ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Ο τομέας της Πληροφορικής
Βέρα Δακανάλη1 2 Σε κάθε ανάγνωση υπάρχουν τρεις συντελεστές/παράγοντες: ο συγγραφέας, που υπάρχει έξω από το κείμενο, αλλά μπορεί να προσθέτει στην.
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Η περίοδος της Μεγάλης Ακμής του Βυζαντίου ( )
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν.Πέλλας.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
1η Δράση Ατομική δημιουργία
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ για την Α΄& Β΄ τάξη
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Όμιλοι δημιουργικής γραφής και προφορικής έκφρασης : επιστρέφοντας στις λέξεις το νόημά τους Ρητορική και δημιουργική γραφή Βάλια Λουτριανάκη Φιλόλογος-εκπαιδευτικός.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 10: Χριστούγεννα! Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Οδηγίες διδασκαλίας για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία στο Λύκειο, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και του εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Βενετία.
Προγραμματισμός Εκπ/κού Έργου
Αφήγηση αφήγηση.
««Η πράξη της ανάγνωσης και η δημιουργική γραφή στη Λογοτεχνία» ««Δημιουργική ανάγνωση και δημιουργική γραφή στο σημερινό σχολείο της κρίσης: αναζητώντας.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Τ.Ε.Α.Π.Η 25/11/2015 ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΑΦΗΓΗΣΗ Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και Νέες Τεχνολογίες Ι Ομάδα Story 3 Υπ. Καθ.
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
2η επιμορφωτική συνάντηση 27 Φεβρουαρίου 2014
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Α’ & B’ τετράμηνου Πειράματα Βιολογίας
η Μηλιά, ένας χώρος αφήγησης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017

Στο πλαίσιο της Δημιουργικής Γραφής, οι μαθητές μπορούν: Στο πλαίσιο της Δημιουργικής Γραφής, οι μαθητές μπορούν: Να βρουν έναν διαφορετικό τίτλο για ένα έργο Να αναδιηγηθούν μια ιστορία από την οπτική γωνία ενός άλλου ήρωα Να αλλάξουν τους χρόνους των ρημάτων ενός αποσπάσματος

Να σκιαγραφήσουν τον χαρακτήρα ενός ήρωα Να γράψουν ένα διήγημα/ένα ποίημα Να μετατρέψουν ένα ποίημα σε πεζό Να προσθέσουν ή να αλλάξουν διαλόγους ή μονολόγους

Να αλλάξουν το τέλος μιας ιστορίας Να γράψουν σελίδα ημερολογίου ή επιστολής με αφορμή γεγονότα της ιστορίας ως ήρωες του έργου ή μάρτυρες μιας σκηνής του Να μετατρέψουν το αρχικό κείμενο σε άλλο κειμενικό είδος αξιοποιώντας τις συμβάσεις του νέου κειμενικού είδους

Να μετατρέψουν ένα έμμετρο ποίημα σε ποίημα με ελεύθερο στίχο Να πάρουν μια υποθετική συνέντευξη από κάποιον από τους ήρωες ή τον αφηγητή ή τον συγγραφέα του κειμένου Να αφηγηθούν συνοπτικά την ιστορία Να δημιουργήσουν ακροστιχίδα, κ.ά.

BIΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 1. Οδηγίες για τη Διδασκαλία του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Νέα Ελληνικά» της Α΄ και Β΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., σχ. έτους 2016-2017», Εγκύκλιος της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τμήμα Α΄ του ΥΠΠΕΘ, αρ. πρωτ. Φ3/159794/Δ4/28-09-2016