Φυσική Γυμνασίου - Λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 10.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιωάννα Λεονταρίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Υπεύθυνη Τομέα Αισθητικής-Κοσμητολογίας.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΩΣΤΟΥ/ΛΑΘΟΥΣ
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Ηλεκτρικά Κυκλώματα και Ηλεκτρονική
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΕΥΚΟΥ ΦΩΤΟΣ -ΧΡΩΜΑΤΑ
Τα μόρια της ζωής.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ηλεκτρικό φορτίο - Ηλεκτρική δύναμη (1.1 – 1.4)
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Υπεύθυνος καθηγητής: Π. Διαμάντης Μάθημα : Τεχνολογία Βύρωνας Πετρίδης
Το φως Περιεχόμενα Ενότητας Ιδιότητες του φωτός Ανάκλαση 3) Διάθλαση.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Α. Κουτσούρης
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Εξοπλισμός ασφάλειας & Μέσα Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
מעבר אור מתווך שקוף לתווך שקוף
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
Ο Ομοιοπολικός δεσμός ΧΗΜΕΙΑ Α ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Υπέρθεση Στάσιμα Κύματα
Παρουσίαση του νέου διδακτικού πακέτου
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
Ηλεκτρικά Κυκλώματα Συνεχούς Ρεύματος
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Диффуз токсик букок 710-ГУРУХ ТАЛАБАСИ КАРИМОВА МУНИСА.
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟΥ ΑΓΩΓΟΥ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΟΥΡΑΖΑΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΕΜΠΕΛΙΚΟΣ
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φυσική Γυμνασίου - Λυκείου 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Θέματα Δομή οδηγιών Αλλαγές Εποπτεία: Προσομοίωση – εργαστήριο – καθημερινή ζωή ….. 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Δομή οδηγιών (Γυμνάσιο) Τίτλος Εργαστηριακή δραστηριότητα Προτεινόμενο υποστηρικτικό υλικό Μέτρηση όγκου Φυσική Β΄ Γυμνασίου, Εργαστηριακός οδηγός (νέος) Εργαστηριακή άσκηση 2 Μέτρηση Πυκνότητας Εργαστηριακή άσκηση 3 Εργαστηριακή άσκηση 4 https://phet.colorado.edu/sims/density-and-buoyancy/density_el.html 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Δομή οδηγιών (Λύκειο) Διδακτική ενότητα Συνιστώμενες Διδακτικές Πρακτικές / Παρατηρήσεις Ώρες 2.1 Ηλεκτρικές πηγές Δραστηριότητα: Οι μαθητές να πειραματιστούν στο φαινόμενο της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής με πηνίο και μαγνήτη και να επιδειχτεί η γεννήτρια του εργαστηρίου ή/και να αξιοποιηθούν οι προσομοιώσεις: https://phet.colorado.edu/el/simulation/faraday http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6179?locale=el 1 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Α Γυμνασίου Ίδια δομή Εργαστήριο – Προσομοίωση Κινητήρας - Γεννήτρια Αναρωτιέμαι, Υποθέτω, Σχεδιάζω Πειραματίζομαι, Υπολογίζω Συμπεραίνω, Γενικεύω Εφαρμόζω , εξηγώ, ερμηνεύω Εργαστήριο – Προσομοίωση Κινητήρας - Γεννήτρια 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Β Γυμνασίου Όχι διανύσματα στην ταχύτητα Όχι κινήσεις (ομαλή, μεταβαλλόμενη) Πίεση – δύναμη Ενέργεια Κυρίως εργαστήριο Προσομοιώσεις: http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-6203 http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7777?locale=el 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Γ Γυμνασίου Απλά μαθηματικά : π.χ. Ποιοτική προσέγγιση του νόμου του Coulomb. Ηλεκτρομαγνητισμός : (Μαγνητικά αποτελέσματα ηλεκτρικού ρεύματος ,Το πείραμα του Ερστεντ», «Ο ηλεκτρομαγνήτης», «Το μαγνητικό πεδίο ασκεί δυνάμεις στους ρευματοφόρους αγωγούς». Φως - Laser 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Α Λυκείου (βασικά σημεία της πρότασης) Το πλήθος των ερωτήσεων, ασκήσεων και προβλημάτων του βιβλίου – Διδακτικός χρόνος Πλην της εξαίρεσης ασκήσεων με τροχαλία δεν προτείναμε άλλες (π.χ. με δύο κινητά) για να μην υπάρχει περιορισμός στους εκπαιδευτικούς Εκτός από τις δύο υποχρεωτικές εργαστηριακές ασκήσεις προτείνεται και δίωρη εξοικείωση των μαθητών με την εργαστηριακή πρακτική (μετρήσεις- επεξεργασία δεδομένων) καθώς και ατομική εργασία 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Α Λυκείου (βασικά σημεία της πρότασης) Προτείνεται η διδασκαλία της διανυσματικής μορφής του θεμελιώδους νόμου (προτροπή για μικρό αριθμό ασκήσεων) Αφαιρείται, κυρίως, το έργο της δύναμης μεταβλητού μέτρου (Γ λυκείου ; ) Δεν βάλαμε πολλές διασυνδέσεις με πρόσθετο διδακτικό υλικό αλλά προτρέπουμε στο αναλυτικό πρόγραμμα του 2015 το οποίο στα κεφάλαια που υπάρχει ταύτιση οι εκπαιδευτικοί θα βρουν οδηγίες και υλικό 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Φυσική γενικής παιδείας - Β΄ Λυκείου Τα βασικά σημεία της πρότασης 1. Το πλήθος των ερωτήσεων, ασκήσεων και προβλημάτων του βιβλίου θα πρέπει να εναρμονίζεται με το διαθέσιμο διδακτικό χρόνο 2. Τέθηκαν κάποιοι περιορισμοί στις ασκήσεις (π.χ. έως τρία συνευθειακά φορτία- όχι κινήσεις φορτίων – έως τρείς αντιστάτες – όχι υποθετικά και υδρογονοειδή άτομα) 3. Περικοπές ύλης σε σχέση με περσινές οδηγίες (π.χ. όχι: στροφορμή – υπολογισμός ολικής ενέργειας στο άτομο του Bohr – φάσμα και λmin στις ακτίνες Χ) 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Φυσική γενικής παιδείας - Β΄ Λυκείου Τα βασικά σημεία της πρότασης… συνέχεια 4. Η έλλειψη του ΗΜ γίνεται προσπάθεια να καλυφθεί ποιοτικά με εργαστηριακές δραστηριότητες : (i) Στις ηλεκτρικές πηγές: το φαινόμενο της ΗΜ επαγωγής-γεννήτριες (ii) Στα αποτελέσματα του ηλεκτρικού ρεύματος: το πείραμα του Oersted και ηλεκτρομαγνήτες 5. Εκτός από τις τρεις υποχρεωτικές εργαστηριακές ασκήσεις προτείνεται εργαστηριακή διδασκαλία των κανόνων Kirchhoff - εξοικείωση των μαθητών με την εργαστηριακή πρακτική στα ηλεκτρικά κυκλώματα και στα όργανα μετρήσεων 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Φυσική προσανατολισμού - Β΄ Λυκείου Τα βασικά σημεία της πρότασης 1. Το πλήθος των ερωτήσεων, ασκήσεων και προβλημάτων του βιβλίου θα πρέπει να εναρμονίζεται με το διαθέσιμο διδακτικό χρόνο 2. Δεν τέθηκαν συγκεκριμένοι περιορισμοί στις ασκήσεις για να μην υπάρχει περιορισμός στους εκπαιδευτικούς 3. Εξαιρέθηκε –σε σχέση με το προηγούμενο έτος- η παράγραφος με τις ειδικές θερμότητες και η σχέση υπολογισμού της χωρητικότητας επίπεδου πυκνωτή (c=εΑ/d)προκειμένου να αποφορτισθεί η ύλη από ένα μεγάλο όγκο / πολλές φορές χωρίς νόημα ασκήσεων 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης

Φυσική προσανατολισμού - Β΄ Λυκείου Τα βασικά σημεία της πρότασης… συνέχεια 4. Προστέθηκε το βαρυτικό πεδίο (σε αναλογία με το ΗΠ) και υποδείχθηκε ως επανάληψη με την κυκλική κίνηση να γίνει ο υπολογισμός της ταχύτητας και της περιόδου δορυφόρου 5. Για τις κινήσεις σωματιδίων στο μαγνητικό πεδίο ? 2/10/2016 Κων/νος Στεφανίδης