Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Advertisements

1 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. 2 ΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σύνδεση περιβάλλοντος και εκπαίδευσης 1913…καθιερώνεται με νόμο η σύνδεση περιβάλλοντος και.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 3: Λήψη αποφάσεων και απόδοση κάτω από στρες και ψυχική διέγερση, προσοχή,μνήμη Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης 4η Περίπτωση: Παραδοσιακοί χοροί Άγγελος Κωνσταντινίδης, ΑΕΜ: 908.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Χημεία Τροφίμων Ενότητα #6: Βιταμίνες και Πρόσθετα Αθανάσιος Μανούρας Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 4: Προσεγγίζοντας τα δυσάρεστα συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Ενότητα 1 η : Στόχοι και παιδαγωγικές αρχές του μαθήματος Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια και την ύλη της Εφαρμοσμένης Ηθικής Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 10: Φιλοσοφική Συμβουλευτική Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 6: Κινηματική και Δυναμική του Στερεού Σώματος Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 4: Κοστολόγηση Συνεχούς Παραγωγής
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής 1η ενότητα: Αθλητική Βιομηχανία – Αθλητικό Μάρκετινγκ Κουθούρης Χαρίλαος, Αν. Καθηγητής Τ.Ε.Φ.Α.Α Τρικάλων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να γνωρίζουν: Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να γνωρίζουν: Τι σημαίνει ‘αθλητική βιομηχανία’ Να περιγράφουν ένα μοντέλο της αθλητικής βιομηχανίας και τι περιλαμβάνει Τη δομή του Ελληνικού αθλητισμού Τους κατάλληλους δείκτες ώστε να κάνουν αντικειμενική εκτίμηση για την ανάπτυξη της αθλητικής βιομηχανίας στην Ελλάδα Τι είναι η μυωπία στο μάρκετινγκ

Ερωτήσεις ανάπτυξης προβληματισμού για το θέμα της διάλεξης Ποιες άλλες βιομηχανίες γνωρίζετε? Ποιο είναι το μέγεθος της αθλητικής βιομηχανίας ? Είναι εύκολο να απασχοληθεί κάποιος στην αθλητική βιομηχανία ? Τι προσόντα χρειάζονται ? Με ποιες επιστήμες συνδέεται η αθλητική βιομηχανία? Υπάρχουν προοπτικές απασχόλησης ?

Αθλητική βιομηχανία Ως Αθλητική Βιομηχανία ορίζεται η αγορά στην οποία προσφέρονται: αθλητικά προϊόντα & αθλητικές υπηρεσίες

Η Αθλητική Βιομηχανία αφορά σε 3 βασικούς άξονες Η Αθλητική Βιομηχανία αφορά σε 3 βασικούς άξονες Το θέαμα, το οποίο περιλαμβάνει την ψυχαγωγία των ατόμων ως θεατών. Στην περίπτωση αυτή η ψυχαγωγία είναι παθητική. Τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που έχουν ως στόχο την ευεξία και την βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της υγείας των συμμετεχόντων. Τα προγράμματα αυτά προϋποθέτουν την ενεργητική συμμετοχή του ασκούμενου. Τον αθλητισμό αναψυχής, ο οποίος περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε δραστηριότητες με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμμετεχόντων. Οι δραστηριότητες αυτές είναι εσωτερικών χώρων ή και υπαίθριες (βουνό και θάλασσα)

Μοντέλο αθλητικής βιομηχανίας (Li, Hofacre, & Mahony (2001) Τομείς Παραγωγής του αθλητικού προϊόντος & Τμήματα υποστήριξη του αθλητικού προϊόντος

Τομείς Παραγωγής του Αθλητικού Προϊόντος Τομείς Παραγωγής του Αθλητικού Προϊόντος Επαγγελματικός Αθλητισμός Ερασιτεχνικός Αθλητισμός Πανεπιστημιακός Αθλητισμός, Κολεγιακός Σχολικός Αθλητισμός Δημοτικά Προγράμματα Άσκησης Ιδιωτικά Γυμναστήρια Αθλητισμός Αναψυχής, Εγκαταστάσεις Επαγγελματίες Αθλητές Αγώνες Αυτοκινήτων

Τμήματα Υποστήριξης του Αθλητικού Προϊόντος (1) Τμήματα Υποστήριξης του Αθλητικού Προϊόντος (1) Γενική Γραμματεία Αθλητισμού Ομοσπονδίες Διοικητικοί Αθλητικοί Οργανισμοί Οργανισμοί που σχετίζονται με το Ολυμπιακό Κίνημα Τοπικές Ενώσεις Ερασιτεχνικών Σωματείων Αθλητικοί Οργανισμοί Δήμων και Κοινοτήτων

Τμήματα Υποστήριξης του Αθλητικού Προϊόντος (2) Τμήματα Υποστήριξης του Αθλητικού Προϊόντος (2) Εταιρίες Παραγωγής Αθλητικών Προϊόντων κι Εξοπλισμού Αθλητικές Εγκαταστάσεις ΗΑΤΑ Ομοσπονδία Τουριστικών Γραφείων Ελλάδας Αθλητικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Εταιρίες Αθλητικών Συμβούλων

Νοικοκυρές, Εργαζόμενες ΑΜΕΑ Ομάδες στόχοι ατόμων που δυνητικά συμμετέχουν σε προγράμματα αθλητισμού αναψυχής Ενήλικες Τρίτη ηλικία Παιδιά Έφηβοι Νέοι Γυναίκες: μητέρες, Νοικοκυρές, Εργαζόμενες ΑΜΕΑ άτομα διαφορετικής κουλτούρας, εθνικότητας

Δείκτες εκτίμησης της ανάπτυξης της Αθλητικής Βιομηχανίας Δείκτες εκτίμησης της ανάπτυξης της Αθλητικής Βιομηχανίας Στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι στην αθλητική βιομηχανία απασχολείται το 1.1% του συνόλου των απασχολούμενων Σύνολο αμοιβών στελεχών, εργαζομένων στον Αθλητισμό Αριθμός θεατών σε γήπεδα Αριθμός τηλεθεατών Αριθμός συμμετεχόντων σε αθλητικά προγράμματα Ανάπτυξη νέων αθλητικών δραστηριοτήτων Επέκταση σε διεθνής αγορές. Μεταγραφές Μεγάλα Αθλητικά Γεγονότα Στοίχημα

Λόγοι ανάπτυξης της αθλητικής βιομηχανίας Αύξηση του ελεύθερου χρόνου για μια μερίδα τουλάχιστον του πληθυσμού ή απαίτηση των πολιτών για καλύτερη αξιοποίηση του ελευθέρου χρόνου. Κατανόηση της αξίας της άσκησης για την διατήρηση και βελτίωση της σωματικής & ψυχικής υγείας. Βελτίωση ή επιλογή διάθεσης του διαθέσιμου εισοδήματος προς την υγεία και την άσκηση Αυξανόμενη κάλυψη των αθλητικών γεγονότων από τα Μ.Μ.Ε. Τμηματοποίηση της αγοράς σε μικρότερα μερίδια, με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα

Ορισμός του Μάρκετινγκ Ι « H διαδικασία του σχεδιασμού της υλοποίησης, της τιμολόγησης, της προώθησης και της διανομής υπηρεσιών και αγαθών, προκειμένου να δημιουργηθεί ανταλλαγή με τον πελάτη και να ικανοποιηθούν ταυτόχρονα και οι στόχοι του πελάτη και του οργανισμού» (American Marketing Association, www.marketingpower.com )

Ορισμός του Μάρκετινγκ ΙΙ «Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία μάνατζμεντ η οποία εντοπίζει, προλαμβάνει και καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη με αποτελεσματικό και προσοδοφόρο τρόπο» (UK Chartered Institute of Marketing, www.cim.co.uk/cim/index.cfm )

Μυωπία του Μάρκετινγκ Η προσήλωση μοναδικά στην παραγωγή ή στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών από έναν εμπορικό οργανισμό, αντί για τον προσδιορισμό και την προσπάθεια για ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πιθανών καταναλωτών εκφράζει αυτό που ονομάζετε «μυωπία του Μάρκετινγκ»

Μυωπία στο Μάρκετινγκ (2) Η σύγχυση μεταξύ της λειτουργίας της προώθησης αγαθών και υπηρεσιών και της συνολικής διαδικασίας του μάρκετινγκ σ’ ένα οργανισμό. Η κοντόφθαλμη επικέντρωση σε επενδύσεις που έχουν γρήγορες αποδόσεις, όπως οι χορηγίες, αντί επενδύσεις μακρόχρονες σε έρευνα, καινοτομία και δημόσιες σχέσεις.

Δυναμική αγοράς του αθλητισμού Το αθλητικό προϊόν & οι υπηρεσίες που παρέχει ο Αθλητισμός Αναψυχής είναι άμεσα εξαρτώμενες 1ον από το μέγεθος της Αθλητικής Αγοράς 2ον από την αντίστοιχη πορεία της Οικονομίας του Αθλητισμού σε μία χώρα

Ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε μετά τη διάλεξη Πώς ορίζεται η αθλητική βιομηχανία και ποιες είναι οι ιδιαιτερότητές της ? Δώστε παραδείγματα τομέων παραγωγής που αθλητικού προϊόντος Δώστε παραδείγματα τμημάτων υποστήριξης του αθλητικού προϊόντος Η μυωπία του μάρκετινγκ εξαρτάται από το μέγεθος ενός οργανισμού ή από τη φιλοσοφία του ? εξηγήστε

Βιβλιογραφία Αλεξανδρής, Κ. (2011). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών & Επιχειρήσεων Αθλητισμού & Αναψυχής. Θεσ/νκη: Εκδόσεις Χριστοδουλίδη. Αυθίνος, Ι. (2004). Αθλητικό Μάρκετινγκ. Αθήνα: Εκδόσεις Πασχαλίδη. Κουθούρης, Χ. (2009). Υπαίθριες Δραστηριότητες Αναψυχής, Ακραία Αθλήματα. Μάνατζμεντ Υπηρεσιών. Θεσ/νίκη: Εκδόσεις Χριστοδουλίδη. Παπαδημητρίου, Δ. (2005). Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων. Αθήνα: Κλειδάριθμος. Mullin, B., Hardy, S., & Sutton, W. (2003). Sport Marketing. Champaign, IL: Human Kinetics.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Τέλος ενότητας