Νέος κινητήρας πετρελαίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Rewarding and Recognition Schemes for Driving, Procurement and Maintenance Οδηγός για Στόλους Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Advertisements

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Γραμμή παραγωγής Θεοδωρής Σωτηριάδης.
Κεντρομόλος δύναμη Π. Κουμαράς.
Νέες Τεχνολογίες στην Όρυξη Γεωτρήσεων
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
Φαινόμενο θερμοκηπίου
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Τι θα κάνουμε Στο υπάρχον σενάριο θα προστεθούν 3 λειτουργίες : Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εκτός πίστας η μέγιστη δυνατή μονάδα μετατόπισής του θα μειώνεται.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΣΧΕΣΗ (ΛΟΓΟΣ) ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
Αυτοκίνητο Ατέρμονας και Οδοντοτροχός Τροχαλίες Αλυσοκίνηση
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Mάριος Ζέπης Παναγιώτης Ζέπης. BMW M3 e92 BMW x5 Θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0 στα 100km/h σε μόλις 5,3sec η X5 Μ και 5,4 η Χ6 Μ με.
Ασύγχρονος τριφασικός τετραπολικός κινητήρας 380 V/50Hz με βραχυκυκλωμένο το δρομέα σε σύνδεση αστέρα έχει τις παρακάτω παραμέτρους ισοδύναμου κυκλώματος:
Βασικά εξαρτήματα κινητήρα
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΗΡΑ
 Νέες τεχνολογίες παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση, δυστυχώς δε μαθαίνουμε ποτέ για τις περισσότερες από αυτές, καθώς είτε «θάβονται» σε κάποιο συρτάρι,
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
Το λεπτό και μοντέρνο πληκτρολόγιο του Proteus θα ομορφύνει τον χώρο σας. Τα ενσωματωμένα πλήκτρα αφής που διαθέτει καθώς και το ελληνικό μενού, σας.
Πρωί ανοιξιάτικης μέρας σε μια συνοικία της Αθήνας …
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ Ενότητα # 1: Πνευματικά Συστήματα Μιχαήλ Παπουτσιδάκης Τμήμα Αυτοματισμού ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Κεφάλαιο 4 Κυλινδρισμός Σχέση συμπίεσης - Πίεση συμπίεσης
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)
AMSTERDAM-SMART GRID CASE STUDY
Ηλιακό Σύστημα.
Παίζω – Μαθαίνω – Αποφασίζω
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
‘’ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ’’
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Τύποι & Κατηγορίες Μ.Ε.Κ. Ανάλογα με τη δυνατότητα παραγωγής έργου :
Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέος κινητήρας πετρελαίου Scenic – Grand Scenic ENERGY dCI 1.6 lt 130hp Καλύτερες επιδόσεις Χαμηλότερες εκπομπές CO2 Τεχνολογία STOP & START Βελτιωμένη ακουστική

-20% (30g) χαμηλότερα από τον 1,9lt Η γκάμα των diesel κινητήρων αλλάζει για τα Scenic και Grand Scenic με την άφιξη του 1.6 dCi 130 hp (R9M) που αντικαθιστά τον 1.9 dCi 130 hp (F9Q) από τον Ιούνιο 2011 Scenic 1.9 dCi 130 hp Scenic1.6 dCi 130 hp Εκπομπές CO2 g/km 145 117 Κύκλος πόλης l/100km 6,6 5,2 Εκτός πόλης l/100km 4,9 4,1 Μικτός κύκλος l/100km 5,5 4,5 Τέλη κυκλοφορίας € 217,5 € 93,6 CO2 εκπομπές 117 g CO2 / km -20% (30g) χαμηλότερα από τον 1,9lt Κατανάλωση 4,5 l/100 km Περίπου 1 l/100km λιγότερο από τον 1,9lt

Ο κινητήρας 1,6 dCI 130hp είναι παράδειγμα οικο-τεχνολογίας Αρκετές καινοτομίες του νέου κινητήρα επιτρέπουν τη σημαντική μείωση εκπομπών CO2 Μηδενικές εκπομπές όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάσιμη κατάσταση χάρη στην τεχνολογία Stop and Start H Renault είναι ο πρώτος κατασκευαστής στην Ευρώπη που εισάγει 2 βαλβίδες ανακύκλωσης καυσαερίων EGR μια χαμηλής πίεσης και μια υψηλής Έξυπνη διαχείριση ενέργειας Αντλία λαδιού μεταβλητού όγκου - 20% CO2 Ο κινητήρας 1,6 dCI 130hp είναι παράδειγμα οικο-τεχνολογίας 15 πατέντες ευρεσιτεχνίας έχουν κατατεθεί για να επιτευχθούν τέτοια επίπεδα επιδόσεων Ο κυλινδρισμός έχει μειωθεί κατά 16% περίπου σε σχέση με τον 1,9dCi

STOP & START : Άνεση και αποτελεσματικότητα Απόκριση Η πιο γρήγορη απόκριση εκκίνησης στην αγορά Η μίζα ανταποκρίνεται πιο γρήγορα Ο κινητήρας εκκινεί με ελαφρύ άγγιγμα του συμπλέκτη Εγρήγορση Η μίζα δεν χρειάζεται να επανενεργοποιηθεί για να ξεκινήσει εκ νέου ο κινητήρας Ασφάλεια Σε περίπτωση που σβήσει απότομα η μηχανή ενεργοποιείται η αυτόματη επανεκκίνηση Το σύστημα STOP & START είναι συνδεδεμένο με το σύστημα εντοπισμού παρουσίας στο κάθισμα του οδηγού για επιπλέον ασφάλεια

STOP & START – Προσοχή! Το σύστημα STOP and START δεν λειτουργεί όταν: Το καπό είναι ανοιχτό Η ζώνη ασφαλείας του οδηγού δεν είναι ασφαλισμένη Η πόρτα του οδηγού είναι ανοιχτή Η λειτουργία STOP and START είναι απενεργοποιημένη από το κουμπί Η φόρτιση της μπαταρίας είναι ανεπαρκής - κάτω από 80% Όταν το αυτοκίνητο κινείται με όπισθεν Όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας πέφτει κάτω από -5ºC και το air condition είναι κλειστό

Μοναδική ακουστική Η ακουστική του Energy 1,6dCi 130hp είναι αισθητά βελτιωμένη με μείωση που αγγίζει το 50% σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα 1,9dCi Η ακουστική του νέου πετρελαιοκινητήρα R9M – 1.6dCi 130hp αγγίζει τα επίπεδα του βενζινοκινητήρα Μ4R – 2.0lt

Τεχνικά χαρακτηριστικά Κινητήρας R9M Κυβισμός (κ.ε) 1,598 Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 80 x 79.5 Αριθμός κυλίνδρων / βαλβίδων 4 x 16 Μέγιστη ιπποδύναμη / στροφές 130 / 4000 Μέγιστη ροπή / στροφές 320 / 1750 Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων BVM6 Τελική ταχύτητα 195 Επιτάχυνση 0-100km/h 10,3