Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Συστήματα Ταξινόμησης Βιβλιοθήκης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Προσομοίωση μιας συνόδου ολομέλειας. Η αποστολή σας σε 6 βήματα 1.Μελέτη της γνωμοδότησης 2.Σύνταξη και αποστολή των τροπολογιών σας 3.Προετοιμασία για.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Σχεδίαση Αλγορίθμων. Διεργασίες (1/2) Μία διεργασία αλληλεπιδρά με το περιβάλλον της δεχόμενη είσοδο και παράγοντας έξοδο.
31 Μαρτίου 2015 ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ 1 ΤΥΠΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΜ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α.Π.Θ. – ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ Ι Για τον προτασιακό.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΣΥΝΟΛΑ.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Έναρξη συγγραφής της επιστημονικής εργασίας ( ΙΙ ) 1.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΟΡΙΣΜΟΙ Επιστήμη Το σύνολο συστηματικών και επαληθεύσιμων γνώσεων, καθώς και η έρευνα αυστηρώς καθορισμένων πεδίων του επιστητού με συγκεκριμένες και.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Άλυτα προβλήματα από την αρχαιότητα
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Παρουσίαση Τίτλος Δευτερεύων τίτλος παρουσίασης
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; -Τι προτείνει;
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Οι ευρετικές στρατηγικές
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη “Πώς να το λύσω;” του G. Polya Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη Δεκέμβριος 2015

Βήματα Κατανόησης Προβλήματος Κατανόηση Προβλήματος. Ποιο είναι το ζητούμενο ; Ποια είναι τα δεδομένα ; Ποια είναι η συνθήκη ; Μπορούμε να ικανοποιήσουμε τη συνθήκη ή είναι ανεπαρκής ή πλεοναστική ; Μπορείτε να καταγράψετε τα διάφορα μέρη της συνθήκης ; Κάντε σχήμα . Χρησιμοποιήστε κατάλληλο συμβολισμό. Επινόηση Σχεδίου. Γνωρίζετε ένα σχετικό πρόβλημα ή πρόβλημα ίδιας μορφής ή ένα ανάλογο πρόβλημα ; Θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε εδώ ; Μήπως μετά την προσθήκη βοηθητικών στοιχείων μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σχετικό πρόβλημα ; Γνωρίζετε κάποιο χρήσιμο θεώρημα ; Μήπως να ξαναδιατυπώσουμε το πρόβλημα ; Χρησιμοποιήσατε όλα τα δεδομένα ; Κρατήστε ένα μέρος της συνθήκης , παραλείψτε τα υπόλοιπα. Σε τι μπορεί να διαφέρει το ζητούμενο ; Θα μπορούσατε να σκεφτείτε άλλα δεδομένα ; Θα μπορούσατε να αλλάξετε τα δεδομένα ή το ζητούμενο ;

Βήματα Κατανόησης Προβλήματος Εκτέλεση του Σχεδίου Ελέγξτε κάθε βήμα. Είναι σωστό ; Μπορείτε να το αποδείξετε ; Εξέταση της λύσης Μπορείτε να ελέγξετε το αποτέλεσμα ; Υπάρχει άλλος τρόπος , διαφορετικός ; Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος σε άλλο πρόβλημα ;

Μέρη του Βιβλίου Το βιβλίο αποτελείται από 4 μέρη. ΜΕΡΟΣ Ι . Μέσα στην Τάξη. Περιλαμβάνει 20 παραγράφους. Επικεντρώνεται στο δάσκαλο. Παράγραφοι 1-5 , συζητείται ο σκοπός του πίνακα. Παράγραφοι 6-17,εξηγούνται τα «βασικά βήματα και οι βασικές ερωτήσεις» Παράγραφοι 18-20 , προστίθενται περισσότερα παραδείγματα. ΜΕΡΟΣ ΙΙ . Ένας Διάλογος Είναι γραμμένο σε μορφή διαλόγου. Ένας ιδανικός δάσκαλος απαντά στις σύντομες ερωτήσεις ενός ιδανικού μαθητή. ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ. Σύντομο Λεξικό Ευρετικής Περιέχει 67 αλφαβητικά ποικιλόμορφα άρθρα , αφιερωμένα στη συνοπτική συζήτηση κάποιου θέματος. Περιλαμβάνουν παραπομπές ,ιστορικά στοιχεία κ.α ΜΕΡΟΣ ΙV Προβλήματα - Υποδείξεις – Λύσεις Περιέχει προβλήματα με υποδείξεις για τον πιο φιλόδοξο αναγνώστη.

Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια αναβίωσης της ευρετικής σε Ευρετική Ευρετική , ήταν το όνομα κλάδου μελέτης χωρίς καθορισμένα όρια , που θεωρούσαν ότι ανήκει στη λογική , τη φιλοσοφία ή την ψυχολογία. Σήμερα έχει σχεδόν ξεχαστεί. Σαν επίθετο σημαίνει «υπηρετώ την ανακάλυψη». Σκοπός της , η μελέτη των μεθόδων και κανόνων της ανακάλυψης και της επινόησης. Οι πιο γνωστές προσπάθειες κατασκευής ενός συστήματος ευρετικής ανήκουν στους R.Descartes , Leibnitz. Επίσης ο B.Bolzano παρουσίασε μια λεπτομερή περιγραφή της ευρετικής. Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια αναβίωσης της ευρετικής σε μια μοντέρνα μορφή.

Βιβλιογραφία [1] G. Polya, Πώς να το λύσω , Princeton University Press ,2η έκδοση-1957.