ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Advertisements

Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Προδιαγραφές Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διοικητικές Πρακτικές των ΟΤΑ
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανοιχτά Μαθήματα: Προσεγγίσεις και Προοπτικές
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
Καταχώριση απουσιών στο myschool
ΟΜΑΔΑ Α΄ Φύλλο εργασίας
Σχεδιασμός με αναζήτηση στο χώρο πλάνων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Test Tubes PowerPoint Shape Enter your subtitle here.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κων/νος Καλέμης, Μαρία Αγγελική Καλέμη, Άννα Κωσταρέλου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Θηλασμός – Θηλαστικά Mammalis < Mamma Κάρολος Λιναίος, 1758
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
πολιτιστικό πρόγραμμα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Παρουσίαση Συστήματος διαχείρισης μάθησης: «Open eclass» Από τις Αναστασία Παπανικολάου ΑΦΤ: U154N1396 Χριστίνα Τσουμελέκα ΑΦΤ: U161N0766 ΜΑΘΗΜΑ: ΔιαδικτυακΗ και ΜικτΗ ΜΑθηςη ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΜαρΙα ΣολωμΟΥ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2016

Περιγραφή Δημιουργήθηκε το 2003 από την GUnet Σκοπός: η ενίσχυση και η υποστήριξη της εκπαιδευτικής δραστηριότητας μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον τεχνολογικής αιχμής Σχεδιαστικοί άξονες Προσαρμοστικότητα Ευελιξία Ευκολία στη χρήση Δυνατότητα αναβάθμισης Ανοιχτού κώδικα Tip: Add your own speaker notes here.

Περιγραφή Ελεύθερη διάθεση Μικρές λειτουργικές απαιτήσεις Μικρές λειτουργικές απαιτήσεις Ανεξαρτησία από Λειτουργικό Σύστημα Ξεκάθαρες δομές (εγγραφή, πρόσβαση, δημιουργία μαθήματος, διαχείριση κλπ) Συνεχής υποστήριξη από το Πανελλήνιο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο (GUnet).

Στόχοι – Οφέλη Βασικά Χαρακτηριστικά Οι διακριτοί ρόλοι των χρηστών Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική δραστηριότητα Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση προσαρμοστικότητα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες κάθε μαθήματος Δημιουργία ενός εύχρηστου μέσου αλληλεπίδρασης ευκολία στη διαχείριση, την αναβάθμιση και την επέκταση Αξιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού εποικοδομητική χρήση του Διαδικτύου ελεύθερη διάθεση και κεντρική υποστήριξη από το Πανελλήνιο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο GUnet ευκολία στη χρήση από εκπαιδευτές – εκπαιδευόμενους Βασικά Χαρακτηριστικά Οι διακριτοί ρόλοι των χρηστών Η ευκολία χρήσης & δημιουργίας μαθήματος Οι διακριτές κατηγορίες των μαθημάτων Η ευκολία στη διαχείριση Η δομημένη παρουσίαση του μαθήματος

Απευθύνεται Χρησιμοποιείται απο: Εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων

Χρησιμοποιείται απο:

Κατηγορίες Μαθημάτων Ρόλοι Χρηστών Ο χρήστης εκπαιδευτής είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και τη διαχείριση των ηλεκτρονικών μαθημάτων Ο χρήστης εκπαιδευόμενος μπορεί να εγγραφεί σε όσα μαθήματα του επιτρέπεται Ο διαχειριστής είναι αυτός που έχει τη συνολική εποπτεία της πλατφόρμας. Ανοικτά μαθήματα Ανοικτά σε εγγραφή Κλειστά μαθήματα ανενεργά μαθήματα Tip: Add your own speaker notes here.

Υποστηριζόμενα υποσυστήματα Ατζέντα Έγγραφα Ανακοινώσεις Περιοχές Συζητήσεων

Υποστηριζόμενα υποσυστήματα Ομάδες Εργασίας Σύνδεσμοι – χρήσιμες πηγές Εργασίες Εκπαιδευόμενων, Ασκήσεις Αυτοαξιολόγησης Περιγραφή Μαθήματος Γλωσσάριο, Ηλεκτρονικό Βιβλίο Πολυμέσα, Γραμμή Μάθησης

Υποστηριζόμενα υποσυστήματα Κουβέντα Τηλεσυνεργασία Ερωτηματολόγια Wiki Χώρος Ανταλλαγής Μηνυμάτων

Υποστηριζόμενα υποσυστήματα Βαθμολόγιο Παρουσιολόγιο Στατιστικά Τοίχος

Μορφές Μάθησης που υποστηρίζονται Θεωρίες Μάθησης Κοινωνικοπολιτισμικές Θεωρίες Μάθησης Συμμετοχή σε Κοινότητες μάθησης Μορφές Μάθησης που υποστηρίζονται Διερευνητική Μάθηση Συνεργατική Μάθηση Εξατομικευμένη Μάθηση

Αποτελεσματικότητα του e-class Για τους εκπαιδευόμενους Μετά το στάδιο εξοικείωσης τους με την πλατφόρμα, τείνουν να εκτιμούν την ελευθερία χρόνου και χώρου και κατανοούν τις πραγματικές δυνατότητες και υπηρεσίες της τεχνολογίας στη μάθηση και στην πρακτική εφαρμογή τους Τονώθηκε το ενδιαφέρον τους και αυξήθηκε η προσέλευσή τους στο αμφιθέατρο Μεγαλύτερη προτίμηση υπήρξε για τα έγγραφα και τις θεματικές ενότητες του μαθήματος ενώ αξιοσημείωτα ήταν τα ποσοστά των περιοχών συζήτησης (ασύγχρονη συζήτηση) Μικρό ποσοστό φανερώνει την προτίμηση για τη σύγχρονη συζήτηση (τηλεσυνεργασία) μεταξύ των φοιτητών/-τριών και του διδάσκοντα του μαθήματος.- Η διδασκαλία μέσω της τηλεδιάσκεψης δε φαίνεται να τους ικανοποιεί, παρά μόνο ως λύση ανάγκης

Αποτελεσματικότητα του e-class Για τον εκπαιδευτή Γίνεται φανερό πως με τον αποτελεσματικό σχεδιασμό των μαθημάτων είναι δυνατόν να προσφερθούν επιπλέον οδηγίες και επεξηγήσεις και να επιλυθούν προβλήματα για τα οποία απαιτείται περισσότερος χρόνος για να αντιμετωπιστούν στην παραδοσιακή τάξη Ανάγκη εξοικείωσης με τα εργαλεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και ύπαρξης ενός παιδαγωγικού πλαισίου (οργανωμένη παρουσίαση του διδακτικού περιεχομένου, σαφής διατύπωση των διδακτικών στόχων , χρήση διδακτικών μεθόδων προσαρμοσμένων στις ανάγκες και το επίπεδο κάθε φοιτητή)

Βιβλιογραφία Καλογιαννάκης, Μ. (2016). Διδασκαλία του μαθήματος Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση στο σύστημα διαχείρισης μάθησης e-class του Πανεπιστημίου Κρήτης. Πρώτες διαπιστώσεις από μία μελέτη περίπτωσης. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 7(5Β). Παπαδοπούλου, Ι. Ν. (2016). Η εξ αποστάσεως διδασκαλία του ελληνο-ρωμαϊκού θεάτρου και η αξιοποίηση της πλατφόρμας eClass: Μια σχέση «αγάπης και μίσους». Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 6(2B). http://www.openeclass.org/ http://docs.openeclass.org/el:detail_descr http://eclass.sch.gr/ http://eclass.gunet.gr/main/portfolio.php

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή