Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λύση SCADA WWLESS Χαμηλού κόστους σύστημα τηλεματικού ελέγχου σημάτων, τηλεχειρισμών, συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων. Ιδανικό για πολυδιασπασμένες.
Advertisements

TAΞH Ε’. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΘΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΝΤΑΣ ΑΕΙΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» Έρευνα για την καταγραφή.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Εισαγωγικό Μάθημα Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος:
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Διδακτική αξιοποίηση Ψηφιακού Υλικού στη Θρησκευτική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Βαβίτσα Μαρία Γεροδήμου Παρασκευή
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
11ο Συνέδριο ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Πάτρα Ιουλίου - Συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … η διαπολιτισμική διάσταση του μαθήματος «Τεχνολογία.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Ο ΗΛΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ (18 Μάρτη 2014).
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Ινδιάνοι.
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η οργάνωση του χώρου στην κοινωνία.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Πληροφοριακά Συστήματα και επιχείρηση
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Πιλοτική εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Δεικτών για Βιώσιμους Τουριστικούς Προορισμούς (European Tourism Indicator System for Sustainable Destinations)
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΑ042-ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ & ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1, Χατζόπουλος Στυλιανός2 1.Φοιτήτρια Νοσηλευτικής ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2.Φοιτητής.
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
ΕΡΓΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
Χρωματογραφία λεπτής στοιβάδας Thin Layer Chromatography (TLC)
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Χρωματογραφία λεπτής στοιβάδας Thin Layer Chromatography (TLC)
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή “προσομοιώσεων βαρών” ενός σώματος στην επιφάνεια των πλανητών του Ηλιακού Συστήματος 1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχολικό έτος.
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Μέτρηση της αντίστασης του Ηλεκτροδίου Γείωσης Ηλεκτρικής Εγκατάστασης
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «Η γη ως τμήμα του ηλιακού συστήματος» «Η εναλλαγή της μέρας και της νύχτας»   Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650

1η Δραστηριότητα – Ανίχνευση Στόχοι Ο εκπαιδευτικός να ανιχνεύσει τις πρότερες γνώσεις/σκέψεις των παιδιών, σχετικά με τη γη. Υλικά : κόλλες Α4, μαρκαδόροι ή ξυλομπογιές.   Περιγραφή Ο εκπαιδευτικός προτρέπει τα παιδιά να πάρουν κόλλες Α4, μαρκαδόρους ή ξυλομπογιές . Στη συνέχεια τους ζητάει να ζωγραφίσουν την γη. Αφού όλα τα παιδιά τελειώσουν κάθε παιδί θα περιγράφει τη γη που ζωγράφισε. Κατά τη διάρκεια της περιγραφής ο εκπαιδευτικός θα θέτει και ερωτήσεις -«Τι σχήμα έχει η γη που ζωγράφισες;» - «Που πιστεύεις ότι βρίσκετε η γη;» -«Πιστεύεις ότι η γη γυρίζει;» - «Τι βρίσκετε πάνω στην επιφάνεια της γης;». Ο εκπαιδευτικός καταλαβαίνει τις υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών για τη γη.

Δραστηριότητα 2η – «Πώς είναι η γη μας» Στόχοι Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι η γη έχει σφαιρικό σχήμα Να κατανοήσουν ότι η γη είναι μία φυσική περιοχή στην επιφάνεια της οποίας ζουν και αναπτύσσουν δραστηριότητα οι άνθρωποι. Να κατανοήσουν ότι στο γήινο τοπίο εναλλάσσονται γεωφυσικά και τεχνητά στοιχεία Χρησιμοποιούμενα μέσα: Ηλεκτρονικός υπολογιστής Χρησιμοποιούμενα υλικά:Υδρόγειος σφαίρα , Μπάλα βόλεϊ

Περιγραφή Α Φάση Στη γωνιά του υπολογιστή θα ασχοληθούν με την εφαρμογή google earth δείχνει στα παιδιά από μακριά αρχικά τη γη αναζητούν την Ελλάδα περιστρέφοντας με τα αντίστοιχα βέλη τη γη Αφού τη βρουν απομακρύνουν την εικόνα και τη βλέπουν απ’ όλο και πιο μακριά τα παιδιά να πειραματιστούν με την εφαρμογή και να παρατηρήσουν ότι αυτά θέλουν στην παρεούλα και συζητάνε ότι τους έκανε εντύπωση να εστιάσει τη συζήτηση στην επιφάνεια της γης- Θέματα Η γη σε κάποια σημεία ήταν μπλε, πράσινη, καφέ, άσπρη. Τι υπάρχει σε κάθε περίπτωση (θάλασσες, ποτάμια, πεδιάδες κ.ά.). Ποιοι οργανισμοί ζουν πάνω στη γη και που, για παράδειγμα στο μπλε τα ψάρια κλπ.

Β Φάση παρουσιάζει μια υδρόγειο σφαίρα Τα αφήνει να την ακουμπήσουν, να την περιστρέψουν μπορούν να εντοπίσουν διάφορα μέρη όπως την Ελλάδα, την Αυστραλία κ.α. Μπορούν να ξανασυζητήσουν για τα διάφορα χρώματα και τι αυτά απεικονίζουν και να λύσουν κάθε απορία που μπορεί να έχουν τα παιδιά. θα ρωτήσει τα παιδιά τι σχήμα έχει η υδρόγειος, συνεπώς και η γη. Το πιο πιθανό είναι να απαντήσουν ότι είναι στρογγυλή σαν μπάλα θα εξηγήσει στα παιδιά πως αυτό το σχήμα λέγεται σφαιρικό και θα εμφανίσει στα παιδιά μία μπάλα του βόλεϊ, όπου και θα παρατηρήσουν ότι μοιάζουν πάρα πολύ η γη μοιάζει σαν να «φουσκώνει» πιο πολύ στο κέντρο και αυτό θα το αναφέρει ο εκπαιδευτικός προκειμένου να το παρατηρήσουν τα παιδιά θα τους εξηγήσει ότι το σχήμα της γης δεν είναι ακριβώς σφαιρικό αλλά μοιάζει με μια μπάλα που είναι «τραβηγμένη» στις δύο άκρες και λέγεται πεπιεσμένο σφαιρικό.

3η Δραστηριότητα – «Ηλιακό Σύστημα» Στόχοι Να μάθουν ότι η γη ανήκει σε ένα σύστημα περιστρεφόμενων πλανητών, στο κέντρο του οποίου βρίσκετε ο ήλιος.   Υλικά: λογισμικό προσομοίωσης «solar system scope» (http://www.solarsystemscope.com/ ) Περιγραφή Ο εκπαιδευτικός και τα παιδιά συγκεντρώνονται στη γωνιά του υπολογιστή. Τα παιδιά παρακολουθούν στο λογισμικό http://www.solarsystemscope.com/, την θέση της γης στο ηλιακό σύστημα και την περιφορά. Στη συνέχεια ακολουθεί συζήτηση στην οποία τα παιδιά να περιγράφουν αυτά που βλέπουν. Ο εκπαιδευτικός εξηγεί ότι η γη βρίσκετε σε ένα σύστημα περιστρεφόμενων πλανητών, το οποίο ονομάζεται ηλιακό σύστημα. Τέλος τα παιδιά μπορούν σε ομάδες των πέντε ατόμων να πειραματιστούν με το λογισμικό.

Δραστηριότητα 4η – «Φτιάχνοντας το ηλιακό μας σύστημα» Δραστηριότητα 4η – «Φτιάχνοντας το ηλιακό μας σύστημα» Στόχος Να εμπεδώσουν τα παιδιά ότι η γη ανήκει σε ένα σύστημα περιστρεφόμενων πλανητών στο κέντρο του οποίου βρίσκεται ο ήλιος. Υλικά Ξύλινο ή πλαστικό στεφάνι Σχοινάκια Μικρές μπάλες από φενιζόλ Νερομπογιές ή τέμπερες Κόλλα – σιλικόνη

Περιγραφή θα φτιάξουν για την τάξη τους το σύστημα των πλανητών που είδαν στην προηγούμενη δραστηριότητα Η κατασκευή που θα φτιάξουν θα έχει σχήμα mobile – περιστρεφόμενου παιχνιδιού. θα παρουσιάσει πόσους πλανήτες έχει το ηλιακό σύστημα, δηλαδή εννέα (Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός, Ποσειδώνας, Πλούτωνας) θα δείξει και μία εικόνα τους στα παιδιά την οποία θα κρεμάσει και στον πίνακα θα μοιράσει τις μπάλες από φελιζόλ και θα ορίσει αντίστοιχες ομάδες για να φτιάξουν τον κάθε πλανήτη Οι ομάδες θα συμβουλεύονται και την εικόνα για να προσεγγίσουν το χρώμα του πλανήτη τουςμία ομάδα θα φτιάξει τον ήλιο όλοι μαζί ή μόνο ο εκπαιδευτικός θα συναρμολογήσει το περιστρεφόμενο παιχνίδι, κολλώντας τους πλανήτες στα σχοινιά και κρεμώντας τους με τη σωστή σειρά στο στεφάνι

Δραστηριότητα 5η – «Γιατί έχουμε μέρα – νύχτα» Στόχος Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι η εναλλαγή μέρας – νύχτα οφείλεται στην περιστροφή της γης περί τον άξονά της Υλικά Υδρόγειος σφαίρα Επιτραπέζια λάμπα Χάρτινα ανθρωπάκια

Περιγραφή τα παιδιά στην παρεούλα. Εκεί θα πραγματοποιηθεί συζήτηση γύρω από τα εξής θέματα: Η γη περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο (όπως είδαμε) αλλά και γύρω από τον εαυτό της (το δείχνει στην υδρόγειο σφαίρα), ακόμα και αν εμείς οι άνθρωποι που ζούμε σε αυτή δεν το καταλαβαίνουμε. Καθώς η γη περιστρέφεται κάποια σημεία της τα φωτίζει ο ήλιος (μέρα) και κάποια όχι (νύχτα). εμφανίζει τη λάμπα και λέει στα παιδιά να φανταστούν πως η λάμπα είναι ο ήλιος. Παράλληλα μπορεί πάνω στην υδρόγειο να κολλήσει χάρτινα, μικρά ανθρωπάκια με σελοτέιπ σε διάφορα σημεία. Θα ανάψει τη λάμπα και θα περιστρέφει την υδρόγειο. Θα ρωτάει κάθε φορά τα παιδιά επιλέγοντας ένα ανθρωπάκι εάν στη χώρα που ζει έχει μέρα ή νύχτα.

Δραστηριότητα 6η - Αξιολόγηση Δραστηριότητα 6η - Αξιολόγηση Στόχοι Να αξιολογηθούν οι γνώσεις, που απέκτησαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια υλοποίησης των παραπάνω δραστηριοτήτων για τη γη. Υλικά: Πυλός νερομπογιές. Περιγραφή Ο εκπαιδευτικός και τα παιδιά συγκεντρώνονται στη γωνιά των εικαστικών. Το κάθε παιδί με το δικό του πυλό φτιάχνει το σχήμα της γης. Αφήνουν το πυλό να στεγνώσει και με νερομπογιές ζωγραφίζουν και την επιφάνεια της γης. Έπειτα το κάθε παιδί περιγράφει τη γη δημιούργησε (σχήμα, χρώματα). Τέλος ακλουθεί συζήτηση γύρω από τη γη με ερωτήσεις του τύπου: -«Τι σχήμα έχει η γη;» -«Που βρίσκεται η γη και τι κάνει εκεί που είναι;» -«Τι συμβαίνει και έχουμε μέρα – νύχτα;» -«Τι βρίσκετε στην επιφάνεια της γης;» Ο εκπαιδευτικός συγκρίνει τις αρχικές γνώσεις των παιδιών με τις αποκτηθείσες.