Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
To ποδήλατο στην πόλη το παράδειγμα της Critical Μass Ηρακλείου.
Μια πόλη για τους πεζούς
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Στυλιανός Αναστασιάδης Κωνσταντίνος Κεμετζής Κοτανίδης Κώστας Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΕΚΠ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ»
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ σωστά το Μετρό! Παρουσίαση του τεύχους «Παν Μετρό Άριστον» Που εκδόθηκε από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Συγκέντρωση υλικού-Επιμέλεια:Πόπη.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πειθαρχία.
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Κινητικά Παιχνίδια στο φυσικό περιβάλλον
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Παπαπαντελής Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Α' ΤΑΞΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ – ΟΘΟΝΗ
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2ο Ποδηλατώντας με ασφάλεια στη πόλη μου.
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ Με τους ποδηλατοδρόμους κάνουμε τις πόλεις μας πιο ανθρώπινες! Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Κολεντζαρίδης Αθανάσιος Σερμάκη Ιφιγένεια

Στα Στα πλαίσια του προγράμματος « O ποδηλατόδρομος στη ζωή μας», επισκέφτηκε το σχολείο μας ο ποδηλατικός σύλλογος «Θράκας Ιππέας». Στο πρόγραμμα συμμετείχαν η τρίτη και η έκτη τάξη. Οι ποδηλάτες μίλησαν στα παιδιά για τα ποδήλατα, τον εξοπλισμό, τους κανόνες ασφαλείας, την αναγκαιότητα των ποδηλάτων στη ζωή μας κ.λ.π.

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ Το ποδήλατο είναι ένα μεταφορικό μέσο που ενθαρρύνει την ανάπτυξη της κοινωνικής ζωής στις πόλεις. Οι χαμηλές ταχύτητες επιτρέπουν στους πολίτες να συναντούνται μεταξύ τους, να επικοινωνούν, να μιλούν και να διασκεδάζουν. Επάνω στο ποδήλατο κατανοούμε καλύτερα ότι είμαστε όλοι ισότιμα μέλη του κοινωνικού συνόλου. Το ποδήλατο είναι ένα μέσον που βοηθάει στην κοινωνική ισότητα και συνοχή. Όλοι πάνω στο ποδήλατό τους είναι ίσοι: πλούσιοι ή φτωχοί, άνδρες ή γυναίκες, παιδιά ή ηλικιωμένοι μπορούν να αισθάνονται κάτοχοι και χρήστες του ίδιου προσιτού αγαθού. Οι οδικές μας μετακινήσεις με ποδήλατο δεν επιβαρύνουν τη ζωή των υπολοίπων συμπολιτών μας με θόρυβο και ρύπους. http://www.dimoskarditsas.gov.gr

Το πρωί τα ποδήλατα στήθηκαν στο προαύλιο. Τα παιδιά της έκτης τάξης γνώρισαν το ποδηλατόδρομο της Κομοτηνής με τους αθλητές του συλλόγου «Θράκας Ιππέας».

πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι.” Albert Einstein “Η ζωή είναι σαν να οδηγάς ένα ποδήλατο – για να μπορέσεις να κρατήσεις την ισορροπία σου πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι.” Albert Einstein

ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Η μετακίνηση με ποδήλατο μας προσφέρει την ευκαιρία για μια θαυμάσια αεροβική άσκηση κατάλληλη για όλες τις ηλικίες. Η ποδηλασία επίσης βελτιώνει την ψυχική και σωματική μας υγεία κρατώντας μας συγχρόνως σε επαφή με τη φύση. Οι βόλτες με το ποδήλατο μας προσφέρουν τη δυνατότητα να γνωρίσουμε περισσότερες γωνιές της πόλης μας αλλά και να σκεφτούμε αποστασιοποιημένοι από το άγχος των καθημερινών μας υποχρεώσεων.

Επιστρέφοντας από τη βόλτα στη πόλη.

Οι μαθητές της τρίτης τάξης με προσομοίωση ενός εικονικού ποδηλατόδρομου εξασκήθηκαν και έπαιξαν στο προαύλιο του σχολείου.

ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΝΑ ….. ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ... ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ... Φροντίζω το ποδήλατό µου και βεβαιώνομαι ότι τα φώτα, τα λάστιχα, τα φρένα και η αλυσίδα είναι σε άριστη κατάσταση και η σέλα ρυθμισμένη στο σωστό ύψος. Γνωρίζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τον τηρώ απαράβατα. Φοράω το ειδικό ποδηλατικό κράνος και ρούχα που διακρίνονται μέσα στην πόλη και από τους οδηγούς. ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ Θυµόµαστε πάντα ότι μοιραζόμαστε το δρόµο µε τους πεζούς και τους ποδηλάτες και φροντίζουμε κι εμείς για την ασφαλή τους μετακίνηση. Τηρώ τον ΚΟΚ και αποφεύγω τις επιταχύνσεις. Ελέγχω πάντα τον καθρέφτη µου όταν αλλάζω λωρίδα και όταν παίρνω κάποια στροφή. Ελέγχω προσεκτικά πριν ανοίξω την πόρτα του οχήματός µου για να βγω. Σέβομαι τα πεζοδρόμια, τις λεωφορειολωρίδες και τις ποδηλατολωρίδες. ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΝΑ ….. Σταθμεύω µε ασφάλεια και βεβαιώνομαι ότι το ποδήλατό µου δεν εμποδίζει τους πεζούς και κυρίως τους ηλικιωμένους, τα παιδιά και τους ανθρώπους µε κινητικές αδυναμίες. Κλειδώνω πάντα το ποδήλατό µου ακόμα κι αν είναι να λείψω για πολύ λίγα λεπτά. Σταθμεύω το ποδήλατό µου στα ειδικά stands, όπου υπάρχουν, ή το ασφαλίζω σε σταθερά στοιχεία. Κλειδώνω το ποδήλατό µου από το σκελετό του, όχι από τη ρόδα.

ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ Στη ζωή του σημερινού ανθρώπου της πόλης και της ρουτίνας κυριαρχούν τα συναισθήματα του άγχους, της μονοτονίας και της μοναξιάς. Μέσα σε αυτόν τον παραλογισμό ο αθλητισμός μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετικά λυτρωτική δραστηριότητα. Ειδικά , όταν το άτομο έρχεται σε επαφή με τον αθλητισμό από μικρή ηλικία, η συμπεριφορά του καθορίζεται με συγκεκριμένο τρόπο από το ξεκίνημα της ζωής του και πολλά από τα σημερινά κοινωνικά προβλήματα είναι δυνατόν να αποφευχθούν. ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ http://www.crete2day.gr