Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Advertisements

Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Προσωπικές Πωλήσεις.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Επιχειρηματικό σχέδιο
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Επιλογές Marketing & Logistics
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Η έννοια της επιχείρησης
Η μέθοδος της συνεισφοράς
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας Οργάνωση Πωλήσεων Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας Skywalker.gr

Η Κοινωνική Επιχείρηση μέσα στο Οικονομικό Περιβάλλον Στόχος το όφελος στην κοινότητα/ομάδα Συλλογική διάσταση Συνεχής οικονομική δραστηριότητα Ανάληψη ρίσκου Περιορισμένη διανομή κερδών

Η Θέση του Τμήματος Πωλήσεων στο Οργανόγραμμα Διοίκηση Marketing Mix Marketing Product Price Place Promotion Διαφήμιση Δημ. Σχέσεις Προώθηση πωλήσεων Πωλήσεις

Ποια Είναι η Κοινωνική Ανάγκη που Εξυπηρετώ?   • Ποιοι/ες θα μπορούσαν να αγοράσουν αυτό το προϊόν/αυτήν την υπηρεσία; • Υπάρχουν άλλες επιχειρήσεις που καλύπτουν αυτήν την ανάγκη; • Είναι ανταγωνιστές ή μπορούν να μας βοηθήσουν; • Περιγραφή της οικονομικής δραστηριότητας με καθαρές στοχεύσεις. • Η ιδέα μας δεν μπορεί να μετασχηματιστεί σε βιώσιμη επιχείρηση ταιριάζει περισσότερο σε λειτουργία κοινωνικού κέντρου ή άτυπης δομής αλληλεγγύης. • Βάζουμε περισσότερους στόχους από αυτούς που μπορούμε να πετύχουμε. • Έρευνα στο διαδίκτυο (μήπως το κάνει ήδη κάποιος άλλος;). • Συζητήσεις με φίλους/ες, κοινωνικούς χώρους και πρωτοβουλίες για τη χρησιμότητα της συγκεκριμένης οικονομικής δραστηριότητας. • Επισκέψεις σε άλλες κοινωνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο ή σε παρεμφερή τομέα. • Ανάλυση δυνατών και αδύναμων σημείων, ευκαιριών-απειλών (SWOT analysis)

Οι Στόχοι του Τμήματος Πωλήσεων Ποιοτικοί Στόχοι: Σχετίζονται με την επικοινωνία και την ικανοποίηση του πελάτη και μετριούνται με το βαθμό επανάληψης της αγοράς αλλά και τη σύσταση σε νέους πελάτες Απαιτείται έρευνα για τις ανάγκες του κοινού, τις συνθήκες ανταγωνισμού, την ανάλυση του κοινωνικού, οικονομικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος (PEST Analysis) Οικονομικοί Στόχοι: Σχετίζονται με το οικονομικό αποτέλεσμα, το τζίρο του τμήματος και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης (παράδειγμα ΝΣ) Απαιτείται ανάλυση του Προϋπολογισμού Χρήσης και του Προϋπολογισμού Ταμειακής Ροής

Προϋπολογισμός Χρήσης Μας δείχνει τα προσδοκώμενα κέρδη (ή ζημιές) αφού υπολογίσουμε τα πιθανά έσοδα και τα έξοδα. Αρχικά φτιάχνουμε τον προϋπολογισμό χρήσης για τα τρία πρώτα χρόνια με παράλληλη πρόβλεψη για τα έσοδα από πωλήσεις. Σημαντικό τον πρώτο χρόνο να έχουμε προϋπολογισμούς για κάθε μήνα. Σχηματίζουμε εναλλακτικά σενάρια (καλό – μέτριο – κακό). Προϋπόθεση να συμπεριλάβουμε ακριβείς πληροφορίες όσο το δυνατόν περισσότερες. Χωρίζεται στο σταθερό και στο μεταβλητό τμήμα: Σταθερό : όλες οι πληροφορίες για σταθερά έξοδα, ή σταθερές πωλήσεις. Μεταβλητό: όλα τα έσοδα και τα έξοδα που απορρέουν από τον όγκο και τη διαδικασία πωλήσεων

Προϋπολογισμός Ταμειακής Ροής Σημαντικό τον πρώτο χρόνο να έχουμε προϋπολογισμούς για κάθε μήνα. Σχηματίζουμε εναλλακτικά σενάρια (καλό – μέτριο – κακό). Εδώ τα έξοδα και τα έσοδα δεν προκύπτουν με την ίδια περιοδικότητα: Πχ σε πωλήσεις επί πιστώσει τα έσοδα θα έρθουν σε μελλοντικό χρόνο ενώ θα παράλληλα κάποια έξοδα θα πρέπει να αποδοθούν άμεσα

Η Οργάνωση των Πωλήσεων & και η Διοίκηση της Ομάδας Η Οργάνωση των Πωλήσεων & και η Διοίκηση της Ομάδας Ο προγραμματισμός των πωλήσεων: Σχεδιασμός , Συντονισμός, Έλεγχος, Παρακολούθηση 2. Η Ανάθεση καθηκόντων Μέθοδοι, Στάδια Ανάθεσης, Τομείς Ανάθεσης στις Πωλήσεις 3. Η οργάνωση του πελατολογίου Στοχοθεσία, Σχεδιασμός επιτυχημένων συσκέψεων πωλητών, Καθοδήγηση πωλητών

Η Οργάνωση των Πωλήσεων & και η Διοίκηση της Ομάδας Προβολή και προώθηση πωλήσεων Στρατηγικές ανάπτυξης πωλήσεων και αναζήτησης νέων πελατών Συστήματα μετρήσεων ικανοποίησης πελατών και αποτελεσματικότητας των πωλήσεων Η διαχείριση των σημαντικών πελατών Επιτυχημένες διαπραγματεύσεις Τιμολογιακή πολιτική, κίνητρα και προσφορές Δείκτες, στόχοι και παρακολούθηση αποτελεσμάτων από τις πωλήσεις (επίπεδα απόδοσης) Αποτίμηση αποτελεσμάτων στο τμήμα των πωλήσεων Ο προϋπολογισμός των πωλήσεων

Ευχαριστώ πολύ!