Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Αποφάσεις Διανομής.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ Διδάσκων: Σταγιάννης Απόστολος Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ - ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ - ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ - ΣΤΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Το κόστος Ποιότητας    
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές

Ο ρόλος των δραστηριοτήτων διανομής στο μάρκετινγκ Διανομή: Η φυσική μετακίνηση των προϊόντων και η καθιέρωση ενδιάμεσων σχέσεων (μεσάζοντες) για την υποστήριξη αυτής της μετακίνησης. Φυσική διανομή (logistics): Οι δραστηριότητες της διανομής που συμμετέχουν στη φυσική επανατοποθέτηση των προϊόντων. Κανάλι διανομής: Το σύστημα σχέσεων που καθιερώνεται για να καθοδηγεί τη μετακίνηση ενός προϊόντος.

Ο ρόλος των δραστηριοτήτων διανομής στο μάρκετινγκ (συνέχεια) Λειτουργίες των μεσαζόντων Διαμοίραση φορτίου εμπορευμάτων σε μικρότερες ποσότητες Η ενδιάμεση λειτουργία της διάθεσης μεγάλων ποσοτήτων ενός προϊόντος σε μικρότερες ποσότητες. Ταξινόμηση Η ενδιάμεση λειτουργία της ένωσης ομοιογενών αγαθών σε μια ετερογενή ποικιλία. πχ. προϊόντα του γκολφ ταξινομούνται σε ένα κατάστημα που πουλάει ποικιλία προϊόντων σχετικών με το γκολφ.

Ο ρόλος των δραστηριοτήτων διανομής στο μάρκετινγκ (συνέχεια) Παροχή πληροφοριών σχετικά με το μέγεθος της αγοράς, ζητήματα τιμολόγησης, άλλα μέλη του καναλιού, κλπ. Μεταβίβαση κινδύνου Μεσάζοντες έμποροι: Μεσάζοντες οι οποίοι κατέχουν τον τίτλο ιδιοκτησίας των αγαθών που διανέμουν και μοιράζονται ή αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τους επιχειρησιακούς κινδύνους. Πράκτορες ή μεσίτες: Μεσάζοντες οι οποίοι δεν έχουν τον τίτλο ιδιοκτησίας των αγαθών που διανέμουν και επομένως αναλαμβάνουν μικρότερο μέρος των κινδύνων από τους μεσάζοντες εμπόρους.

Ο ρόλος των δραστηριοτήτων διανομής στο μάρκετινγκ (συνέχεια) Τύποι καναλιών διανομής Άμεσο κανάλι: Σύστημα διανομής χωρίς μεσάζοντες (το προϊόν πηγαίνει από τον παραγωγό απευθείας στον καταναλωτή). Έμμεσο κανάλι: Σύστημα διανομής με έναν ή περισσότερους μεσάζοντες ανάμεσα στον παραγωγό και τον καταναλωτή. Διπλή διανομή Σύστημα διανομής το οποίο περιλαμβάνει περισσότερα από ένα κανάλια διανομής. πχ. μια εταιρία διατηρεί κατάστημα λιανικής πώλησης και σελίδα στο Διαδίκτυο.

Το σύστημα διανομής Για τη δημιουργία ενός καναλιού διανομής πρέπει να εξεταστούν οι παρακάτω παράγοντες: Κόστος διανομής Η επιχείρηση θα πρέπει να εξετάσει το κόστος διανομής ως επένδυση (δαπάνη χρημάτων για την απόκτηση χρημάτων). Κάλυψη αγοράς Η χρησιμοποίηση των έμμεσων καναλιών διανομής αυξάνουν την κάλυψη της αγοράς. Έλεγχος των προϊόντων Το άμεσο κανάλι διανομής παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με την ποιότητα του προϊόντος και την επιθυμητή προώθηση στην αγορά.

Το σύστημα διανομής (συνέχεια) Συστατικά φυσικής διανομής Μεταφορά Τι μέσο θα χρησιμοποιηθεί (αεροπλάνα, φορτηγά, σιδηρόδρομοι, αγωγοί, υδάτινες οδοί. Κριτήρια επιλογής μέσου μεταφοράς: κόστος, χρόνος μεταφοράς, αξιοπιστία, ικανότητα, δυνατότητα πρόσβασης, δυνατότητα ανεύρεσης. Μεσάζοντες μεταφοράς: κοινοί μεταφορείς (διατίθενται στο κοινό για ενοικίαση), υπεργολάβοι μεταφορείς (συνάπτουν συμβάσεις με τους αποστολείς), μεταφορείς ιδιωτικής χρήσης ( κάνουν μεταφορές χρησιμοποιώντας τα δικά τους μέσα). Αποθήκευση Πραγματοποιείται από τους μεσάζοντες και τους χονδρέμπορους. Η επιχείρηση προνοεί για το δικό της σύστημα αποθήκευσης (ενοικίαση χώρου σε δημόσιες αποθήκες).

Το σύστημα διανομής (συνέχεια) Χειρισμός και διακίνηση υλικών Ανυψωτήρες, κιβώτια και πακέτα ειδικής χρήσης Όροι παράδοσης Προσδιορίζουν ποιο μέρος είναι υπεύθυνο για την πληρωμή εξόδων μεταφοράς, τον κίνδυνο ζημιάς κατά τη μεταφορά, την επιλογή του μεταφορέα, την επιλογή των μέσων μεταφοράς. Εταιρίες επιμελητειακής υποστήριξης (logistics) Παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς, συσκευασίας και αποθήκευσης στις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Λιγότερο κόστος για τις επιχειρήσεις σε σχέση με τη διεξαγωγή των ίδιων λειτουργιών ενδοεπιχειρησιακά.

Προκλήσεις παγκόσμιου μάρκετινγκ Αναγνώριση των παγκόσμιων ευκαιριών Απόκτηση επαρκών αρχικών γνώσεων για τις εξαγωγές. Αναγνώριση βιώσιμων προοπτικών πωλήσεων στο εξωτερικό. Κατανόηση των επιχειρησιακών πρωτοκόλλων σε άλλες χώρες. Επιλογή των κατάλληλων αγορών στόχων με βάση της διαθέσιμες πληροφορίες. Κατανόηση της διαφορετικής κουλτούρας Εξέταση των πολιτικών, πολιτιστικών και οικονομικών δυνάμεων των ξένων αγορών και προσαρμογή των στρατηγικών του σε αυτές. Περιορισμός των εμπορικών φραγμών Τροποποίηση του προϊόντος για να ανταποκρίνεται στα εμπορικά συστήματα, τις απαιτήσεις και στις προδιαγραφές σχεδιασμού που ποικίλουν από χώρα σε χώρα.

Δραστηριότητες για το παγκόσμιο μάρκετινγκ Εξερεύνηση της ξένης αγοράς Δευτερογενείς πηγές πληροφόρησης (πολιτειακοί και ιδιωτικοί οργανισμοί, Διαδίκτυο, περιοδικά, κλπ). Συζητήσεις με κατοίκους ξένων χωρών ή με ανθρώπους που επισκέφτηκαν την πιθανή ξένη αγορά. Προσωπική επίσκεψη του ενδιαφερόμενου στην ξένη αγορά. Δημιουργία ενός προγράμματος πωλήσεων και διανομής Παροχή άδειας (licensing): Διακανονισμός που επιτρέπει σε ξένο κατασκευαστή να χρησιμοποιήσει τα σχέδια, τα προνόμια ευρεσιτεχνίας ή τα εμπορικά σήματα του χορηγού. Δημιουργία κοινοπραξιών και θυγατρικών εταιριών πλήρους ιδιοκτησίας σε ξένη χώρα.