CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
This project has been founded with support form the European Commission. This presentation reflects the views only of the authors, and the Commission cannot.
Advertisements

This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
«Πρόχειρο αρχείο για Τίτλος.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη Σωτήρης Θεμιστοκλέους Γιολάντα Φράγκου
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
This project has been funded with support the European Commission
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οι εξωτερικές σχέσεις της Ε.Ε.:
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μαγείρεμα και Υγεία This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been.
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Το Ταξίδι των Τροφών: Τροφοχιλιόμετρα
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole.
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΘΕΜΑ: ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: ΤΣΙΓΑΡΟ
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΜΣ
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Μάθημα 4: Ο Ήλιος, το μόνο Άστρο που επηρεάζει τη ζωή μας
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η διαδικασια προσληψησ απο την οπτικη του εργοδοτη
Υποβολη αιτησης για εργασια και συνεντευξη - Εισαγωγη στην ενοτητα 7 του migreat The “MiGreat Project”- n IT01- KA has been funded with.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Τα Οικονομικά της Πολιτιστικής Κληρονομιάς:
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Κεφάλαιο 9: Θεμελιώδεις Αρχές της Οργάνωσης και Οργανωτικός Σχεδιασμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group Vasiliki Anastasi Project Manager, CARDET vasiliki.anastasi@cardet.org This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Ποιοι είμαστε; CARDET Ανεξάρτητη, μη κερδοσκοπική μη κυβερνητική οργάνωση Σκοπός: Έρευνα και ανάπτυξη εκπαιδευτικών ευκαιριών προς όφελος της κοινωνίας. Εδρεύει στην Κύπρο, με εταίρους σε όλο τον κόσμο

Global Network – Affiliations - Partners ICEM-CIME

Clients & Funding Agencies ICEM

Χρηματοδότηση: Ταμείο Erasmus+ Τι είναι το CRE8IVE; Χρηματοδότηση: Ταμείο Erasmus+ Διάρκεια: 2 χρόνια (Οκτ 2015 – Σεπ 2017) Συντονιστής από: Ρουμανία Εταίροι από: Ιταλία Ιρλανδία Κύπρος Βουλγαρία Ελλάδα Πορτογαλία Φιλανδία

Τι είναι το CRE8IVE; Ιδέα για το έργο Σκοπός: Ενίσχυση κατάρτισης εκπαιδευτών που εργάζονται με μειονεκτούντες νέους, με σκοπό την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων στους νέους μέσω δημιουργικών προσεγγίσεων Δημιουργικότητα Μειονεκτούντες νέοι Εκπαιδευτικός / Εκπαιδευτικό σύστημα

Τι είναι το CRE8IVE; Τι εννοούμε βασικές δεξιότητες: Επικοινωνία Να μάθουν «πώς να μαθαίνουν» Αίσθηση πρωτοβουλίας & επιχειρηματικότητας Κοινωνικές και πολιτικές ικανότητες Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και τεχνολογία Ψηφιακές ικανότητες Πολιτιστική συνείδηση και έκφραση

Τι είναι το CRE8IVE; Τι εννοούμε δημιουργικές προσεγγίσεις: Αφήγηση ιστορίας Θέατρο Κινηματογράφος και Ψηφιακά μέσα Μουσική Φωτογραφία

Πως θα το κάνουμε αυτό; Τι είναι το CRE8IVE; Δημιουργία και παρουσίαση σχεδίων μαθήματος για εκπαιδευτικούς Δημιουργία και παρουσίαση εγχειριδίου για εκπαιδευτικούς Δημιουργία εγγράφου πολιτικής για ενδιαφερόμενα μέρη

Το CRE8IVE και εσείς Δημιουργικές προσεγγίσεις: Αφήγηση ιστορίας Θέατρο Κινηματογράφος και Ψηφιακά μέσα Και γι’ αυτό θέλουμε τις σκέψεις σας!! Μουσική Φωτογραφία

Πως θα μπορούσατε να τον χρησιμοποιήσετε δημιουργικά στο μάθημα σας; Το CRE8IVE και εσείς Κινηματογράφος Πως θα μπορούσατε να τον χρησιμοποιήσετε δημιουργικά στο μάθημα σας;

Το CRE8IVE και εσείς Κινηματογράφος – Η ιδέα που αναπτύξαμε για σχέδιο μαθήματος Βήμα 1: Συζήτηση – Επιλογή θέματος Βήμα 2: Παρακολούθηση ταινίας Βήμα 3: Συζήτηση για την ταινία Βήμα 4: Δημιουργία μικρής ταινίας Βήμα 5: Διοργάνωση μικρού φεστιβάλ Επικοινωνία, έκφραση, ανοικτός διάλογος Προσοχή, κριτική σκέψη, καινούργιες πληροφορίες, ξένες γλώσσες Κριτική σκέψη, επικοινωνία, διάλογος Αίσθηση ιδιοκτησίας, οργάνωση, φαντασία, επικοινωνία, δημιουργικότητα Οργάνωση, ευθύνη, υγιής ανταγωνισμός, επικοινωνία Οι σκέψεις σας;

Πως θα μπορούσατε να τα χρησιμοποιήσετε δημιουργικά στο μάθημα σας; Το CRE8IVE και εσείς Ψηφιακά μέσα Πως θα μπορούσατε να τα χρησιμοποιήσετε δημιουργικά στο μάθημα σας;

Το CRE8IVE και εσείς Ψηφιακά Μέσα – Η ιδέα που αναπτύξαμε για σχέδιο μαθήματος Βήμα 1: Συζήτηση – Επιλογή θέματος για Geochaching «κυνήγι θησαυρού» Βήμα 2: Δημιουργία πλάνου για κυνήγι θησαυρού Βήμα 3: Δοκιμή για το κυνήγι θησαυρού Βήμα 4: Προώθηση δραστηριότητας Βήμα 5: Κυνήγι θησαυρού Επικοινωνία, έκφραση, ανοικτός διάλογος Επίλυση προβλημάτων. καινούργιες πληροφορίες, συνεργασία Πρακτικές λύσεις, επικοινωνία, διάλογος Αίσθηση ιδιοκτησίας, οργάνωση, φαντασία, επικοινωνία, δημιουργικότητα Οργάνωση, ευθύνη, υγιής ανταγωνισμός, επικοινωνία, πρακτικότητα Οι σκέψεις σας;

Σας ευχαριστούμε!