Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Advertisements

Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Διοίκηση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία

Καινοτομία = καινός + τομή Καινοτομία = καινός + τομή. Κάτι ολοκληρωτικά νέο Επιχειρήσεις: Μια νέα και πρωτοποριακή ιδέα ή νέα διαδικασία υλοποίησης της ιδέας. Συνδέεται με την έρευνα και ανάπτυξη (Research and Development_R&D). Μετατροπή μιας εφεύρεσης σε νέο ή βελτιωμένο προϊόν ή σε νέα διαδικασία παραγωγής, μέσω ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η καινοτομία σήμερα θεωρείται ως η σημαντικότερη παράμετρος για την ανάπτυξη, τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, μιας και τείνει να γίνει κύρια προτεραιότητα σε όλες τις εθνικές πολιτικές

Η υιοθέτηση της καινοτομίας από την επιχείρηση Γνωρίσματα που ενισχύουν την υιοθέτηση των καινοτομιών Το σχετικό πλεονέκτημα που δημιουργεί. Μια ανάλυση κόστους- ωφέλειας, μπορεί να δείξει τα θετικά και αρνητικά οφέλη. Η συμβατότητα. Κατά πόσο η καινοτομία συνάδει με τις αξίες, τις ανάγκες, καθώς και με τις υπάρχουσες πρακτικές. Η πολυπλοκότητα. Κατά πόσο μια καινοτομία θεωρείται δύσκολη στην κατανόηση και την υλοποίησή της. Η δυνατότητα πειραματισμού. Η δυνατότητα πειραματισμού αρχικά πριν την πλήρη υιοθέτηση της καινοτομίας (πιλοτική εφαρμογή). Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η δυνατότητα τροποποίησης, ώστε να ταιριάξει με τις αξίες και τις δυνατότητες της εταιρείας.

Ποιες αλλαγές επιφέρει στις επιχειρήσεις η υιοθέτηση της καινοτομίας Καλύτερη, ομαλότερη, οικονομικότερη και ποιοτικότερη λειτουργία του οργανισμού ή της επιχείρησης με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ποιότητας, της προσβασιμότητας ή/και της τιμής στον καταναλωτή. Ενέργειες για επιτυχημένη εισαγωγή καινοτόμων ιδεών. Για την ομαλή υιοθέτηση της καινοτομίας, πρέπει να γίνει αντιληπτή η ανάγκη εισαγωγής της τονίζοντας το κενό στην αγορά και τον τρόπο που θα καλυφθεί από το προτεινόμενο προϊόν ή την υπηρεσία Υποστήριξη από μια ομάδα με πίστη και όραμα στο αποτέλεσμα. Κοινοποίηση του οράματος. Σαφής ο επιδιωκόμενος στόχος. Ενημέρωση για το ρόλο και τις επιπτώσεις της καινοτομίας στον οργανισμό. Ενημέρωση αυτών που διάκεινται αρνητικά.

Τα πρώτα θετικά σημάδια, δίνουν ενθαρρυντικά αποτελέσματα Τα πρώτα θετικά σημάδια, δίνουν ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Ενδυνάμωση της ομάδας υποστήριξης, με παράλληλη τροποποίηση στους τομείς που παρουσιάζει αδυναμίες.

Η διάχυση των καινοτομιών Οι περισσότερες καινοτομίες διαδίδονται μέσω διαπροσωπικής επιρροής και τα κανάλια διοχέτευσης της επιρροής αυτής είναι τα κοινωνικά δίκτυα. Οι καινοτομίες που παράγονται μέσα σε μια ομοιογενή κοινότητα, θα τείνουν, να διαχέονται πιο αποτελεσματικά στα μέλη της, από ότι εκείνες που εισάγονται από το εξωτερικό περιβάλλον.

Η δημιουργία καινοτόμων ομάδων Η τυπική ιεραρχία αντικαθίσταται από το δίκτυο, την αλληλεξάρτηση, την συμπληρωματικότητα, και τις αυτοδιαχειριζόμενες ομάδες συνεργασίας. Συνέπεια αυτών, είναι η ικανότητα της οργάνωσης για επιβίωση, προσαρμογή και δημιουργική, καινοτομική ανταπόκριση. Ομάδες ισότιμης συνεργασίας, αλληλεξάρτησης ρόλων και καθηκόντων, καθώς και συνεχούς επικοινωνίας. H ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης χάρη στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οχήματος με εξαιρετικά καινοτόμες ιδέες στον τομέα της ασφάλειας, κατέκτησε την πρώτη θέση σε διεθνή διαγωνισμό οικονομίας καυσίμου και ασφάλειας οχημάτων.

Η σχέση καινοτομίας - ανταγωνιστικότητας Ο ρυθμός ανάπτυξης της οικονομίας μιας χώρας, καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την εθνική ανταγωνιστικότητα. Ουσιαστικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας, είναι η καινοτομία. Νέα εργαλεία για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων ή/και υπηρεσιών, δίνονται συνεχώς μέσω της τεχνολογίας Η τεχνολογία οδηγεί την κούρσα της καινοτομίας. Τα πέντε «προσόντα» των καινοτόμων επιχειρηματιών είναι η αμφισβήτηση, η παρατηρητικότητα, η δικτύωση, ο πειραματισμός και η συλλογικού χαρακτήρα σκέψη.

Η αναγκαιότητα της συνολικής καινοτομίας Η πολιτεία θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις για την υιοθέτηση και υλοποίηση της καινοτομίας. Η εξασφάλιση μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικά πορείας της επιχείρησης, είναι το κλειδί για το ρυθμό ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας. Δεν είναι τυχαίο πως χώρες όπως η Φιλανδία ή οι ΗΠΑ κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις της ανταγωνιστικότητας. Η καινοτομία πρέπει να προϋπάρχει και να καλλιεργείται από το κράτος ως πρακτική.

Η έρευνα και η ανάπτυξη Η μεταμόρφωση μιας ιδέας σε μια ανταγωνιστική επιχείρηση, γίνεται μέσα από την ίδια την καινοτομία. Κοινό χαρακτηριστικό επιχειρήσεων που απέτυχαν είναι ότι είχαν ξεπερασμένες ιδέες και τρόπους λειτουργίας. Η έρευνα και ανάπτυξη έχουν υποστηρικτικό ρόλο στην υλοποίηση της καινοτομίας, παρά καταλυτικό.

Η Ελληνική πραγματικότητα Οι ελληνικές περιφέρειες βρίσκονται στο κατώτερο 25% των ευρωπαϊκών, ως προς την απόδοσή τους στην καινοτομία. Ο χάρτης χαρακτηρίζει την Ελλάδα με βαθύ κόκκινο, σε χρωματική εγγύτητα με τις νότιες επαρχίες των μεσογειακών χωρών και τις νεοεισηγμένες ανατολικές χώρες. Εξαίρεση συνιστά η Αττική, η οποία συγκεντρώνει το ήμισυ της ελληνικής καινοτομίας και τοποθετείται λίγο πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Στην Ελλάδα, η καινοτομία είτε διδάσκεται, είτε ακούγεται σε προγράμματα δράσεων για την ανταγωνιστικότητα. Μια καινοτόμος ιδέα μπορεί να έρθει σε μια στιγμή χαλάρωσης, ή όταν δεν σκεπτόμαστε κάτι σχετικό, ή όταν βλέπουμε κάτι το οποίο λείπει και μπορεί να προσφερθεί. Μέσω του Taxibeat ο χρήστης μπορεί να βρει και να καλέσει ταξί με βάση τη ζωντανή γεωγραφική απεικόνιση στον χάρτη της πόλης.

Στο μυαλό του κάποιος πρέπει να έχει τις έξι (6) παράμετροι του επιχειρείν: του πωλητή, του μετόχου, του καταναλωτή, του πελάτη, του οικονομολόγου, του ανταγωνιστή, του μάρκετερ.

Οι προτεραιότητες σχετικά με την καινοτομία στην Ελλάδα, είναι: Η ανάπτυξη νέας επιχειρηματικότητας Τα οικονομικά μέτρα Οι δομές και υπηρεσίες υποστήριξης της καινοτομίας Η ανάπτυξη της καινοτομίας σε περιφερειακό επίπεδο © Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ, 2008 – 2012

Τα τρία (3) Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης (ΚΠΣ), όχι μόνο έχουν συνεισφέρει μονοσήμαντα στην οικονομική ανάπτυξη, αλλά έχουν επιδράσει στην αύξηση επενδύσεων με έμφαση στην έρευνα και τεχνολογία, την καινοτομία και την Κοινωνία της Πληροφορίας.

Ευχαριστώ !