Η ενασχόληση των νέων με τον αθλητισμό-Επιδράσεις της οικονομικής κρίσης «Πτυχιακή Εργασία» Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια : ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : Περιγραφή βασικότερων μορφών και οφελών αθλητισμού Ορισμός έννοιας αθλητισμού Περιγραφή βασικότερων μορφών και οφελών αθλητισμού Αναφορά επιπτώσεων από οικονομική κρίση Παρουσίαση αποτελεσμάτων της έρευνας
ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ως αθλητισμός θεωρείται η καταβολή προσπάθειας από τον άνθρωπο , με στόχο την σωματική αλλά και πνευματική άσκηση. Ο όρος αθλητισμός βγαίνει από τις λέξεις άθλος (=αγώνας) και άθλον (=βραβείο). Κατά την διάρκεια του μεσοπολέμου έλαβε ηθική διάσταση ως υγιής συντροφική δραστηριότητα του ελεύθερου χρόνου.
ΟΦΕΛΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Οφέλη για παιδιά : Υγιείς συνήθειες Αποδοχή Διαχείριση χρόνου Εκτόνωση άγχους Σχέσεις με ενήλικους Δεξιότητες Ομαδικότητα Διαφορετικότητα Οφέλη για ενήλικες : Βελτίωση διάθεσης Μείωση άγχους Ικανοποίηση από επίτευξη στόχων Βελτίωση αυτοεκτίμησης Αυξημένα επίπεδα ενέργειας Μείωση συμπτωμάτων ψυχικών διαταραχών
ΜΟΡΦΕΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Υπάρχουν τέσσερις μορφές αθλητισμού : Αθλητισμός ελεύθερου χρόνου Δεν είναι για όλους το ίδιο και δεν ασχολούνται με αυτόν κατά τον ίδιο τρόπο όλοι , γιατί κοινωνικοί, οικονομικοί και βιολογικοί παράγοντες επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη συμμετοχή σε αυτόν. Μαζικός αθλητισμός Στο μαζικό αθλητισμό πρόκειται για επίδοση χαμηλού επιπέδου και περιστασιακές συγκροτήσεις ομάδων, αφού αθλούνται μαζί άτομα με διαφορετικές ικανότητες, με διαφορετικές ηλικίες και διαφορετικού φύλου.
ΜΟΡΦΕΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ανταγωνιστικός αθλητισμός Διακρίνεται σε δύο κατηγορίες, Στον αθλητισμό χαμηλής επίδοσης (αθλητισμός που γίνεται στους ερασιτεχνικούς συλλόγους χαμηλών κατηγοριών) και στον αθλητισμό υψηλής επίδοσης ή πρωταθλητισμός (στόχος υψηλές επιδόσεις εθνικά και διεθνώς). Επαγγελματικός αθλητισμός Απόρροια του αθλητισμού υψηλής επίδοσης με απώτερο σκοπό την απόλυτη μεγιστοποίηση της επίδοσης.
ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Δείγμα : 100 χρήστες του δικτυακού τόπου με κριτήριο την γνώση τους για τον αθλητισμό Μεθοδολογία : χρήση ερωτηματολογίου, 43 ερωτήσεις (κλειστές και ανοιχτές) Χρόνος : Μάιος 2015 Συλλογή δεδομένων : Ανάρτηση φόρμας google docs σε ηλεκτρονικές σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και blogs και στην συνέχεια συγκέντρωση αποτελεσμάτων , προκειμένου να αναλυθούν και να εξαχθούν τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Όπως φαίνεται, ο τρόπος ζωής των ερωτώμενων περιλαμβάνει και τον αθλητισμό. Ασχολούνται μερικές φορές την εβδομάδα, κυρίως για σωματική και ψυχική υγεία. Κάποιοι άνθρωποι αθλούνται σε γυμναστήρια/συλλόγους, ενώ άλλοι είναι ικανοποιημένοι και με την ατομική προπόνηση. Δεν είναι όλοι οι αθλούμενοι διατεθειμένοι να στερηθούν χρήματα για μια συνδρομή στο γυμναστήριο. Φαίνεται, επίσης, πως στις αθλητικές δραστηριότητες τις περιοχής τους δεν συμμετέχουν πολλοί, επιθυμούν όμως περισσότερες αθλητικές υποδομές. Ο αθλητισμός βρίσκεται σε μικρό ή μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα των ανθρώπων, αλλά η οικονομική κρίση φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ