ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2006 ΗΜΕΡΙΔΑ με θέμα «Προώθηση της Ευρυζωνικότητας στο Δήμο Χίου»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Source: MEDA Communication - VPRC Research 2012 Awareness & Social Behavior Index ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΕΙΚΤΗΣ: 1 Αποδοχή ανταπόκρισης φορέων σε κοινωνικές & περιβαλλοντικές.
Τμημα αγγλικησ γλωσσασ και φιλολογιασ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Βλάχου Χριστίνα Γεωπόνος Επιστήμονας&Τεχνολόγος Τροφίμων
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Source: MEDA Communication - VPRC Research 2013 Awareness & Social Behavior Index ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΕΙΚΤΗΣ: 1 Αποδοχή ανταπόκρισης φορέων σε κοινωνικές & περιβαλλοντικές.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικές Προτάσεις, Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής Γεώργιος Πίττας Δ.Σ. Σ.Ε.Β.Τ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΧΑΛΟΦΤΗ ΕΛΙΝΑ. Π ΛΑΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ 2 ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Μεσογειακή Διατροφή Διατροφή και παράδοση Άνθρωπος και το ταξίδι της.
Λογαριασμός νερού και τιμολογιακή πολιτική 1.Αποτελεί Την βάση των σχέσεων με τον πελάτη 2.Αποτελεί το κλειδί για την επενδυτική πολιτική της ΔΕΥΑ 3.Αντικατοπτρίζει.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Actus ERP Σύντομη παρουσίαση εφαρμογής. Γιατί να το επιλέξετε; Περιβάλλον WindowsΕύκολος χειρισμός SQL Βάση δεδομένωνΙσχυρό reporting Εύκολος Χειρισμός.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
OASIS PALACE.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Metrotech Hellas Ζυγιστικά και γεμιστικά μηχανήματα
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Σύντομη παρουσίαση εφαρμογής
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Χρήση οικολογικής ενέργειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΛΕΝΗ ΤΡΙΤΑ 15303 ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2016

«ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ» Ατομική επιχείρηση Απασχολεί 5 άτομα Βρίσκεται στο Μεσολόγγι , Νομού Αιτωλοακαρνανίας (Ελλάδα) Αρτοποιείο-ζαχαροπλαστείο

Περιβαλλον επιχειρησησ Πολιτικό: Βρίσκεται στην Ελλάδα σε περίοδο κρίσης Οικονομικό: Χαμηλές τιμές, οικονομικά προϊόντα, 90% λιανική πώληση, 10% χονδρική πώληση Τεχνολογικό: Μηχανήματα παρασκευής άρτου και προϊόντων ζύμης, ψυγεία, καταψύκτες, ταμειακή Κοινωνικό: Αφορά τους πελάτες, τις επιχειρήσεις που συνεργάζεται , το ανθρώπινο προσωπικό και τις σχέσεις μεταξύ τους

Αναλυση s.w.o.t

Στοχοι Επέκταση επιχείρησης Προσθήκη μηχανής καφέ Συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις (αλυσίδες, σούπερ μάρκετ)

Προφιλ πελατων Ηλικία Φύλο Οικονομική κατάσταση Απαιτήσεις Ανασφάλεια Αξιοπιστία

Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σασ