Μια αντί-bullying κωμωδία, εγκεκριμένη και προτεινόμενη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
X I ΣΤΟ ΒULLYING.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Μια αντί-bullying κωμωδία, εγκεκριμένη και προτεινόμενη από την Ευρωπαϊκή Καμπάνια κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓOI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια αντί-bullying κωμωδία, εγκεκριμένη και προτεινόμενη από την Ευρωπαϊκή Καμπάνια κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.

Η παράσταση! Το «Ολόγυρα Ολότελα Ολόιδιοι», είναι μια ανατρεπτική προσέγγιση στο θέμα του σχολικού εκφοβισμού (bullying) μέσω της απίστευτης ιστορίας που ζει ένας ταλαιπωρημένος στρουμπουλός μπόμπιρας. Ο Ανδρέας Χατζηκαραπαπαδόπουλος, εκτός απ’ όλο το φαΐ του, «τρώει» και μπόλικο bullying από τον ξάδελφο του Βασίλη και τους συμμαθητές του και κυρίως τη φοβερή και τρομερή Ρόζα Νταή! Την ημέρα των γενεθλίων του, βρίσκει ανάμεσα στα δώρα του ένα μαγικό αντικείμενο που μπορεί να πραγματοποιήσει μια επιθυμία του! Με τη βοήθεια των Οδηγιών Χρήσης (ΟΧ) που υπάρχουν μέσα στη συσκευασία εύχεται:

«Να γινόμασταν όλοι οι άνθρωποι ίδιοι», πιστεύοντας ότι έτσι όλα τα προβλήματά του θα λυθούν. Το μόνο όμως που θα καταφέρει, είναι σε ΟΛΟ τον πλανήτη οι άνθρωποι να γίνουν ολότελα ολόιδιοι και ευτράπελα και άκρως κωμικά προβλήματα να αρχίσουν να διαδέχονται το ένα το άλλο. Ο Ανδρέας μέσα από καταιγιστικά παθήματα-μαθήματα κατανοεί τη σημασία της διαφορετικότητας και του αλληλοσεβασμού και μαθαίνει πώς να αντιμετωπίζει και να νικάει τους φόβους του.

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ Σύλβια Δεληκούρα Έλενα Ασημακοπούλου Κατερίνα Τσάβαλου

Θεόδωρος Κανδηλιώτης Ερνέστος Βουτσίνος Ολυμπία Σκορδίλη

Χαρακτήρες του έργου Ανδρέας Χατζηκαραπαπαδόπουλος: Ξανθός, στρουμπουλός κι ολίγον αφελής 10χρονος, με μεγάλο και δύσκολο επίθετο. Βασίλης Χατζηκαραπαπαδόπουλος: Μελαχρινός, ευφυής, συνομήλικος ξάδελφος του Ανδρέα, με ένα μικρό, ανεπαίσθητο πρόβλημα ομιλίας! Οδηγίες Χρήσης (ΟΧ): Βάναυσα τσαλακωμένο έντυπο κινεί τα νήματα και ζητά εκδίκηση! Ρόζα Νταή: Ζωηρό, πολύ ζωηρό, μα πάρα πολύ ζωηρό κοριτσάκι!!! Medium: Συνδικαλίστρια, πρόεδρος Ο.ΜΕ.Ρ.Τ.Α.* *Ομοσπονδία Μεγεθών Ρούχων Της Αγοράς

Φεγγαρόλουστο Γεράκι: Ινδιάνος Αστροναύτης, με μια ελαφριά Τεξάνικη προφορά, απότοκο της εκπαίδευσης του στη ΝΑΣΑ. Μόλις επέστρεψε από τον πλανήτη Χάρη! Laptalk: Καινοτόμο gadget που προοριζόταν να αλλάξει για πάντα το ρου της τεχνολογικής ιστορίας. Χατ Τρικ: Αφρικανός σέντερ φορ παγκόσμιας κλάσης, κρεμασμένος σε ιλουστρασιόν αφίσα. Σάο Λι: Κινέζα έμπορος. Μύστης της χαμένης θρησκείας, των χαμένων θεών, του χαμένου ναού, της χαμένης κοιλάδας, της χαμένης επαρχίας, της χαμένης πόλης…

Συντελεστές Σκηνοθεσία: Θεόδωρος Κανδηλιώτης Μουσική: Γιώργος Αναστασόπουλος Σκηνικά-Κοστούμια: Γιούλα Ζωιοπούλου Χορός-Κίνηση: Βαγγέλης Πιτσιλός Make up: Χαρά Αλατζά Ομότιτλο τραγούδι: Βανέσα Αδαμοπούλου Επικοινωνία: Μαρία Μπινίκου Ενημέρωση Σχολείων: Άννα Λου Αρχοντίδου Διεύθυνση παραγωγής: Σωτήρης Μαρίνος Παραγωγή: Μα.Κα.Co. Θέατρο

Βανέσα Αδαμοπούλου

Το γέλιο κάνει bullying… στο bullying!

Το Θέατρο Άνεσις Το Θέατρο Άνεσις είναι σήμερα ένα σύγχρονο θέατρο πολλών δυνατοτήτων. Διαθέτει πολύ μεγάλη Ιταλική σκηνή, ικανή να εξυπηρετήσει όλα τα είδη θεατρικών παραγωγών και όλες τις σκηνοθετικές κατευθύνσεις. Η πλατεία του θεάτρου αριθμεί 165 θέσεις ενώ ο εξώστης με αμφιθεατρική διάταξη 90 θέσεων συνολικής οπτικής κάνει πράξη την Άνεση επί σκηνής. Οπτική πλατείας Οπτική εξώστη

Λ. Κηφισιάς 14, Αμπελόκηποι Άνετη πρόσβαση Το θέατρο Άνεσις είναι πραγματικά εύκολο και άνετο στην πρόσβαση. Βρίσκεται στην αρχή της Λ. Κηφισιάς, σε σημείο όπου κάθε ώρα της ημέρας μπορούν να σταθμεύσουν λεωφορεία και να αποβιβάσουν τα παιδιά άνετα, με ασφάλεια, ακριβώς έξω από την πόρτα του θεάτρου. Το πεζοδρόμιο είναι ευρύχωρο και άνετο για την αποβίβαση-επιβίβαση. Άνεση Λ. Κηφισιάς 14, Αμπελόκηποι

Σημείωμα καλλιτεχνικού διευθυντή θεάτρου Άνεσις “Το θέατρο που απευθύνεται στα παιδιά, είναι πολύ πιο απαιτητικό από όλα τα υπόλοιπα είδη θεάτρου. Είναι ένα θέαμα που πρέπει να σέβεται την παιδική ευαισθησία και να ανοίγει πνευματικούς και συναισθηματικούς ορίζοντες, να δίνει τροφή για σκέψη και να παραδειγματίζει ηθικά χωρίς να περνάει τα όρια του διδακτισμού. Στο θέατρο Άνεσις έχουμε την τύχη να φιλοξενούμε μία παράσταση που σέβεται και τους λιλιπούτειους θεατές αλλά και το ενήλικο κοινό.. Καταπιάνεται με το πολύ “επικίνδυνο” θέμα του εκφοβισμού του ατόμου βουτώντας στην ανθρώπινη παιδική ψυχή που κρύβει τόση δύναμη μέσα της και έχει την ικανότητα να αντιμετωπίσει το ρατσισμό, την κοινωνική αδικία και την πολιτισμική απομόνωση. Μία ευφάνταστη ιστορία που ''κέρδισε'' κατά τη διάρκεια της περασμένης θεατρικής περιόδου το κοινό και συνεχίζει το ταξίδι της για 2η συνεχόμενη χρονιά. Αξίζει να το δείτε!” Τάσος Ιορδανίδης.

Έγραψαν για εμάς: Το μότο της παράστασης «Το γέλιο κάνει bullying στο bullying» συνοψίζει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την ξεκαρδιστική, ανατρεπτική, αλλά και εκπαιδευτική, οικογενειακή κωμωδία. Διασκεδαστική παράσταση, με σημαντικά μηνύματα για τα μικρά και μεγάλα παιδιά, με διαδραστικά στοιχεία πολύ ενδιαφέροντα, με ταλαντούχους συντελεστές και με πολύ συγκινητικό τραγουδάκι κλεισίματος! Κι έρχεται η μαγική πένα του Θεόδωρου Κανδηλιώτη και της Κατερίνας Τσατσαράγκου, στην παράσταση “ΟΛΟΓΥΡΑ ΟΛΟΤΕΛΑ ΟΛΟΪΔΙΟΙ” στο θέατρο Άνεσις, να διορθώσει την "αδικία” να είμαστε διαφορετικοί".

Εξαιρετική παράσταση για το ευαίσθητο θέμα του bullying που τόσο έντονα απασχολεί την κοινωνία μας. Γονείς και εκπαιδευτικοί με αφορμή την παράσταση μπορούν να συζητήσουν και να λύσουν τις απορίες των παιδιών. Και, ίσως μέσα από την τέχνη να καταφέρουμε σιγά σιγά να λύσουμε το πρόβλημα! Η παράσταση αυτή αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να καταλάβουμε πως η λύση κατά της σχολικής βίας όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι κι εύκολη. Εξαιρετική παράσταση που την απολαύσαμε, με πολύ καλό κείμενο που προβληματίζει και περνά μηνύματα με τον πιο εύθυμο, αλλά ουσιαστικό τρόπο. Παρατηρήσαμε ότι οι μεγάλοι γέλασαν με την καρδιά τους και οι μικροί μπήκαν στο νόημα γρήγορα και με ενδιαφέρον. Μια φοβερή παράσταση που μας υπενθυμίζει πως τα προβλήματα λύνονται με σεβασμό στην διαφορετικότητα του καθενός

Θεματολογία παράστασης Ο σχολικός εκφοβισμός και η ανάδειξη των αιτιών που ωθούν κάποιο παιδί να καταφύγει σε ακραίες συμπεριφορές. Ανάδειξη τρόπων αντιμετώπισης φαινομένων βίας και παραβατικής συμπεριφοράς. Έμφαση στην αξία της διαφορετικότητας και του αλληλοσεβασμού. Αναφορά στις επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρει σε κάποιο παιδί ένα πρόβλημα υγείας ή εξωτερικής εμφάνισης και παραινέσεις για το πως τα υπόλοιπα παιδιά μπορεί να του συμπαρασταθούν.

Διάρκεια Παράστασης 80 λεπτά

Το σκεπτικό μας… Η ποιοτική κωμωδία είναι το μέσο του μας μεταφέρει στον όμορφο κόσμο που θα θέλαμε να ζούμε και μας τον γνωρίζει χωρίς περιττούς διδακτισμούς. Το σχολείο αποτελεί πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη της επικοινωνίας των νέων ανθρώπων με τη θεατρική τέχνη, καθώς ασκεί θετική επιρροή στη πληθώρα των ερεθισμάτων που δέχονται, με υπεύθυνη πληροφόρηση και θετικά πρότυπα. Το θέμα του «Ολόγυρα Ολότελα Ολόιδιοι», είναι επίκαιρο όσο ποτέ και θέλουμε να δώσουμε στα παιδιά τη δυνατότητα να δούνε ένα πρόβλημα που ενδεχομένως και να βιώνουν, από μια άλλη οπτική γωνία, σαφώς πιο λυτρωτική, απενοχοποιημένη και αισιόδοξη.

Stop bullying... Ο φόβος του ενός απέναντι στη χαρά όλων Ολόγυρα Ολότελα Ολόιδιοι Ο φόβος του ενός απέναντι στη χαρά όλων Ο ήχος και τα χρώματα του γέλιου απέναντι στο bullying

Στόχοι παρουσίασης Ένταξη της παράστασης σε δράσεις σχετικές με το φαινόμενο bullying, στο σχολείο. Συμβολή στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση και στην κατανόηση των αιτιών ύπαρξης αυτών των φαινομένων και διαδραστική έρευνα σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισής τους. Καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και ευθυκρισίας των μαθητών, ανάδειξη της ομαδικότητας ως μέσο αντιμετώπισης ακραίων προβλημάτων, αλλά και επισήμανση της σπουδαιότητας του να εκφράζουν και να υπερασπίζονται την άποψή τους Ενίσχυση της πεποίθησης ότι τα φαινόμενα βίας δεν πρέπει να παραμένουν κρυφά και πως ο φόβος δεν πρέπει να οδηγεί τα θύματα στην εσωστρέφεια και την απομόνωση. .

Αξιοποίηση περιεχόμενου Υποστήριξη της προετοιμασίας των παιδιών απ’ τους εκπαιδευτικούς, πριν την παράσταση, με τη συνδρομή του Οδηγού Εκπαιδευτικού Υλικού, τον οποίο θα λάβουν όσα σχολεία επιλέξουν την παράστασή μας και που έχουν καταρτίσει από κοινού οι συγγραφείς του έργου και η συνεργάτιδα μας κα Αρχοντούλα Αλεξάκη, κοινωνιολόγος. Ενεργή συμμετοχή των μαθητών στη ροή και τα μουσικά δρώμενα, με επίδραση στην εξέλιξη του έργου και με σκοπό την ανάπτυξη της δημιουργικής έκφρασης και την ενίσχυση της φαντασιακής μεταφοράς τους στον επί σκηνής κόσμο! Χρήση του Οδηγού Εκπαιδευτικού Υλικού μετά την παράσταση για περαιτέρω συζήτηση-ανάλυση των μηνυμάτων του έργου στο σχολείο.

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση e-mail: info@makaco.gr makacotheatre@ gmail.com Τηλέφωνα: 6943903557 2112164074 Site: www.makaco.gr Social: www.facebook.com/oloidioi

Των Θεόδωρου Κανδηλιώτη & Κατερίνας Τσατσαράγκου Σας περιμένουμε να μοιραστούμε μια μοναδική θεατρική εμπειρία… ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!