Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το Λούκα Τσούκκα Β.Γ. Οργανωτικό ΠΟΕΔ 25 Οκτωβρίου 2012.
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ειρήνη Παππά Η αξιολόγηση του μαθητή/τριας στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Εκπαιδευτική ηγεσία στον 21ο αιώνα: Στήριξη του ηγέτη στη δημιουργία ενός σχολείου - «κοινότητας μάθησης» Δρ Αθ. Μιχαηλίδου – Ευριπίδου Διευθύντρια.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
O Ρόλος των Διευθυντών στην Αξιολόγηση του Eκπαιδευτικού Έργου και
Ο ρόλος του βοηθού διευθυντή στο σημερινό σχολείο. Ψηλές προσδοκίες – Σκληρή πραγματικότητα Σχολική Ηγεσία Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 Δημοτικό Κωνσταντινουπόλεως.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
 Επτά χρόνια αρμονικής συνύπαρξης καθηγητών και μαθητών.  «Έξω από τα τείχη»: ιστορίες ζωής των έγκλειστων μαθητών μας.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Διπλωματική εργασία Της Αντωνοπούλου Αθανασίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Ενότητα 1_1 ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ Α.Κί.ΔΑ. ΜΑΪΟΣ - ΔΕΚ 2007 Η καθημερινή πραγματικότητα που βιώνει ο εκπαιδευτικός Δημοτικής και Προδημοτικής Εκπαίδευσης μέσα στο Σχολείο:
ΣΧΕΣΙΟΣΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Σειρά παραδόσεων από 09/10/09 – 08/01/10 Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Αποτελεσματικός εκπαιδευτικός και αποτελεσματική διδασκαλία
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ     ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΑΣΙΚΑΣ     ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών

Δείγμα πληθυσμού και πληροφορίες Βαθμίδα Αριθμός ατόμων Προδημοτική 122 Δημοτική 532 Ειδική 50 Μέση – Τεχνική 44 ΣΥΝΟΛΟ 748

Θέση 112 96 322 80 72 66 748 Διευθυντής Β. Διευθυντής Μόνιμος Αριθμός ατόμων Διευθυντής 112 Β. Διευθυντής 96 Μόνιμος 322 Επί δοκιμασία 80 Συμβασιούχος 72 Αντικαταστάτης 66 ΣΥΝΟΛΟ 748

Συνολικά Χρόνια Υπηρεσίας Αριθμός ατόμων 1 - 5 94 6 - 11 168 12 - 15 74 16 - 21 130 22+ 282 ΣΥΝΟΛΟ 748

Μαζί με τον εκπαιδευτικό θα πρέπει να αξιολογείται και: Ερώτηση 1: Μαζί με τον εκπαιδευτικό θα πρέπει να αξιολογείται και: (α) το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας: ΝΑΙ 612 (81,8%) ΟΧΙ 136 (18,2%) (β) το εκπαιδευτικό σύστημα: ΝΑΙ 656 (87,7%) ΟΧΙ 92 (12,3%) (γ) όλα τα πιο πάνω: ΝΑΙ 588 (78,6%) ΟΧΙ 160 (21,4%)

Ερώτηση 2: Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται μόνο αν προτίθεται να διεκδικήσει διοικητική ή άλλη προαγωγή ΝΑΙ 174 ( 23,3% ) OΧΙ 574 ( 76,7% )

Ερώτηση 3: Θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να αξιολογείται από τον πρώτο χρόνο υπηρεσίας του ΝΑΙ 424 (56,7%) ΟΧΙ 324 (43,3%)

Όποιος αξιολογεί θα πρέπει να αξιολογείται : Ερώτηση 4: Όποιος αξιολογεί θα πρέπει να αξιολογείται : (α) από αυτόν που αξιολογεί: ΝΑΙ 534 (71,4%) ΟΧΙ 214 (28,6%) (β) από ανώτερο του ιεραρχικά: ΝΑΙ 666 ( 89%) ΟΧΙ 82 (11%) (γ) κι από τους δύο πιο πάνω:

Ερώτηση 5: Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται με κάποιο τρόπο από τους γονείς ΝΑΙ 192 (25,7% ) OΧΙ 556 (74,3%)

Ερώτηση6: Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει με κάποιο τρόπο να αξιολογείται από τους μαθητές του

Ερώτηση 7: Θα πρέπει το νέο σύστημα αξιολόγησης να αναδεικνύει την ανεπάρκεια του εκπαιδευτικού και να τον οδηγεί στην έξοδο από το επάγγελμα ΝΑΙ 334 (44,7%) ΟΧΙ 414 (55,3%)

Ερώτηση8: Θα πρέπει το νέο σύστημα αξιολόγησης να αναδεικνύει τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού και να τον ενισχύει να τις ξεπερνά

Ερώτηση 9: Θα πρέπει το νέο σύστημα αξιολόγησης να αναδεικνύει τις ικανότητες του εκπαιδευτικού και να τον ωθεί προς την ανέλιξη ΝΑΙ 740 (98.9%) ΟΧΙ 8 (1,1%)

Ερώτηση10: Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας να αξιολογεί με αριθμητική βαθμολογία το προσωπικό του σε ένα νέο σχέδιο αξιολόγησης

Ερώτηση11: Με τον διδακτικό χρόνο που έχει σήμερα ο Διευθυντής μιας σχολικής μονάδας (11 -19 διδακτικές ώρες) μπορεί να ανταποκριθεί σωστά στον ρόλο του αξιολογητή όπως αναφέρεται στο νέο σχέδιο

Ερώτηση 12: Ο Βοηθός Διευθυντής να έχει ρόλο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου (συμβασιούχων κι αντικαταστατών) ΝΑΙ 318 (42,5%) ΟΧΙ 430 (57,5%)

Ερώτηση13: Με τον διδακτικό χρόνο που έχει σήμερα ο Βοηθός Διευθυντής μιας σχολικής μονάδας (23 διδακτικές ώρες) μπορεί να ανταποκριθεί σωστά στο ρόλο του αξιολογητή όπως αναφέρεται στο νέο σχέδιο

Ερώτηση14: Η συμμετοχή του διευθυντή στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με αριθμητική αξιολόγηση θα επηρεάσει αρνητικά το κλίμα του σχολείου

Ερώτηση 15: Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται από: Ερώτηση 15: Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται από:

Ερώτηση 16: Θα πρέπει να εισαχθεί σε ένα Νέο Σχέδιο Αξιολόγησης η κατάργηση της σημερινής μορφής του επιθεωρητή και να γίνει διαχωρισμός του σε δύο νέους ρόλους, αυτόν του αξιολογητή και αυτόν του παιδαγωγικού συμβούλου ΝΑΙ 690 (92,2%) ΟΧΙ 58 (7,8%)

Ερώτηση17: Θα πρέπει να δοθούν τα απαραίτητα κίνητρα (π. χ Ερώτηση17: Θα πρέπει να δοθούν τα απαραίτητα κίνητρα (π.χ. μισθολογική ανέλιξη, μείωση διδακτικού χρόνου κτλ.) σε εκπαιδευτικούς που θα επιλέγουν να μείνουν ως δάσκαλοι τάξης / υποστηρικτές του παιδαγωγικού έργου του σχολείου και δεν θα διεκδικούν διοικητική προαγωγή

Ερώτηση 18: Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού πρέπει να είναι συνδεδεμένη με την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών (Νέο Σχέδιο Επαγγελματικής Μάθησης) ΝΑΙ 373 (49,9%) ΟΧΙ 375 (50,1%)

Ερώτηση 19: Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας ΝΑΙ 73 (9,8%) ΟΧΙ 675 (90,2%)

Ερώτηση 20: Η αξιολόγηση πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις ιδιαιτερότητες του σχολείου στο οποίο εργάζεται ο εκπαιδευτικός ΝΑΙ 743 (99,3%) ΟΧΙ 5 (0,7%)

Ερώτηση 21: Η αξιολόγηση πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψη τα χαρακτηριστικά της ομάδας μαθητών της τάξης του κάθε εκπαιδευτικού ΝΑΙ 730 (97,6%) ΟΧΙ 18 (2,4%)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Α.Κί.ΔΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Α.Κί.ΔΑ Μαζί με τον εκπαιδευτικό θα πρέπει να αξιολογείται και το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου και το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται ανεξάρτητα αν προτίθεται να διεκδικήσει διοικητική ή άλλη προαγωγή από τα πρώτα χρόνια υπηρεσίας του. Όποιος αξιολογεί θα πρέπει να αξιολογείται από αυτόν που αξιολογεί αλλά και από ανώτερο του ιεραρχικά. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει με κάποιο τρόπο να αξιολογείται από τους μαθητές του. Θα πρέπει το νέο σύστημα αξιολόγησης να αναδεικνύει τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού και να τον ενισχύει να τις ξεπερνά.

Θα πρέπει το νέο σύστημα αξιολόγησης να αναδεικνύει τις ικανότητες του εκπαιδευτικού και να τον ωθεί προς την ανέλιξη. Εκφράζεται σοβαρή αμφιβολία στο να αξιολογεί ο διευθυντής με αριθμητική βαθμολογία το προσωπικό του σε ένα νέο σχέδιο αξιολόγησης. Παράλληλα εκφράζεται η έντονη άποψη ότι η εμπλοκή του διευθυντή στην αξιολόγηση του προσωπικού του με αριθμητική βαθμολογία, θα επιδράσει αρνητικά στο κλίμα της σχολικής μονάδας. Με τον διδακτικό χρόνο που έχει σήμερα ο διευθυντής τονίζεται πως δεν μπορεί να ανταποκριθεί στον νέο ρόλο του ως βασικού αξιολογητή. Τα ίδια με τα πιο πάνω ισχύουν και για τον ρόλο του Βοηθό Διευθυντή όσον αφορά την αξιολόγηση. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να αξιολογείται από έναν ή δύο επιθεωρητές με αριθμητική αξιολόγηση και περιγραφική έκθεση του διευθυντή.

Σε ένα νέο σχέδιο αξιολόγησης θα πρέπει να διαχωριστεί ο ρόλος της σημερινής μορφής του επιθεωρητή σε ξεχωριστό ρόλο αξιολογητή και παιδαγωγικού συμβούλου. Θα πρέπει να δοθούν τα απαραίτητα κίνητρα (π.χ. μισθολογική ανέλιξη, μείωση διδακτικού χρόνου κτλ.) σε εκπαιδευτικούς που θα επιλέγουν να μείνουν ως δάσκαλοι τάξης / υποστηρικτές του παιδαγωγικού έργου του σχολείου και δεν θα διεκδικούν διοικητική προαγωγή   Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού δεν πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας Στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα πρέπει να λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη οι ιδιαιτερότητες του σχολείου στο οποίο εργάζεται ο εκπαιδευτικός καθώς επίσης και τα χαρακτηριστικά της ομάδας μαθητών της τάξης του κάθε εκπαιδευτικού.

ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10-12 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10-12 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΗΡΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΩΣ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΊΑΣ ΑΦΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ:

Διευθυντές ηλικίας 60 – 62 ετών Β Διευθυντές ηλικίας 60 – 62 ετών Β. Διευθυντές ηλικίας 57 – 62 ετών Απλοί εκπαιδευτικοί ηλικίας 45 – 62 ετών

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!