WEB 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
Advertisements

Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
Ενότητα 3.1 Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πολύ χρήσιμο για να πετιέται.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
1 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Οι νομοί της Ηπείρου και οι πρωτεύουσες τους
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Από τον Web 1.0 στον Web X
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολειο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
πολιτιστικό πρόγραμμα
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Εκπαιδευτικές διαδικασίες με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ΚΛΕΙΣΑΡΧΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (MEdu, Phd) ΕΔΙΠ.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Μηχανές-Εφευρέσεις των αρχαίων Ελλήνων
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

WEB 2

WEB 1 Οι χρήστες του Διαδικτύου περιορίζονται στη θέση του απλού θεατή και παρατηρητή WEB 2 Οι χρήστες αναλαμβάνουν κυρίως συμμετοχικούς ρόλους και δημιουργούν οι ίδιοι το περιεχόμενο που επιθυμούν

WEB 2 … παρότι ο όρος φαίνεται πως αναφέρεται σε μια νέα έκδοση του World Wide Web, στην πραγματικότητα δεν περιγράφει κάποια ανανέωση στις τεχνικές προδιαγραφές αλλά αλλαγές στους τρόπους με τους οποίους προγραμματιστές και χρήστες χρησιμοποιούν το παγκόσμιο ιστό. O'Reilly (2004)

WEB 2 Ο όρος “Web 2.0” αναφέρεται στην εστίαση στο χρήστη, στη σχεδίαση λογισμικού που εξαρτάται σε κύριο βαθμό από τους χρήστες του, καθώς το περιεχόμενο, όπως συμβαίνει στα Flickr, Wikipedia ή YouTube, συνεισφέρεται από χιλιάδες χρήστες. Για το λόγο αυτό το “Web 2.0” επίσης καλείται συμμετοχικό Web.

WEB 2 Ο χρήστης είναι ένας ενεργητικός παράγοντας που συμπεριφέρεται συνεργατικά και αλτρουιστικά. Το 2008, ο O’Reilly όρισε το Web 2.0 ως «τη σχεδίαση συστημάτων που γίνονται καλύτερα όσο περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν»

Βασικά χαρακτηριστικά του WEB 2 Διαμοιρασμός και συνεργασία Στο Web 2.0 υπάρχει μια αρχιτεκτονική της συμμετοχής που περιλαμβάνει το διαμοιρασμό ψηφιακών τεχνουργημάτων από ομάδες και άτομα.

Βασικά χαρακτηριστικά του WEB 2 Διαμοιρασμός και συνεργασία Στο Web 2.0 γίνεται λόγος για τη συλλογική νοημοσύνη, «τη σοφία των μαζών» προσεγγίσεις που υποστηρίζουν ότι όταν εργαζόμαστε συνεργατικά και μοιραζόμαστε ιδέες, οι κοινότητες μπορούν να είναι πολύ περισσότερο παραγωγικές από άτομα που δουλεύουν απομονωμένα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Wikipedia

Βασικά χαρακτηριστικά του WEB 2 Διαμοιρασμός και συνεργασία “crowdsourcing”: ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μπορεί να δημιουργήσει περισσότερη αξία από τα μεμονωμένα άτομα.

Βασικά χαρακτηριστικά του WEB 2 Ελεύθερη πρόσβαση Η ελεύθερη πρόσβαση είναι το κρίσιμο χαρακτηριστικό του Web 2.0, καθώς επιτρέπει στους χρήστες να συνδυάζουν, συνθέτουν περιεχόμενο και να το παρέχουν σε ένα καθολικό κοινό προσκαλώντας το για αναθεωρήσεις και σχολιασμό. Όσο περισσότεροι το χρησιμοποιούν, τόσο μεγαλύτερη επίδραση της δικτύωσης

Βασικά χαρακτηριστικά του WEB 2 Μάθηση στη ζήτηση (on demand) Οι χρήστες μαθαίνουν μέσα από τη συμμετοχή και την αλληλεπίδραση για τα πράγματα που τους ενδιαφέρουν, τη στιγμή που τους ενδιαφέρουν, με το ρυθμό που τους αρέσει

Βασικά χαρακτηριστικά του WEB 2 Έκφραση Το Web 2.0 αφορά τη διερεύνηση ενός εύρους διαφορετικών εκφραστικών μέσων. Τα ψηφιακά μέσα δημιουργούν νέες ευκαιρίες για το χειρισμό μηνυμάτων που δεν βασίζονται στο συμβατικό κείμενο και διευκολύνουν το συνδυασμό εικόνων, ήχου και βίντεο.

Βασικά χαρακτηριστικά του WEB 2 Ευρέως διαδεδομένο Συντελείται ένα δίκτυο που ενσωματώνεται σε ποικίλες συσκευές καθημερινής χρήσης.

Δραστηριότητες στο WEB 2 Διαμοιρασμός πολυμεσικών αρχείων Ανέβασμα και κατέβασμα πολυμεσικών αρχείων για τη δημοσιοποίησή τους ή την ανταλλαγή τους http://www.youtube.com http://www.flickr.com http://www.slideshare.net http://www.scribd.com

Δραστηριότητες στο WEB 2 Χώροι συζήτησης Συζήτηση ένας με έναν ή ένας με πολλούς ή πολλοί με πολλούς, μεταξύ διαδικτυακών χρηστών: http://www.skype.com http://www.oovoo.com Blackboard Collaborate

Δραστηριότητες στο WEB 2 Κοινωνική δικτύωση Ιστοχώροι που δομούν κοινωνικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ μελών που σχηματίζουν υποομάδες ή δίκτυα φίλων http://www.facebook.com http://www.linkedin.com http://www.myspace.com

Δραστηριότητες στο WEB 2 Ιστολόγια Διαδικτυακές εφημερίδες ή ημερολόγια στα οποία οι χρήστες μπορούν να αναρτήσουν άρθρα ενώ οι υπόλοιποι μπορούν να τα σχολιάσουν http://www.wordpress.com http://www.blogger.com http://www.tumblr.com

Δραστηριότητες στο WEB 2 Συνεργατική εργασία Εργαλεία που επιτρέπουν τη συνεργατική σχεδίαση, ανάπτυξη και διανομή ψηφιακών προϊόντων http://docs.google.com

Δραστηριότητες στο WEB 2 Wikis Web-based υπηρεσία που επιτρέπει σε πολλούς χρήστες ταυτόχρονα να δημιουργούν να επεξεργάζονται και να συνδέουν ιστοσελίδες http://www.wikipedia.org http://www.wikispaces.com

Γνωρίστε καλύτερα εφαρμογές του WEB 2 Σελίδα Διαμοιρασμού πολυμεσικών αρχείων 1. Επισκεφτείτε τη σελίδα http://www.slideshare.net/npapastam 2. Επιλέξτε ένα αρχείο – παρουσίαση που να αναφέρεται στο λογισμικό ΑΜΑΠ, πχ. το ΑΜΑΠ – Μελέτη Σκιάς 3. Πώς μπορείτε να δείτε το αρχείο; 4. Πώς μπορείτε, μετά από κάποιες μικρές τροποποιήσεις, να το χρησιμοποιήσετε σε δικό σας μάθημα επιμόρφωσης;

Γνωρίστε καλύτερα εφαρμογές του WEB 2 Σελίδα Διαμοιρασμού πολυμεσικών αρχείων 5. Πώς μπορείτε να το προτείνεται σε φίλους σας; 6. Πώς μπορείτε να το ανεβάσετε στην προσωπική σας ιστοσελίδα; 7. Πόσο χρήσιμη σας φάνηκε η ιστοσελίδα slideshare.net; Ως προς τι; 8. Ποια βασικά χαρακτηριστικά του web2 αναδεικνύονται στην ιστοσελίδα slideshare.net και ποια υστερούν;

Γνωρίστε καλύτερα εφαρμογές του WEB 2 Σελίδα wikis 1. Επισκεφτείτε τη σελίδα http://el.wikipedia.org 2. Επιλέξτε ένα λήμμα πχ. Απλή Αρμονική Ταλάντωση Οι πληροφορίες που προσφέρονται που μπορούν να συνεισφέρουν; 3. Στο ιστορικό των αλλαγών μπορείτε να δείτε χρήσιμες πληροφορίες για το πώς δομείται ένα wiki. Πότε άρχισε να γράφεται το συγκεκριμένο λήμμα; Πότε ολοκληρώθηκε η παρούσα έκδοση; Τι άλλες πληροφορίες μπορείτε να αντλήσετε;

Γνωρίστε καλύτερα εφαρμογές του WEB 2 Σελίδα wikis 4. Πόσο χρήσιμη σας φάνηκε η ιστοσελίδα el.wikipedia.org; Ως προς τι; 5. Ποια βασικά χαρακτηριστικά του web2 αναδεικνύονται στην ιστοσελίδα el.wikipedia.org και ποια υστερούν;