ΝΕΟ Παρακίνηση της Ομάδας του Φαρμακείου TUV HELLAS Approved

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η γνώση είναι δύναμη Γιατί TÜV HELLAS Ηγετική Θέση στην Αγορά
Advertisements

GLOBAL COLLEGE Security Services & VIP Protection.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Η γνώση είναι δύναμη Γιατί TÜV HELLAS Ηγετική Θέση στην Αγορά
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2010
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Η γνώση είναι δύναμη Γιατί TÜV HELLAS Ηγετική Θέση στην Αγορά
Η γνώση είναι δύναμη Γιατί TÜV HELLAS Ηγετική Θέση στην Αγορά
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Η γνώση είναι δύναμη Γιατί TÜV HELLAS Ηγετική Θέση στην Αγορά
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
2ήμερο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο ISO 22000:2005 T & T - Top Training Οργάνωση Επιμορφωτικών Σεμιναρίων Ερμού 10, Κορυδαλλός τηλ. & fax:
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
One stop Service Η πρόταση της TUV Hellas για ολική ποιότητα στην παραγωγή – εμπορία - πιστοποίηση βιολογικών προϊόντων Θέμα: One Stop Service: Εφαρμογή.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
1. 2 Η TÜV HELLAS είναι Οργανισμός Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, 100% θυγατρική του Γερμανικού Οργανισμού TÜV NORD Group. Παρέχει υπηρεσίες σε ολόκληρο.
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΕΟ Παρακίνηση της Ομάδας του Φαρμακείου TUV HELLAS Approved (1ήμερο - Ώρες διεξαγωγής: 09:00– 17:00) ΝΕΟ Σκοπός Σεμιναρίου Υπάρχει τρόπος να κάνουμε μία αποδοτική ομάδα αποδοτικότερη χωρίς οικονομικό κίνητρο; Ναι! Μερικές απλές προσαρμογές στην καθημερινότητα είναι αρκετές για να αποκτήσει η ομάδα ενός φαρμακείου τη μέγιστη δυναμική της. Σκοπός είναι η κατανόηση σε βάθος των κινήτρων που παρακινούν τους εργαζομένους. Ειδικά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, όπου το οικονομικό κίνητρο (Bonus) συνήθως δεν είναι εφικτό, η παρακίνηση μέσω εργασιακών συμπεριφορών και πρακτικών έχει καταλυτική επίδραση στην εξασφάλιση εργασιακών αποτελεσμάτων στο φαρμακείο. Περιεχόμενα Η ομάδα του φαρμακείου Συναισθηματική νοημοσύνη Επίκληση στο συναίσθημα Διαχείριση σχέσεων στο φαρμακείο Στοιχεία EQ που πρέπει να διέπουν την ομάδα του φαρμακείου Η διαδικασία της παρακίνησης Βήματα για την παρακίνηση Απευθύνεται σε Επιχειρηματίες φαρμακοποιούς Ημερομηνίες διεξαγωγής Εισηγητής Αθήνα: 14 Ιουλίου (κωδ. 92992) Ελίνα Αρμένη Κόστος Σημείωση € 200 Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TUV HELLAS, coffee breaks, ελαφρύ γεύμα Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε και τα δύο σεμινάριο Παρακίνηση της Ομάδας του Φαρμακείου & Τεχνικές Πωλήσεων στο Φαρμακείο, το κόστος ανέρχεται στα 320 € συνολικά Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα

ΝΕΟ Τεχνικές Πωλήσεων στο Φαρμακείο TUV HELLAS Approved (1ήμερο - Ώρες διεξαγωγής: 09:00– 17:00) ΝΕΟ Σκοπός Σεμιναρίου Πριν επιδιώξει ο φαρμακοποιός και η ομάδα του την πώληση πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσει πλήρως τις θέσεις και τα θέλω του ασθενή-πελάτη του. Αλλάζοντας την οπτική γωνία από την οποία βλέπουμε τις πωλήσεις, εξερευνούμε τον επισκέπτη του φαρμακείου ως μία μοναδική και ολοκληρωμένη οντότητα η οποία θέλει εξατομικευμένη προσέγγιση. Μέσα από τις τεχνικές του λόγου και την ενσυναίσθηση, δίνουμε στον πελάτη αυτό ακριβώς που χρειάζεται και επιθυμεί, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει το ίδιο το φαρμακείο. Περιεχόμενα Τι είναι το φαρμακείο ως χώρος; Πρόσωπα-κλειδιά του φαρμακείου Ο πελάτης του φαρμακείου Τι περιμένει από εμάς ο ασθενής-πελάτης; Η γλώσσα της επικοινωνίας στο φαρμακείο Ικανοποίηση ασθενή-πελάτη Βήματα προσέγγισης ασθενή-πελάτη Μία πρόταση από το Α έως το Ω Τα μυστικά της συμπληρωματικής πώλησης στο φαρμακείο Τα είδη των πελατών του φαρμακείου Η αντιμετώπιση του δισταγμού Η αντιμετώπιση της απόρριψης Οι τύποι της ζήτησης στο φαρμακείο Απευθύνεται σε Επιχειρηματίες φαρμακοποιούς και τις ομάδες των ανθρώπων που πλαισιώνουν τις επιχειρήσεις τους. Ημερομηνίες διεξαγωγής Εισηγητές Αθήνα: 15 Ιουλίου (κωδ. 92993) Ελίνα Αρμένη Κόστος Σημείωση € 200 Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TUV HELLAS, coffee breaks, ελαφρύ γεύμα Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παρακολουθήσετε και τα δύο σεμινάριο Παρακίνηση της Ομάδας του Φαρμακείου & Τεχνικές Πωλήσεων στο Φαρμακείο, το κόστος ανέρχεται στα 320 € συνολικά Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα