Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Advertisements

Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΜΑΘ-3122/106 Προγραμματισμός
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Προγραμματισμός Η/Υ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Εισαγωγή στον προγραμματισμό
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Λογισμικό (Software).
Καθηγητής: Σπύρος Ξουργιάς1 Η Έννοια του Προγράμματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ανάπτυξη αντίστοιχου αλγορίθμου.
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΚΙΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦ. Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Γλώσσες Προγραμματισμού
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κεφάλαιο 6 Παπαγιάννη Νάσια Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών ΕΜΠ.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό Μέρος 1 ο Ιστορική αναδρομή γλωσσών προγραμματισμού §§ 6.1 – 6.2.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
Ενότητα 1 1 Πρότυπο κόστος. Τι είναι: –Πολύ σωστά και πολύ λεπτομερειακά υπολογισμένο προϋπολογιστικό κόστος Τι εκφράζει: –Στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν.
Copyright © 2005 Elsevier Κεφάλαιο 1 :: Εισαγωγή Πραγματολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Michael L. Scott.
Πληροφορική Ενότητα 3 (Μέρος Γ): Εφαρμογές. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Α.Ε.Π.Π.)
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 7: Η οργάνωση ενός Η/Υ Ιωάννης Σταματίου
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ενότητα 1 : Εισαγωγικά Στοιχεία της Pascal Αλέξανδρος Τζάλλας
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Η Δομή Επανάληψης Μέχρις_Ότου οι 3 Δομές Επανάληψης ή
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο Πηγή: Τσιωτάκης Παναγιώτης
Η χιονονιφάδα και το τρίγωνο του Pascal
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Η έννοια του προβλήματος
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Project: Εθισμός στο Internet
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Εισαγωγή στους Η/Υ και στο περιβάλλον της Compaq Visual Fortran
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic Μάθημα 1 ,

Τι είναι πρόβλημα; Με τον όρο Πρόβλημα εννοούμε μία κατάσταση η οποία χρήζει αντιμετώπισης, απαιτεί λύση και η λύση δεν είναι ούτε γνωστή, ούτε προφανής.

Πρόβλημα Κατανόηση: απαιτείται η σωστή και πλήρης αποσαφήνιση των δεδομενών και των ζητουμένων του προβλήματος. Ανάλυση: το αρχικό πρόβλημα διασπάται σε επιμέρους απλούστερα προβλήματα Επίλυση: υλοποιείται η λύση του προβλήματος μέσω της λύσης των επιμέρους προβλημάτων

Κατηγορίες Προβλημάτων (Ως προς τη δόμηση των λύσεων τους) Δομημένα Συγκεκριμένος τρόπος επίλυσης που μπορεί να αυτοματοποιηθεί. Ημιδομημένα Ο τρόπος επίλυσης μπορεί να επιλεγεί μέσα από ένα σύνολο τρόπων επίλυσης. Αδόμητα Προβλήματα των οποίων ο τρόπος επίλυσης δεν στηρίζεται σε προκαθορισμένους κανόνες.

Επίλυση προβλήματος με Η/Υ Πολυπλοκότητα των υπολογισμών Επαναληπτικότητα των διαδικασιών Ταχύτητα εκτέλεσης των πράξεων Μεγάλο πλήθος δεδομένων

Αλγόριθμος Μια ακολουθία από βήματα/ενέργειες που είναι: Καλώς (σαφώς) ορισμένα Αποτελεσματικά (μπορούν να εκτελεστούν) Πεπερασμένα (τερματισμός) Συνήθως δέχονται δεδομένα Παραδείγματα αλγορίθμων Υπολογισμού ημερομηνίας Πάσχα Υπολογισμός ριζών Αναζήτησης και Ταξινόμησης Εύρεσης συντομότερου μονοπατιού Δρομολόγησης πακέτων στο internet Να περιγράφει με ακρίβεια τα δεδομένα που θα χρησιμοποιήσει. Κάθε βήμα του να είναι τελείως καθορισμένο και να φανερώνει τι ακριβώς κάνει. Να δίνει με ακρίβεια τα αποτελέσματα που παράγονται σε κάθε βήμα του. Να ολοκληρώνεται πάντα ύστερα από ένα πεπερασμένο αριθμό βημάτων που καθένα να εκτελείται σε πεπερασμένο χρόνο.

Αλγόριθμος Αλγόριθμος: είναι η περιγραφή των βημάτων μιας διαδικασίας για την επίλυση ενός προβλήματος.

Αλγόριθμος Η μέθοδος που λύνει ένα πρόβλημα Ένας αλγόριθμος παίρνει την είσοδο ενός προβλήματος και υπολογίζει μία έξοδο Ένα πρόβλημα μπορεί να έχει πολλούς αλγορίθμους που να το επιλύουν Ένα πρόγραμμα είναι η υλοποίηση ενός αλγορίθμου σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού E. Πετράκης Αφαιρετικοί Τυποι Δεδομένων

Μέθοδοι παράστασης αλγορίθμου Φραστική Διάγραμμα ροής Ψευδοκώδικας Κωδικοποίηση σε γλώσσα προγραμματισμού

Αλγόριθμος υπολογισμού Μ.Ο. Διάβασε Βαθμός1 Διάβασε Βαθμός2 Διάβασε Βαθμός3 Μέσος_Όρος  (Βαθμός1+Βαθμός2+Βαθμός3)/3 Εμφάνισε Μέσος_Όρος Τέλος Αλγόριθμου

Μέθοδοι παράστασης αλγορίθμου (Διάγραμμα ροής) Μέθοδοι παράστασης αλγορίθμου (Διάγραμμα ροής)

Τέλος Παράδειγμα Αρχή Μ Αρχική τιμή Ν Αρχική τιμή ΝΑΙ MKΔ Ν OXI Μ Ν ΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΚΔ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΣΤΩ Μ και Ν Αρχή Μ Αρχική τιμή Ν Αρχική τιμή Έστω L το υπόλοιπο της διαίρεσης Μ/Ν ΝΑΙ MKΔ Ν L=0; OXI Μ Ν Ν L Τέλος

Γλώσσες Προγραμματισμού Υποσύνολο της αγγλικής γλώσσας, όπου επιτρέπει στον προγραμματιστή να δίνει στο Η/Υ μονοσήμαντες εντολές. Χαμηλού επιπέδου γλώσσες. Υψηλού επιπέδου γλώσσες.

Γλώσσες Προγραμματισμού Γλώσσες μηχανής Συμβολικές Γλώσσες Γλώσσες Υψηλού Επιπέδου FORTRAN, COBOL, ALGOL, BASIC, RPG, ADA,, PASCAL, C, PROLOG, LISP, LOGO, JAVA, PERL κ.α. Γλώσσες προγραμματισμού 4ης Γενιάς Φυσικές γλώσσες

Σχηματική Παρουσίαση της Διαδικασίας Προγραμματισμού Χρήση τεχνικών επίλυσης προβλημάτων π.χ. Top-down, Bottom-up Γνώση της περιοχής του Προβλήματος Προγραμ- ματιστής/ Αναλυτής Αλγόριθμος Επίλυσης Προβλήματος Πηγαίο Πρόγραμμα Ανάλυση Προγραμ- ματισμός Ορισμός του Προβλήματος Αλγόριθμος Πηγαίο πρόγραμμα (Source Code) σε κάποια Γλώσσα Προγραμματισμού

Σχεδίαση Αλγόριθμου (π.χ. σε ψευδογλώσσα) Υλοποίηση αλγόριθμου σε μια γλώσσα υψηλού επιπέδου (π.χ. C++, java κλπ) Μεταγλώττιση κώδικα σε εκτελέσιμο πρόγραμμα .exe Εκτέλεση προγράμματος που περιέχει τον αλγόριθμο

Επίλυση προβλήματος με Η/Υ Ανάλυση του προβλήματος. Δημιουργία αλγορίθμου. Μεταφορά της διαδικασίας του αλγορίθμου στη γλώσσα προγραμματισμού. Τρέξιμο του προγράμματος. Έλεγχος αποτελεσμάτων. Διόρθωση σφαλμάτων.

Τρέξιμο του προγράμματος Πηγαίο πρόγραμμα (source program). Ο μεταφραστής (compiler) μετατρέπει το πηαγίο πρόγραμμα σε αντικειμενικό πρόγραμμα (object program). Μεταφραστικά προγράμματα Συμβολομεταφραστής (assembler) Μεταγλωτιστής (compiler) Διερμηνέας (Interpreter)

Διαδικασία γραφής εκτέλεσης προγράμματος MHNYMATA COMPILER ΟΘΟΝΗ ΠΗΓΑΙΟ (SOURCE) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΟΤΗΣ- ΔΙΟΡΘΩΤΗΣ COMPILER LINKER ΕΚΤΕΛΕΣΙΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (OBJECT) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΥΠΟΠΡΟΓ/ΤΩΝ

Προγραμματισμός και Αλγόριθμοι Πρόγραμμα = Αλγόριθμος σε μια συγκεκριμένη γλώσσα υπολογιστή Γλώσσα Μηχανής: η μόνη γλώσσα που πραγματικά καταλαβαίνει ο υπολογιστής Άλλες γλώσσες υπολογιστών ≠ γλώσσα προγραμματισμού Γλώσσες Προγραμματισμού Χαμηλού επιπέδου, πιο κοντά στη γλώσσα μηχανής Μεσαίου Υψηλού, πιο κοντά στην καθομιλουμένη Η επιλογή της γλώσσας προγραμματισμού εξαρτάται από την εφαρμογή Συνήθως το πρόγραμμα γράφεται «ευκολότερα» (είναι πιο σύντομο) στις Υψηλού επιπέδου γλώσσες όμως εκτελείται με μικρότερη ταχύτητα σε σύγκριση με μια χαμηλού επιπέδου υλοποίηση. Πολλά όμως εξαρτώνται και από τον προγραμματιστή.

Πρόγραμμα Η/Υ Λίστα από οδηγίες που λένε στον Η/Υ τι να κάνει. Πρόγραμμα Η/Υ Λίστα από οδηγίες που λένε στον Η/Υ τι να κάνει. Ο Η/Υ ακολουθεί τις οδηγίες μια προς μια μέχρι να φτάσει στο τέλος. Κάθε γραμμή ενός προγράμματος είναι συνήθως μια εντολή. Κάθε εντολή κάνει μια μικρή διαδικασία.

Visual Basic 6.0 Γλώσσα υψηλού επιπέδου. Πρόσφατη έκδοση της γλώσσας προγραμματισμού BASIC (Beginner ’s All-Purpose Symbolic Instruction Code). Ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών για Windows. Εκμεταλλεύεται όλες τις δυνατότητες γραφικές, πολυμέσων, online & πολυεπεξεργασίας που προσφέρουν τα Windows.

Visual Basic Το ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης της Visual Basic περιλαμβάνει ισχυρά εργαλεία για να δημιουργείτε, να εκτελείτε και να διαχειρίζεστε τα προγράμματά σας. Η Visual Basic διατηρεί πολλούς από τους συντακτικούς κανόνες των προγενέστερων εκδόσεων της γλώσσας προγραμματισμού BASIC καθώς και των μεταγλωττιστών άλλων γλωσσών.

Visual Basic Για παράδειγμα, η σύνταξη της εντολής για την απόδοση τιμής σε μια ιδιότητα ενός αντικειμένου είναι η εξής: Αντικείμενο . Ιδιότητα = Τιμή Text1.Text= "Η πρώτη μου εντολή σε Visual Basic"

Visual Basic Πριν αρχίσετε τη συγγραφή ενός προγράμματος απομακρυνθείτε από τον H/Y σας και σχεδιάστε το πρόγραμμά σας χρησιμοποιώντας μολύβι και χαρτί. Αφού καθορίσετε τι ακριβώς θέλετε να κάνει το πρόγραμμά σας (δηλαδή τι δεδομένα θέλετε να εισάγετε, τι αποτελέσματα θέλετε να λαμβάνετε και πως θα γίνεται η επεξεργασία των δεδομένων) μπορείτε να αρχίσετε να γράφετε το πρόγραμμα στον υπολογιστή.

Visual Basic Για τη δημιουργία ενός προγράμματος (ή εφαρμογής) απαιτούνται τα παρακάτω προγραμματιστικά βήματα: Δημιουργία διασύνδεσης χρήστη. Ορισμός ιδιοτήτων. Συγγραφή κώδικα προγράμματος.