#7 - #8 irini rigopoulou erigop@aueb.gr Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou erigop@aueb.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Στόχευση - Τοποθέτηση.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Process – People - Physical Evidence
Πρακτική Εφαρμογή.
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

#7 - #8 irini rigopoulou erigop@aueb.gr Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou erigop@aueb.gr

Strategy & Marketing trusted expert Συμβολική αξία (expressive): οφέλη συναρτήσει της προσωπικής ταυτότητας και εικόνας της προσωπικής έκφρασης, των κοινωνικών νοημάτων Λειτουργική αξία: Οφέλη σχετικά με τη λειτουργία, τα χαρακτηριστικά, την απόδοσή του Συγκεκριμένη Προϊοντική Προσφορά = Πακέτο προσφερόμενων Αξιών Αξία κόστους (θυσίας): οφέλη συναρτήσει οικονομικού, ψυχολογικού, συναισθηματικού κόστους προσωπικής επένδυσης και ρίσκου. Αξία εμπειρίας: οφέλη συνδεδεμένα με τις αισθήσεις, τις σχέσεις, τα συναισθήματα, το βίωμα irini.rigopoulou , phd Strategy & Marketing trusted expert erigop@aueb.gr

Strategy & Marketing trusted expert erigop@aueb.gr 3. Δημιουργία επιτυχημένης κοινωνικής Μάρκας [Brand] Brand Equity A brand is a promise made to its customers. Promises that are kept yield loyal customers and produce steady profit streams. Brand equity is the overall value of the brand irini.rigopoulou , phd Strategy & Marketing trusted expert erigop@aueb.gr

Η ενοποιημένη Μάρκα Ότι υπόσχεται η Μάρκα Ικανότητες Ότι αξίζει για τους εμπλεκόμενους Ικανότητες και πόροι της κοινωνικής επιχειρησης Ότι υπόσχεται η Μάρκα

Προσδιοριστικά στοιχεία της Μάρκας Προσδιοριστικά στοιχεία της Μάρκας Μάρκα είναι η εικόνα που αντιλαμβάνεται ο εμπλεκόμενος για μια σειρά κοινωνικών προϊόντων / υπηρεσιών. Η εικόνα αυτή απορρέει από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (υλικά και άυλα) όπως το όνομα, λογότυπο, χρώμα, ποιότητα, φήμη-κύρος, αναγνωρισιμότητα, και άλλα στοιχεία της προσωπικότητας του κοινωνικού προϊόντος, δημιουργώντας συγκεκριμένα συναισθήματα, υποσχέσεις, προσδοκίες, και εμπειρίες στον εμπλεκόμενο , και καθιστώντας τα διαφοροποιημένα από τις κοινωνικές Μάρκες των «ανταγωνιστών» *Πηγή: STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, by K. L. Keller

Οι διαθέσιμες Στρατηγικές επιλογές Μονολιθική (Monolithic) Υποστηρικτική (Endorsement) Ανεξάρτητοι οίκοι (House Branding) Ανεξαρτητες Μάρκες (Mono – Brands)

Διαστάσεις Brand Equity, Aaker Αναγνωρισιμότητα Εικόνα Πίστη Υπερέχουσα τιμή Ικανοποίηση / πίστη Αντιλαμβανόμενη ποιότητα και ηγεσία Αντιλαμβανόμενη ποιότητα Ηγεσία / δημοτικότητα Εκτίμηση Σύνδεσμοι και διαφοροποίηση Αντιλαμβανόμενη αξία Προσωπικότητα Οργανισμός / φορέας Διαφοροποίηση Συμπεριφορά στην αγορά «Μερίδιο» αγοράς Δείκτες τιμής / διανομής

Customer Equity, Rust, Zeithaml, Lemon Value Equity: η αντικειμενική αξιολόγηση των εμπλεκομένων για τη χρησιμότητα της κοινωνικής μάρκας βάσει των αντιλήψεων τους Σημαντικά μεγέθη: ποιότητα, τιμή, ευκολία Brand equity: η υποκειμενική και μη απτή αξιολόγηση για τη κοινωνική Μάρκα. Σημαντικά μεγέθη: αναγνωρισιμότητα, στάσεις της κοινωνικής μάρκας και αντιλήψεις για την ηθική της Relationship equity: η τάση των πελατών να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τη κοινωνική Μάρκα πέρα από αντικειμενικά ή υποκειμενικά κριτήρια. Σημαντικά μεγέθη: προγράμματα πιστότητας, ειδική αναγνώριση, προγράμματα σύνδεσης με την κοινωνία