Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Στρατηγική design στις επιχειρήσεις θανάσης μπάμπαλης
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΝΕΡΓΙΑ 13η Διάλεξη.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
EUROBANK- ΔΙΚΤΥΟ ΝΕΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ Κατάστημα Λάρισας
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
OASIS PALACE.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και.
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός» Μάρκος Μακαρώνας 15458 Ταξιαρχούλα Καρδαμύλα 15426

“Γενικές Πληροφορίες” Η επιχείρηση με την επωνυμία Magazzino δημιουργήθηκε το 1990, έχει ως έδρα το νησί της Τήνου και ανήκει στην κατηγορία ένδυσης και υπόδησης.

“Το περιβάλλον της επιχείρησης” Αναλύοντας το περιβάλλον της επιχείρησης μας παρατηρούμε ότι στο πολιτικό τομέα απαγορεύονται τα ζώα τα φαγητά και τα αναψυκτικά αλλά επιτρέπεται το κάπνισμα εντός του καταστήματος. Στον οικονομικό τομέα η επιχείρηση βγάζει χρήματα με σκοπό να θέσει στόχους ώστε να μπορέσει να τους καλύψει αφού πρώτα έχει πληρώσει τα μηνιαία έξοδα. Στο τεχνολογικό τομέα η επιχείρηση έχει τηλέφωνο - φαξ, e-mail και διαδικτυακή σελίδα στο facebook. Στο κοινωνικό τομέα η επιχείρηση είναι θετική στο να προσφέρει δώρα σε όλες τους τοπικούς χορούς και εκδηλώσεις του νησιού.

“Στόχοι” Η επιχείρηση για τα επόμενα 3 χρόνια έχει ως στόχους: Να ανοίξει ένα υποκατάστημα σε ένα πιο κεντρικό σημείο του νησιού. Να αυξήσει τα κέρδη της κατά 15%. Να ενταχθεί παιδική ένδυση.

  Κάθε επιχείρηση όπως και η δική μας έχει Δυνάμεις, Αδυναμίες, Ευκαιρίες και Απειλές. Αναλυτικότερα το κατάστημα μας έχει :

Δυνάμεις: Το κατάστημα μας έχει ως πλεονέκτημα ενδύματα, υποδήματα και αξεσουάρ καλής ποιότητας σε μεγάλη γκάμα ειδών και τιμών με σκοπό να καλύψει όλα τα γούστα γι’ αυτό και κάνει τακτική αλλαγή των προϊόντων. Ως ανταγωνιστικό προϊόν θα μπορούσε να θεωρηθεί τα οικονομικά μπλουζάκια γνωστής εταιρίας ρούχων και ως διαθέσιμο μοναδικό πόρο τα μπαμπού ξύλινα γυαλιά. Στην περιοχή αυτή που βρίσκεται το κατάστημα μας οι τοπικοί οικονομικοί παράγοντες θεωρούν ως ενδογενή δύναμη ότι υπάρχουν πολλά καταστήματα διαφορετικών ειδών και υπηρεσιών.

Αδυναμίες: Στο κατάστημα μας θα μπορούσε να βελτιωθεί η γκάμα των αντρικών ρούχων και να αποφευχθεί η σπατάλη χρημάτων σε προϊόντα με μικρότερη ζήτηση. Επίσης ως ενδογενή αδυναμία θα μπορούσε να θεωρηθεί από τους τοπικούς οικονομικούς παράγοντες ότι δεν υπάρχει χώρος για parking και εύκολη πρόσβαση σε ΑΜΕΑ.

Ευκαιρίες: Οι καλές ευκαιρίες που προβάλλουν την επιχείρηση μας είναι οι τοπικές εκδηλώσεις, οι επιδείξεις μόδας και οι εκπτώσεις-προσφορές που γίνονται κατά καιρούς στο κατάστημα μας. Οι ενδιαφέρουσες τάσεις που αφορούν την περιοχή μας είναι ότι έχει κοντά παιδότοπο έτσι μπορούν οι γονείς να ψωνίζουν ξέγνοιαστα επίσης έχει κοντά ΑΤΜ μηχάνημα, ταβέρνα και super market.

Απειλές: Η οικονομία του νησιού μας στηρίζεται κυρίως στους καλοκαιρινούς μήνες συνεπώς, ως εμπόδιο θα μπορούσε να θεωρηθεί μειωμένος τουρισμός εκείνους τους μήνες ή οι ανταγωνιστές να ρίξουν τις τιμές τους. Από την άλλη οι προδιαγραφές για τα προϊόντα της επιχείρησης παραμένουν όσο μπορούν σταθερές με το πέρασμα του χρόνου εκτός αν βρεθεί παρόμοιο προϊόν με καλύτερες προδιαγραφές . Επιπλέον, οι τεχνολογικές αλλαγές δεν απειλούν γιατί στο κατάστημα μας όπως και στην περιοχή συμβαδίζει με την τεχνολογία. Η επιχείρησή μας φροντίζει να είναι εντάξει στις οικονομικές της υποχρεώσεις ως προς στους οργανισμούς (Τράπεζες, Εφορία) και ως προς τρίτους (Προμηθευτές).Τέλος η οικονομία της περιοχή μας απειλείται από την έλλειψη σωστού φωτισμού και ότι δεν είναι σε κεντρικό σημείο.

Προφίλ Πελατών: Οι πελάτες ονειρεύονται να βάζει η επιχείρηση πιο συχνές προσφορές έτσι ώστε να αγοράζουν πιο πολλά προϊόντα. Μολονότι φοβούνται να μην ανεβάσει η επιχείρηση μας τις τιμές και δεν μπορούν να αγοράσουν ότι τους αρέσει. Με άλλα λόγια χρειάζονται οικονομικότερα ρούχα και στην καλύτερη ποιότητα. Ακόμη οι πελάτες μας ψάχνουν στο Google τις προσφορές μας όμως μισούν όταν υπάρχουν ρούχα σε κακή ποιότητα από την άλλη ξοδεύουν σε ρούχα που έχουν ανάγκη και περιμένουν να εμπλουτιστεί η γκάμα μας.

Για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας πρέπει να ανανεώνεται πιο γρήγορα η γκάμα μας για να μην περιμένει ο πελάτης. Να είναι πιο ανταγωνιστικός στις άλλες επιχειρήσεις. Η ιστοσελίδα μας να είναι πιο κατανοητή και εύκολη ακόμα και από έναν απλό χρήστη.