Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Jigsaw: Τί είναι;.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Ελισάβετ Μαυρουδή – 3ο Γυμνάσιο Ρόδου
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
Διδακτική Πληροφορικής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Διδάσκοντας Συστημική Βιολογία: Μια Μέθοδος Ενεργούς Μάθησης (του Anuj Kumar,2005) Γιώτα Πασχαλίδου.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ερευνητικεσ εργασιεσ ΓΕΛ/ΕΠΑΛ ΟΙ νεΕΣ εγκυκλιοΙ του υπαιθ
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μ.Δίτσιου-Χρ.Παπαζήση-Γ. Παυλικάκης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Ανακύκλωσης για Mobile Συσκευές
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο 2016-2017 Τμήμα: ΑΕΕ4 Επιβλέπων Καθηγητής: Κοντογιάννης Βασίλειος (Πληροφορικής)

Καινοτομία των Ερευν. Εργασιών Ομαδοσυνεργατική μάθηση. Οι μαθητές δουλεύουν σε ομάδες, ως μικροί ερευνητές, πάνω σε ένα θέμα, ή σε μια διάσταση ενός θέματος. Συλλέγουν πληροφορίες από διάφορες πηγές (διαδίκτυο, εγκυκλοπαίδειες, βιβλία, περιοδικά κλπ) διενεργούν συνεντεύξεις, ετοιμάζουν ερωτηματολόγια, οργανώνουν πειράματα συγκεντρώνουν αποδελτιώνουν και αξιολογούν το υλικό που μαζεύτηκε συνθέτουν και παρουσιάζουν αποτελέσματα, σταδιακά στα πλαίσια της ομάδας, της ολομέλειας του τμήματος και στο τέλος του τετραμήνου σε ευρύτερο κοινό. Ρόλος του εκπαιδευτικού Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός, συντονιστικός για τη λειτουργία των ομάδων. Σε αρχικό στάδιο βοηθάει σε πιθανό διαχωρισμό του επιλεχθέντος θέματος σε υποθέματα & ομάδες, δίνει ρόλους σε υποομάδες και μέλη χωριστά. θέτει ερωτήματα που κρίνει ότι πρέπει να απαντηθούν, δίνει πηγές και βιβλιογραφικές αναφορές οργανώνει πιθανές επισκέψεις σε χώρους που θα βοηθήσουν την έρευνα, βοηθάει στη σύνθεση του υλικού και προτείνει τρόπους παρουσίασής του οργανώνει διαδικασίες αξιολόγησης των εργασιών.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πρόταση καθηγητή Εφαρμογές – Παιχνίδια σε φορητές συσκευές. Η περίπτωση του AppInventor ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Χρήση εφαρμογών και παιχνιδιών σε έξυπνες φορητές συσκευές από τους μαθητές της περιοχής. Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε Γυμνάσια-Λύκειο. Κατηγοριοποίηση παιχνιδιών και εφαρμογών για έξυπνες φορητές συσκευές και προσδιορισμός προτιμήσεων μαθητών. Κίνδυνοι και προβλήματα από την υπερβολική ενασχόληση με το ηλεκτρονικό παιχνίδι. Οφέλη από τη λελογισμένη χρήση. Η διδασκαλία του προγραμματισμού μέσω της δημιουργίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Αξιοποίηση παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία.

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πρόταση καθηγητή Εφαρμογές – Παιχνίδια σε φορητές συσκευές. Η περίπτωση του AppInventor Έρευνα για τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του περιβάλλοντος AppInventor για τη δημιουργία εφαρμογών και παιχνιδιών. Σύγκριση με άλλες πλατφόρμες προγραμματισμού φορητών συσκευών. ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Υλοποίηση παραλλαγών γνωστών παιχνιδιών με χρήση tutorials (Space Invaders, MiniGolf, QuizMe, GetTheGold, MoleMash, OhMySpikes) Υλοποίηση του δικού μας παιχνιδιού (MemoryGame, TicTacToe, BopIt, Snooker) ή της δικής μας εφαρμογής (BMI-ΔΜΣ, LOTTO, Προπαίδεια, ΠρόσθεσηΑφαίρεση, ΜόριαΠανελλαδικών κ.α.)

Χωρισμός & Λειτουργία ομάδων (1/2) 4 ομάδες των 4 ατόμων Ρόλοι: 1) Ερευνητής θεωρητικού υπόβαθρου 2) Σχεδιαστής εφαρμογής – παιχνιδιού και debugger 3) Δημιουργός – συλλέκτης πολυμεσικού υλικού 4) Προγραμματιστής

Χωρισμός ομάδων (2/2) Ρόλοι Μαθητές Ερευνητής Θεωρητικού τμήματος Μαρτίνης Σαβουϊδάκη Πρεβελιανάκη Σχοιναράκης Δημιουργός – Συλλέκτης πολυμεσικού υλικού Καπνάς Πελεκανάκη Κουτεντάκη Καράτζης Σχεδιαστής εφαρμογής Σεληνιωτάκης Δασκαλάκη Ζαχαριουδάκης Αποστολάκη Προγραμματιστής Τριαματάκης Σεληνιωτάκη Ξημεράκη Βεργαδή