ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο David Doubilet γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1946, και άρχισε καταδύσεις στην ηλικία των 8 ετών. Πέρασε 13 χρόνια φωτογραφίζοντας κατά μήκος των ακτών.
Advertisements

Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
FishBase Αναρωτηθήκατε ποτέ: - που και πόσο ζεί το γριβάδι? - πότε, που, σε ποιό μήκος και πόσα αβγά γεννά; - τι τρώει, ποιοί το τρώνε,
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ 9/24/ Υπολογισμός Εθνικής Παραγωγής Δρ. Γ. Καμπουρίδης.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
ΤΟΥΑΡΕΓΚ.
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η έννοια του τουρισμού Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης ή ομαδικής μετακίνησης ανθρώπων σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς και η διαμονή τους.
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
Ινδιάνοι.
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Περί greeklish...ο λόγος! Εργασία για το μάθημα « Κοινωνιογλωσικές θεωρήσεις για την γλώσσα και την διδασκαλία της» Δήμα Ιφιγένεια Διτσόλα Ελένη Δουργουτιάν.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Κων/νος Καλέμης, Μαρία Αγγελική Καλέμη, Άννα Κωσταρέλου
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ιδιωτικοτητα και προσωπικα δεδομενα στο διαδυκτιο
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Παιδικά γάλατα Τάξη – τμήμα : Β3β
Μεταγράφημα παρουσίασης:

110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος 2014-15 Τμήμα Α4 ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ Οι λόγοι που επιλέξαμε να ασχοληθούμε με αυτό το θέμα είναι : Να μάθουμε περισσότερα για αυτό το θέμα το οποίο μας ενδιαφέρει. Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε με άλλους. .

Σκοπός της έρευνας είναι να πληροφορηθούμε : ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Σκοπός της έρευνας είναι να πληροφορηθούμε : ποιες μορφές ψυχαγωγίας προσφέρουν το βιβλίο, το διαδίκτυο, η τηλεόραση ποιοι κίνδυνοι επιφυλάσσουν αυτά τα μέσα διασκέδασης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Στην εργασία αυτή θα παρουσιάσουμε τι προσφέρουν στην ψυχαγωγία του σύγχρονου ανθρώπου το βιβλίο, το διαδίκτυο και η τηλεόραση καθώς και τους κινδύνους που παραμονεύουν με την υπερβολική και ασυνείδητη χρήση τους.

Τηλεόραση Σήμερα η τηλεόραση αποτελείται από πληθώρα διαφορετικών εκπομπών και καναλιών. Τέτοια ποικιλία προσφέρει ψυχαγωγία σε κάθε απαιτητικό τηλεθεατή. Συγκεκριμένα μερικά παραδείγματα εκπομπών είναι η ειδήσεις, οι αθλητικές ενημερώσεις, τα ντοκιμαντέρ και πολλά ακόμα. Ένας άνθρωπος που τον ενδιαφέρουν τα αθλητικά μπορεί να παρακολουθεί προγράμματα αθλητικής ενημέρωσης καθώς και στιγμιότυπα αγώνων. Παιδιά μικρής ηλικίας μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και κινούμενα σχέδια. Παρόλα αυτά παραμονεύουν και κίνδυνοι. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι η παραπληροφόρηση που μπορεί να προκαλέσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ασυνείδητη απορρόφηση πληροφοριών χωρίς την απαραίτητη κρίση για την επεξεργασία τους. Αυτό καταλήγει στον απόλυτο έλεγχο των θεατών.

Διαδίκτυο Σήμερα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση το διαδίκτυο για διαφορετικούς λόγους. Με την χρήση του διαδικτύου άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους ενώ τους χωρίζουν τεράστιες αποστάσεις. Η βασικότερη ασχολία όσων το χρησιμοποιούν είναι η αναζήτηση πληροφοριών. Με λίγο ψάξιμο μπορείς να βρεις οποιαδήποτε πληροφορία αναζητάς. Τέλος στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις πολλούς τρόπους ψυχαγωγίας. Οι δύο πιο γνωστοί είναι η παρακολούθηση βίντεο και η ασχολία με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Επίσης μεγάλη απήχηση έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook στο οποίο κάθε άνθρωπος μπορεί να επικοινωνεί με οποιονδήποτε στον κόσμο. Όμως υπάρχουν και πολλοί κίνδυνοι που αφορούν το διαδίκτυο. Βασικός κίνδυνος είναι η κακομεταχείριση και ο χλευασμός που επικρατεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλά άτομα έχουν πέσει θύματα χλευασμού από άλλους χρήστες. Άλλος εξίσου σοβαρός κίνδυνος είναι η έκθεση κυρίως ανηλίκων σε ακατάλληλες ιστοσελίδες οι οποίες υπάρχουν διάσπαρτες στο διαδίκτυο.

Βιβλίο Τα βιβλία απαντώνται στην τυπογραφική βιομηχανία, στις εκδοτικές επιχειρήσεις, στα βιβλιοπωλεία, στις βιβλιοθήκες, σε ιδιωτικές συλλογές και αλλού. Σήμερα υπάρχει μεγάλη ποικιλία ειδών βιβλίων για όλα τα ενδιαφέροντα και όλες τις ηλικίες. Από πεζά μέχρι και ποιήματα η παραγωγή είναι ατέλειωτη. Είτε θες να χαλαρώσεις είτε να διαβάσεις μια ιστορία με πολλές ανατροπές και χαρακτήρες πάντα μπορείς να βρεις το κατάλληλο βιβλίο που να ικανοποιεί τις απαιτήσεις σου.

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ Θετικοί : Η εύκολη πρόσβαση σε τεχνολογικές ευκολίες όπως το διαδίκτυο, εγκυκλοπαίδειες κ.α. Η άνεση που μας προσφέρει το εργαστήριο του σχολείου μας να έχουμε ανά ομάδα δυο υπολογιστές έτσι ώστε να μπορεί η εργασία μας να προχωρήσει πιο γρήγορα . Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της ομάδας μας για το θέμα . Η πληθώρα πληροφοριών που υπάρχουν πάνω στο θέμα μας στο διαδίκτυο. Η πολύτιμη βοήθεια που μας παρείχε ο καθηγητής μας.

Αρνητικοί : Οι δυο διδακτικές ώρες δεν ήταν επαρκείς για την ερευνά μας . Λόγω της πληθώρας πληροφοριών που έχουμε στην διάθεση μας πολλές φορές χρειάστηκε να κάνουμε διασταύρωση για τις πληροφορίες που χρησιμοποιήσαμε

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Επειδή η ερευνά μας για το για το βιβλίο, το διαδίκτυο , την τηλεόραση ήταν πολύ μεγάλη έκτασης και όγκου θέσαμε τον εξής περιορισμό να χωρίσουμε την ερευνά μας σε τρία διαφορετικά υποθέματα όσα και τα αντικείμενα της ερευνάς μας .

ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Η ερευνά μας είναι αξιόπιστη, διότι ξέρουμε πως οι πήγες πληροφοριών μας είναι έγκυρες αφού έχουν συγκλίνοντα αποτελέσματα σε οποιαδήποτε αναζήτηση και αν πραγματοποιήσαμε. Επίσης και το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε μετά από εκτενή έρευνα και απαντήθηκε με απόλυτη ειλικρίνεια από τους μαθητές

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ Οι δραστηριότητες που χρησιμοποιήθηκαν κατά την έρευνα είναι : Αναζήτηση πληροφοριών από εγκυκλοπαίδειες, περιοδικά, εφημερίδες, ταινίες, ντοκιμαντέρ και το διαδίκτυο. Δημιουργία ερωτηματολογίου.

Πόσο πιστεύετε ότι η τηλεόραση διαμορφώνει τον χαρακτήρα των εφήβων; ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ , ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΣΧΟΛΙΑ, ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ, ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 1η ερώτηση Πόσο πιστεύετε ότι η τηλεόραση διαμορφώνει τον χαρακτήρα των εφήβων;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Από τα αποτελέσματα της έρευνας , δηλαδή ότι οι περισσότερες απαντήσεις στο πολύ και το μέτρια , μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η τηλεόραση διαμορφώνει εν μέρει τον χαρακτήρα του εφήβου.

Πόσο μπορεί το διαδίκτυο να επηρεάζει την ζωή ενός εφήβου ; 2η ερώτηση Πόσο μπορεί το διαδίκτυο να επηρεάζει την ζωή ενός εφήβου ;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Από τα αποτελέσματα της έρευνας , όπου οι περισσότερες απαντήσεις ήταν στο πολύ και στο αρκετά , προκύπτει το συμπέρασμα ότι το διαδίκτυο επηρεάζει αρκετά την ζωή του εφήβου.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Βασική ανάγκη του ανθρώπου από αρχαιοτάτων χρόνων είναι η ανάγκη του για ψυχαγωγία. Ο άνθρωπος στις μέρες μας λόγω της τεχνολογικής ανάπτυξης ικανοποιεί αυτή του την ανάγκη με ηλεκτρονικά μέσα όπως ο υπολογιστής, η τηλεόραση αλλά και το βιβλίο . Για την ψυχαγωγία του ανθρώπου ο υπολογιστής συμβαδίζει με την πλοήγηση στο διαδίκτυο. Το διαδίκτυο προσφέρει στον άνθρωπο μια μεγάλη ποικιλία διασκέδασης από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης μέχρι προβολή ταινιών , σειρών και ντοκιμαντέρ. Όμως το διαδίκτυο περιέχει και κινδύνους όπως εξαπάτηση από αγνώστους και η έκθεση του ατόμου σε πληροφορίες και ειδήσεις πολύ βίαιες και σοκαριστικές. Εκτός από το διαδίκτυο ως μέσο ψυχαγωγίας χρησιμοποιείται και η τηλεόραση. Η τηλεόραση προσφέρει στον τηλεθεατή μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων και εκπομπών. Η τηλεόραση όμως κρύβει και κινδύνους με τα προγράμματά της όπως ότι επηρεάζει αρνητικά κάποιες φορές τον δέκτη. Τέλος κάποιοι άνθρωποι προτιμούν να διαβάζουν βιβλία από το να παρακολουθήσουν τηλεόραση ή να σερφάρουν στο διαδίκτυο. Από την ερευνά μας προκύπτει ότι το βιβλίο δεν έχει διατρέχει μεγαλύτερο κίνδυνο για τον άνθρωπο.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Η χρήση του διαδικτύου από τους νέους της Ελλάδας.  Η ποιότητα των προγραμμάτων της τηλεόρασης στην Ευρώπη.  Το είδος προτίμησης βιβλίων όσον αφορά τους νέους το 1990 με 2000. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Διαδίκτυο Εγκυκλοπαίδειες (Ηλιος, Δομή)  

ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ   - Δημοτική βιβλιοθήκη - Ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο (National Geographic) - Συζητήσεις - Εκπομπές στο ραδιόφωνο - Πανεπιστήμιο

Την εργασία εκπόνησαν οι μαθητές: Τερζάκης Χρήστος Τσεκούρα Αλεξάνδρα Φραγκισκάτου Σαββούλα Χάσκαρης Παναγιώτης