ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες της κυματικής
Advertisements

ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
Εξοπλισμός Ήχου & Εικόνας
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας
*ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ* «Ανάπτυξη Αυτόνομου Συστήματος Διαχείρισης Διατάξεων Ανίχνευσης Αερίων Μιγμάτων-Οσμών» Ανδρέας Καββαδίας – Αλεξάνδρα Τσακίρη.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ερωτήσεις Σχολικού Ποια είναι η σχέση μεταξύ εναλλασσόμενου ρεύματος και ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων; Είναι δυνατόν να δημιουργηθεί εναλλασσόμενο ρεύμα.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ.
Α΄Λυκείου, Πειραματικό Λύκειο Πατρών
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
5.3 XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Γ΄
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Κεφάλαιο 15 Κίνηση Κυμάτων
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
Το κύμα, γενικώς, μεταφέρει ενέργεια από μια περιοχή σε μια άλλη
19/5/2005 Clopyright Μέτρηση αποστάσεων με Walkie - Talkie Μπουντουρόπουλος Χαράλαμπος (Α.Μ. 4952)
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
Φύλλο εργασίας 4 Μετρήσεις θερμοκρασίας- η βαθμονόμηση
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ.
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ανόρθωση, εναλλασσόμενου ρεύματος
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφάλαιο 16: Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Βασικά Στοιχεία Ψηφιακής Επεξεργασίας Σήματος (ΙΙI)
ΗΜΥ 007 – Τεχνολογία Πληροφορίας Διάλεξη 8 Ηχητική Πληροφορία 19 Φεβρουαρίου, 2004 Χρυσάνθη Πρέζα, D.Sc. Επισκέπτρια Επίκουρη Καθηγήτρια TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Γεννήτρια συχνοτήτων με ενισχυτή τύπου YB16200 Εγχειρίδιο Οδηγιών Χρήσης (Συνοπτική Παρουσίαση) ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2010.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
1 ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Ερευνητική Εργασία ΑΤ2 Καθηγητής: Τσαφάς Α. Σχ. Ετος Θέμα: Μετατροπή του ήχου σε ηλεκτρικά σήματα και αντίστροφα.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΜΑΤΩΝ Εργαστηριακή Άσκηση 9 από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής Γ′ Γυμνασίου και το αντίστοιχο Τετράδιο Εργασιών των Ν. Αντωνίου, Π. Δημητριάδη,
Τηλέφωνο. Τέλος ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΙΚΟΣ ΛΑΣΚΑΚΗΣ Βιογραφεία Το πρώτο τηλέφωνο εφευρέθηκε από τον Alexander Graham Bell το 1876 (Reuters) Το τηλέφωνο είναι μία.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Στόχοι: Ο μαθητής να:
Μεθοδοι ΜαγειρεματοΣ 2.
Ασύρματα μέσα μετάδοσης
Για τους εκπαιδευτικούς του Ηλεκτρονικού Τομέα
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
Πρόγραμμα ΔΑΙΔΑΛΟΣ ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ
1 Παλμογράφος διπλής δέσμης LUYANG YB43280 Συνοπτικός Οδηγός Χρήσης.
DataStudio ένα πρόγραμμα
Επιβλέπων: Αναπλ. Καθηγητής Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου ΜΙΑ «ΑΛΛΗ» ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου

Μαθήματα Ειδικότητας  Θεωρία & Εργαστήριο Μαθήματα Γενικής Παιδείας  Θεωρία (μόνο) Φυσική: Γενικής Παιδείας  χρήση πίνακα και κιμωλίας  απουσία εργαστηρίου

 Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ΣΩΚΡΑΤΗΣ-ΜΙΝΕΡΒΑ Έργο “ePhys”  Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ΣΩΚΡΑΤΗΣ-ΜΙΝΕΡΒΑ Τι επιχειρούμε να κάνουμε  Εφαρμογές των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Φυσικής  Ενεργή συμμετοχή των μαθητών

Τι θα παρουσιάσουμε: Το εργαστήριο μας Αισθητήρες και φυσικά μεγέθη Πειράματα με αισθητήρες

“ePhysLab”: πρότυπη αίθουσα Φυσικής - εργαστήριο

Τι θα παρουσιάσουμε: Το εργαστήριο μας Αισθητήρες και φυσικά μεγέθη Πειράματα με αισθητήρες

Η συσκευή ελέγχου CoachLab II Πρόσθια όψη: 1. Αναλογικές είσοδοι (BT) 2. Αναλογικές είσοδοι (4mm) 3. Υποδοχές ελέγχου ενεργοποιητών (actuators) 7. LED ένδειξης λειτουργίας 8. LED ένδειξης τροφοδοσίας Πίσω όψη: 4. Εξωτερική τροφοδοσία 5. Σειριακή θύρα (9pin) 6. Ψηφιακή είσοδος (BT)

Πώς λειτουργεί ο αισθητήρας ήχου Ηχητικό κύμα Είναι ένα μικρόφωνο: Το μικρόφωνο περιέχει ένα ελαφρύ υλικό, το διάφραγμα. Όταν ηχητικό κύμα φτάνει στο διάφραγμα, τότε: το διάφραγμα δονείται λόγω μεταβολής πίεσης η δόνηση μετατρέπεται σε ηλεκτρικό ρεύμα

Χρήση αισθητήρα ήχου Μέτρηση συχνότητας πλάτους ταχύτητας σε διάφορα υλικά Μελέτη διακροτημάτων κυματομορφών μουσικών οργάνων μετατροπών Fourier

Πώς λειτουργεί ο αισθητήρας θερμοκρασίας Είναι ένα θερμοζεύγος: δύο διαφορετικοί μεταλλικοί αγωγοί σε επαφή διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ σημείου επαφής και του περιβάλλοντος στο σημείο της επαφής εμφανίζεται διαφορά δυναμικού ανάμεσα στους δύο αγωγούς (θερμοτάση)

Χρήση αισθητήρα θερμοκρασίας βρασμός ειδική θερμότητα θερμική ισορροπία

Πώς λειτουργεί η φωτοπύλη Πομπός Δέκτης Συνεχής δέσμη Η δέσμη διακόπηκε O πομπός στέλνει λεπτή δέσμη υπέρυθρου φωτός Ο δέκτης απέναντι την βλέπει (συνεχής δέσμη): υψηλό σήμα εξόδου Κάποιο εμπόδιο διακόπτει τη δέσμη Ο δέκτης δεν τη βλέπει: το σήμα εξόδου γίνεται χαμηλό Επαναλαμβανόμενη διαδικασία  παράγονται παλμοί

Χρήση φωτοπύλης - smart pulley Μέτρηση g ταχύτητας περιόδου Μελέτη εκκρεμούς

Πώς λειτουργεί ο υπερηχητικός αισθητήρας κίνησης Ο πομπός εκπέμπει υπέρηχους Φτάνουν στο στόχο, ανακλώνται, επιστρέφουν Ο αισθητήρας «ακούει» την ηχώ τους μετράει το χρόνο που χρειάστηκε για όλο το ταξίδι γνωρίζει την ταχύτητα του υπέρηχου στον αέρα υπολογίζει την απόσταση που διάνυσε

Χρήση αισθητήρα κίνησης εκκρεμές ταλάντωση κρούσεις

Τι θα παρουσιάσουμε: Το εργαστήριο μας Αισθητήρες και φυσικά μεγέθη Πειράματα με αισθητήρες

Πείραμα απλής αρμονικής ταλάντωσης Χρησιμοποιήσαμε: CoachLab II Αισθητήρα δύναμης Αισθητήρα κίνησης Ελατήριο – βαρίδια Σύστημα στήριξης Λογισμικό Coach 5

Πείραμα απλής αρμονικής ταλάντωσης

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Επιτύχαμε να δώσουμε: Έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ΤΕΕ και αξιοποίησή τους Ένα κέντρισμα στο ενδιαφέρον των μαθητών με αποτέλεσμα την ενεργοποίησή τους στο μάθημα Διαπιστώσαμε: Την αναγκαιότητα άμεσης ανάπτυξης εργαστηριακής υποδομής