ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ TOURISM DESTINATION MANAGEMENT ΙΩΑΝΝΗΣ Α. ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Nation branding και η σημασία του στον ελληνικό τουρισμό Λεωνίδας Χατζηθωμάς Λέκτορας, Τμήμα Ο.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 5: Αθλητικό Marketing Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ και Μίγμα Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 5
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων ,
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4 MARKETING ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ II:ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑKΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ… ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ (ENTERTAINMENT) ΕΞΑΨΗ-ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ (EXCITEMENT) ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΡΙΣΚΟΥ (ENTERPRICE)

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ (Π.Χ. ΣΥΝΕΔΡΙΟ) ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΤΛ. ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΤΛ.

ΕΞΑΨΗ-ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΛΗΨΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΔΩΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΛΙΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΡΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΡΓΟ ΚΕΤΕΡΙΝΓΚ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΜΕΙΩΣΗ-ΠΡΟΒΛΕΨΗ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

ΕΡΓΑΛΕΙΑ MARKETING ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝ (PRODUCT) ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ (PRICE) ΔΙΑΝΟΜΗ (PLACE) ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ (PR-PUBLICITY) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ (POSITIONING)

ΜΑΡΚΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΟΝΟΜΑ-ΣΥΜΒΟΛΟ-ΛΟΓΟΤΥΠΟ-ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΚΤΛ. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΑΤΩΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΧΤΙΣΙΜΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ (BRANDING)

ΕΙΚΟΝΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ-ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΑΞΙΑ ΜΑΡΚΑΣ-BRAND EQUITY ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ 1.ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ (BRAND AWARENESS) 2.ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ (PERCEIVED QUALITY) 3.ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ (BRAND ASSOCIATIONS) 4.ΠΙΣΤΗ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ (BRAND LOYALTY)

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ

ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ

BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βασιλειάδης, Χ. (2014). «Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας Getz, D. (2005). “Event Management and Event Tourism”. New York: Cognizant.