ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Advertisements

Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Εργαστήριο) Εισηγητής: Θανάσης Βαφειάδης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ & ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΨΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Υπηρεσίες Υποδοχής του Ξενοδοχείου Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Ερωτηματολόγια 3η Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ‘Διαχείριση Πιθανών Κινδύνων’
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΔΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΛΤΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ Γιώργος Κώστα Καθηγητής
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ Αλεξανδρειο τεχνολογικό ιδρυμα θεσσαλονικησ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ διοικησησ τουριστικων επιχειρησεων & επιχειρησεων φιλοξενιασ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ‘Αξιολόγηση Προγραμμάτων Ψυχαγωγίας & Άθλησης Πελατών’ Δρ Ζαγκότση Σμαράγδα 8η Διάλεξη 14/12/2016

Ερώτημα: σε ποιο βαθμό το καταφέρνουν;;; 1. Εισαγωγή Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις προσφέρουν προγράμματα ψυχαγωγίας και άθλησης, στοχεύοντας στην ικανοποίηση των πελατών, μέσω του εμπλουτισμού των προσφερόμενων υπηρεσιών τους. Ερώτημα: σε ποιο βαθμό το καταφέρνουν;;; Στο ερώτημα αυτό επιχειρεί να δώσει απαντήσεις, σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε τουριστικό προορισμό της Μεσογείου.

2. Στόχοι της Έρευνας Πρωταρχικός στόχος της έρευνας ήταν η διερεύνηση των κυρίαρχων παραγόντων που συμβάλλουν στην ικανοποίηση/δυσαρέσκεια των πελατών, από τις υπηρεσίες άθλησης και ψυχαγωγίας που προσφέρονται από τουριστικά καταλύματα στη Μεσόγειο. Για το σκοπό της έρευνας, επιλέχθηκε μια ‘μεγάλη’ Κροατική αλυσίδα ξενοδοχείων τύπου resorts. Τρεις διαφορετικοί τύποι υπηρεσιών ψυχαγωγίας & άθλησης αναλύθηκαν: Αθλητικές δραστηριότητες Βραδινά προγράμματα αναψυχής Προγράμματα δραστηριοτήτων για παιδιά Επιπλέον διερευνήθηκε η ύπαρξη σημαντικών διαφορών στο βαθμό ικανοποίησης/ δυσαρέσκειας με βάσει: τον τύπο καταλύματος (ξενοδοχείο, διαμερίσματα, κάμπινγκ) το φύλο και την ηλικία των πελατών

3. Θεωρία των τριών παραγόντων στην ικανοποίηση πελατών (three factor theory of customers satisfaction) Σύμφωνα με τη θεωρία των τριών παραγόντων, οι υπηρεσίες που προσφέρονται βάσει του βαθμού συμβολής τους στη συνολική ικανοποίηση (overall satisfaction OS), διακρίνονται σε αυτές που συμβάλλουν στην: ικανοποίηση δυσαρέσκεια και στα δύο

4. Σχεδιασμός Ερωτηματολογίου – Συλλογή δεδομένων Αρχικά πραγματοποιήθηκαν 75 δομημένες προσωπικές συνεντεύξεις με πελάτες (25 από κάθε τύπο καταλύματος). Στις απαντήσεις τους πραγματοποιήθηκε ανάλυση περιεχομένου μέσω της οποίας προέκυψαν 23 προτάσεις 5βαθμιας κλίμακας Likert. Περιελήφθησαν σε ένα ερωτηματολόγιο ‘πιλότο’, όπου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στάλθηκε σε 600 πελάτες (200 από κάθε τύπο καταλύματος). 16 ερωτήσεις τύπου Likert συγκρότησαν το τελικό ερωτηματολόγιο, το οποίο στάλθηκε σε 5625 πελάτες. Έλαβαν 1343 ερωτηματολόγια (23,9%) εκ των οποίων έγκυρα ήταν τα 994 (17,7%).

5. Χαρακτηριστικά των ερωτώμενων

6. Αποτελέσματα έρευνας Αθλητικές Δραστηριότητες Το ‘πλήθος των προσφερόμενων αθλητικών δραστηριοτήτων’ αναδεικνύεται στον παράγοντα με τη μεγαλύτερη συμβολή στη συνολική ικανοποίηση. Μέτρια επιρροή έχουν οι παράγοντες: ‘ αριθμός συμμετεχόντων’ και ‘ευγένεια προσωπικού’. Μικρή επιρροή οι παράγοντες: ‘ποιότητα υποδομών και εξοπλισμού ’ και ‘ικανότητες προσωπικού’. Ο ‘αριθμός των συμμετεχόντων’ χαρακτηρίστηκε ως παράγοντας δυσαρέσκειας τόσο όταν αναφερόταν σε μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων αλλά πολύ περισσότερο όταν αντιστοιχούσε σε μικρό αριθμό, γιατί τότε η δραστηριότητα ακυρωνόταν.

Βραδινά Προγράμματα Αναψυχής Η ‘ποιότητα της παράστασης’ αναδεικνύεται στον παράγοντα με τη μεγαλύτερη συμβολή στη συνολική ικανοποίηση. Μέτρια επιρροή έχουν οι παράγοντες: ‘ποικιλομορφία προγράμματος στη διάρκεια της εβδομάδας’ και ‘ελκυστικότητα προγράμματος’. Μικρή επιρροή οι παράγοντες: ‘διάρκεια προγράμματος’ και ‘περιβάλλοντας χώρος’. Ως παράγοντες δυσαρέσκειας χαρακτηρίστηκαν οι: ‘ποικιλομορφία προγράμματος στη διάρκεια της εβδομάδας’, ‘διάρκεια προγράμματος’ και ‘ελκυστικότητα προγράμματος’. Αντίθετα παράγοντας ικανοποίησης χαρακτηρίστηκε: ο ‘περιβάλλοντας χώρος’.

Δραστηριότητες για Παιδιά Η ‘ποικιλομορφία των δραστηριοτήτων’ αναδεικνύεται στον παράγοντα με τη μεγαλύτερη συμβολή στη συνολική ικανοποίηση. Μέτρια επιρροή έχουν οι παράγοντες: ‘αριθμός συμμετεχόντων’. Μικρή επιρροή οι παράγοντες: ‘ποιότητα υποδομών & εξοπλισμού’, ‘ευγένεια προσωπικού’ και ‘γνώση προσωπικού ξένων γλωσσών’. Ο παράγοντας ‘αριθμός συμμετεχόντων’ φαίνεται να έχει άλλοτε θετική και άλλοτε αρνητική επιρροή. Αντίθετα όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες έχουν έντονα θετική επιρροή, όταν χαρακτηρίζονται ως θετικοί, και έντονα αρνητική όταν χαρακτηρίζονται ως αρνητικοί.

7. Αποτελέσματα βάσει του τύπου καταλύματος. Αθλητικές Δραστηριότητες ‘Πλήθος δραστηριοτήτων’: ο παράγοντας με τη μικρότερη επιρροή στους campers ενώ αντίθετα με τη μεγαλύτερη στους τουρίστες των άλλων τύπων καταλυμάτων. Αντίθετα ο παράγοντας ‘ποιότητα υποδομών & εξοπλισμού’ έχει μεγαλύτερη επιρροή για τους campers στη συνολική ικανοποίηση, ενώ μικρότερη στις άλλες ομάδες.

Βραδινά Προγράμματα Αναψυχής ‘Ελκυστικότητα προγράμματος’: ο πιο αντιφατικός παράγοντας. Χαρακτηρίστηκε ως παράγοντας δυσαρέσκειας από τους τουρίστες που διαμένουν σε ξενοδοχεία, ως ουδέτερος από τους τουρίστες τύπου ‘διαμερίσματα’, και ως παράγοντας ικανοποίησης από τους campers. Διαφαίνεται ότι οι τουρίστες των ξενοδοχείων είχαν μεγαλύτερες προσδοκίες από τις προσφερόμενες υπηρεσίες αναψυχής. ‘Ποικιλομορφία προγράμματος στη διάρκεια της εβδομάδας’: ο παράγοντας με τη μικρότερη επιρροή στους campers. ‘Διάρκεια προγράμματος’: ο παράγοντας με τη μεγαλύτερη επιρροή στους campers και τη μικρότερη στους άλλους τύπους καταλυμάτων.

Δραστηριότητες για Παιδιά. ‘Ποικιλομορφία δραστηριοτήτων’: παράγοντας δυσαρέσκεια για τους τουρίστες των ξενοδοχείων και των τύπου ‘διαμερίσματα’, αλλά ικανοποίησης για τους campers. ‘Ποιότητα υποδομών & εξοπλισμού’: παράγοντας με μεγαλύτερη επιρροή στους campers παρά στις άλλες δυο ομάδες. ‘Ευγένεια προσωπικού’: παράγοντας με μικρότερη επιρροή στους τουρίστες ξενοδοχείων παρά στις άλλες ομάδες.

8. Αποτελέσματα με βάσει το Φύλο Αθλητικές Δραστηριότητες ‘Ευγένεια προσωπικού’: παράγοντας με ουδέτερη επιρροή στις γυναίκες, ενώ έντονα αρνητική στους άνδρες. ‘Ποιότητα υποδομών & εξοπλισμού’: διαφαίνεται να έχει μεγαλύτερη επιρροή ως παράγοντας στους άνδρες παρά στις γυναίκες. Βραδινά Προγράμματα Αναψυχής ‘Περιβάλλοντας χώρος’: ουδέτερος παράγοντας για τις γυναίκες και έντονης ικανοποίησης για τους άνδρες. Δραστηριότητες για Παιδιά ‘Ποιότητα υποδομών & εξοπλισμού’ και ‘Γνώση προσωπικού ξένων γλωσσών’: έχουν πολύ μεγαλύτερη επιρροή ως παράγοντες στις γυναίκες.

9. Αποτελέσματα με βάσει την Ηλικία Αθλητικές Δραστηριότητες ‘Πλήθος δραστηριοτήτων’: παράγοντας με σημαντική επιρροή στους νεότερους τουρίστες, ενώ με μικρή στους μεγαλύτερους των μέχρι 54 ετών. Αντίθετα, ‘Ποιότητα υποδομών & εξοπλισμού’ και ‘Ικανότητες προσωπικού’: επιρροή κυρίως στους τουρίστες άνω των 54 ετών. Βραδινές Δραστηριότητες Αναψυχής ‘Ελκυστικότητα προγράμματος’, ‘Ποιότητα παράστασης’, ‘Ποικιλομορφία προγράμματος στη διάρκεια της εβδομάδας’: παράγοντες ικανοποίησης για τουρίστες κάτω των 35 ετών. Δραστηριότητες για Παιδιά Οι τουρίστες μέχρι 34 ετών φαίνεται να έχουν υψηλότερες προσδοκίες στους παράγοντες ‘Ποικιλομορφία δραστηριοτήτων’, ‘Ποιότητα υποδομών & εξοπλισμού’ και ‘Ευγένεια προσωπικού’, συγκριτικά με τους τουρίστες μεγαλύτερης ηλικίας.

Συνοψίζοντας……. Η ‘ποικιλομορφία των δραστηριοτήτων’ διαφαίνεται ως ο καίριος παράγοντας συμβολής στη συνολική ικανοποίηση των πελατών. Οι παράγοντες που σχετίζονται με το προσωπικό των υπηρεσιών αναψυχής, χαρακτηρίζονται εξ ολοκλήρου ως παράγοντες δυσαρέσκειας παρά ικανοποίησης.

https://www.youtube.com/watch?v=mBpfTE4_oI8 https://www.youtube.com/watch?v=dADHYhPeBFk https://www.youtube.com/watch?v=T0brw8G9hlo

Βιβλιογραφία . Mukulic J., Prebezac D., Evaluating hotel animation programs at Mediterranean sun-and-sea resorts: An impact-asymmetry analysis, Tourism Management (2010), doi:10.1016/j.touman.2010.05.026