ΜΕΡΟΣ 4Ο Δυσκολίες που έχουν στην καθημερινότητα τους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
PRONOMBRES-ADJETIVOS DEMOSTRATIVOS
Advertisements

Hacer click para avanzar
Traduction d’un texte de Pablo Neruda Prix Nobel de Littérature 1971
Προσωπικές δεξιότητες
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Τα παράδοξα των καιρών μας
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ερωτηματολόγιο ESCUELA NOCTURNA DE SERRES ESPERINO GYMNASIO SERRON.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Ερευνα για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών 1 Πρόγραμμα Πολύ λίγη έως ανύπαρκτη ΛίγηΟύτε λίγη ούτε πολλή – μέτρια Καλή γνώση Εξαιρετική γνώση Σχεδιαστικά.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Miscelánea I. 1. Un adverbio modifica un verbo, un adjetivo u otro adverbio. 2. En español muchos se forman agregando la terminación “-mente” a un adjetivo.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Εσπερινό Γυμνάσιο Σερρών και Λυκειακές Τάξεις ΜΕΡΟΣ 1 Ο Μάιος 2010 Το προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Miscelánea II.   - y, aún, también  Pues, esto también yo digo.  Aún los niños conocen la ley. 
Εργασία από τους μαθητές:
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
MORFOLOGÍA VERBAL VOZ MEDIA Y PASIVA. DESINENCIAS DE LA VOZ MEDIA SINGULA R 1ª(ο) μαιΛύομαι 2ª(ε) σαι > ειΛύει 3ª(ε) ταιΛύεται PLURAL 1ª(ο) μεθαΛυόμεθα.
Pronombres y números 1 a 4. Los pronombres se declinan como los sustantivos. Hay pronombres: personales, (yo, tú, ella, etc.), demostrativos (este, ese,
ORACIONES SUBORDINADAS ADJETIVAS O DE RELATIVO.  Son las oraciones subordinadas que funcionan como un adjetivo, es decir, que complementan a un sustantivo.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Τα παράδοξα των καιρών μας
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι Έλληνες δημιουργούν αποικίες
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT
PRONOMBRES-ADJETIVOS DEMOSTRATIVOS
Ορισμός του Επαγγελματικού Προφίλ
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Efesios 11/26/2016.
SEGUNDO MES SEGUNDA SEMANA
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
EPÍLOGO. DECÁLOGO DE LA REDACCIÓN AUTOR: DANIEL CASSANY (1995)
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
Hacer click para avanzar
Átomos, moléculas, iones
EL INFINITIVO.
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΡΟΣ 4Ο Δυσκολίες που έχουν στην καθημερινότητα τους Εσπερινό Γυμνάσιο Σερρών και Λυκειακές Τάξεις Δυσκολίες που έχουν στην καθημερινότητα τους ΜΕΡΟΣ 4Ο Μάιος 2010

20. - ¿Qué es lo que más aprecias de la cultura de este país 20.- ¿Qué es lo que más aprecias de la cultura de este país? (Elige hasta 2 opciones) Especifique otros 20. Τι περισσότερο εκτιμάτε από  τον πολιτισμό αυτής της χώρας; (Επιλέξτε μέχρι 2 επιλογές) Να προσδιορίσετε άλλες Είναι πιο εύκολο να βρει σταθερή εργασία και καλύτερα αμειβόμενη, Περισσότερες ευκαιρίες και δυνατότητες για να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής σας, Αυξημένη ασφάλεια για την οικογένειά μου, Το κλίμα, ο πολιτισμός, το φαγητό, οι εκδηλώσεις..., Ο χαρακτήρας του λαού , Άλλο

21.- ¿Una vez aquí, cuando te diste cuenta que necesitabas aprender griego? 21. Σε πόσο χρόνο συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να μάθει την τοπική γλώσσα της χώρας; Αμέσως (λίγες ημέρες) Κατά τις πρώτες εβδομάδες Μετά από λίγους μήνες Δεν το θεωρώ αναγκαίο

22.- ¿Qué aspectos de tu cultura o comportamiento crees que no son bien entendidos por la gente de este país? 22. Ποιες πτυχές του πολιτισμού ή της συμπεριφοράς σας, νομίζετε ότι δεν είναι καλά κατανοητοί από το λαό αυτής της χώρας; Καθημερινή ρουτίνα μου (χρονοδιάγραμμα, συνήθειες εργασίας ...) Η θρησκεία μου και τις συνήθειες που συνδέονται Προσωπική εμφάνιση (ρούχα, συμβολικά ρούχα, τα μαλλιά, ...) Το να μιλάω στη μητρική μου γλώσσα μπροστά σε άλλους που δεν γνωρίζουν Άλλο_____________________________

23.- ¿Desde que vives en este país ha cambiado alguna de tus costumbres? Especifique, ¿cuál y por qué? 23. Δεδομένου ότι ζείτε σε αυτή τη χώρα έχουν αλλάξει κάποια από τα ήθη σας; Ναι, τι είναι αυτό;________ Όχι Δεν ξέρω

24.- ¿Te gustaría que tus hijos conservaran la lengua y cultura de tu país de origen? 24. Θέλετε τα παιδιά σας να διατηρήσουν τη γλώσσα και τον πολιτισμό της χώρας σας; Ναι Όχι Δεν ξέρω Δεν έχω παιδιά

27.- Marca la casilla o casillas que expresen la situación en la cual normalmente necesitas ayuda para comunicarte 27. Από τα παρακάτω επιλέξτε αυτό ή αυτά που εκφράζουν την κατάσταση στην οποία συνήθως χρειάζεστε βοήθεια για να επικοινωνήσετε Ψώνια Γιατρός Σχολείο Συμπλήρωση εγγράφων Περισσότερα ...

30.- ¿Cómo calificarías tu dominio del griego? 30. Πώς θα αξιολογούσατε την ευχέρεια σας στην τοπική γλώσσα; Μπορώ να μιλήσω άπταιστα Πολύ καλή Αρκετά καλή Χαμηλή Πολύ χαμηλή

31.- ¿Consideras que has tenido problemas de aceptación, intolerancia o maltrato en tu lugar de trabajo o de estudios? Especifique lo que pasó 31. Νομίζετε ότι είχατε προβλήματα αποδοχής, μισαλλοδοξίας και καταχρήσεων στον τόπο εργασίας ή σπουδών; Διευκρινίστε τι συνέβη Ναι, πάντα Συχνά Μερικές φορές Εάν ναι, να περιγραφεί αυτό που σας συνέβη__________________________