποκλειόμενα ή αλληλοσυμΠληρούμενα
ΘΕ4 Κατακουζηνός Βασίλης Α
Το σύμβολο της πίστεως ΘΕ4 ΔΡ9 ΜΑΡΙΑ ΠΑΛΛΑ.
1ο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ
ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ
ΘΕ 1. ΑΣΚ. 10 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δημήτρης Κασιμάτης.
ΧΩΡΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ
Η εκκλησία στη Δύση Η διάσπαση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας
Θρησκευτική Μεταρρύθμιση
Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων
Γεγονότα Μεταρρύθμισης
ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΛΟΥΘΗΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Οικονόμου Γιώργος Γ’2 29/11/14 Θ.Ε.:2Η Θρησκευτικά
Γεγονότα της Μεταρρύθμισης
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΥΘΜΗΣΗ ΣΤΟΝ 16 ΑΙΩΝΑ
ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.
Ο Χριστιανισμός επίσημη θρησκεία. Κεφ. 8 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2011.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναγέννηση και χριστιανισμός Αναγέννηση και χριστιανισμός

Η επίδραση της Αναγέννησης στις θρησκευτικές αντιλήψεις ο θεός να παύει να θεωρείται ως ο άγρυπνος τιμωρός, όπως στο μεσαίωνα, και δίνεται έμφαση στη μορφή του ως σοφού δημιουργού ο Ουμανισμός, χωρίς να έρθει σε ρήξη με το χριστιανικό δόγμα, άρχισε να αναζητά μια πιο άμεση & συναισθηματική σχέση του ανθρώπου με το Δημιουργό

Σχέση Ουμανισμού και Χριστιανισμού Ο Ουμανισμός δεν ήρθε σε ρήξη με το χριστιανικό δόγμα, αλλά με τη «γνώση», την οποία και θέλησε να πολεμήσει Η σχέση ουμανισμού + χριστιανισμού εκφράζεται μέσα από το έργο του Έρασμου, πρωτεργάτη του ουμανισμού

Η συμβολή του Έρασμου (ή Desiderious) (1467-1536) στη μεταβολή των θρησκευτικών αντιλήψεων υποστήριζε την επιστροφή του χριστιανισμού στις ρίζες του & την αποκάθαρση του χριστιανικού δόγματος από τις παραμορφώσεις που είχε υποστεί από τις μεταγενέστερες εκδόσεις των Γραφών έκανε έκκληση για μίμηση του Ιησού, μέσα από την εξοικείωση του πιστού με τον αληθινό λόγο του Θεού κήρυττε την αμεσότητα της σχέσης του πιστού με το Δημιουργό

Η συμβολή του Έρασμου (ή Desiderious) (1467-1536) στη μεταβολή των θρησκευτικών αντιλήψεων επιτέθηκε με σφοδρότητα στις αντιλήψεις της καθολικής εκκλησίας & στον τρόπο με τον οποίο ασκούσε την πνευματική της ηγεμονία Επισήμανε πολλαπλές καταχρήσεις εξουσίας (με αποτέλεσμα να παρερμηνεύεται το αληθινό νόημα της χριστιανικής θρησκείας) Επιδίωκε τη θρησκευτική μεταρρύθμιση στα πλαίσια μίας ενιαίας Εκκλησίας (σε αντίθεση με το Λούθηρο που επιδίωξε το διαχωρισμό από τη δυτική Εκκλησία)