Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Ο κλάδος του επισιτισμού ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Γεώργιος Απλαδάς 3 ο μάθημα
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
Η γλώσσα της διαφήμισης Ελευθερία Κατσουλάκη Ισαβέλα Κουρουμπλή Μαρία Γεωργιουδάκη Λία Κατριτζιδάκη Τόνια Μαζοκοπάκη.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Διοικητική των επιχειρήσεων
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ανάλυση και Γνώση της Αγοράς
Δομημένος Προγραμματισμός
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό
Πιλοτική εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Δεικτών για Βιώσιμους Τουριστικούς Προορισμούς (European Tourism Indicator System for Sustainable Destinations)
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παθογένειες και προκλήσεις του τουρισμού στα ελληνικά νησιά. Τα συμπεράσματα από τη μελέτη του Παρατηρητηρίου Βιώσιμου Τουρισμού Αιγαίου και του Ατλαντα των Νησιών Δρ. Γιάννης ΣΠΙΛΑΝΗΣ, Αν. Καθηγητής, Τμήμα Περιβάλλοντος Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού ΠΟΤ

Το Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού Αιγαίου του UNWTO Ατλας των Νησιών

Παθογένειες νησιωτικού τουρισμού Υψηλή εποχικότητα Χαμηλή διαφοροποίηση προϊόντος Απώλεια ταυτότητας Χαμηλή ημερήσια δαπάνη Χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης & επαγγελματισμού, αδήλωτη εργασία Προβληματικό σύστημα προβολής Αύξηση κλινών + Αύξηση Τουριστών VS

Ολοκληρωμένος Τουριστικός Σχεδιασμός Από την τουριστική προβολή σε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση: Καταγραφή και ανάλυση κατάστασης (πόροι, δυνατότητες, αποτελέσματα) ώστε να υπάρξει…… Στρατηγικός και επιχειρησιακός σχεδιασμός: από το όραμα στη πράξη που απαιτεί συνεχή….. Εκπαίδευση και κατάρτιση στελεχών φορέων, εργοδοτών και εργαζομένων και προϋποθέτει…… Τουριστική Διακυβέρνηση: η διασύνδεση των φορέων σε Περιφερειακό και Τοπικό επίπεδο. Ο ρόλος του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού (ΠΣΤ) και του Δημοτικού Συμβουλίου Τουρισμού (προορισμός)

Τουριστικό προϊόν: από τη παραγωγή στη διάθεση Διεθνής αγορά Πόροι Υπηρεσίες βάσης Τ. Προϊόν Τ. Εικόνα Τυπικά Άτυπα δίκτυα Άτυπα Δίκτυα Εθνική αγορά Δομές Στήριξης DMMO Παραγωγή Δίκτυα Διανομής Τουριστικά γραφεία T. Operators

Τουριστική Διακυβέρνηση Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού & DMMO Καταγραφή Ενημέρωση Καταγραφή Ενημέρωση Ανάλυση Προτάσεις Σχεδιασμού Εκπαίδευση Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού Διεύθυνση Τουρισμού Δημοτική Επιτροπή Τουριστικής Προβολής Γραφείο Τουρισμού Όραμα Στρατηγικό Σχέδιο Περιφερειακό Σχέδιο Δράσης Όραμα Ταυτότητα Τοπικό Σχέδιο Δράσης

Παρατηρητήριο Αειφόρου Τουρισμού για νησιωτικούς προορισμούς (UNWTO – ETIS) Βήματα Καταγραφή προσφοράς (τουριστικοί πόροι, τουριστικές επιχειρήσεις, ειδικές δραστηριότητες για τουρίστες) Καταγραφή ζήτησης (αφίξεις, διανυκτερεύσεις και συμπεριφορά τουριστών) Αποτελέσματα τουριστικής δραστηριότητας (τουριστική δαπάνη, απασχόληση κατανάλωση εδάφους, νερού, ενέργειας, παραγωγή και διάθεση αποβλήτων) Τουριστική πολιτική προορισμού Ικανοποίηση τουριστών Ικανοποίηση επιχειρήσεων

Όραμα Ενα μοναδικό αρχιπέλαγος της φύσης και του πολιτισμού Ανάδειξη της Ταυτότητας Διαφοροποίηση προϊόντος με αξιοποίηση τοπικών πόρων για δημιουργία δραστηριοτήτων και εμπειριών Ποιότητα υπηρεσιών ιδιωτικού τομέα (επιχειρήσεων) με σήμανση Ποιότητα προορισμών (νησιών) με σήμανση Δημιουργία και προβολή εικόνας ανά προορισμό Δημιουργία Φορέα Σχεδιασμού και Διαχείρισης Τουριστικής Πολιτικής Τουριστική διακυβέρνηση με δικτύωση για καλύτερο σχεδιασμό, προβολή και πληροφόρηση

Παρατηρητήριο Αειφόρου Τουρισμού για νησιωτικούς προορισμούς Λειτουργική διάρθρωση προτάσεων δράσεων – έργων για την αντιμετώπιση χρόνιων διαρθρωτικών προβλημάτων γύρω από τους εξής άξονες: βελτίωση της αποδοτικότητας/ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών των επιχειρήσεων που εμπλέκονται στην παροχή υπηρεσιών τουρισμού – “Aegean ή Islands’ Quality» βελτίωση των παρεχόμενων δημόσιων (κοινών) υπηρεσιών - «destination management» αξιοποίηση των υπαρχουσών δυνατοτήτων για ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προϊόντων για την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και πόρων κάθε προορισμού – «Νησιωτικές Ταυτότητες», δημιουργία εικόνας σε επίπεδο νησιωτικού προορισμού – σύστημα προβολής / ενημέρωσης (marketing – DMΜO/ΦΔΠΠ)

Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ευχαριστώ για τη προσοχή σας ispil@aegean.gr 22510 36229 Fb: Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού http://tourismobservatory.ba.aegean.gr/