« Οι μάχιμοι δημοσιογράφοι του ΣΤ1 στα χρόνια της επανάστασης του ΄21»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ( ).
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δρόμος αρετής και δύναμης
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Β.Η φάση της κάμψης της επανάστασης ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΕ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Έχεις δύο επιλογές! από το
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Οι πολεµικές επιχειρήσεις:
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΚΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
Δημοτικό Σχολείο Π απαδιανίκων Η 25 η Μαρτίου είναι μέρα αργίας που έχει διπλή σημασία για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική και εθνική γιορτή. Είναι.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
{ Ενότητα 3 η κεφ. 12 Η δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου- Διονύσιος Σολωμός Ούρδας Ιωάννης 2013.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Συνέντευξη με νήπια.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Αγαπημένο μου παιδί....
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
Καταστροφή της Σμύρνης 1922
Προσωπικές αντωνυμίες
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Από το μαθητή Μάριο Σπύρου Γ΄ 2.  Τα πρώτα χρόνια  Ο Γρηγόρης Αυξεντίου γεννήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου του 1928 στο χωριό Λύση της επαρχίας Αμμοχώστου.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
H ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« Οι μάχιμοι δημοσιογράφοι του ΣΤ1 στα χρόνια της επανάστασης του ΄21» 5ο Δημοτικό Ιλίου « Οι μάχιμοι δημοσιογράφοι του ΣΤ1 στα χρόνια της επανάστασης του ΄21» Αρχισυνταξία – Επιμέλεια Οι μαθητές του ΣΤ1 Συντονιστής: Ο δάσκαλος της τάξης Μαγόπουλος Θάνος

ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ 4η Ομάδα Μαρία Μπ. Δημήτρης Ματέο Στράτος Στέφανος

1.(ρεπόρτερ)-Πώς νιώθεις που η πόλη που ζεις είναι πολιορκημένη; Εφημερίδα «ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ» Ημερομηνία συνέντευξης:5/4/1826 Ημερομηνια γραφής:19/5/1830 Πήραμε συντεύξεις από πολλά πρόσωπα που ήταν στο Μεσολόγγι . ‘Ενα από όλα αυτά ήταν ένα παιδί το οποίο είχε στενοχωρηθεί πολύ γι αυτό που γινόταν στο Μεσολόγγι. 1.(ρεπόρτερ)-Πώς νιώθεις που η πόλη που ζεις είναι πολιορκημένη; (παιδί)- Είμαι πολύ στενοχωρημένος. Έχω την ελπίδα όμως ότι οι πολεμιστές που ζουν στο Μεσολόγγι , θα καταφέρουν να πολεμήσουν τους Τούρκους κι θα γλιτώσουμε από αυτούς. 2.(ρεπόρτερ)-Πώς θα σου φαινόταν να κατάφερναν οι πολεμιστές σας να νικήσουν τους Τούρκους κι να απελευθερώσουν το Μεσολόγγι; (παιδί) –Πιστεύω πως θα ήταν τέλεια. Έχω ακούσει πως οι Έλληνες στο Μεσολόγγι ετοιμάζουν μια ηρωική έξοδο.

2.(ρεπόρτερ)-Τι σκοπεύετε να κάνετε γι αυτό; Πήραμε πολλές συνεντέυξης από πολλά πρόσωπα , γνωστά ή κι άγνωστα. Ένα πολύ γνωστό πρόσωπο ήταν ο Καψάλης. Εφημερίδα ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ Ημερομηνία συνεντευξης:6/4/1826 Ημερομηνία γραφής:27/6/1828 1.(ρεπόρτερ)-Πώς νιώθετε κύριε Καψάλη που σας έχουν σκλαβώσει οι Τούρκοι; (Καψάλης)-Νιώθω πολύ άσχημα γιατί θέλω κι εγώ όπως όλοι μας την απελευθέρωση της πατρίδας μας. 2.(ρεπόρτερ)-Τι σκοπεύετε να κάνετε γι αυτό; (Καψάλης)- Εγώ σκοπεύεω να ανατινάξω την μπαρουταποθήκη μαζί με γυναικόπαιδα κι άοπλους ή άρρωστους άνδρες, ενώ οι ένοπλοι άνδρες θα στιχοιθούν σε ένα κύκλο με γυναικόπαιδα ανάμεσά τους.

Ημερομινια συνεντευξης:8/4/1826 Εφημερίδα ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ Ημερομινια συνεντευξης:8/4/1826 Ημερομινια γραφής:29/6/1828 Πήραμε πολλές συνεντέυξης από την πολιορκημένη πόλη το Μεσολόγγι. Ένας πολύ γνωστός πολεμιστής ήταν ο Ανδρέας Μιαούλης ο οποιός δεν ήταν μέσα στο Μεσολόγγι αλλά πρόσφερε συμαντική βοήθεια από τη θάλασσα. 1.(ρεπόρτερ)-Τι κάνετε για να βοηθήσετε τους πολιορκημένους στο Μεσολόγγι; (Μιαούλης)-Με μεγάλη δυσκολία καταφέρνω να σπάω τον κλοιό τον Τούρκων κι να εφοδιάζω την πόλη με τρόφιμα, πολεμοφόδια κι κυρίως μπαρούτι και καρυοφύλλια. 2.(ρεπόρτερ)-Πως παρόλο που είστε αντίθετος σε μια εθνική εξέργεση βοηθάτε το πολιορκημένο Μεολόγγι; (Μιαούλης)-Διότι είμαι κι εγώ έλληνας κι λαχταρώ να δω την πατρίδα μου απελευθερωμένη.

1.(ρεπόρτερ)-Πως νιώθετε που είστε στο Μεσολόγγι; Εφημερίδα ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ Ημερομινια συνεντευξης:7/4/1826 Ημερομινια γραφής:30/6/1828 Μια πολύ σημαντική συνέντευξη ήταν του Λόρδου Μπάιρον, ενός πολύ σημαντικού φιλέλληνα. 1.(ρεπόρτερ)-Πως νιώθετε που είστε στο Μεσολόγγι; (Μπάιρον)-Πιστεύω πως η Ελλάδα αξίζει την βοήθεια μου, όχι μόνο την δική μου αλλά κι των άλλων φιλελλήνων. Έχω διαθέσει το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας μου. 2.(ρεπόρτερ)-Πως αποφάσισες να έρθεις στην Ελλάδα ; (Μπάιρον)-Θαύμαζα την Ελλάδα, κι είχα διαβάσει πολλά βιβλιά γι αυτήν.

Ημερομηνια συνεντευξης:9/4/1826 Εφημερίδα ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ Ημερομηνια συνεντευξης:9/4/1826 Ημερομηνια γραφής:32/6/1829 Τις περισσότερες συνεντεύξεις τις πήραμε από γνωστούς πολεμιστές.Αυτή όμως είναι η γνώμη μιας μάνας. 1.(ρεπόρτερ)-Πως νιώθετε που ο πιο ισχυρός στρατός των Τούρκων έχει πολιορκήσει την πόλη σας; (μάνα)-Νιώθω πολύ στενοχωρημένη. Φοβάμαι μήπως οι Τούρκοι μπούν στην πόλη κι μας σκοτώσουν. Πιο πολύ φοβάμαι για τα παιδιά. 2.(ρεπόρτερ)-Έχουμε ακούσει για την ηρωική έξοδο. Πώς αισθάνεστε για τους άνδρες που πρέπει να πολεμήσουν τους Τούρκους σώμα με σώμα; (μάνα)-Εγώ δεν μπορώ να τους πολεμήσω , αλλά φαντάζομαι πως το θάρρος που έχουν αυτοί οι γενναίοι πολεμιστές είναι αρκετό για να μας χαρίσει μία ακόμη δοξασμένη νίκη!

3η Ομάδα Δέσποινα Δήμητρα Ιωάννα Μαρία ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ 3η Ομάδα Δέσποινα Δήμητρα Ιωάννα Μαρία

ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ 2η Ομάδα Βήχου Βίκυ

Η Επανάσταση είναι σε εξέλιξη και οι επαναστάτες φαίνονται ανήσυχοι. 5ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου-Βίκυ Βήχου – 3η ομάδα 25 Μαρτίου 1826 Οι Έμπειροι Δημοσιογράφοι Βρισκόμαστε στην δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου στο Τουρκοαιγυπτιακό στρατόπεδο. Η Επανάσταση είναι σε εξέλιξη και οι επαναστάτες φαίνονται ανήσυχοι. Πλησιάζουμε τον Ιμπραήμ ο οποίος φαίνεται και αυτός επίσης πολύ ανήσυχος σκεπτόμενος αν θα νικήσει σ’ αυτήν την Επανάσταση και καταφέρει να ρίξει τα τείχη του Μεσολογγίου. Ιμπραήμ Δημοσιογράφος: Πιστεύετε ότι θα νικήσετε αυτήν την Πολιορκία αφού γνωρίζετε ότι ο Κιουταχής έκανε σχεδόν ένα χρόνο για να ρίξει τα τείχη ενώ δεν τα έριξε; Επίσης πιστεύετε ότι σύντομα θα ρίξετε τα τείχη του Μεσολογγίου; Ιμπραήμ: Ναι,πιστεύω ότι θα τα ρίξω και ο λόγος είναι διότι οι πολιορκημένοι Έλληνες έχουν κλειστεί μες τα τείχη περίπου ένα χρόνο και αργά ή γρήγορα θα βγουν από αυτά επειδή θα τους τελειώσουν τα τρόφιμα και οι μισοί από αυτούς είμαι σίγουρος ότι θα είναι άρρωστοι και ταλαιπωρημένοι !!! Συμπερασματικά μετά από τα λόγια του Ιμπραήμ οι πολιορκημένοι Έλληνες θα παραδοθούν στους Οθωμανούς Τούρκους λογικά. Ας ελπίσουμε οι Έλληνες να νικήσουν αλλά εξαρτάται από τους ίδιους γιατί πρέπει να φανούν πολύ γενναίοι !!!

1η Ομάδα Τάσος Μάριος Ραφαέλα Ράνια ΘΑΡΡΑΛΕΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ 1η Ομάδα Τάσος Μάριος Ραφαέλα Ράνια

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΙΛΙΟΥ-Η ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ Όνομα ομάδας: ΟΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ Το άρθρο γράφτηκε στις 20/3/1826 Το άρθρο τυπώθηκε στις 15/5/1826 Βρισκόμαστε στο στρατόπεδο του ΤΟΥΡΚΟΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΥ στρατού εδώ η κατάσταση δεν είναι τόσο καλή , αφού υπάρχουν πολλοί τραυματίες και απ’ ότι φαίνεται, ο Ιμπραϊμ και ο Χιουρσίτ πασάς δεν κάνουν τίποτα γι’ αυτό, χάρις αυτούς πολλοί άνθρωποι σκοτώνονται και παιδιά χάνουν τους γονείς τους. Εμείς λοιπόν κάναμε κάποιες ερητήσεις σε τυχαίους στρατιώτες -Εσείς στην θέση των ελλήνων θα κάνατε επανάσταση; -ΝΑΙ, φυσικά κανείς δεν θα ήθελε να ζει στην σκλαβιά. -Τότε, γιατί συμμετέχετε στον πόλεμο; -Δεν έχουμε άλλη επιλογή, όποιος φέρει αντίρρηση στον σουλτάνο αποκεφαλίζεται. -Ευχαριστούμε πολύ για τις απαντήσεις σας.

Εντοπίσαμε τον Ιμπραϊμ και κάναμε και σ’ αυτόν κάποιες ερωτήσεις -Πες μας πώς αισθάνεσαι που εξαιτίας σου χάνονται αθώες ψυχές; Τίποτα, έτσι κι αλλιώς ο πόλεμος θέλει θυσίες. Αφού ο πόλεμος θέλει θυσίες εσύ γιατί δεν θυσιάζεσαι; Γι’ αυτό τον λόγο έχω τον στρατό μου. Πως αισθάνεσαι που και εσύ και ο Χιουρσίτ πασάς κάνετε τόσο καιρό να κατακτήσετε το Μεσολόγγι; Ταπεινωμένος επειδή έχουμε τόσες χιλιάδες στρατό και ακόμα να κατακτήσουμε αυτό το καστράκι.

5η Ομάδα Γιολάντα Αριάδνη Βάσια Διονύσης 5Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΙΛΙΟΥ 5η Ομάδα Γιολάντα Αριάδνη Βάσια Διονύσης

ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΙΛΙΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΙΛΙΟΥ Μεσολόγγι, 6 Απριλίου 1826, Βρισκόμαστε στη 2η πολιορκία του Μεσολογγίου όπου ο Κιουταχής και ο Ιμπραήμ Πασάς πολιορκούν το κάστρο του Μεσολογγίου για πολλούς μήνες. Η κατάσταση είναι τραγική και απελπιστική. Υπάρχουν πολλά προβλήματα. Δεν υπάρχει αρκετή τροφή και νερό για τους πολιορκημένους Έλληνες του Μεσολογγίου. Αναγκάζονται να τρώνε τα άλογά τους, σκύλους, γάτες και ποντίκια για να μην πεθάνουν της πείνας. 1η Συνέντευξη: (Από Φιλέλληνα) Λόρδος Μπάιρον Σκεφτήκαμε να πάρουμε μία συνέντευξη από τον Λόρδο Μπάιρον σχετικά με τη συμμετοχή του στην οργάνωση του στρατού του Μεσολογγίου. Πώς αποφάσισες να ξοδέψεις τόσα πολλά χρήματα από την περιουσία σου για την στρατιωτική οργάνωση του Μεσολογγίου; Συγκινήθηκα πολύ από την μεγάλη προσπάθεια των Ελλήνων για την απελευθέρωσή τους από τους Τούρκους. Έτσι σκέφτηκα να τους βοηθήσω, αφού είχα την οικονομική δυνατότητα να τους παρέχω αρκετά όπλα, ενώ έβλεπα από νωρίτερα ότι τα χρειάζονταν. Σε ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διέθεσες… 2η Συνέντευξη: (από ελληνόπουλο που αγωνίζεται στο Μεσολόγγι) Τώρα παίρνουμε συνέντευξη από ένα ελληνόπουλο που αγωνίζεται στο Μεσολόγγι. Πως νιώθεις που αγωνίζεσαι για την ελευθερία της χώρας σου; Νιώθω περήφανος που πολεμώ για την πατρίδα μου και ελπίζω να δω την Ελλάδα και πάλι ελεύθερη!!

Σου λείπει καθόλου η οικογένεια σου; Φυσικά και μου λείπει και εύχομαι να είμαι κοντά τους σύντομα, αφού τελειώσει όλο αυτό… Μέχρι στιγμής έχετε τρόφιμα για να καταναλώσετε; Μέχρι στιγμής τα τρόφιμα μας επαρκούν, αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμα. Πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο να δώσεις, πιθανότατα, τη ζωή σου πολεμώντας με τους Τούρκους; Πιστεύω ότι αξίζει να δώσω την ζωή μου για την πατρίδα μου και θα ήθελα πολύ να την δω ελεύθερη. Σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες και σας ευχόμαστε να έχεις την τύχη με το μέρος σας… 3η Συνέντευξη: (Από μάνα που το παιδί της πολεμάει) Εντοπίσαμε μία μάνα στο δρόμο να κλαίει και την πλησιάσαμε. Φαινόταν πάρα πολύ στενοχωρημένη… Πώς νιώθεις που το παιδί σου είναι μέσα στο Μεσολόγγι ενώ το πολιορκούν οι Τούρκοι; Νιώθω μεγάλη λύπη και αγωνία για το αν θα μπορέσουν οι πολιορκημένοι να εξοντώσουν έναν τόσο μεγάλο αριθμό Τούρκων και να καταφέρουν να φέρουν στην Ελλάδα ξανά την ελευθερία !!!! Έχεις καθόλου στήριξη από κάποιον συγγενή ή γνωστό σου, όσο το παιδί σου είναι στο πόλεμο ; Με στηρίζει πολύ η αδελφή μου, η οποία δεν έχει παιδιά και την ευχαριστώ πολύ για αυτή τη μεγάλη βοήθεια και που μου συμπαραστάθηκε σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάω αυτόν τον καιρό. Ελπίζω να τελειώσει γρήγορα. Συγγνώμη δεν μπορώ να μιλήσω άλλο…

4η Συνέντευξη: (Από οπλαρχηγό) Πλησιάσαμε τον οπλαρχηγό Καραϊσκάκη, προκειμένου να του κάνουμε κάποιες ερωτήσεις, σχετικά με την πολύτιμη συνεισφορά του στον αγώνα των Ελλήνων κατά των Τούρκων... Πώς είναι τα πράγματα εδώ στο Μεσολόγγι και ποια είναι η βοήθεια που προσέφερες εσύ στους Έλληνες; Τα πράγματα εδώ στο Μεσολόγγι, προς το παρόν, είναι καλά, αλλά δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα. Αυτές τις μέρες ειδικά είμαστε αρκετά καλά, διότι εγώ και αρκετοί άλλοι οπλαρχηγοί, πολεμάμε το στρατό του Κιουταχή από τη θάλασσα και τους αναγκάζουμε να υποχωρήσουν. Πώς νιώθεις αυτή τη στιγμή; Τι πιστεύεις ότι θα γίνει στο τέλος; Πιστεύω ότι αν προσπαθήσουμε πραγματικά για την ελευθερία της πατρίδας μας, θα την δούμε ελεύθερη, πράγμα το οποίο θέλουμε πάρα πολύ!!!! Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ αισιόδοξος!! Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε για να μας μιλήσετε… Πιστεύουμε ότι στο τέλος θα δούμε όλοι μας την Ελλάδα ελεύθερη!!! Τους ευχόμαστε να έχουν την τύχη με το μέρος τους και να νικήσουν τους Τούρκους μια για πάντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ημερομηνία εγγραφής άρθρου: 8/4/1821

Μια τελευταία φράση σας; Με πολλή αγάπη οι μαθητές του ΣΤ1 Τέλος