Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διάδοση Ενημερωτικών Εκδηλώσεων του Ι.Κ.Υ:
Advertisements

SCHOOL YEAR Ms Kefallinou. Language A: Language and Literature is directed towards developing and understanding the constructed nature of meanings.
20 ΧΡΟΝΙΑ ERASMUS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» Διαχείριση EILCs, UEC, PV Δευτέρα, 4.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΤΡΙΤΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ‘ATHENS PARK’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Δομή παρουσίασης Γενική παρουσίαση προγράμματος Erasmus+ Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Αποκεντρωμένη Δράση – Σχέδια Κινητικότητας Βασική.
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Joint Master Degrees Γενικές Πληροφορίες
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Επιμέλεια-παρουσίαση
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Ακούστηκε από τον ουρανό
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ζωντανός και δραστικός.
Aρχιτεκτονική άμεσων ενισχύσεων
Erasmus+ Βασική Δράση 1 Σχολική Εκπαίδευση & Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ημερίδα Παράδοσης Συμφωνιών Επιχορήγησης Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση ΚΑ Ιουνίου, 2018 Λευκωσία.
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Trigonometry – Sine & Cosine – Angles – Demonstration
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Πρόσβαση και Περαιτέρω Χρήση Δημόσιας Πληροφορίας Η πλευρά του Χρήστη
Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus « Διαχείριση EILCs- Κεντρικές Δράσεις- Προπαρασκευαστικές Επισκέψεις- 25 χρόνια Erasmus» ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’ Δημήτρης Μαραγκός, Υπεύθυνος Erasmus

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ Λιγότερο ομιλούμενες και διδασκόμενες γλώσσες (27 χώρες) Πριν την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους ή του εξαμήνου Διάρκεια από 2 έως 6 βδομάδες (minimum 60 διδακτικές ώρες) 2 Επίπεδα (αρχάριοι- μέσοι) Ολιγομελή τμήματα (περίπου 15 φοιτητές) Πρόγραμμα πολιτιστικών και πολιτισμικών εκδηλώσεων Από τα θερινά τμήματα του 2011 μαθήματα και σε Κροατία- Ελβετία (Ιταλικά)

ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ (102.000 €) ΤΜΗΜΑΤΑ 2011/12 Α.Π.Θ. 9 ΤΜΗΜΑΤΑ (7 ΘΕΡΙΝΑ- 2 ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ) Ε.Κ.Π.Α. 2 ΤΜΗΜΑΤΑ (ΧΕΙΜ.) Παν/μιο Ιωαννίνων 1 ΤΜΗΜΑΤΑ (ΘΕΡ.) ΤΕΙ Πάτρας 3 ΤΜΗΜΑΤΑ (ΘΕΡ.) Παν/μιο Αιγαίου 2 ΤΜΗΜΑΤΑ (ΘΕΡ.) Παν/μιο Κρήτης 3 ΤΜΗΜΑΤΑ (ΘΕΡ.) Σύνολο: 20 ΤΜΗΜΑΤΑ (16 θερινά-4 χειμερινά) 19 ΑΡΧΑΡΙΩΝ –1 ΜΕΣΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ (102.000 €)

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Μέσα Ιουνίου-Μέσα Νοεμβρίου: ειδοποίηση των αιτούντων για τα αποτελέσματα της αίτησης τους Αρχές Ιουλίου/ Αρχές Δεκεμβρίου: αποστολή πληροφοριακού υλικού στους επιλεγέντες φοιτητές Αρχές Νοεμβρίου: επιλογή των φοιτητών για τα χειμερινά τμήματα 60 ημέρες μετά το τέλος των Τελικός Απολογισμός μαθημάτων

ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ -ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ Α) τελική αφηγηματική έκθεση (+ερωτηματολόγιο συνημμένο στη Σύμβαση ΕΙLC) B) ημερήσιο παρουσιολόγιο –υπογράφουν όλοι οι συμμετέχοντες φοιτητές Γ) ερωτηματολόγια φοιτητών Δ) τελικός οικονομικός απολογισμός ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ- ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2012 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012

Συμμετέχοντες 248 2010/11 241 (μόνο στα θερινά) 2011/12

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΑ 2010/11 Α.Π.Θ. 117 Παν/μιο Ιωαννίνων 14 ΤΕΙ Πάτρας 34 Παν/μιο Αιγαίου 26 Παν/μιο Κρήτης 36 ΕΚΠΑ 21 Σύνολο 248

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 2011/12 Α.Π.Θ. 104 Παν/μιο Ιωαννίνων 14 ΤΕΙ Πάτρας 34 Παν/μιο Αιγαίου 44 Παν/μιο Κρήτης 46 Σύνολο 241

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 2001-2011

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΝΑ ΧΩΡΑ LLP ΣΥΝΟΛΟ: 961 ΦΟΙΤΗΤΈΣ

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ LLP

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ- ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Οι φοιτητές υποβάλλουν αιτήσεις στο γραφείο Erasmus του Ιδρύματος Προέλευσης Μέχρι τέλη Μαΐου Μέχρι τέλη Οκτωβρίου Το Ίδρυμα Προέλευσης αναλαμβάνει την προώθηση της αίτησης στο Ίδρυμα – Διοργανωτή 31/5 (Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων σε OIs) 31/10 (Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων σε OIs) Αντίγραφα των αιτήσεων καθώς και συγκεντρωτικός κατάλογος αποστέλλονται στην Ε.Μ. Αρχές Ιουλίου Αρχές Δεκεμβρίου

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 2009/10 Ιταλία 16 Φινλανδία 12 Πορτογαλία 7 Τσεχία 7 Βέλγιο 4 Δανία 3 Πολωνία 3 Σουηδία 3 Ολλανδία 2 Νορβηγία 2 Σλοβακία 2 Εσθονία 1 Βουλγαρία 1 Σύνολο 63 Αύξηση 39%

EILC – INTENSIVE LANGUAGE COURSES ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 2001-2011

ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ/ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Η δράση έχει ως κύριο στόχο να βοηθήσει τα Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης να δημιουργήσουν επαφές με δυνητικούς εταίρους αποσκοπώντας: - Στη σύναψη νέων διμερών συμφωνιών (όχι ανανεώσεων) σχετικά με την κινητικότητα των φοιτητών και/ή του διδακτικού και λοιπού προσωπικού, - Στη δημιουργία Εντατικών Προγραμμάτων Erasmus, - Στην τοποθέτηση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση, - Στη δημιουργία πολυμερών σχεδίων Erasmus, - Στη δημιουργία συνοδευτικών μέτρων Erasmus.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΕΤΑΙΡΩΝ Contact seminars που διοργανώνονται από τις Εθνικές Μονάδες

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑΣ Ειδικό Call (ανακοίνωση περίπου αρχές Σεπτεμβρίου) Περίοδος επιλεξιμότητας έως τέλος Ιανουαρίου επόμενου έτους ΑΛΛΑ υποβολή αίτησης 1 μήνα πριν την πραγματοποίηση της επίσκεψης

E-form (εμπρόθεσμη υποβολή τόσο ηλεκτρονικά όσο και με ταχυδρομείο) ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ E-form (εμπρόθεσμη υποβολή τόσο ηλεκτρονικά όσο και με ταχυδρομείο)

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από βιογραφικό σημείωμα του συμμετέχοντος, πρόσκληση του ιδρύματος υποδοχής και πρόγραμμα εργασιών της προπαρασκευαστικής επίσκεψης στην περίπτωση επίσκεψης σε μελλοντικό εταίρο ή πρόγραμμα του σεμιναρίου εξεύρεσης εταίρων και έντυπο εγγραφής (registration form) για το συγκεκριμένο contact seminar

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Απολογιστικά στοιχεία Call Σεπτεμβρίου 2011 (ακόμη ενεργό)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ 1 αίτηση μέχρι τώρα

ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ERASMUS Διαχείριση από EACEA -> Education Audiovisual & Culture Executive Agency

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ; Πολυμερή Σχέδια (Multilateral Projects) Δίκτυα Erasmus (Erasmus Networks) Συνοδευτικά Μέτρα (Accompanying Measures)

ΠΟΛΥΜΕΡΗ ΣΧΕΔΙΑ Ενθάρρυνση της αριστείας και της καινοτομίας στην Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές κινητικότητας και άρση εμποδίων στην κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση Συνεργασία μεταξύ των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης και Επιχειρήσεων (Cooperation between HEI and Enterprises) Υποστήριξη στην ατζέντα για τον Εκσυγχρονισμό των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus (Modernisation of Higher Education) Κοινωνική διάσταση της Ανώτατης Εκπαίδευσης

Ενθάρρυνση της αριστείας και της καινοτομίας στην Ανώτατη Εκπαίδευση Ενθάρρυνση της αριστείας και της καινοτομίας στην Ανώτατη Εκπαίδευση Τα σχέδια αυτής της προτεραιότητας υποστηρίζουν δραστηριότητες που αφορούν το τρίπτυχο της γνώσης: εκπαίδευση, έρευνα και καινοτομία. Προτεραιότητες 2012: 1) Σύνδεση διδασκαλίας και εν εξελίξει έρευνας 2) Παροχή ευκαιριών στους φοιτητές να εργαστούν στον τομέα της έρευνας 3) Τόνωση της καινοτόμου και επιχειρησιακής νοοτροπίας των φοιτητών 4) Υποστήριξη και ανταλλαγή εμπειριών σε πρωτοπόρα διδακτορικά προγράμματα.

Συνεργασία μεταξύ των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης και Επιχειρήσεων Η συνεργασία μεταξύ Ιδρυμάτων και επιχειρήσεων υποστηρίζει δραστηριότητες που βοηθούν στην προσέγγιση μεταξύ Ιδρυμάτων και εταίρων εκτός της ακαδημαϊκής κοινότητας Προτεραιότητες 2012: 1)Ενίσχυση διασύνδεσης μεταξύ σπουδών, μελλοντικών δεξιοτήτων και αναγκών απασχόλησης 2) Ανάπτυξη εκπαιδευτικών υπηρεσιών 3) Προώθηση της επιχειρηματικότητας, του δημιουργικού τρόπου σκέψης και των καινοτόμων προσεγγίσεων Συνεργασία μεταξύ των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης και Επιχειρήσεων

Στρατηγικές κινητικότητας και άρση εμποδίων στην κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση Τα σχέδια αυτής της προτεραιότητας πρέπει να υποστηρίζουν δραστηριότητες για την ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών και εργαλείων που θα αυξήσουν την κινητικότητα ή τρόπων για την άρση των εμποδίων που τίθενται στην κινητικότητα στην Ανώτατη εκπαίδευση. Προτεραιότητες 2012: Ανάπτυξη στρατηγικών για την ενίσχυση της μαθησιακής κινητικότητας Η ανάλυση και η αντιμετώπιση των εμποδίων στην κινητικότητα Η διευκόλυνση της διαθεσιμότητας των πληροφοριών Παροχή ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων για εικονικές πανεπιστημιουπόλεις Ενίσχυση εικονικής κινητικότητας

Υποστήριξη στην ατζέντα για τον Εκσυγχρονισμό των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus Τα σχέδια εκσυγχρονισμού υποστηρίζουν δράσεις που θα κάνουν τα Ιδρύματα πιο ελκυστικά και να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, στους πολίτες και στην κοινωνία. Τα σχέδια πρέπει να αφορούν έναν τουλάχιστον από τους ακόλουθους τομείς μεταρρύθμισης από την ατζέντα εκσυγχρονισμού των Ιδρυμάτων: α) Μεταρρύθμιση προγραμμάτων σπουδών, β) Διοικητική μεταρρύθμιση και γ) Οικονομική μεταρρύθμιση Μεταρρύθμιση προγραμμάτων σπουδών  Προτεραιότητα σε πρωτοβουλίες και εργαλεία για την προώθηση της απασχολησιμότητας των αποφοίτων και στο σχεδιασμό ολοκληρωμένων προγραμμάτων Διοικητική Μεταρρύθμιση  Προτεραιότητα στη διευκόλυνση της Ευρωπαϊκής συνεργασίας όσον αφορά τη διασφάλιση της ποιότητας, στην ενίσχυση της αυτονομίας των Ιδρυμάτων, στην προώθηση της διαφάνειας Οικονομική μεταρρύθμιση  Προτεραιότητα στην πρόσβαση και προώθηση των ιδρυμάτων για επιστροφή στις επενδύσεις, στην ανάπτυξη στρατηγικών για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα

Κοινωνική διάσταση της Ανώτατης Εκπαίδευσης Τα σχέδια αυτής της προτεραιότητας υποστηρίζουν δράσεις που αποσκοπούν στην αύξηση της πρόσβασης και τη βελτίωση της κοινωνικής διάστασης στην Ανώτατη εκπαίδευση. Προτεραιότητες 2012: Διεύρυνση της συμμετοχής και αύξηση των ποσοστών ολοκλήρωσης των σπουδών για φοιτητές που ανήκουν σε υποεκπροσωπούμενες ομάδες (κοινωνικοοικονομικά, άτομα με αναπηρίες, εθνοτικές μειονότητες κλπ) Αύξηση της δια βίου μάθησης με την καθιέρωση ευέλικτων μαθησιακών διαύλων Εύρεση τρόπων για αύξηση της κοινωνικής ευθύνης των Ιδρυμάτων Βελτίωση της ισορροπίας μεταξύ των φύλων στους κλάδους σπουδών που χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερη έλλειψη ισορροπίας.

Ακαδημαϊκά Δίκτυα Erasmus

Ακαδημαϊκά Δίκτυα Erasmus Ελάχιστος αριθμός χωρών: 25 Τουλάχιστον μια χώρα πρέπει να είναι κράτος μέλος της ΕΕ. Κριτήρια απονομής: Συνάφεια- ποιότητα στόχων-καινοτόμος χαρακτήρας, μεθοδολογία και πρόγραμμα εργασίας, μαθησιακά αποτελέσματα, ECTS και αναγνώριση, σύμπραξη, διαχείριση του σχεδίου, έλεγχος και αξιολόγηση, διάδοση και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων, ποιοτική αξιολόγηση των αιτήσεων ανανέωσης

Συνοδευτικά Μέτρα Έχει ως στόχο την υποστήριξη διάφορων δραστηριοτήτων οι οποίες, αν και δεν είναι επιλέξιμες στο πλαίσιο του κύριου Προγράμματος Erasmus, συνεισφέρουν εμφανώς ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του. Ενδεικτικά παραδείγματα: Διοργάνωση συνεδρίων, σεμιναρίων και δραστηριοτήτων κατάρτισης σχετικά με την ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της Ανώτατης εκπαίδευσης. Μελέτες και αναλύσεις Δραστηριότητες ευαισθητοποίησης, όπως στοχευμένες εκστρατείες προώθησης και πληροφόρησης Δραστηριότητες πληροφόρησης και επικοινωνίας για την προώθηση και βελτίωση της προβολής των δραστηριοτήτων και των αποτελεσμάτων στο πλαίσιο του προγράμματος.

Συμβουλές προς αιτούντες από την EACEA Read support materials carefully Choose right part of the programme for your proposal If it’s not written in the application, it cannot be taken into account by experts All skills needed in the consortium: identify new partners to cover “missing skills” Co-operate with your partners on application form Decide: this year or next?

Γενικοί όροι

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ 2/2/2012 12:00 CET eForm για όλες τις δράσεις

Επικοινωνία με EACEA LLP – Erasmus Programme – Executive Agency (EACEA) Website http://eacea.ec.europa.eu/llp/erasmus/erasmus_en.htm

Εορτασμός 25 χρόνων Erasmus Ασημένια επέτειος του προγράμματος, ευκαιρία να αναδειχθεί και να διαδοθεί ο αντίκτυπος του προγράμματος όχι μόνο σε ατομικό αλλά και σε θεσμικό και συστημικό επίπεδο. Πρεσβευτές Erasmus έχουν οριστεί από τις 33 χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα δια βίου μάθηση. Ένας φοιτητής και ένα μέλος του προσωπικού. Student ambassador for Greece: κα. Μαρία Καλιαμπού (φοιτήτρια του ΑΠΘ- τώρα Λέκτορας στο Yale) Staff ambassador for Greece: κα. Κατερίνα Γαλανάκη- Σπηλιωτοπούλου (Bologna Expert, Υπεύθυνη του γραφείου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του ΟΠΑ) Ιανουάριος 2012 τα επίσημα εγκαίνια των εκδηλώσεων στις Βρυξέλλες 8-9 Μαΐου 2012 στην Κοπεγχάγη Συνέδριο με παράλληλα εργαστήρια και συζητήσεις για το μέλλον του Erasmus Συμμετοχή: Εθνικές μονάδες, Πρεσβευτές, Ιδρυματικοί συντονιστές Erasmus, προσωπικό ιδρυμάτων

Εορτασμός 25 χρόνων Erasmus στην Ελλάδα Δεύτερη ή Τρίτη εβδομάδα του Μαΐου εορτασμοί σε όλα τα Ιδρύματα ανά την Ελλάδα Ενεργή συμμετοχή της ESN και άλλων φοιτητικών οργανώσεων (AIESEC, AEGEE) Διαγωνισμός video ή αφίσας από τους φοιτητές με χρηματικό βραβείο Κεντρική εκδήλωση από το ΙΚΥ μέσα στο Μάιο

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!