Συστηματα Ελεγχου & ΡομποτικΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Advertisements

ΑΜΠΕΛΙ - ΚΟΑ ΟΙΝΟΥ Γραμματικός Διονύσιος, Γεωπόνος, Msc Προϊστάμενος Τμήματος Αμπέλου Δ/νση Συστημάτων Καλλιέργειας.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Διόρθωση γλεύκους και Αλκοολικός Τίτλος Οίνου ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΡΥΜΟΥ ΠΑΡΝΗΘΑΣ η αναγκαστική απαλλοτρίωση των δουλειών που ισχύουν σε επιμέρους εκτάσεις του Δρυμού και δεν συμβιβάζονται με τους.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους ΠΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μέθοδος του Εσωτερικού Συντελεστή Απόδοσης. (Ε.Σ.Α.)
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Α
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Μέθοδος της Καθαράς Παρούσας Αξίας. (Κ.Π.Α.)
Δομημένος Προγραμματισμός
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Στεγνωτήριο ρούχων Miele 7kg T 8822 C
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Κοφινάς Γεώργιος Καρδιολόγος-Εντατικολόγος
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
PRO BOT.
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συστηματα Ελεγχου & ΡομποτικΗ Σχεδιασμος και Τεχνολογια 2017 Ειρηνη πετρακη - Ειρηναιος Παττης

Τι γνωρίζετε για τα ρομπότ; Τι γνωρίζετε για τα ρομπότ;

Τι θα μάθουμε σήμερα; Nα αναγνωρίζουμε απλά συστήματα ελέγχου και να περιγράφουμε τη χρήση τους. Να προγραμματίζουμε ρομπότ για να λύσουμε κάποια προβλήματα.

ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ποιος κτυπάει το κουδούνι στο σχολείο σας;

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Απλός διακόπτης Χρονοδιακόπτης

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Ορισμός Τα συστήματα ελέγχου είναι τα εξαρτήματα ή οι συσκευές που μας βοηθούν να ελέγξουμε τη λειτουργία μιας άλλης συσκευής.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Απλός διακόπτης Χρονοδιακόπτης Ενεργοποιούνται χειροκίνητα από τον άνθρωπο. Χρονοδιακόπτης Δεν χρειάζεται η παρουσία ανθρώπου για να λειτουργήσουν. Απλό Σύστημα Ελέγχου Αυτόματο Σύστημα Ελέγχου

ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Χαρακτηριστικά: Ελέγχουν τη λειτουργία μιας συσκευής. Προγραμματίζονται από τον άνθρωπο. Ακολουθούν μια σειρά από εντολές. Δεν απαιτείται η παρουσία του ανθρώπου για να λειτουργήσουν.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ (Σ.Ε.) Χειροκίνητα Vs Αυτόματα Πλεονεκτήματα Αυτόματων Σ.Ε. ακρίβεια στην εκτέλεση αποφυγή λάθους επαναλαμβανόμενη διαδικασία διευκολύνουν τον άνθρωπο Απλός διακόπτης (χειροκίνητος) Χρονοδιακόπτης (αυτόματος)

Αυτόματα Συστήματα Ελέγχου στο σπίτι Πλυντήριο ρούχων Προγραμματιστές ποτίσματος Ηλεκτρικός φούρνος

Αυτόματα Συστήματα Ελέγχου στο σπίτι Κλιματιστικό Φούρνος Μικροκυμάτων Ρολόι - Ξυπνητήρι

ΡΟΜΠΟΤ – Αυτόματα Συστήματα Ελέγχου Χαρακτηριστικά Προγραμματίζονται Έχουν αισθητήρες Κινούνται Έχουν βραχίονες Εκτελούν δύσκολες, εξειδικευμένες εργασίες

ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΡΟΜΠΟΤ Χαρακτηριστικά Πλεονεκτήματα Προγραμματίζονται Εκτελούν ειδικές εργασίες Ακρίβεια / Αποφυγή λάθους Εξοικονομούν χρόνο Διευκολύνουν τον άνθρωπο

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΡΟΜΠΟΤ: Σε ποιους τομείς μας βοηθούν; ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ (ΒΙΝΤΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ) «ΤΑ ΡΟΜΠΟΤ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/schediasmos_technologia/systimata_technologia_elenchou.html

Δραστηριότητα 1: Από το νοσοκομείο στο σχολείο (σελ. 7) Οδηγίες: «Προχώρα ευθεία … βήματα» «Στρίψε δεξιά ή αριστερά».

Δραστηριότητα 2: BeeBot Ας παίξουμε με μια μικρή ρομποτική μέλισσα… Κάθε βήμα μου αντιστοιχεί με 15 cm Κάθε στροφή μου αντιστοιχεί με 90° Οδήγησέ με σωστά στο στόχο! Μάντεψε πού θα φτάσω αν …

Δραστηριότητα 3: Καθοδηγούμε το Φώτη… Στο λογισμικό Light-Bot (ΦΩΤΗΣ) http://lightbot.com/hocflash.html να δοκιμάσετε τα στάδια 1 – 3 !

Δραστηριότητα 4: Ας πειραματιστούμε με το PRO BOT! Μπορείτε να μου δώσετε τιμές για: κίνηση: Κίνηση μπροστά – πίσω (cm) Στροφή δεξιά – αριστερά (μοίρες) Να δοκιμάσετε να με οδηγήσετε στην πόλη (ΚΑΡΤΕΣ 1-2)   1 2

ΥΠΟΜΝΗΜΑ Fd Μπροστά   Bk Πίσω Rt Στροφή Δεξιά Lt Στροφή Αριστερά

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ Fd – Bk – Rt – Lt 3. Από το Κ.Ε.Π. να πας στο Ξενοδοχείο. Στα φώτα τροχαίας να κάνεις στάση 5 δευτερόλεπτα (Pause) 1..………… 2….……… 3….……… 4…….…… 5…….…… ΥΠΟΜΝΗΜΑ Fd Μπροστά   Bk Πίσω Rt Στροφή Δεξιά Lt Στροφή Αριστερά 4. Από το γήπεδο καλαθόσφαιρας να πας στο Μουσείο περνώντας από το Πάρκο. 1………….. 2………….. 3………….. 4………….. 5…………..

Δραστηριότητα 5: ΧΕΛΩΝΑ! Ας δοκιμάσουμε το λογισμικό: http://www.logointerpreter.com/turtle-editor.php   1. Να χρησιμοποιήστε τα διπλανά τοξάκια για να σχηματίσετε:   (α) ένα ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ με πλευρά 100

Σχεδιάζω κανονικά πολύγωνα Δραστηριότητα 6: Ας πειραματιστούμε με το PRO BOT! Σχεδιάζω κανονικά πολύγωνα Να τοποθετήσετε μαρκαδόρο στην ειδική θέση και να σχεδιάσετε μαζί μου πολύγωνα (ΚΑΡΤΑ 3)

8. Δώστε τις εντολές για να σχεδιάσει το PROBOT ένα ισόπλευρο τρίγωνο με πλευρά 20 cm με την εντολή RPT [. ………………………….

Δραστηριότητα 5: ΧΕΛΩΝΑ! Ας δοκιμάσουμε το λογισμικό: http://www.logointerpreter.com/turtle-editor.php

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΑΖΟΝ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ (ΒΙΝΤΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ) «ΑΜΑΖΟΝ» http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/schediasmos_technologia/systimata_technologia_elenchou.html

Επαναφορα – αξιολογηση 1. Ποια αντικείμενα έχουν απλό σύστημα ελέγχου και ποια αυτόματο σύστημα ελέγχου;

Επαναφορα – αξιολογηση 2.1. Ποιο γράμμα του Αλφαβήτου θα σχηματιστεί; I Fd 50

Επαναφορα – αξιολογηση 2.2. Ποιο γράμμα του Αλφαβήτου θα σχηματιστεί; Γ Fd 50 Rt 90 Fd 30

Επαναφορα – αξιολογηση 3.1. Ποιο γεωμετρικό σχήμα θα σχεδιάσει το Probot με τις πιο κάτω εντολές; Rpt 3[Fd 20, Rt 120]

Επαναφορα – αξιολογηση 3.2. Να γράψετε τις εντολές για να σχηματίσετε ένα τετράγωνο με πλευρά 15 cm. Rpt 4[Fd15, Rt90]

Επαναφορα – αξιολογηση 4. Σημειώστε ορθό (Ο) ή λάθος (Λ) για τις πιο κάτω προτάσεις. Τα συστήματα ελέγχου:   α προγραμματίζονται από μόνα τους β αποθηκεύουν στη μνήμη τους κάποιο προγραμματισμό γ χρησιμοποιούνται μόνο στη βιομηχανία δ προγραμματίζονται από τον άνθρωπο ε εκτελούν σειρά εντολών

Για εκπαιδευτικουσ

Δ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Β. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Δ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΠ ΣΧ.Τ. : Δ1. Τεχνολογία Υλικών Δ2. Επικοινωνία – Σχέδιο Δ3. Ενέργεια Δ4. Ηλεκτρισμός Δ5. Συστήματα και Τεχνολογία Ελέγχου Δ6. Μηχανισμοί Δ7. Κατασκευαστικά Συστήματα (Δομές)

ΔΕΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΣΤΟ Α.Π. ΣΧ.Τ. Για κάθε θεματική περιοχή ορίζονται Δείκτες Επιτυχίας (τι θέλω να πετύχω), οι οποίοι αναλύονται σε επιμέρους Δείκτες Επάρκειας (τι διδάσκω) Οι δείκτες αναλύονται σύμφωνα με τις 3 κλίμακες που καλύπτουν τη Δημοτική και Μέση Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): • Κλίμακα 1: A΄ μέχρι και Δ΄ Δημοτικού • Κλίμακα 2: Δ΄, Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού • Κλίμακα 3: Στ΄ Δημοτικού μέχρι και Γ΄ Γυμνασίου Βρείτε το Α.Π. σε ψηφιακή μορφή στον σύνδεσμο: http://www.schools.ac.cy/klimakio/Themata/schediasmos_technologia/analytiko_programma.html

ΕΝΟΤΗΤΑ: Συστήματα και τεχνολογία ελέγχου Δείκτες Επιτυχίας (Κλίμακα 2 - Δ’, Ε’, Στ’) Οι μαθητές/τριες να αναγνωρίζουν απλά συστήματα ελέγχου μέσα από τη βιομηχανία και από το δικό τους περιβάλλον (σπίτι, σχολείο κ.λπ.), περιγράφοντας τα μέρη και τη λειτουργία τους. 2. Οι μαθητές/τριες να μοντελοποιούν, να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν απλά συστήματα ελέγχου επιλύοντας έτσι διάφορα προβλήματα (βιομηχανικά κ.ά.).

Δείκτης Επιτυχίας 1 Δείκτες Επάρκειας Οι μαθητές/τριες να αναγνωρίζουν απλά συστήματα ελέγχου μέσα από τη βιομηχανία και από το δικό τους περιβάλλον (σπίτι, σχολείο κ.λπ.), περιγράφοντας τα μέρη και τη λειτουργία τους. Δείκτες Επάρκειας Παραδείγματα συστημάτων από την καθημερινή μας ζωή. Τι μας προφέρουν και πόσο σημαντικά είναι. Παραδείγματα προβλημάτων που επιλύονται με τη χρήση ΣΕ. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Δείκτης Επιτυχίας 2 Δείκτες Επάρκειας Οι μαθητές/τριες να μοντελοποιούν, να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν απλά συστήματα ελέγχου επιλύοντας έτσι διάφορα προβλήματα (βιομηχανικά κ.ά.). Δείκτες Επάρκειας Προγραμματισμός με απλές οδηγίες. Προγραμματισμός σε κουτιά ελέγχου, λογισμικά και ρομπότ. Επίλυση προβλημάτων με προγραμματισμός κατασκευών, για παράδειγμα, ρομποτικό όχημα, Φώτα τροχαίας (αυτόματη συνεχή λειτουργία), Λούνα-Παρκ, Σπιτάκι με αυτόματο φωτισμό.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 1. Παρουσίαση - βίντεο 2. Βιβλίο: Οδήγησε το αγόρι … 3. ΒΕΕ-BOT 4. Light-Bot (ΦΩΤΗΣ) http://lightbot.com/hocflash.html 6. Χελώνα http://www.logointerpreter.com/turtle-editor.php 5. Pro-Bot Αυτοκίνητο στην πόλη 7. Pro-Bot Σχεδιάζει πολύγωνα 2. Βιβλίο: Οδήγησε το αγόρι …   Δειγματικό Μάθημα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Μάρτιος – Απρίλιος 2017 Ειρήνη Πετράκη - Ειρηναίος Παττής (Σύμβουλοι ΣΧ.Τ. – Υ.Π.Π.) 8. Αξιολόγηση