Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
Advertisements

1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 Η Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 1α: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Αναγνωστόπουλος Αχιλλέας Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Λογιστικής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια και την ύλη της Εφαρμοσμένης Ηθικής Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 10: Φιλοσοφική Συμβουλευτική Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 6: Κινηματική και Δυναμική του Στερεού Σώματος Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Εθνικές μειονότητες & εθνικότητα
Θεωρίες των κινήτρων (1 από 2)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 4: Κοστολόγηση Συνεχούς Παραγωγής
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Ηγεσία, Φρόνηση, Αυτενέργεια: Πως δημιουργούν οι καλοί οργανισμοί
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 1: Εισαγωγή. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Άδειες χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται στην παρακάτω άδεια χρήσης Creative Commons (C C): Αναφορά δημιουργού (B Y), Μη εμπορική χρήση (N C), Μη τροποποίηση (N D), 3.0, Μη εισαγόμενο. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενα ενότητας 1) Η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα 1) Η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα 2) Τι είναι η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού 3) Βασικές Έννοιες 4) Θεμελιωτές της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού Εισαγωγή

Η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα We believe that human resource departments play a pivotal and expanding role in shaping the success of human organizations. W. Werther Jr. – K. Davis In an information society, human resources is at the cutting edge. And it means that human resource professionals are becoming much, much more important in their organization. J. Naisbitt Εισαγωγή

Τι είναι η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι η διοικητική λειτουργία που υπάρχει σε κάθε οργάνωση και έχει ως στόχο να σχεδιάζει και να εφαρμόζει όλες τις δραστηριότητες που αφορούν τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της. Η διοίκηση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα και το θεωρεί μέσο για την επίτευξη των στόχων. Εισαγωγή

Η σύγχρονη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων βασίζεται: στη διοίκηση του ανθρωπίνου δυναμικού. στους δείκτες της απόδοσης των εργαζομένων. στους δείκτες της απόδοσης εταιρείας. Εισαγωγή

Βασικές Έννοιες Οι ανθρώπινοι πόροι αναφέρονται στο ταλέντο κάθε εργαζομένου. Η διοίκηση είναι μία έννοια που βασίζεται σε μία σειρά στρατηγικών και λειτουργικών ενεργειών. Οι πόροι είναι όλα τα μηχανήματα και οι εγκαταστάσεις. Οι στρατηγικές ενέργειες έχουν άμεσο αποτέλεσμα στους εργαζομένους για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Οι λειτουργικές ενέργειες έχουν μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα. Εισαγωγή

Τι Περιλαμβάνει Περιλαμβάνει την προσέλκυση ανθρώπινου δυναμικού, την επιλογή (βάση της περιγραφής των θέσεων εργασίας), την εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού, την υγιεινή και ασφάλεια του ανθρώπινου δυναμικού, θέματα που αφορούν την υποκίνηση και την αμοιβή, τα θέματα σχετικά με την οργανωσιακή κουλτούρα, μάθηση, συνείδηση. Εισαγωγή

Διαφορές Δ. Π. (Διοίκησης Προσωπικού) με Δ. Α. Π Διαφορές Δ.Π. (Διοίκησης Προσωπικού) με Δ.Α.Π. (Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων) Η Διοίκηση Προσωπικού καλείται να αντιμετωπίσει τα υπάρχοντα προβλήματα της επιχείρησης. Η Δ.Α.Π. τονίζει τη σημασία της ανάπτυξης των στελεχών, δίνει έμφαση στην κουλτούρα και παράλληλα ενδιαφέρεται για τη δημιουργία μίας συλλογικής οργάνωσης στην οποία το εγώ εντάσσεται στο εμείς, είναι δηλαδή πιο γενική έννοια και στοχεύει σε πολύ περισσότερα ζητήματα στο χώρο της ανάπτυξης του Ανθρώπινου δυναμικού σε μία επιχείρηση. Εισαγωγή

Ρόλοι της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων (Δ.Α.Π) Η Διοίκηση Προσωπικού καλείται να αντιμετωπίσει τα υπάρχοντα προβλήματα της επιχείρησης. Η Δ.Α.Π. τονίζει τη σημασία της ανάπτυξης των στελεχών, δίνει έμφαση στην κουλτούρα και παράλληλα ενδιαφέρεται για τη δημιουργία μίας συλλογικής οργάνωσης στην οποία το εγώ εντάσσεται στο εμείς, είναι δηλαδή πιο γενική έννοια και στοχεύει σε πολύ περισσότερα ζητήματα στο χώρο της ανάπτυξης του Ανθρώπινου δυναμικού σε μία επιχείρηση. Εισαγωγή

Ρόλοι της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων (Δ.Α.Π) Εποπτεία στο σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού. Συμβουλευτικό ρόλο. Εκτελεστικό ρόλο. Επιτελικό χαρακτήρα. Εισαγωγή

ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Εισαγωγή

Fayol Καταμερισμός εργασίας Εξουσία και υπευθυνότητα. Πειθαρχία. Ενότητα εντολών Ενότητα της διοίκησης. Υπαγωγή του ατομικού συμφέροντος στο ομαδικό. Ανταμοιβή του προσωπικού Συγκέντρωση εξουσιών και αρμοδιοτήτων. Μονιμότητα του προσωπικού. Το αίσθημα συμμετοχής στην ομάδα. Ιεραρχική κλίμακα (ή ιεραρχική αλυσίδα). Εισαγωγή

Taylor Διαχωρισμός μεταξύ χειρωνακτικής και πνευματικής εργασίας. ΣΤΕΛΕΧΗ Γραμμή Επιτελείο (αποφασίζουν – δημιουργούν) (εκτελούν) Η εργασία να ανταποκρίνεται σε μία ανταμοιβή που εξαρτάται από τη θέση που έχουμε και τα χρόνια προϋπηρεσίας. Ρόλος των ειδικών (expert) μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων. Θεωρούσε ότι για να έρθουν σε επικοινωνία εργοδότης και εργαζόμενος, πρέπει να υπάρχουν κάποιο ειδικοί που θα τους φέρουν σε επαφή. Εισαγωγή

Taylor Διαχωρισμός μεταξύ χειρωνακτικής και πνευματικής εργασίας. ΣΤΕΛΕΧΗ Γραμμή Επιτελείο (αποφασίζουν – δημιουργούν) (εκτελούν) Η εργασία να ανταποκρίνεται σε μία ανταμοιβή που εξαρτάται από τη θέση που έχουμε και τα χρόνια προϋπηρεσίας. Ρόλος των ειδικών (expert) μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων. Θεωρούσε ότι για να έρθουν σε επικοινωνία εργοδότης και εργαζόμενος, πρέπει να υπάρχουν κάποιο ειδικοί που θα τους φέρουν σε επαφή. Εισαγωγή

Επεξεργασία υλικού: Μέγας Χρήστος Τέλος ενότητας Επεξεργασία υλικού: Μέγας Χρήστος