Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Λειτουργικό Σύστημα 2ο μέρος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Δημιουργός Μοντέλων & ModellingSpace
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τμήμα Φυσικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ 1. 2 Χρήστης Στόχος Ταμίας διενέργεια πώλησης διενέργεια ενοικίασης εισαγωγή ταμείου εξαγωγή ταμείου * 1 Μοντέλο Πεδίου Προβλήματος.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Στο μάθημα αυτό θα περιγραφεί η βασική εσωτερική δομή ενός συστήματος υπολογιστή και ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία της Κεντρικής Μονάδας.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Δομές Δεδομένων.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Κρυφή μνήμη (cache memory) (1/2) Εισαγωγή στην Πληροφορκή1 Η κρυφή μνήμη είναι μία πολύ γρήγορη μνήμη – πιο γρήγορη από την κύρια μνήμη – αλλά πιο αργή.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
Χρήση του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και Διαχείριση Αρχείων με τα Windows XP.
Το τροφοδοτικό είναι μία συσκευή που είναι υπεύθυνη για δύο λειτουργίες: 1. Μετατρέπει το εναλλασσόμενο σε συνεχές. 2. Παρέχει τις κατάλληλες τάσεις 5.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
Εικόνα 10.1: Το Περιβάλλον του Επεξεργαστή Κειμένου Word του MS-Office
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Στο μάθημα αυτό θα περιγραφεί η βασική εσωτερική δομή ενός συστήματος υπολογιστή και ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία της Κεντρικής Μονάδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων

Περιγραφή του συστήματος Τα υλικά αντικείμενα Υπολογιστής και περιφερειακές συσκευές Υπόβαθρο της υλοποίησης της πληροφορίας Τα «πληροφοριακά» αντικείμενα Τα παραγώμενα αντικείμενα (το κείμενο, η ζωγραφιά, το φύλλο εργασίας, η βάση δεδομένων, ...) Οι πληροφορίες προς το σύστημα

Βασικές δομές – ιεραρχία (σε επίπεδο συστήματος) Επεξεργασία Κειμένου Έγγραφα Ενότητες Παράγραφοι Φράσεις Λέξεις Χαρακτήρες

Γραφικές οντότητες Γραμμή (κειμένου), Σελίδα (κειμένου), Σχήμα - εικόνα, Πίνακας

Βασικές πληροφοριακές δομές Χαρακτήρας (character) Αλυσίδα χαρακτήρων (string) Αρχείο (file)

Διεπιφάνεια χρήσης Είναι προφανής (;) Τα μηνύματα είναι κατανοητά (;)

Οπτικοποίηση «Εσωτερική» και «εξωτερική» μνήμη Η οθόνη δεν εμφανίζει παρά μέρος της πληροφορίας (υποσύνολο του κειμένου) Οπτικοποίηση των πληροφοριών του συστήματος

Μονιμότητα της Πληροφορίας Εξαρτάται άμεσα από το πληροφορικό υπόβαθρο (υλικό)

Βασικές λειτουργίες Ανάγνωση (άνοιγμα) Εγγραφή (αποθήκευση)

Σύνθετες λειτουργίες (1) Λειτουργίες σχετικές με τα εργαλεία που βοηθούν το μετασχηματισμό των αντικειμένων χωρίς τα ίδια να είναι φορείς μετασχηματισμού Π.χ. με κίνηση ποντικιού ή κέρσορα επιλέγω ένα αντικείμενο

Σύνθετες λειτουργίες (2) Λειτουργίες σχετικές με την προετοιμασία για άλλες λειτουργίες Π.χ. CapsLock Λειτουργίες «Εισαγωγή κειμένου»

Σύνθετες λειτουργίες (3) Λειτουργίες μετασχηματισμού Π.χ. Bold, Italics, Πρόκειται για τις βασικές λειτουργίες επεξεργασίας ενός λογισμικού γενικής χρήσης

Λειτουργίες απλές (1ο επίπεδο) Βασικοί χειρισμοί Πληκτρολόγηση Επιλογή κειμένου Κλπ.

Λειτουργίες 2ου επιπέδου Το σύνολο σχεδόν των βασικών εντολών του προγράμματος Διαγραφή Κεντράρισμα Αντιγραφή Εκτύπωση

Λειτουργίες 3ου επιπέδου Αντιστοιχούν σε γενικού χαρακτήρα λειτουργίες Εκκίνηση Δημιουργία εγγράφου Τροποποίηση εγγράφου συγχώνευση

Κανόνες Οργάνωση όλων των προηγούμενων λειτουργιών με τη μορφή μόνιμων διαδικασιών Απαραίτητη η γνώση: Κανόνες λειτουργίας Κανόνες χρήσης Εγγενείς του λογισμικού Σχετικές με το λειτουργικό σύστημα

Διδακτικές προεκτάσεις Τεχνικής υφής Σύγχρονα – αδιαφανή τεχνολογικά αντικείμενα Επεξεργασία της πληροφορίας «μαύρα κουτιά» Ψυχολογικής υφής Αναπαραστάσεις Σχήματα δράσης Διδακτικής υφής Αναλογίες (ως διδακτικά εμπόδια, π.χ. γραφομηχανή)

Προεκτάσεις τεχνικής υφής (1) Εξέλιξη των συστημάτων Ζητήματα απουσίας «άμεσων παρατηρούμενων» Ζητήματα διεπιφάνειας χρήσης Ζητήματα εργονομίας Ζητήματα αλληλεπίδρασης με το σύστημα

Προεκτάσεις τεχνικής υφής (2) Ζητήματα επικοινωνίας ανθρώπου – υπολογιστή & αλληλεπίδρασης Λειτουργική Σχετίζεται με το εννοιολογικό μοντέλο του συστήματος Εργονομική Προσπαθεί να συνδέσει εννοιολογικό μοντέλο με πιθανά νοητικά μοντέλα

Προεκτάσεις Ψυχολογικής υφής Υπάρχουσες αναπαραστάσεις Οικοδόμηση σχημάτων δράσης

Σχήμα δράσης Απλή παραγωγή εγγράφου Πληκτρολόγηση Αποθήκευση Εκτύπωση Διόρθωση Τι είδους εννοιοποιήσεις απαιτούνται;

Απαραίτητες εννοιοποιήσεις εννοιοποίηση του τεχνολογικού υπόβαθρου και των ιδιοτήτων του (δίσκος, δισκέτες) Προσδιορισμός της προέλευσης και του προορισμού και κατανόηση της διεύθυνσης μεταφοράς της πληροφορίας (κατάλογος, όνομα αρχείου, κλπ. ) Προσδιορισμός των κατάλληλων εντολών (άνοιγμα, αποθήκευση, εκτύπωση,...) Παρατήρηση των ενδείξεων σχετικά με το αποτέλεσμα (συχνά είναι έμμεσες ή δεν υφίστανται) της δράσης