https://pileidou.wordpress.com/

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) ως παράγοντας που σχετίζεται με την εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών στα παιδιά σχολικής ηλικίας.
Advertisements

Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Προϊοντικές Αποφάσεις Για Υπηρεσίες. Τύποι προϊοντικών αποφάσεων για υπηρεσίες.
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
Xαρτογράφηση Εννοιών. Εννοιολογικοί χάρτες Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, 25 & | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Μάθημα Διάλεξη Νο 61 Ανδρέας Αυγερινός Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π. Θράκης Διάλεξη Νο 6 Βήματα για την οργάνωση ενός προγράμματος παρέμβασης για την προώθηση.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο.
58 Ζητήματα Συγκριτικών Μελετητών της Εκπαίδευσης Η πορεία ανάπτυξης της Συγκριτικής Παιδαγωγικής κατέδειξε την απουσία συναίνεσης των Συγκριτικών Μελετητών.
Φυσική για Μηχανικούς Ηλεκτρομαγνητισμός Ηλεκτρικά Πεδία Εικόνα: Μητέρα και κόρη απολαμβάνουν την επίδραση της ηλεκτρικής φόρτισης των σωμάτων τους. Κάθε.
ΘΕΜΑ: «Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας» 5ο Λύκειο Καλαμαριάς Τάξη: Β’2 Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Σχολικό Έτος :
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Διαχείριση κρίσεων στην σχολική τάξη
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Απλά βήματα για τη χρήση της πλατφόρμας e-learning του EVANDE Συγγραφέας: Dr. Χαρ. Φασουλάς, Επιστ. Υπεύθυνος έργου/ΜΦΙΚ, Παν/μιο.
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Δημιουργικότητα & Καινοτομία σε ένα οργανισμό
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
«PORTFOLIO Μαθητή »   Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Διερεύνηση της ικανότητας της «Σύντομης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Οσμής, B-ODT» να ανιχνεύει την Ήπια Γνωστική Εξασθένιση και τη Νόσο Alzheimer Δ. Βασιλείου1,
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
Dr Π. ΧΑΝΤΖΙΔΗΣ ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
4Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
Πληροφορική Σχολικό έτος
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
3. ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Θρησκευτικά Γ’ Γυμνασίου
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
Eπιστημονική ημερίδα Γυμνάσιο Πτελεού Οκτώβριος 2014
Η Αφρική Ευανθία Κολιού τμήμα Α4.
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Ψυχολογικες και μαθησιακεσ διαταραχες
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
Μεσογειακή διατροφή.
Αντιμετώπιση προβλημάτων σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης 1.7 & 1.8
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Find the total resistance of this network
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Πρόληψη Συνήθων προβλημάτων στην παιδική ηλικία
Ελεάνα Αρμάο Αναπτυξιακή Ψυχολόγος Υποψήφια Διδάκτορας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

https://pileidou.wordpress.com/ H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Θεσσαλονίκη 9/5/2016 Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ https://pileidou.wordpress.com/

Σχολικό Έτος 2013-2014 «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου και σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3, με κωδικούς MIS, 446749 και 457263 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα"Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθησης.   2

ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ν. 3699/2008, Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες https://pileidou.files.wordpress.com/2013/11/n_3699_2008_me_oles_tis_allages.pdf Ν. 4074/2012, Κύρωση της Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες... https://pileidou.files.wordpress.com/2013/11/n-4074.pdf Ν. 4115/2013, Άρθρο 39 Θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης https://pileidou.files.wordpress.com/2013/11/ceaccf81ceb8cf81cebf-39-cebd-4115-cf86ceb5ceba-ceb1-24-30-01-2013-ceb5ceb4ceb5ceb1cf85-cf83ceb4ceb5cf85.pdf Υ.Α. 17812/Γ6/2014, Νόμιμη σύσταση των ΕΔΕΑΥ και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών και συντονιστών αυτών https://pileidou.files.wordpress.com/2013/11/17812-ceb36-cebaceb1cebdcebfcebdceb9cf83cebccebfcf83-ceb5ceb4ceb5ceb1cf85.pdf

την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων Η πράξη αφορά : τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με καινοτόμες παρεμβάσεις, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και την μετατροπή τους σε υποστηρικτικά κέντρα ΕΑΕ (Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση) συνιστώντας ΣΔΕΥ (Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και Υποστήριξης) στα οποία θα παρέχεται Ειδική Διεπιστημονική Υποστήριξη για το γενικό σχολείο, με τη λειτουργία ΕΔΕΑΥ (Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης) για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών του   4

Η λειτουργία των ΣΔΕΥ/ΕΔΕΑΥ: α) υποχρέωση που ανέλαβε η Ελλάδα με την κύρωση της Σύμβασης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, β) αποτελεί μέρος της διεθνούς προσπάθειας ανάπτυξης του σχολείου για όλους/ες και με σκοπό να βελτιωθούν οι συνθήκες εκπαίδευσης, η αποτελεσματικότητα και η συνεισφορά στην αντιμετώπιση των διακρίσεων και της ανισότητας. η προσέγγιση της εκπαίδευσης ως ένα ανθρώπινο δικαίωμα συνεπάγεται να αναμένουμε ότι όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική θέση τους, το φύλο ή οποιαδήποτε αναπηρία, πρέπει να έχουν χωρίς εμπόδια πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση.

Ν. 4074/2012 ΦΕΚ 88Α/2012 Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες Τα Άτομα με Αναπηρίες δεν αποκλείονται από το γενικό εκπαιδευτικό σύστημα βάσει αναπηρίας .... παρέχεται η υποστήριξη μέσα στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα, προκειμένου να διευκολυνθεί η αποτελεσματική εκπαίδευσή τους και να αναπτυχθεί, με εύλογη προσαρμογή για τις απαιτήσεις του ατόμου, ένα σχολικό περιβάλλον που μεγιστοποιεί την ακαδημαϊκή και κοινωνική ανάπτυξη, σε ίση βάση με τους άλλους....

Ν.4115/2013, Άρθρο 39: ιδρύονται τα ΣΔΕΥ και οι ΕΔΕΑΥ Οι ΣΜΕΑΕ αποτελούν και Κέντρα Υποστήριξης ΕΑΕ μιας ενότητας σχολικών μονάδων της γενικής δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, ανεξαρτήτου βαθμίδας. Οι ενότητες αποτελούν αποκεντρωμένες και αδιαβάθμητες υπηρεσιακές μονάδες της ΕΑΕ και οι σχολικές μονάδες που τις συνθέτουν συνιστούν Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ)

Κέντρα Υποστήριξης ΕΑΕ: ΣΜΕΑΕ Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης Υποστήριξης Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης και ΤΕ Σχολικές Μονάδες Γενικής Εκπαίδευσης

Κάθε ΣΔΕΥ έχει σκοπό: α) την προώθηση της συνεργασίας, το συντονισμό του έργου των σχολικών μονάδων και την ενδυνάμωσή τους στην ανταπόκριση στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών τους β) την ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών/τριών με αναπηρία στο σχολείο των συνομηλίκων τους και γ) την υποστήριξη των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ), της παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης και των μαθητών στους οποίους εφαρμόζεται κατ’ οίκον διδασκαλία.

Oι ΕΔΕΑΥ αποτελούν ένα νέο καινοτόμο θεσμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Στηρίζονται στις νέες αντιλήψεις και τις πρακτικές που επιτάσσουν Διεθνείς Συμβάσεις για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και για την εκπαίδευση των παιδιών (Ν. 2101, ΦΕΚ 192Α/1992) και ιδιαίτερα αυτών με αναπηρία (Ν. 4074/2012, ΦΕΚ 88 Α/2012) και έχουν στόχο τη διεπιστημονική ενίσχυση του σχολείου και του εκπαιδευτικού στο κοινό σχολείο με την ανάπτυξη πρακτικών υποστήριξης και επιπρόσθετων συμπληρωματικών υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) οι οποίες αποτελούν συστατικό στοιχείο της κοινής εκπαίδευσης..

Σε κάθε σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης που ανήκει σε ΣΔΕΥ λειτουργεί ΕΔΕΑΥ, ως πρωτοβάθμιο όργανο για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών της και αποτελείται από τα μέλη της διεπιστημονικής ομάδας (εκπαιδευτικός ΕΑΕ, ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός) και το διευθυντή της σχολικής μονάδας. Η ΕΔΕΑΥ μπορεί να καλεί και τις άλλες ειδικότητες ΕΕΠ που υπηρετούν στο ΣΔΕΥ προκειμένου να διαμορφώσει καλύτερη άποψη.

ΣΔΕΥ Δυτικής Θεσσαλονίκης Α . ΣΔΕΥ 3ο ΕΔΣ Ευόσμου Β. ΣΔΕΥ ΕΔΣ ΙΝ.Α.Α. Πεύκων Γ. ΣΔΕΥ 5ο ΕΔΣ Θεσ/νίκης (Ευκαρπία) Δ. ΣΔΕΥ. 13ο ΕΔΣ Ελευθερίου - Κορδελιού Ε. ΣΔΕΥ Ειδ. Νηπιαγωγείο στο 5ο ΕΔΣ Θεσ/νίκης ΣΤ. 3ο Ειδ. Νηπιαγωγείο ΙΝ.Α.Α. Πεύκων

1ο ΔΣ Ελευθερίου Κορδελιού Α . ΣΔΕΥ 3ο ΕΔΣ Ευόσμου 1ο ΔΣ Ελευθερίου Κορδελιού 3ο ΔΣ Σταυρούπολης 2ο ΔΣ Αμπελοκήπων 4ο ΔΣ Μενεμένης 8ο ΔΣ Ευόσμου

Β. ΣΔΕΥ ΕΔΣ ΙΝ.Α.Α. Πεύκων Δ.Σ. Ν. Μεσήμβριας 1ο ΔΣ Αγίου Αθανασίου ΔΣ Μελισσοχωρίου 1ο ΔΣ Παλαιοκάστρου ΔΣ Πενταλόφου

Γ. ΣΔΕΥ 5ο ΕΔΣ Θεσ/νίκης (Ευκαρπία) 4ο ΔΣ Πεύκων 6ο ΔΣ Συκεών 7ο ΔΣ Νεάπολης 3ο ΔΣ Ευκαρπίας 13ο ΔΣ Πολίχνης

Δ. ΣΔΕΥ. 13ο ΕΔΣ Κορδελιού-Ευόσμου Δ. ΣΔΕΥ. 13ο ΕΔΣ Κορδελιού-Ευόσμου 1ο ΔΣ Διαβατών 1ο ΔΣ Σίνδου ΔΣ Ανατολικού ΔΣ Χαλκηδόνας 2ο ΔΣ Χαλάστρας

Ο/η Διευθυντής/ύντρια της ΣΜΕΑΕ ως Συντονιστής του ΣΔΕΥ Καλεί τους Προέδρους των ΕΔΕΑΥ όλων των σχολικών μονάδων του ΣΔΕΥ και συνεδριάζουν στην αρχή του σχολικού έτους και τουλάχιστον μια φορά κάθε τρίμηνο, με θέμα τον προγραμμματισμό, τη συνεργασία, το συντονισμό και την κριτική αποτίμηση της προόδου υλοποίησης των σκοπών τους. Συντονίζει τις ενέργειες των Διευθυντών των Σχολικών Μονάδων της Ενότητάς του ώστε να συσταθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των ΕΔΕΑΥ. Υποβάλλει το τελικό ωρολόγιο πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ στο/στη ΣΣ ΕΑΕ για θεώρηση και στον Διευθυντή Εκπ/σης για έγκριση.

Ο/η Διευθυντής/ύντρια της Σχολικής Μονάδας ως Πρόεδρος της ΕΔΕΑΥ προεδρεύει στις συνεδριάσεις της ΕΔΕΑΥ, συντονίζει διευκολύνει και εποπτεύει το έργο της, ενημερώνει και συνεργάζεται με τους/τις ΣΣ Παιδαγωγικής Ευθύνης, τον/την ΣΣ Ειδικής Αγωγής, τον/την Προϊστάμενο/η του οικείου ΚΕΔΔΥ τον/την Συντονιστή/ίστρια ΣΔΕΥ, υποβάλλει στον Συντονιστή ΣΔΕΥ για θεώρηση το ωρολόγιο πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ τηρεί στο γραφείο του το αρχείο της ΕΔΕΑΥ υπογράφει και σφραγίζει το Ατομικό Πρόγραμμα Διεπιστημονικής και Διαφοροποιημένης Υποστήριξης και τα παραπεμπτικά έντυπα της ΕΔΕΑΥ. τηρεί το παρουσιολόγιο του προσωπικού της ΕΔΕΑΥ. υποβάλλει στο Συντονιστή με τη λήξη του σχολικού έτους, την ετήσια έκθεση λειτουργίας της ΕΔΕΑΥ η οποία παραμένει στο αρχείο της ΣΜΕΑΕ.

Διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση Δράσεις της ΕΔΕΑΥ Διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση των εμποδίων εκπαίδευσης και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας για μαθητές/ήτριες με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης ή και συμπεριφοράς σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό της τάξης Συνεργατική διεπιστημονική αντιμετώπιση των δυσκολιών του/της μαθητή/ήτριας Παραπομπή του/της μαθητή/ήτριας που χρειάζεται υποστήριξη σε ειδικές δημόσιες εξωσχολικές Υπηρεσίες. Διαμόρφωση προγράμματος προσχολικής πρώιμης Παρέμβασης

Δράσεις της ΕΔΕΑΥ Οργάνωση ειδικών επιμορφωτικών προγραμμάτων για γονείς με παιδιά ηλικίας έως έξι (6) ετών σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του οικείου Δήμου. Παρακολούθηση της εφαρμογής του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης (ΕΠΕ) και του προγράμματος υποστήριξης της οικογένειάς τους και για μαθητές με κατ’ οίκον διδασκαλία. Συντονισμός και παρακολούθηση των δράσεων κοινωνικής στήριξης του μαθητή και της οικογένειάς του Συνεργασία με τις κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου και άλλους αρμόδιους Φορείς

ΕΔΕΑΥ και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Παραπομπή γίνεται στα ΚΕΔΔΥ στην περίπτωση που κρίνεται αναγκαία η διαφοροδιάγνωση του/της μαθητή/ήτριας. α) μαθητές/ήτριες του σχολείου οι οποίοι/ες συνεχίζουν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον, β) μαθητές/ήτριες με γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ οι οποίοι διαπιστώνεται από την ΕΔΕΑΥ, ότι έχουν ανάγκες για τις οποίες δεν διαθέτει το σχολείο εναλλακτικούς τρόπους υποστήριξης και τεκμηριώνεται ότι προς όφελος του μαθητή η γνωμάτευση χρειάζεται αναθεώρηση και τροποποίηση.

ΕΔΕΑΥ και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Όλες οι περιπτώσεις μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες που έχουν ενταχθεί σε ΣΔΕΥ, καθώς και τα συναφή αιτήματα των γονέων εξετάζονται από το οικείο ΚΕΔΔΥ αποκλειστικά και μόνο κατόπιν παραπομπής της οικείας ΕΔΕΑΥ. Προσοχή: η ΕΔΕΑΥ αναλαμβάνει τις προτεραιότητες που τίθενται στην αρχή της χρονιάς μετά από τη σχετική συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων που ορίζει ο κανονισμός, οι οποίες πιθανόν να μην περιλαμβάνουν ορισμένους/ες μαθητές/ήτριες για τους/τις οποίους/ες οι γονείς/κηδεμόνες έχουν κάνει αίτηση αξιολόγησης στο ΚΕΔΔΥ

ΣΔΕΥ ΕΔΕΑΥ Σχολικοί/ές Σύμβουλοι Ο Σχολικός Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης μπορεί να συμμετέχει μετά από πρόσκληση του Προέδρου της ΕΔΕΑΥ στη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων μέσω της οποίας πραγματοποιείται ο ορισμός προτεραιοτήτων στις ανάγκες των μαθητών/τριών που εξυπηρετεί η σχολική μονάδα στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Συνεργάζεται με τον/την εκπαιδευτικό της ΕΔΕΑΥ για την ανίχνευση, τον εντοπισμό και την αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών της σχολικής τους μονάδας Για να πραγματοποιηθεί η παραπομπή του/της μαθητή/ήτριας στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ βεβαιώνεται ότι έγιναν οι απαραίτητες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από τους/τις ΣΣ Γενικής Αγωγής και τον/την ΣΣ Ειδικής Αγωγής

ΣΔΕΥ ΕΔΕΑΥ Σχολικοί/ές Σύμβουλοι Ο /η Σχολικός/ή Σύμβουλος ΕΑΕ, θεωρεί το ετήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ, συνεργάζεται με τον/την Συντονιστή/νίστρια του ΣΔΕΥ και τον/την Προϊστάμενο/η του οικείου ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και τους/τις Προέδρους των ΕΔΕΑΥ σε όλες τις φάσεις του προγράμματος και όπου κριθεί απαραίτητο για την επιτυχή εφαρμογή του θεσμού και την αποτελεσματικότερη υποστήριξη της σχολικής δίκτυος. Συνεργάζεται με τον/την εκπαιδευτικό της ΕΔΕΑΥ για την ανίχνευση, τον εντοπισμό και την αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών της σχολικής τους μονάδας Καλείται σε κοινή συνεδρίαση με τα μέλη της ΕΔΕΑΥ και τον/την συντονιστή/ίστρια όταν υπάρχει διχογνωμία και δεν μπορεί η επιτροπή μα καταλήξει σε πρόταση

Τριμηνιαίο Ατομικό πρόγραμμα Διεπιστημονικής και Διαφοροποιημένης Υποστήριξης Καταρτίζεται από την ΕΔΕΑΥ Σφραγίζεται από τον Πρόεδρό της, Υπογράφεται από τον Πρόεδρο, τα μέλη της ΕΔΕΑΥ και από τους/τις εκπαιδευτικούς που το εφαρμόζουν. Εφαρμόζεται από τα μέλη της ΕΔΕΑΥ και τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς του σχολείου Για το πρόγραμμα λαμβάνουν γνώση οι γονείς

Ανταπόκριση στη διδασκαλία Η ανταπόκριση στη διδασκαλία είναι μία εναλλακτική μέθοδος προσδιορισμού των μαθησιακών δυσκολιών, όπου μετά από στοχευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση προκύπτει αλλαγή στη συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας (Gresham F. M 1991 Conceptualizing behavior disorders in terms to resistance to intervention School Psychology Review, 20, 23 – 36, Παντελιάδου Σ. Μπότσας Γ. (επιμ.) 2007. Μαθησιακές δυσκολίες: Βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά,)

Αξιολόγηση της προόδου. Εκτίμηση και αξιολόγηση των ακαδημαϊκών ικανοτήτων και των επιπέδων προσοχής και συγκέντρωσης όλων των μαθητών/τριών. Σχεδιασμός και εφαρμογή συγκεκριμένων μεθόδων και στρατηγικών διδασκαλίας. Αξιολόγηση της προόδου. 4) Αν η πρόοδος της τάξης είναι μικρή, τότε επαναπροσδιορίζεται η διδακτική προσέγγιση και εφαρμόζεται νέα παρέμβαση. ) Οι μαθητές/τριες που παρουσιάζουν χαμηλή ακαδημαϊκή επίδοση και χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης είναι οι μαθητές/τριες «σε κίνδυνο» και εφαρμόζεται εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (εντός ή εκτός της τάξης) για διάστημα 8 εβδομάδων. Αν παρουσιάσουν σημαντική βελτίωση, αποχαρακτηρίζονται και ακολουθούν το πρόγραμμα της υπόλοιπης τάξης

Πώς εντοπίζονται οι δυσκολίες των μαθητών/τριών σε μία τάξη μεικτής δυναμικότητας με εφαρμογή της Ανταπόκρισης στη Διδασκαλία 5) Οι μαθητές/τριες που παρουσιάζουν χαμηλή ακαδημαϊκή επίδοση και χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης είναι οι μαθητές/τριες «σε κίνδυνο» και εφαρμόζεται εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (εντός ή εκτός της τάξης) για διάστημα 8 εβδομάδων. Αν παρουσιάσουν σημαντική βελτίωση, αποχαρακτηρίζονται και ακολουθούν το πρόγραμμα της υπόλοιπης τάξης

α) χαμηλή επίδοση σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες των μαθητών/τριών, 6) Όσοι/ες μαθητές/τριες δεν ανταποκρίνονται θετικά στην εξειδικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση, υπόκεινται σε περαιτέρω αξιολόγηση και διαγνωστική εκτίμηση από διεπιστημονική ομάδα. Αυτή θα διαγνώσει τελικά την ύπαρξη ή όχι των Μαθησιακών Δυσκολιών: α) χαμηλή επίδοση σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες των μαθητών/τριών, β) αποκλεισμός άλλων αιτίων γι’ αυτή την επίδοση, γ) πολύ μικρή ή αμελητέα ανταπόκριση σε προγράμματα ενισχυτικής εκπαιδευτικής παρέμβασης (Fuchs, L. S. (2003). Assessing intervention responsiveness: Conceptual and technical issues. Learning Disabilities Research and Practice, 18(3), 172-187. Παντελιάδου Σ. Μπότσας Γ. (επιμ.) 2007. Μαθησιακές δυσκολίες: Βασικές έννοιες και χαρακτηριστικά)

ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας