Ε.Π.Α.Λ. Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΣΧ.Έτος Project:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε.Π.Α.Λ. Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΣΧ.Έτος 2014-15 Project:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ Μαθητές:ΑΕΦ2 Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Ζουμπουλίδου Ελένη

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με αυτό το θέμα για να ερευνήσουμε την ανάπτυξη του ανθρώπου από την εγκυμοσύνη μέχρι και τα βαθιά του γεράματα με θέμα την διατροφή του. Αφού χωριστήκαμε σε ομάδες ασχολήθηκε η κάθε ομάδα με τη διατροφή σε συγκεκριμένη ηλικία.

Διατροφή στην Εγκυμοσύνη Οι 10 σούπερ τροφές που χρειάζεστε στην εγκυμοσύνη. Εάν έπρεπε να επιλέξουμε 10 μόνο τροφές που σας προσφέρουν τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός σας για να νιώθετε ευεξία και εξασφαλίζουν στ`ο μωρό ό,τι χρειάζεται για να αναπτυχθεί σωστά, θα ήταν σίγουρα αυτές: 1. Άπαχο κρέας, 2. Φρέσκα φρούτα, 3. Γιαούρτι, 4. Βρόμη, 5 Πράσινη σαλάτα, 6. Σολομός 7. Αυγά, 8. Πατάτες , 9. Ξηροί καρποί, 10. Όσπρια.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΒΡΕΦΩΝ Τι στερεά τροφή θα δώσω στο μωρό μου; 1:χορτόσουπα 2:πατάτα 3:καρότο,4:κολοκύθι 5:αρακά 6:κοτόπουλο 7:φρούτα 8:Κρεατοχορτόσουπα 9:λαχανικά 10:Γάλα 11:Κρέμα 12:Αυγό.

Διατροφή εφήβων Οι βασικές συστάσεις της Ένωσης Ελλήνων Διαιτολόγων για την ηλικία αυτή είναι : 1. Να μην παραλείπονται κύρια γεύματα 2. Το πρωινό είναι από τα σημαντικότερα γεύματα της ημέρας 3. Να μην καταναλώνονται μεταξύ των γευμάτων πρόχειρες τροφές. Οι πρόχειρες τροφές περιέχουν αρκετό λίπος, αλάτι και κενές θερμίδες. Γι αυτό πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο. 4. Λιγότερα λίπη και ζάχαρη 5. Κατανάλωση περισσότερων τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες 6. Άφθονα φρούτα και λαχανικά 7. Κατανάλωση ποικιλίας τροφών καθημερινά 8. Διατήρηση κανονικού σωματικού βάρους 9. Αργό μάσημα 10. Άφθονο νερό 11. Να αποφεύγονται τα οινοπνευματώδη ποτά 12. Να αποφεύγεται η υπερκατανάλωση γλυκών και αναψυκτικών 13. Να αποφεύγεται το πολύ αλάτι 14. Άσκηση καθημερινά Ένασωστό διατροφικό πρόγραμμα κατά την εφηβεία αποτελεί το θεμέλιο λίθο ενόςγενικότερα ισορροπημένου τρόπου ζωής που εξασφαλίζει υγεία, καλαισθησία, ευχαρίστηση, καλές ανθρώπινες σχέσεις και μακροζωϊα.

Κανόνες σωστής διατροφής για κάθε ηλικία Για μια σωστή και υγιεινή διατροφή δεν αρκεί μόνο να προσέχουμε τι τρώμε αλλά και πώς, πότε και πόσο. Μερικοί κανόνες είναι: 1)Τρώμε πάντοτε καθιστοί στο τραπέζι, 2)Τρώμε πρωινό κάθε μέρα, 3)Τρώμε σε ατμόσφαιρα ηρεμίας, 4)Τρώμε αργά. Δεν καταβροχθίζουμε τα γεύματα μας, 5)Αποφεύγουμε να βλέπουμε τηλεόραση ταυτόχρονα με τα γεύματα, 6)Αποφεύγουμε τα αεριούχα αναψυκτικά, 7)Τρώμε ΄΄μεσογειακά΄΄ δηλαδή λαδερά, λαχανικά,όσπρια,σούπες,ψωμί,

8)παίρνουμε πάντα «κολατσιό» στο σχολείο από το σπίτι ώστε να αποφεύγουμε τα ``έτοιμα`` του κυλικείου, 9)τρώμε συχνά ψάρι, 10)τρώμε φρούτα, είναι σύμμαχοι της υγείας, 11)τρώμε άφθονα φρέσκα λαχανικά κυρίως εποχής, 12)πρoτιμάμε το ψωμί ολικής άλεσης στα γεύματα μας, 13)πίνουμε πολύ νερό κάθε μέρα, 14)αποφεύγουμε τα οινοπνευματώδη ποτά, 15)αποφεύγουμε την ζάχαρη και όλα τα προιόντα που την περιέχουν 16)προτιμάμε το ελαιόλαδο στα φαγητά μας.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ Η ισορροπημένη διατροφή βοηθάει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων, καθώς οι βασικότερες αλλαγές στον οργανισμό τους είναι η επιβράδυνση του μεταβολικού ρυθμού, εξαιτίας της μείωσης των ενεργειακών τους αναγκών κατά 2-3% ανά δεκαετία, μετά τα 30, η μείωση της άπαχης σωματικής μάζας και η ελάττωση της φυσικής δραστηριότητας.

Με την πάροδο των ετών, στη ζωή ενός ανθρώπου παρατηρείται συνήθως μείωση στην πρόσληψη τροφής και ενέργειας. Το γεγονός αυτό οφείλεται κυρίως στη μείωση της σωματικής δραστηριότητας καθώς και στη μείωση της μυϊκής μάζας αλλά και σε προβλήματα μάσησης και κατάποσης. Στα σημαντικότερα θρεπτικά συστατικά για τους ηλικιωμένους περιλαμβάνονται τα εξής:  Η βιταμίνη D,βιταμίνη C,Βιταμίνη Α, Βιταμίνη Ε,Βιταμίνη Κ,Βιταμίνη Β12.

Η παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή ορίστηκε με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Αφθονες φυτικές ίνες(φρούτα λαχανικά, ψωμί /δημητριακά, όσπρια, καρποί) Ελάχιστα επεξεργασμένα προίόντα Γαλακτοκομικά σε μικρές ποσότητες καθημερινά(κυρίως τυρί και γιαούρτι) ψάρια και πουλερικά σεμικρές και μέτριες ποσότητες Κόκκινο κρέας 2 φορές το μήνα Ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λιπαρών που περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΥΜΑΤΑ ΑΝΑ ΗΜΕΡΑ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΡΕΑΤΟΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Ερωτήθηκαν 55 νέοι 15-25 ετών. Από την έρευνα προκύπτει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων τρώει 3,4 γεύματα ημερησίως,οι 4 στους 10 δεν τρώνε πρωινό ενώ ο 1 στους 5 τρώει βραδινό μετά τις 22.00μ.μ.,και οι 5 στους 10 δεν ασκείται σωματικά.

ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ILLUMINATI:Σιδηρόπουλος Παντελής, Λιόλιος Κώστας, Μπίμπα Άρνολντ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ:Πασχαλάκης Κώστας, Πολυζώης θανάσης, Σαρίδης Χαράλαμπος ΑΘΑΝΑΤΟΙ:Σίνκο Μάριο, Παρσινάς Νίκος, Τσάκας Κώστας, Παρασκευόπουλος Χρίστος ΛΥΚΟΙ:Κωσταντάρας Στέλιος, Ντόντσιος Δημήτρης, Ορούτσι Ελίζ, Μπουλάρι Άλμπι ΑΘΛΗΤΕΣ:Τσεκούρας Γιώργος, Μουζενίδης Οδυσέας, Κοκονόζι Ίγκλι DEAP OR ALIVE:Μπίκου Κλεάνθης, Μπόντε Μέκου Μπράτζος Γιώργος. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ:Μπίκου Κλεάνθης Ευχαριστούμε για την προσοχή σας.