Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Ικανότητες και δεξιότητες.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ –ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Βιολογία Γυμνασίου.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Προγραμματιστής Συστημάτων και Εφαρμογών Η/Υ
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού www.mysep.gr https://www.youtube.com/watch?v=8CE3akvJuYw

Ερωτηματολόγια Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων Ερωτηματολόγια Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων

Πρακτικός: το επίκεντρο της προσοχής είναι τα αντικείμενα Πρακτικός: το επίκεντρο της προσοχής είναι τα αντικείμενα Αν ανήκεις στους ανθρώπους του τύπου αυτού σου αρέσει να εργάζεσαι με εργαλεία, αντικείμενα, μηχανές, φυτά ή ζώα ή να βρίσκονται έξω ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: Πρακτικός, προσγειωμένος, λογικός, αξιόπιστος, ρεαλιστής, απλός, ευθύς.

Πρακτικός: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Σου αρέσει να αναπτύσσεις χειρωνακτικές και μηχανικές δεξιότητες που σχετίζονται με τη γεωργία, τη μηχανολογία, και τα ηλεκτρονικά μηχανήματα. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Εργασίες στην ύπαιθρο με καλλιέργεια, σε εργαστήριο, σε συνεργείο, που απαιτούν συντονισμό κινήσεων, δύναμη, ευκινησία, πρακτική λογική, επιδεξιότητα και φυσική αντοχή, και σχετίζονται με την κατασκευή ή επισκευή αντικειμένων, την καλλιέργεια, την εκτροφή ζώων.

Πρακτικός: Γενικά, χειρίζεσαι με μεγαλύτερη επιδεξιότητα το σώμα σου παρά τον προφορικό και γραπτό λόγο, τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου. Θαυμάζεις το σωματικό συντονισμό, τη δύναμη, την ευκινησία και τη λογική. Τείνεις να είσαι προσγειωμένο άτομο και λύνεις προβλήματα μέσα από την πράξη. https://www.youtube.com/watch?v=_iNRUZD_egE https://www.youtube.com/watch?v=vYcm8tvA1kU

Πρακτικός: ενδεικτικά επαγγέλματα

Πρακτικός: ενδεικτικά επαγγέλματα

Ερευνητικός Τύπος: επικέντρωση στις ιδέες Ερευνητικός Τύπος: επικέντρωση στις ιδέες Άνθρωποι που τους αρέσει να παρατηρούν, να μαθαίνουν, να εξερευνούν, να αναλύουν, να αξιολογούν ή να επιλύουν προβλήματα. ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: Ερευνητικό πνεύμα, που χαρακτηρίζεται από φιλομάθεια, περιέργεια, αντικειμενικότητα, ικανότητα αφαιρετικής, ανεξάρτητης και κριτικής σκέψης, ανάλυσης, σύνθεσης και εξαγωγής συμπερασμάτων, και ενδιαφέρον για νέες μεθόδους και πρακτικές.

Ερευνητικός Τύπος: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Διερεύνηση, με επιστημονικό, συστηματικό και δημιουργικό τρόπο, των φυσικών, βιολογικών, κοινωνικών ή πολιτιστικών φαινομένων. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Αναζήτηση, ανακάλυψη, παρατήρηση και ανάλυση φαινομένων. Σου αρέσουν τα επιστημονικά επαγγέλματα. Σου αρέσει να σκέφτεσαι μεθοδικά τα διάφορα στάδια ενός προβλήματος και έχεις μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο μυαλό σου και λιγότερο στους άλλους ανθρώπους και τα πράγματα.

Ερευνητικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Ερευνητικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Καλλιτεχνικός Τύπος: το επίκεντρο της προσοχής βρίσκεται σε ανθρώπους και ιδέες Άνθρωποι που έχουν καλλιτεχνικές, καινοτόμες ή διαισθητικές ικανότητες και τους αρέσει να εργάζονται σε καινούριες καταστάσεις, χρησιμοποιώντας τη φαντασία και την δημιουργικότητά τους

Καλλιτεχνικός Τύπος: Εάν εντάσσεσαι στην κατηγορία αυτή δεν σου αρέσει η ρουτίνα και η καθημερινότητα. Σου αρέσει να αναπτύσσεις γλωσσικές, καλλιτεχνικές, μουσικές και συγγραφικές δεξιότητες. Έχεις εμπιστοσύνη στο μυαλό, στο σώμα και στα συναισθήματά σου, αλλά όχι στα αντικείμενα. ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: Εκφραστικός, πρωτότυπος, ανεξάρτητος, αυθόρμητος, δημιουργικός, με ελεύθερη σκέψη.

Καλλιτεχνικός Τύπος: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Πρωτότυπες, αυθεντικές, δημιουργικές δραστηριότητες έξω από τα συνηθισμένα. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ που προϋποθέτουν φαντασία, πρωτοτυπία, έκφραση με την ύλη, το σώμα και το πνεύμα.

Καλλιτεχνικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Καλλιτεχνικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Κοινωνικός Τύπος: κέντρο της προσοχής ο άνθρωπος Άνθρωποι που τους  αρέσει να εργάζονται με άλλους ανθρώπους, να τους διαφωτίζουν, να τους πληροφορούν, να τους βοηθούν, ή να τους περιποιούνται, ή που μπορούν να μιλάνε όμορφα. Αν ανήκεις στους ανθρώπους του τύπου αυτού, το συναίσθημα παίζει βασικό ρόλο στη ζωή σου. ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: Εξυπηρετικός, φιλικός, υποστηρικτικός, με κατανόηση, αφοσίωση, ικανότητα στην επικοινωνία, αποδέχεται τον άλλο, εμπνέει εμπιστοσύνη.

Κοινωνικός Τύπος: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Εργάζεται με αντικείμενο τον άνθρωπο, τα προβλήματα και τις ανάγκες του. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Παροχή στήριξης και φροντίδας σε άλλους ανθρώπους: διδασκαλία, περίθαλψη, πληροφόρηση.

Κοινωνικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα https://www.youtube.com/watch?v=MnyH06vb2as&index=60

Κοινωνικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Επιχειρηματικός Τύπος: επικέντρωση σε ανθρώπους και δεδομένα Επιχειρηματικός Τύπος: επικέντρωση σε ανθρώπους και δεδομένα Άνθρωποι που τους αρέσει να δουλεύουν με άλλους ανθρώπους, να τους επηρεάζουν, να τους πείθουν, να έχουν υψηλές επιδόσεις, να ηγούνται ή να διαχειρίζονται οργανωτικούς στόχους ή οικονομικά οφέλη.

Επιχειρηματικός Τύπος: ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: Φιλόδοξος, τολμηρός, ανταγωνιστικός, αξιόπιστος και έμπιστος, αισιόδοξος, υπεύθυνος, εξωστρεφής, δυναμικός και με αυτοπεποίθηση. Του αρέσει να καθοδηγεί και να πείθει, θέτει στόχους που απαιτούν οργάνωση, εξασφαλίζουν δύναμη, χρήμα, καταξίωση, κοινωνική ανέλιξη. Χαρακτηρίζεται από ηγετικά προσόντα, πειθώ, παρρησία, αλλά και καταναλωτικά πρότυπα σκέψης και συμπεριφοράς.

Επιχειρηματικός Τύπος: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Οργάνωση, συντονισμός, λήψη αποφάσεων, πρωτοβουλιών και ευθυνών, καθοδήγηση, άσκηση επιρροής σε άλλους ανθρώπους, δραστηριότητες που δίνουν ισχύ και γόητρο. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Διοίκηση ανθρώπων, πώληση προϊόντων και Ιδεών.

Επιχειρηματικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Επιχειρηματικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Οργανωτικός – Διοικητικός Τύπος: επικέντρωση στη σκέψη και στα δεδομένα Άνθρωποι που τους αρέσει να δουλεύουν με δεδομένα, που έχουν υπαλληλικές ή αριθμητικές ικανότητες, που εκτελούν λεπτομερώς μια δουλειά, ή ακολουθούν επακριβώς εντολές άλλων. ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: Υπεύθυνος, αξιόπιστος, προσεκτικός, δίνει σημασία στη λεπτομέρεια, προσαρμόζεται στις υπάρχουσες δομές, έχει ανάγκη από σαφείς οδηγίες.

Οργανωτικός – Διοικητικός Τύπος: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: Εκτέλεση συγκεκριμένων καθηκόντων, οργάνωση πληροφοριών με σαφή και μεθοδικό τρόπο. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Εργασία γραφείου, τήρηση αρχείων, υπολογισμός, χρήση ΗΥ.

Οργανωτικός: Ενδεικτικά επαγγέλματα

Η επαγγελματική ικανοποίηση ενός ατόμου εξαρτάται από το βαθμό στον οποίο το εργασιακό του περιβάλλον ταιριάζει με την προσωπικότητά του

Να θυμάσαι: Δεν έχουμε χαρακτηριστικά από ένα μόνο τύπο προσωπικότητας. Κάθε επάγγελμα απαιτεί για την άσκηση του ικανότητες και δεξιότητες από διάφορους τύπους προσωπικότητας. Δεν είμαστε ικανοί για ένα μόνο επάγγελμα στη ζωή.

Να θυμάσαι: Τα ερωτηματολόγια (ή τεστ) δεν θα απαντήσουν σε όλα και για πάντα. Απλά θα σου παρέχουν αξιόπιστες και έγκυρες πληροφορίες απαραίτητες για να χαράξεις εσύ ο ίδιος την εκπαιδευτική σου και επαγγελματική σου πορεία. Δεν πρέπει να αναμένεις έτοιμες απαντήσεις από  τους ‘‘ειδικούς’’ για το επάγγελμα που πρέπει να επιλέξεις ή την σχολή που πρέπει να σπουδάσεις;

Να θυμάσαι: Σίγουρα ξέρεις ότι κάθε άνθρωπος, και βέβαια και εσύ, είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος και μοναδικός και παράλληλα εξελίσσεται συνέχεια. Επίσης, συνέχεια αλλάζει και εξελίσσεται η επιστήμη, η τεχνολογία, η εκπαίδευση και η αγορά εργασίας. Τα αποτελέσματα, λοιπόν, από ένα τεστ δεν αποτελούν την «απόλυτη» διάγνωση που θα ισχύσει για όλη τη ζωή σου και θα δώσει το κλειδί της επιτυχίας.

Να θυμάσαι: Αποτελούν, όμως, ενδείξεις τις οποίες μπορείς να αξιοποιήσεις, πιθανά –και ακόμα καλύτερα, με τη βοήθεια ενός Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού, για να διερευνήσεις ακόμα περισσότερο ότι εσύ κρίνεις αναγκαίο, να διευρύνεις τους ορίζοντες και τις προοπτικές σου και να μπορείς να αποφασίσεις το καλύτερο για σένα ανά πάσα στιγμή.

Αναλυτική παρουσίαση: http://www.mysep.gr/?p=17216 Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού: mysep.gr

Επικοινωνία: admin@mysep.gr καθώς και μέσα από το site μας.