Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Μορφοποίηση Χαρακτήρων
Πίνακες.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Home Page : Αρχική Σελίδα Για να την αλλάξουμε ακολουθούμε την εξής διαδικασία: 1.Tools 2.Internet Options 3.General (καρτέλα),
Δ.Π.Θ. Επεξεργασία Κειμένου - 1 Επεξεργασία Κειμένου Ένα πρόγραμμα σε γλώσσα HTML είναι ανεξάρτητο της μηχανής όπου θα εκτελεστεί. Δηλαδή αγνοούνται τα.
HTML.
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
1. 1.Λειτουργία Find (Eύρεση)  Για να εντοπίσουμε μια λέξη ή μια φράση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το εργαλείο Find.  Πατούμε το κουμπί ή CTRL+F 
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
Δημιουργία Λογαριασμού
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Microsoft Excel 4.5 Μορφοποίηση Κίκα Χρυσοστόμου.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Εισαγωγη στο scratch.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
By Sanjay and Arvind Seshan
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Δίκτυα Υπολογιστών Ι.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Δημιουργία Λογαριασμού
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Ενισχυτική διδασκαλία
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
Συμβουλές για ασφάλεια στο SNAPCHAT
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Δραστηριότητες υποτιτλισμού LvS …για αρχάριους Ας ξεκινήσουμε…
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
DataStudio ένα πρόγραμμα
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Κλίμακα PEGI.
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων Απεικόνιση Κειμένου και Γραφικών Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων

Στοχοι του μαθηματοσ Να μάθεις πώς να χρησιμοποιείς το Display Block ώστε να εμφανίζεις κείμενα και εικόνες στην οθόνη του τούβλου EV3 Να κατανοήσεις γιατί το Display Block είναι χρήσιμο στον προγραμματισμό Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

Display Block Το Display Block εμφανίζει πληροφορίες και εικόνες στην οθόνη του τούβλου EV3 Μπορείς να ελέγξεις την θέση και το μέγεθος του κειμένου Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ίδιο block για να εμφανίσει στην οθόνη τις ενδείξεις των αισθητήρων καθώς και εντολές Βρίσκεται στην πράσινη καρτέλα Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

Περισσoτερα για τα Display Blocks Δύο λειτουργίες προς απεικόνιση Λειτουργία Pixel (Χρήση για την απεικόνιση εικόνων και κειμένου) 178 pixels left and right 128 pixels up and down Λειτουργία Πλέγματος (Ευκολότερη στη χρήση, λειτουργεί μόνο με κείμενο) 22 στήλες των 8 pixels η καθεμιά 12 γραμμές των 10 pixels η καθεμιά Οι πεζοί χαρακτήρες έχουν μέγεθος 1 γραμμή και 1 στήλη Οι κεφαλαίοι χαρακτήρες έχουν μέγεθος 2 γραμμές και 2 στήλες Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

απεικονιση κειμενου σε λειτουργεια πλεγματοσ (grid) Κείμενο προς εμφάνιση Μέγεθος Κειμένου 0 – μικρό 1 – μικρό, έντονο 2 – μεγάλο Display Preview Καθαρισμός οθόνης Στήλη εμφάνισης Γραμμή εμφάνισης Εμφάνιση Μαύρο/Λευκό Μέγεθος κειμένου Βήμα 1: Διάλεξε ένα Display Block Βήμα 2: Πάτησε στο εικονίδιο “Switch Modes” και επέλεξε “text”. Έπειτα επέλεξε “grid”. Το εικονίδιο θα αλλάξει μορφή σε πλέγμα. Βήμα 3: Χρησιμοποίησε το κουτάκι πάνω δεξιά για να εισάγεις το κείμενο που θες να εμφανίσεις Switch Modes Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

DISPLAY BLOCK προκληση 1 Μπορείς να γράψεις ένα πρόγραμμα που να εμφανίζει κείμενο στη μέση της οθόνης του EV3 τούβλου; Εμφάνισε “Hello World” Όρισε το Display block να τρέξει για 3 δευτερόλεπτα Μπορείς επιπλέον να του δώσεις κίνηση καθώς εμφανίζει το παραπάνω κείμενο; Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

Λυση Προκλησησ 1 Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

Προκληση 2: δυο γραμμεσ κειμενου Τι θα έκανες ώστε το “Hello” να εμφανίζεται σε μια γραμμή και το “World” να εμφανίζεται στην επόμενη γραμμή; Υπόδειξη: Θα χρησιμοποιήσεις δύο Display blocks αλλά να μην καθαρίσεις την οθόνη του τούβλου EV3 στο δεύτερο Display block διαφορετικά η πρώτη λέξη θα εξαφανιστεί! Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

Λυση προκλησησ 2 Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

απεικονιση εικονασ σε λειτουργια PIXEL Βήμα 1: Διάλεξε ένα Display Block Βήμα 2: Πάτησε στο “Switch Mode” το εικονίδιο με τον φάκελο και επέλεξε “image” Βήμα 3: Πάτησε στο κενό κουτί πάνω δεξιά για να επιλέξεις την εικόνα που θες να εμφανίσεις Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

DISPLAY BLOCK προκληση 3 Μπορείς να εμφανίσεις μάτια στην οθόνη του τούβλου EV3 καθώς κινείται; Ενάλλαξε τα μάτια ώστε να κοιτούν αριστερά και δεξιά. Χρησιμοποίησε τα Display Block, Motor On and Wait Block Διασκέδασε με αυτή την πρόκληση και κάνε την δική σου! Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

Λυση προκλησησ 3 Display Block Wait Block Motor Off Motor On Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

Θεματα προς συζητηση Γιατί μπορεί να θέλεις να γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιείς το Display block? Μπορεί να θέλεις να ξέρεις ποια είναι η τιμή που λαμβάνει ένας αισθητήρας του ρομπότ σου Μπορεί να πρέπει να προγραμματίσεις το ρομπότ να σταματά όταν φθάνει σε μια κόκκινη γραμμή αλλά το ρομπότ να σταματά πριν από αυτή Βλέπει το ρομπότ το ίδιο πράγμα με σένα; Μπορείς να εμφανίσεις την τιμή στην οθόνη και να ελέγξεις Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο αποσφαλμάτωσης. Μπορείς να μάθεις περισσότερα για την αποσφαλμάτωση κώδικα σε ένα από τα μαθήματα Μεσαίου Επιπέδου. Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)

συντελεστεσ Αυτό το μάθημα δημιουργήθηκε από τους Sanjay Seshan and Arvind και μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Σαμαρά Νικόλα Περισσότερα μαθήματα είναι διαθέσιμα στο www.ev3lessons.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. Copyright © EV3Lessons.com 2016 (Last edit: 07/04/2016)