Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Advertisements

Καρδιοαναπνευτική αναζωογόνηση (KAA-ΚΑΡΠΑ)
Καρδιοαναπνευτική αναζωογόνηση (KAA-ΚΑΡΠΑ)
Εργαστήριο Παθολογική Νοσηλευτική ΙΙ
Πρώτες Βοήθειες Ioannis Lazarettos MD PhD Orthopaedic Surgeon 1.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ Μάριος Τρίγκας. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Παραγωγή: Κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που έχει σα σκοπό τη μετατροπή των πόρων σε χρήσιμα αγαθά.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Απόκτηση, Υλοποίηση και Χρήση Συστημάτων ΤΠΕ, Επιλογή αναδόχου και διαχείριση αλλαγών.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΙΚΟΣ ΣΕΛΛΑΣ, ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Ο βοηθός της όρασής μας Τα γυαλιά:. Το μάτι Το μάτι μας είναι ένας ανιχνευτής φωτός.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Πληροφορική στην Προαγωγή και αγωγή οδοντικής υγείας σε παιδιά Mπομπότας Δημήτριος Σαμαράς Δημήτριος Σούλης Βασίλειος.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα.
Λάμπρος Π. Γκουτζάνης Στοματικός και Γναθοπροσωπικός Χειρουργός ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ Βασική Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση σύμφωνα με τις τελευταίες.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Δημήτριος Κ. Καρδαράς
Το Εννοιολογικό πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης
State Diagrams.
ΟΡΙΣΜΟΣ: ΕΓΚΑΥΜΑΤΟΣ – ΕΓΚΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΣΟΥ
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα
Κλινικές και πειραματικές μελέτες πραγματοποιούνται για να απλοποιήσουν
Καθ. Γεώργιος Ζαλίδης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Γεωπονίας Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Εδαφολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου.
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση
Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
Web development series My First CSS Steps
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Υπεύθυνοι Εργαστηριακού Μαθήματος:
Dissemination & Exploitation Activities
ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (CLLD/LEADER)
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ-ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
45ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΣΝΕ
Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση ΠΑΤΡΑ 2018
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Βιογραφικά Βιογραφικό υλικό για το Σοφοκλή και συγκέντρωση των μαρτυριών για τον ίδιο και το έργο του S. Radt, Tragicorum Graecorum Fragmenta.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
European Resuscitation Council Ενηλίκων ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (BLS)
Ακαδημαϊκός Υπότροφος
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΝΕΥΜΟΝΑ  Πίγκου Κωνσταντίνα1, Ζυγά Σοφία2, Αλικάρη Βικτωρία3, Θεοφίλου Παρασκευή4, Λαβδανίτη Μαρία5,
اـيلعلا تاـساردلا ةدامع
Soft & Transversal Skills
SARCOCYSTIS spp.
TOXOPLASMA GONDII.
Παραπτωματικοτητα: προληψη & αντιμετωπιση
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Fleet Management.
στο Χιονοδρομικό κέντρο της Ροδόπης!
How instructional design resources can improve your academic life
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο του ατυχήματος… … με οποιαδήποτε πρόχειρα μέσα διαθέτουμε, ώστε να σώσουμε τη ζωή του θύματος, να ανακουφίσουμε τον πόνο του και να προλάβουμε τυχόν επιδείνωση της κατάστασής του.

(Basic Life Support & Automated External Defibrillation Course) BLS & AED (Basic Life Support & Automated External Defibrillation Course)

Η ΑΛΥΣΣΙΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

ΠΛΗΣΙΑΖΟΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ

ΕΛΕΓΧΟΜΕ ΑΝ ΑΠΑΝΤΑ Αν απαντήσει τον αφήνομε όπως είναι Προσπαθούμε να βρούμε τι δεν πάει καλά Συνεχίζομε να τον επανεκτιμούμε

ΦΩΝΑΖΟΜΕ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ

ΑΝΟΙΓΟΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ

ΕΛΕΓΧΟΜΕ ΑΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ Ακούω, βλέπω, αισθάνομαι Δεν συγχέομε τον ρόγχο με την φυσιολογική αναπνοή

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ 112 ή ΤΟ 166

ΑΡΧΙΖΟΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ Τοποθετούμε το ένα χέρι πάνω στο άλλο με πλεγμένα τα δάκτυλα Πιέζομε με ρυθμό 100 / λεπτό Με βάθος 4-5 εκατοστά Αφήνομε ίσο χρόνο για να επανέλθει το στήθος Αλλάζει ο διασώστης κάθε 2 λεπτά

ΚΑΝΟΜΕ ΤΕΧΝΗΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ Κλείνομε την μύτη Παίρνομε μια φυσιολογική αναπνοή Κλείνομε το στόμα με τα χείλη μας Φυσάμε έως ότου ανασηκωθεί το στήθος Αφήνομε το στήθος να ανασηκωθεί Επαναλαμβάνομε

…. Συνεχίζομε 30 2

….έως ότου έρθει βοήθεια ή κουραστούμε ή δείξει σημεία ανάνηψης ο ασθενής (βήχας, αναπνευστικές κινήσεις, κινείται)

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΑΠΙΝΙΔΩΤΗΣ

Αν επανέλθει φυσιολογική αναπνοή βάζομε το θύμα σε ΘΕΣΗ ΑΝΑΝΗΨΗΣ

Κ.Α.Ρ.Π.Α

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

EΛΕΓΞΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ Κούνησε απαλά τους ώμους Ρώτα: «είστε καλά;» Εάν ανταποκριθεί: Μην τον μετακινείς Μάθε τι συμβαίνει Επανεκτίμησε τακτικά Εάν δεν ανταποκριθεί:

ΒΟΗΘΕΙΑ!!! Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

Καλώ το 166

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

ΘΩΡΑΚΙΚΕΣ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ Τοποθέτησε την παλάμη του ενός χεριού στο κέντρο του στήθους Βάλε το άλλο χέρι από πάνω Πλέξε τα δάχτυλα Συμπίεσε το στήθος: -Ρυθμός 100/λεπτό -Βάθος 4-5 εκατοστά -Εναλλάξ: συμπίεση - χαλάρωση

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

ΑΝΑΠΝΟΕΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ Κλείσε τη μύτη Πάρε μια κανονική αναπνοή Εφάρμοσε τα χείλη σου πάνω στο στόμα Φύσηξε μέχρι να ανυψωθεί το στήθος Περίμενε περίπου 1΄΄ Άφησε το στήθος να ξεφουσκώσει Επανέλαβε

2 30

Πλησίασε με ασφάλεια Έλεγξε αντίδραση Φώναξε για βοήθεια Άνοιξε αεραγωγό Έλεγξε αναπνοή Έλεγξε σφυγμό 30 θωρακικές συμπιέσεις 2 αναπνοές διάσωσης

Πότε σταματάμε τις συμπιέσεις και τις εμφυσήσεις;

Σταματάμε όταν… …έρθει εξειδικευμένη βοήθεια …αντιδράσει το θύμα …εξαντληθούμε …γίνει μη ασφαλές το περιβάλλον για μας

Θέση ανάνηψης

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ο σωστός ρυθμός των συμπιέσεων είναι ……….. Συμπιέσεις ανά λεπτό 30 2 100 60

Πως γνωρίζομε ότι οι τεχνητές αναπνοές που δίνομε είναι αποτελεσματικές; Βλέπομε το στήθος να σηκώνεται Βλέπομε το στομάχι να ανυψώνεται Αισθανόμαστε πως ο αέρας πάει μέσα Δεν μπορούμε να ξέρομε σίγουρα

Πότε αρχίζομε συμπιέσεις και τεχνητή αναπνοή σε έναν ασθενή; 1 Πότε αρχίζομε συμπιέσεις και τεχνητή αναπνοή σε έναν ασθενή; 1.αφού πρώτα διαπιστώσομε πως το θύμα δεν απαντάει, δεν αναπνέει 2. Αφού διαπιστώσομε πως το θύμα δεν απαντάει 3. Όταν το θύμα έχει σφυγμό αλλά δεν αναπνέει 4. Αφού πρώτα κάνομε τεχνητή αναπνοή 2 λεπτά

Η άμεση απινίδωση για τους ενήλικες είναι σημαντική διότι: 1 Η άμεση απινίδωση για τους ενήλικες είναι σημαντική διότι: 1. Δίνει ώθηση να ξεκινήσει η καρδιά 2. Ο κολπικός πτερυγισμός είναι ο πιο συχνός ρυθμός 3. Οι πιθανότητες επιτυχίας μειώνονται πολύ γρήγορα όσο περνάει ο χρόνος 4. η καρδιοανάταξη είναι η περισσότερο αποτελεσματική θεραπεία για την ανακοπή

Ο καλύτερος τρόπος να επανέρθει ο θώρακας μετά κάθε συμπίεση είναι: 1 Ο καλύτερος τρόπος να επανέρθει ο θώρακας μετά κάθε συμπίεση είναι: 1. Να κρατάμε πατημένο το στήθος κάτω κατά το μισό της αρχικής συμπίεσης 2. Να απομακρύνομε εντελώς τα χέρια μας από το στήθος μετά κάθε συμπίεση 3. Να κρατάμε το στήθος ελαφρά συμπιεσμένο συνέχεια 4. Να μην ρίχνομε το βάρος μας στα χέρια μας ώστε το στήθος μόνο του να επανέλθει στην φυσιολογική του θέση

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ