Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Χημεία Τροφίμων Ενότητα #6: Βιταμίνες και Πρόσθετα Αθανάσιος Μανούρας Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 4: Προσεγγίζοντας τα δυσάρεστα συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Ενότητα 1 η : Στόχοι και παιδαγωγικές αρχές του μαθήματος Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια και την ύλη της Εφαρμοσμένης Ηθικής Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 10: Φιλοσοφική Συμβουλευτική Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 6: Κινηματική και Δυναμική του Στερεού Σώματος Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 4: Κοστολόγηση Συνεχούς Παραγωγής
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου» Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου» Παρουσίαση Προγράμματος Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος 2014 ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ

άδεια χρήσης Το παρόν υλικό υπόκειται σε άδεια χρήσης Creative Commons. Η αναφορά στην Παρουσίαση αυτή να γίνεται ως εξής: Τόκη, Ε.Ι. (2014), «Παρουσίαση Προγράμματος Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου», Ημερίδα ενημέρωσης «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου», 31.10.2014

χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενα Το έργο Στόχοι του έργου Αναμενόμενα Οφέλη Πρόοδος έργου Προγραμματισμός Δραστηριοτήτων

Το έργο

Τι είναι ανοιχτά Ακαδημαϊκά μαθήματα Τι είναι ανοιχτά Ακαδημαϊκά μαθήματα Έργο που υλοποιείται πανελλαδικά σε πολλά ΑΕΙ Οριζόντια δράση: Gunet Κάθετες δράσεις: ΑΕΙ (ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, …, ΤΕΙ Αθήνας, ΤΕΙ Ηπείρου, ΤΕΙ Πειραιά, ΤΕΙ Κρήτης, …)

Στόχοι του έργου

Στόχοι του έργου Δημιουργία ανοιχτού εκπαιδευτικού ψηφιακού περιεχομένου δημιουργία του κατάλληλου μηχανισμού υποστήριξης (δυνατότητα αναζήτησης) ενίσχυση και καλλιέργεια κουλτούρας αξιοποίησης των νέων δυνατοτήτων που παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) από τα μέλη ΕΠ, ως ενισχυτικής δράσης συμβατικής εκπαίδευση

Τι είναι Ανοιχτά Ψηφιακά Μαθήματα (ΑΨΜ) Μαθήματα που μπορεί να δεί κανείς μέσω διαδικτύου και τα οποία είναι διαθέσιμα (δωρεάν): σε φοιτητές του ΤΕΙ Ηπείρου, σε όποιον επιθυμεί: να παρακολουθήσει ως ακροατής μια διάλεξη ή σειρά διαλέξεων να ενημερωθεί μέσα από το υλικό για κάποιο θέμα ειδικότητας συναδέλφου

Περιεχόμενο ΑΨΜ Κριτήριο αυτοτέλειας (θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο επιτρέποντας την αυτοτελή μελέτη του). Συνήθως ένα ΑΨΜ καλύπτει πλήρως ένα μάθημα του Προγράμματος Σπουδών (ΠΣ). Μπορεί όμως και να καλύπτει ένα υποσύνολο των θεματικών ενοτήτων του μαθήματος του ΠΣ, υπό την προϋπόθεση ότι το καλυπτόμενο υποσύνολο πληροί το κριτήριο της αυτοτέλειας. Σε ειδικές περιπτώσεις, ένα ΑΨΜ μπορεί να αφορά μάθημα που δεν εντάσσεται σε συγκεκριμένο ΠΣ. κριτήριο αυτοτέλειας (θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο επιτρέποντας την αυτοτελή μελέτη του). Συνήθως ένα ΑΨΜ καλύπτει πλήρως ένα μάθημα του Προγράμματος Σπουδών (ΠΣ). Μπορεί όμως και να καλύπτει ένα υποσύνολο των θεματικών ενοτήτων του μαθήματος του ΠΣ, υπό την προϋπόθεση ότι το καλυπτόμενο υποσύνολο πληροί το κριτήριο της αυτοτέλειας. Σε ειδικές περιπτώσεις, ένα ΑΨΜ μπορεί να αφορά μάθημα που δεν εντάσσεται σε συγκεκριμένο ΠΣ.

Τι δεν είναι ΑΑΜ Δεν είναι πρόγραμμα σπουδών Δεν είναι πρόγραμμα σπουδών Δεν είναι πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Δεν χορηγεί πτυχίο/πιστοποιητικό/αποδεικτικό γνώσης Δεν προβλέπει εκπαιδευτική υποστήριξη του ακαδημαϊκού προσωπικού ΤΕΙ Ηπείρου

Εξαιρετικής σημασίας- επιχειρείται: η σύνδεση του ιδρύματος με την κοινωνία, ο ακαδημαϊκός πλούτος των ΑΕΙ ανοίγεται στο κοινό η εδραίωση της φήμης του ιδρύματος (ακαδημαϊκές υπηρεσίες επιπέδου )

Αναμενόμενα Οφέλη

Ποιος θα ωφεληθεί; Φοιτητές Απόφοιτοι Κοινό Κοινωνικές ομάδες Εκπαιδευτικό προσωπικό ΤΕΙ Ηπείρου

Αναμενόμενα Αποτελέσματα – Ποιοί? Ο φοιτητής θα έχει χωροχρονικά ανεξάρτητη πρόσβαση => βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων Απόφοιτος δημιουργία συνθηκών για Δια Βίου Μάθηση το κοινό θα αποκτήσει πρόσβαση στην πολύτιμη γνώση που παράγεται από τα ιδρύματα κοινωνικές ομάδες που θα αποκτήσουν πρόσβαση σε γνωστικούς τομείς (π.χ. άνεργοι , κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών) δυνατότητα για συνεχή επιμόρφωσή και προαγωγή των γνώσεων και των δεξιοτήτων

Για τα μέλη ΕΠ: Προετοιμάζει τα μέλη ΕΠ για τη νέα εποχή Το περιβάλλον της εκπαίδευσης αλλάζει Προσαρμογή: Μεταβάλλεται η διάρκεια της γνώσης Αναγνώριση του εκπαιδευτικού έργου για τα μέλη ΕΠ Ενισχύεται η κουλτούρα ΑΨΜ (Λογο έκανε εμείς?) Κίνητρο για αναγνώριση του καλού δασκάλου Τείνουμε να βλέπουμε μόνο τις δημοσιεύσεις

Για το ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία μιας κληρονομιάς (120 ΑΨΜ) (Υποδομή για εικονικά προγράμματα σπουδών - συμπραξίες) Τεχνογνωσία Ενημέρωση/Προβολή/Εκπαίδευση προσωπικού και μελών ΕΠ Αυξάνει στην προστιθέμενη αξία του brand name του ΤΕΙ Ηπείρου

Το έργο σε Νούμερα - 1/2 36 119 5

Το έργο σε Νούμερα - 1/2

Πρόοδος του έργου

Πρόοδος έργου – υποέργο 2 Τεχνικές προδιαγραφές εξοπλισμού Διαγωνισμός Κατοχυρώθηκε Παραδόθηκε και εγκαταστάθηκε ο εξοπλισμός Παραλαβή εξοπλισμού

Πρόοδος έργου – υποέργο 1 Πρόσκληση για 3 εξωτερικούς συνεργάτες για Α+ Σύμβαση Εκπαίδευση των συνεργατών σε τεχνικά θέματα εξοπλισμού Συμβάσεις με εκπαιδευτικό προσωπικό Πρόσκληση για εξωτερικούς συνεργάτες για Α-, Α Έχει ξεκινήσει η βιντεοσκόπηση ΑΨΜ (Τόκη, Σιαφάκα, Βαρτζιώτης) Έχει ήδη ξεκινήσει η βιντεοσκόπηση γεγονότων (ημερίδα Λογοθεραπείας-ΔΑΣΤΑ, Τελετή λήξης ΠΕΓΑ κα Γκούβα)

Προγραμματισμός Δραστηριοτήτων

Προγραμματισμός δραστηριοτήτων τα μαθήματα Α-,Α, Α+(ψηφιακό υλικό, διαμόρφωση σύμφωνα με τις προδιαγραφές) A-: 2600 ώρες, 67 ΑΨΜ Α : 1000 ώρες, 28 ΑΨΜ Α+: 900 ώρες, 24 ΑΨΜ συντονισμός βιντεοσκοπήσεων, Αίθουσες και πρόγραμμα μαθημάτων Οργάνωση/ενημέρωσης/εκπαίδευσης των μελών ΕΠ

Τα επόμενα βήματα (Χειμερινό/Εαρινό 2014-2015) Καθηγητές: διαμόρφωση μαθημάτων και εισαγωγή μεταδεδομένων Ομάδα Υλοποίησης: Επεξεργασία/Διαμόρφωση ΑΨΜ Καθηγητές: Βιντεοσκόπηση Ομάδα Υλοποίησης: Επεξεργασία Βίντεο Ολοκλήρωση της Ιδρυματικής Πλατφόρμας-11/2014 Έλεγχος ΑΨΜ από διδάσκοντα ΑΨΜ Έλεγχος συμμόρφωσης ΑΨΜ με τις τεχνικές προδιαγραφές 120 ΑΨΜ στην πλατφόρμα (Ιούλιος 2015)

Βιβλιογραφία Μπαλαούρας, Π. & Μεράκος, Λ. (2014). «Προδιαγραφές Ανοικτών Μαθημάτων v1.01», «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» Μάιος 2014 Τσιμπάνης Κ. (2014), «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών – Επίδειξη Ανοικτού Ψηφιακού Μαθήματος», «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών», Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης 20.05.2014

ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ευγενία Τόκη, ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ευγενία Τόκη, toki@ioa.teiep.gr ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος 2014 ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ