Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ερωτήσεις για επανάληψη Τζένη Παγγέ Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Κεφάλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Google docs Google docs forms
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα

Κοινωνικο Δικτυο ηλεκτρονική πλατφόρμα που παρέχει στα μέλη της δυνατότητες διασύνδεσης και αλληλεπίδρασης εικονικές κοινότητες οι χρήστες δημιουργούν εικονικά προφίλ και αναπτύσσουν ένα δίκτυο επαφών με άλλους χρήστες

προφιλ Οι χρήστες μίας πλατφόρμας χρειάζεται να εγγραφούν και να γίνουν μέλη Με την εγγραφή δημιουργείται αυτόματα το προφίλ του χρήστη Το προφίλ περιέχει προσωπικά στοιχεία (π.χ. ονοματεπώνυμο, ημ/νία γέννησης, ενδιαφέροντα, επαγγελματικά στοιχεία) Κάθε χρήστης συμπληρώνει τα στοιχεία του προφίλ του όσα ο ίδιος επιθυμεί, ενώ μπορεί αν θέλει να μην τα κοινοποιεί σε τρίτους

Δικτυωση Σύνδεση των προφίλ των χρηστών Αναζήτηση άλλων χρηστών βάση κριτηρίων για να συνδεθούν μαζί του Κάθε χρήστης έχει το δικαίωμα να εγκρίνει ή να απορρίψει αιτήματα σύνδεσης από άλλους Δύο συνδεδεμένα προφίλ χρηστών παρέχουν πρόσβαση στα στοιχεία των προφίλ Μεγαλώνει ο κοινωνικός κύκλος συνδεδεμένων προφίλ

πλατφορμεΣ Κοινωνικων Δικτυων Παρέχουν τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε οι χρήστες να μπορούν να συντηρούν και να επικαιροποιούν το προφίλ τους, «ανεβάζοντας» ανακοινώσεις, μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο, καθώς και να σχολιάζουν τις αναρτήσεις άλλων χρηστών

πλατφορμεΣ Κοινωνικων Δικτυων Το περιεχόμενο της πλατφόρμας δημιουργείται από τους χρήστες - web 2.0 Κοινωνικός Ιστός Η δημοφιλία της πλατφόρμας εξαρτάται από τον όγκο των αναρτήσεων των χρηστών Οι χρήστες διακρίνονται σε ενεργούς και ανενεργούς, ανάλογα με τον βαθμό χρήσης της πλατφόρμας Χρήστες με μεγάλο όγκο αναρτήσεων συνήθως έχουν και πολλούς συνδεδεμένους χρήστες και αποκαλούνται δημοφιλείς (ηθοποιοί, πολιτικοί, δημοσιογράφοι)

πλατφορμεΣ Κοινωνικων Δικτυων Δημιουργία και συμμετοχή σε οργανωμένες ομάδες χρηστών (κοινά ενδιαφέροντα, χώρος εργασίας, σχολή αποφοίτησης κ.α.) Τα Κοινωνικά Δίκτυα χρησιμοποιούνται από: απλούς χρήστες εταιρείες για εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες διάσημους που ενημερώνουν το κοινό τους

ΚατηγοριεΣ Κοινωνικων Δικτυων Τα Κοινωνικά Δίκτυα χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με: το αντικείμενο τους το είδος και το περιεχόμενο τους τον τρόπο εγγραφής και συμμετοχής των μελών τους τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των μελών τους

Κατηγοριεσ Κοινωνικων Δικτυων Μία ταξινόμηση σε κατηγορίες με βάση το είδος και το περιεχόμενό τους είναι: Μέσα ή ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης Μικρο-ιστολόγια Ιστολόγια Wiki Κοινωνικά «Αγαπημένα» Κοινωνικές Προτροπές Θεματικά Κοινωνικά Δίκτυα

Μεσα ή Ιστοσελιδεσ Κοινωνικησ Δικτυωσησ (Social Networks) Οι Ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης είναι το δημοφιλέστερο μέσο Κοινωνικών Δικτύων Οι χρήστες εγγράφονται και αλληλεπιδρούν ως μια εικονική κοινότητα Facebook Google+ VK Renren LinkedIn ResearchGate Edmodo Schoology

Facebook Το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες Ξεκίνησε από τον ιδρυτή του το 2004 ως μέσο δικτύωσης των φοιτητών του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, αλλά γρήγορα επεκτάθηκε Σήμερα μπορεί να γίνει μέλος οποιοσδήποτε είναι άνω των 13 ετών

ιστοσελιδεσ κοινωνικησ δικτυωσησ Άλλες δημοφιλείς ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι: η Google+ η VK με 250 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στη Ρωσία renren με 150 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στην Κίνα

LinkedIn οι χρήστες είναι επαγγελματίες που στο προφίλ τους ανεβάζουν τα προσόντα τους και τη μέχρι τώρα επαγγελματική τους εμπειρία, καθώς και επιχειρήσεις ή οργανισμοί που αναζητούν προσωπικό

ResearchGate οι χρήστες είναι επιστήμονες και ερευνητές σε Πανεπιστήμια που διαμοιράζονται εργασίες, πειραματικά αποτελέσματα και συνεργασίες

Edmodo και Schoology Σχολική χρήση Καλύτερη συνεργασία μεταξύ μαθητών στα πλαίσια ενός σχολικού μαθήματος ή μιας σχολικής εργασίας Δυνατότητα διαμοιρασμού αρχείων

Μικρο-ιστολογια (microblogs) Twitter ανάρτηση μικρών κειμένων (μέχρι 140 χαρακτήρες), τα οποία είναι διαθέσιμα σε όσους έχουν εγγραφεί ως «ακόλουθοι» σε έναν λογαριασμό Αναμετάδωση ενός μηνύματος άλλου χρήστη (retweet) Η υπηρεσία χρησιμοποιείται κυρίως για γρήγορη και άμεση ενημέρωση

ΙστολΟγια (Blogs - web log) Διαδικτυακό ημερολόγιο Οι καταχωρίσεις γίνονται αυστηρά χρονολογικά και εμφανίζονται με αντίστροφη χρονολογική σειρά (οι πιο πρόσφατες πρώτα) Ο χρήστης μπορεί να μεταβάλει ή να διαγράψει μία ήδη αναρτημένη καταχώριση Υπηρεσίες ιστολογίων παρέχουν πολλές εταιρείες και οργανισμοί (blogger, wordpress, blogs.sch.gr του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου)

Wiki Διαδικτυακή εφαρμογή που επιτρέπει τη συνεργασία πολλών χρηστών Διαδικτυακή εφαρμογή που επιτρέπει τη συνεργασία πολλών χρηστών Wikipedia: διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια ελεύθερης πρόσβασης και ελεύθερης χρήσης με πάνω από 30.000.000 άρθρα σε 287 γλώσσες

ΚοινωνικΑ ΑγαπημΕνα (Social Bookmarking) Τρόπος αποθήκευσης των αγαπημένων μας ιστοσελίδων διαδικτυακά Αποθήκευση στο λογαριασμό διευθύνσεις ιστοσελίδων που μας ενδιαφέρουν Με την είσοδο στον λογαριασμό, οι διευθύνσεις αυτές είναι διαθέσιμες από όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούμε Διαμοιρασμός αγαπημένων διευθύνσεων με συνδεδεμένους στο προφίλ μας χρήστες, και αντιστρόφως

ΚοινωνικΕΣ ΠροτροπΕΣ (Social recommendations) Στις σελίδες αυτές ο χρήστης δημιουργεί ένα προφίλ και αναφέρει τα ενδιαφέροντά του, την απασχόλησή του, τα χόμπι του και τα θέματα που τον ενδιαφέρουν Με βάση τις προτιμήσεις που έχει δηλώσει ο χρήστης, το Δίκτυο Κοινωνικών Προτροπών του προτείνει ιστότοπους που πιθανώς να τον ενδιαφέρουν

ΘεματικΑ ΚοινωνικΑ Δικτυα Το περιεχόμενό τους είναι κυρίως μιας συγκεκριμένης κατηγορίας Οι παρεχόμενες υπηρεσίες προσθήκης περιεχομένου, αναζήτησης και ομαδοποίησης είναι επίσης εστιασμένες σε αυτή τη συγκεκριμένη κατηγορία Youtube για βίντεο Pinterest και Flickr για φωτογραφίες Myspace για μουσική

ΠλεονεκτΗματα Η επικοινωνία με άτομα από όλο τον κόσμο Η άμεση αναζήτηση και ανεύρεσης πληροφοριών Η συνεργασία για ανταλλαγή υλικού και απόψεων άμεσο και πραγματικό χρόνο Ψυχαγωγία Άμεση επικοινωνία εταιριών με πελάτες, προσέγγιση μεγαλύτερου αριθμού πελατών

ΜΕΙΟνεκτΗματα Η υπερβολική ενασχόληση - Εθισμός Ο διαμοιρασμός Προσωπικών Δεδομένων Η Εξαπάτηση και Κλοπή Ταυτότητας Ο Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Σημαντική είναι η άμεση αναφορά του προβλήματος πριν πάρει διαστάσεις για την έγκαιρη αντιμετώπιση του Ακόμα και ένα αθώο, κατά τη γνώμη κάποιων, αστείο μπορεί να πάρει γρήγορα εκρηκτικές διαστάσεις και να διαδοθεί με μεγάλη ταχύτητα στον κόσμο του Διαδικτύου

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Γενικά, η διασύνδεση με αγνώστους στον ψηφιακό κόσμο έχει περισσότερους κινδύνους από ό,τι στον πραγματικό, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα άμεσης αντίληψης Μια γενική συμβουλή είναι να συμπεριφερόμαστε όπως και όταν βρισκόμαστε σε έναν δημόσιο χώρο π.χ. στην πλατεία του χωριού, αφού ο διασυνδεμένος κόσμος είναι πλέον ένα «παγκόσμιο χωριό»