ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Προσωπικές δεξιότητες
«Πρακτική Εφαρμογή Προγράμματος Αγωγής Στοματικής Υγείας»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση. 3 ο Γενικό Λύκειο Υμηττού Ομάδα εργασίας: Τα σαΐνια της εκπαίδευσης  Γεωργία Γ.  Παναγιώτα Μ.  Αλέξης Φ.
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διδάσκουσα: Δρ. Ειρήνη Κατσαμά.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Τρύφων Μαυροπαλιάς Κοζάνη 2017
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ Είναι η συναίσθηση της ικανότητας να ανταποκρίνεται κανείς στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και η επίγνωση της σημαντικότητας του ως ιδιαίτερο πρόσωπο. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Η ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΑΣ Το παιδί διαμορφώνει την εικόνα του εαυτού του, σύμφωνα την άποψη που πιστεύει ότι έχουν σημαντικά πρόσωπα στην ζωή του Η ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΑΣ ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Οι πεποιθήσεις που έχουμε για τον εαυτό μας, ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ και ΔΕΝ ΚΛΗΡΝΟΜΟΥΝΤΑΙ. Η αυτογνωσία αναπτύσσεται με την πάροδο του χρόνου, χωρίς εμείς να το συνειδητοποιούμε. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Το Σχολείο οφείλει να εξασφαλίζει ένα υγιές πλαίσιο ανάπτυξης, να μεταδίδει την αίσθηση του αυτοσεβασμού και προάγοντας τη θετική αλληλεπίδραση των μαθητών, να ενισχύει την ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Η δύναμη της εκπαιδευτικής παρέμβασης, βασίζεται στην ποιότητα των σχέσεων εκπαιδευτικού – μαθητή. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Το παιδί χωρίς αυτοεκτίμηση δεν μπορεί να μάθει. Ένα παιδί με αυτοεκτίμηση μπορεί να μάθει όσα του επιτρέπουν οι ικανότητες του. Το παιδί χωρίς αυτοεκτίμηση δεν μπορεί να μάθει. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Η Αυτοπεποίθηση δεν καλλιεργείται μόνο με τα ενισχυτικά λόγια των άλλων, αλλά κυρίως μέσα από την ανάληψη ευθυνών, την εμπειρία της αγάπης και τη δυναμική στάση απέναντι στις καθημερνές δυσκολίες και τις αναπόφευκτες αντιξοότητες. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Παιδαγωγικές τεχνικές ενίσχυσης της Αυτοεκτίμησης Παθητική συμπεριφορά (ανασφάλεια, μπλοκάρισμα συναισθημάτων, υποχωρητικότητα) Δυναμική συμπεριφορά (Υπεράσπιση και διεκδίκηση των ατομικών δικαιωμάτων, με τρόπο που δεν θίγει τον άλλο) Επιθετική συμπεριφορά (Παραβίαση των δικαιωμάτων του άλλου) ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Επικοινωνώ με το παιδί με ειλικρίνεια κι αγάπη. Ξεκινώ την επικοινωνία με το παιδί, εστιάζοντας την προσοχή μου στα θετικά του χαρακτηριστικά και στα χαρίσματά του. Είμαι διαλλακτικός και αληθινά δημοκρατικός. Ομολογώ στο παιδί ότι κάποια από τα αισθήματα που τον τρομάζουν, είναι ή ήταν και δικά μου αισθήματα. Ενθαρρύνω το παιδί να αντιμετωπίζει με χιούμορ ακόμα και δυσάρεστα γεγονότα. Του εξηγώ, πως αν κάποιος θυμώνει μαζί του, δε σημαίνει ότι φταίει ή είναι κακό παιδί. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Εξηγώ στο παιδί πως μέσα του κρύβονται μεγάλες δυνατότητες. Του προτρέπω να μπαίνει στη θέση του άλλου και να βλέπει τα γεγονότα μέσα από τα δικά του μάτια. Του προτρέπω να σκέφτεται θετικά. Εξηγώ στο παιδί ότι η εικόνα που δείχνει στους άλλους, μπορεί να αποκαλύπτει αυτοπεποίθηση, φόβο, ανασφάλεια κ.ά. Του μαθαίνω συμπεριφορές που οδηγούν στην ενίσχυση και την προβολή της αυτοπεποίθησης. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Το ενθαρρύνω να εξωτερικεύει τα αισθήματα και τις απόψεις του. Προτρέπω ευγενικά το παιδί να επιδιώκει υψηλότερες προσδοκίες λαμβάνοντας όμως υπόψη τις ρεαλιστικές ικανότητες του παιδιού. Προτρέπω το παιδί να βάζει στόχους, να παίρνει αποφάσεις και να λύνει προβλήματα με μια συγκεκριμένη σειρά και με μικρά βήματα. Το βοηθώ να υπομένει, να επιμένει και να αγωνίζεται μέχρι να πετύχει τους στόχους του. Το ενθαρρύνω να εξωτερικεύει τα αισθήματα και τις απόψεις του. Του μαθαίνω να απορρίπτει την άδικη κριτική, αλλά να δέχεται και να αξιοποιεί την καλοπροαίρετη κριτική. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Επιβραβεύω κάθε μικρή πρόοδο που κάνει. Εξηγώ στο παιδί ότι είναι φυσικό μερικές φορές να μην πηγαίνουν τα πράγματα όπως θα ήθελε. Επιβραβεύω κάθε μικρή πρόοδο που κάνει. Προτρέπω στο παιδί να γράψει ένα γράμμα σε ένα άλλο (υποθετικό) παιδί που αντιμετωπίζει ανάλογες δυσκολίες μς τις δικές του. Προσπαθώ χωρίς να το καταπιέζω, να βάλω τάξη στην καθημερινή του ζωή. Προτρέπω το παιδί να αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεών του και να διεκδικεί τα δικαιώματά του. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Βοηθώ το παιδί να αναγνωρίζει τις θετικές πτυχές της κάθε κατάστασης. Του εξηγώ να καταλάβει ότι και τα λάθη είναι μέσα στην ζωή και μαθαίνουμε από αυτά. Να χάνει χωρίς να θίγεται η αξιοπρέπειά του. Βοηθώ το παιδί να καταλάβει ότι δεν είναι τα γεγονότα και οι περιστάσεις που προσδιορίζουν την ζωή μας, αλλά ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα. Του εξηγώ πώς να αντιλαμβάνεται τις επιθετικές προκλήσεις των άλλων και να τις απενεργοποιεί ή να αδιαφορεί. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

«Η ΖΩΗ» Μητέρα Τερέζα Η ζωή είναι πρόκληση, συνάντησέ την. «Η ΖΩΗ» Μητέρα Τερέζα Η ζωή είναι πρόκληση, συνάντησέ την. Η ζωή είναι καθήκον, ολοκλήρωσέ το. Η ζωή είναι παιχνίδι, παίξτο. Η ζωή είναι μονάκριβη, φρόντισέ τη. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Η ζωή είναι θησαυρός, φύλαξε τον. Η ζωή είναι μυστήριο, γνώρισέ το. Η ζωή είναι αγάπη απόλαυσε τη. Η ζωή είναι υπόσχεση, εκπλήρωσέ τη. Η ζωή είναι θλίψη, ξεπέρασή τη. Η ζωή είναι τραγούδι, τραγούδησέ το. Η ζωή είναι αγώνας, ανέλαβέ το. Η ζωή είναι τραγωδία, αντιμετώπισέ την. Η ζωή είναι ευκαιρία, ωφελήσου. Η ζωή είναι ομορφιά, θαύμασέ τη. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ

Η ζωή είναι όνειρο, πραγματοποίησέ το. Η ζωή είναι περιπέτεια, τόλμησέ τη. Η ζωή είναι τύχη, κέρδισέ τη. Η ζωή είναι πολύτιμη, μην την καταστρέψεις. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ, ΠΑΛΕΨΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ. ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΥΡΟΠΑΛΙΑΣ