Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Περιβαλλοντική εργασία
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Η Τάξη μας (E’1)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
ΣΤ΄ 1 Σεπτέμβριος 25/9/2015. Συγγραφείς Αγγελική Πασιά και Φίλιππος Μανδηλαράς.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Μεγάλου Δέρειου
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη Κρεμαστή Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική Ομάδα: Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη (Φεβρουάριος 2015-Ιούνιος 2015) Ιρφάν Κουρού Αγόρια: 6 Κορίτσια: 10

Ξεκινήσαμε μαθαίνοντας ότι ο πλανήτης μας κινδυνεύει Ξεκινήσαμε μαθαίνοντας ότι ο πλανήτης μας κινδυνεύει!!! Η αποστολή μας είναι να γίνουμε σούπερ ήρωες και να σώσουμε το χωριό μας!

Μάθαμε τα χαρακτηριστικά του κάθε ζώου που βρίσκεται υπό εξαφάνιση Μάθαμε τα χαρακτηριστικά του κάθε ζώου που βρίσκεται υπό εξαφάνιση. Εξασκηθήκαμε στον γραπτό λόγο φτιάχνοντας ταυτότητες για τα ζώα.

Διαβάσαμε το βιβλίο «Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας». Συμπληρώσαμε τον άτλαντα των ζώων που κινδυνεύουν με την ταυτότητα του ελέφαντα.

Διαβάσαμε το βιβλίο «Ο κότσυφας απαιτεί το δάσος να σωθεί» και του πήραμε συνέντευξη.

Μάθαμε τα δικαιώματα των ζώων, τα γράψαμε και φτιάξαμε αφίσα.

Φανταστήκαμε, αφηγηθήκαμε και γράψαμε παραμύθια με ήρωες τα ζώα κάνοντας εξάσκηση και στον αόριστο.

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια καμηλοπάρδαλη… Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια τίγρης…

Διαβάσαμε «Μύθους του Αισώπου» και δημιουργήσαμε το δικό μας μύθο.

Διαβάσαμε τον «Τριγωνοψαρούλη» και γράψαμε τι μας άρεσε στην ιστορία του.

Κατασκευάσαμε την κάτοψη του μουσείου. Με αφορμή τα βιβλία που διαβάσαμε για τα ζώα, κάναμε εικονική επίσκεψη στο μουσείο φυσικής ιστορίας, περιηγηθήκαμε στους χώρους του μουσείου, είδαμε τα ζώα και μάθαμε περισσότερα για αυτά. Κατασκευάσαμε την κάτοψη του μουσείου.

Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο κύριος Αδιαφόρογλου» και γράψαμε τη δική μας ιστορία για την ανακύκλωση.

Μάθαμε το σήμα της ανακύκλωσης. Διαβάσαμε το παραμύθι «Η κυρία ανακύκλωση και οι φίλοι της» και γράψαμε τα υλικά που ανακυκλώνονται. Μάθαμε το σήμα της ανακύκλωσης.

Γράψαμε οδηγίες, τις μετατρέψαμε σε προστακτική και τις ακολουθήσαμε φτιάχνοντας ανακυκλωμένο χαρτί. Και να το αποτέλεσμα!

Συνεχίσαμε ψάχνοντας πληροφορίες στο internet για την ανακύκλωση… Φτιάξαμε τη δική μας αφίσα για την ανακύκλωση…

Ανακαλύψαμε τους κινδύνους του δάσους, τους καταγράψαμε και δημιουργήσαμε αφίσα «με τα χεράκια μας».

Γράψαμε διαλόγους, εξασκηθήκαμε στα σημεία στίξης και παρουσιάσαμε τη δική μας «Ντενεκεδούπολη».

Ανακαλύψαμε τους ήρωες της «Ντενεκεδούπολης». Έπειτα ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ντενεκεδάκι, φανταστήκαμε και γράψαμε την ιστορία του.

Μαθαίνοντας για τη διατροφή μας, εξοικειωθήκαμε με τα επίθετα και την υποτακτική. Τα φρούτα Η μεσογειακή διατροφή

Μιλήσαμε για τα προϊόντα στο παζάρι και κάναμε υπολογισμούς με χρήματα.

Θυμηθήκαμε τον πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών και τα γένη Θυμηθήκαμε τον πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών και τα γένη. Φτιάξαμε και λύσαμε προβλήματα.

Στην Αμερική μάθαμε για τα κινούμενα σχέδια, διαβάσαμε ιστορίες και δώσαμε το δικό μας τέλος. Ταξιδέψαμε με το «Σεβντά του Σεντουκιού» και γνωρίσαμε πόλεις του κόσμου.

Γνωρίσαμε το Big Ben. Θυμηθήκαμε την ώρα και μάθαμε τη διαφορά ώρας που έχει η Αγγλία με την Ελλάδα! Όταν στην Αγγλία είναι 15:00 στην Ελλάδα… Το σεντούκι μας ταξίδεψε στην Αίγυπτο. Μάθαμε για τις πυραμίδες του Χέοπα! Φτιάξαμε χρονογραμμή από την δημιουργία τους ως το σήμερα για να αποτυπώσουμε το χρόνο!

Διαβάσαμε τις ιστορίες της εβδομάδας με το γίγαντα.

Συνεχίσαμε την ιστορία του γίγαντα…

Φανταστήκαμε, περιγράψαμε και ζωγραφίσαμε το γίγαντα Φανταστήκαμε, περιγράψαμε και ζωγραφίσαμε το γίγαντα. Οι περιγραφές μας βοήθησαν να εξοικειωθούμε με τα επίθετα και τα άρθρα.

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίο φτιάξαμε καταλόγους με τα αγαπημένα μας βιβλία, αφίσα και σελιδοδείκτες.

Γράψαμε τα επαγγέλματα του χωριού μας, τα μετατρέψαμε στον πληθυντικό αριθμό και τα κλίναμε.

Στο τέλος, για να θυμηθούμε όλα όσα κάναμε μέσα στη χρονιά κατασκευάσαμε μακέτα που έμοιαζε με το βαν μας!

Η άλλη πλευρά της μακέτας μας!