ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δρόμος αρετής και δύναμης
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Έχεις δύο επιλογές! από το
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το Τουβλο.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες Παραμύθι από τους Μικρούς Εκπαιδευτές της Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Καπέδων

Μια φορά κι ένα καιρό, στη διπλανή λιμνούλα ζούσε ένα παπάκι που ήταν λιγάκι διαφορετικό από τα άλλα. Ήταν πολύ έξυπνο και η ευγένεια και η καλοσύνη του το έκαναν να ξεχωρίζει παντού. Ήθελε να έχει πολλούς φίλους κι έτσι αποφάσισε πως η τεχνολογία θα μπορούσε να το βοηθήσει.

Μπήκε λοιπόν, στην ομάδα που είχαν φτιάξει στο viber για να μπορεί να μιλά μαζί τους τα απογεύματα.

Ένα απόγευμα λοιπόν, όταν το παπάκι συνδέθηκε στο διαδίκτυο, ο Κύκνος, ένας συμμαθητής του που ήταν αρκετά όμορφος και είχε πολλούς φίλους στο σχολείο …

Ποιος έδωσε άδεια σ’ αυτόν να μπει στην ομάδα μας;

Ποιος έδωσε άδεια σ’ αυτόν να μπει στην ομάδα μας; Τι γυρεύεις στην παρέα μας ασχημομούρη;

Τα υβριστικά σχόλια έπεφταν βροχή Τα υβριστικά σχόλια έπεφταν βροχή! Κανένας όμως από τους φίλους ή τους συμμαθητές του δεν τολμούσε να αντιδράσει στη συγκεκριμένη συμπεριφορά. Παγωμάρα έπεσε παντού!

Δεν θα επιτρέψω ξανά σε κανένα να με προσβάλει με αυτό τον τρόπο! Το ίδιο συνέβηκε και την επόμενη και την μεθεπόμενη μέρα και το καημένο το παπάκι ένιωθε τρομερά άβολα. Κλείστηκε στον εαυτό του και ο θυμός του ανακατεύτηκε με λύπη! Δεν θα επιτρέψω ξανά σε κανένα να με προσβάλει με αυτό τον τρόπο!

Σε λίγο θα ξημέρωνε και ήξερε καλά τι έπρεπε να κάνει Σε λίγο θα ξημέρωνε και ήξερε καλά τι έπρεπε να κάνει. Θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους πάση θυσία!

Σε λίγο το Παπάκι πέρασε την είσοδο του σχολείου φανερά αναστατωμένο.

Εκεί συνάντησε τους συμμαθητές και ένιωθε τα βλέμματα όλων πάνω του.

Ήταν σίγουρος πως σκέφτονταν…

Καλά δεν ντρέπεται να έρχεται σχολείο; Ήρθε το Aσχημόπαπo. Καλά δεν ντρέπεται να έρχεται σχολείο;

Τι να έκανε τότε το παπάκι; Συγκρούστηκε με τον κύκνο. Ζήτησε βοήθεια! Συγκρούστηκε με τον κύκνο.

Δεν θα μπορούσε να συγκρατηθεί για πολύ Δεν θα μπορούσε να συγκρατηθεί για πολύ! Η συμπεριφορά αυτή ήταν απαράδεκτη…

Σκούπισε τα δάκρια του και αποφασισμένος όπως ήταν να πάρει τα πράγματα στα χέρια του με το που είδε τον Κύκνο…

Όπως καταλαβαίνετε δεν άντεξε το ειρωνικό του ύφος και όρμησε κατά πάνω του. Τα δύο παιδιά κτυπήθηκαν πολύ αλλά κανείς από τους συμμαθητές δεν τόλμησε να βοηθήσει.

Μα τι κάνετε; Δεν ντρέπεστε μεγάλα παιδιά να πιάνεστε στα χέρια; Σε λίγο ο καβγάς διακόπηκε από την φωνή της διευθύντριας του σχολείου. Μα τι κάνετε; Δεν ντρέπεστε μεγάλα παιδιά να πιάνεστε στα χέρια;

Δεν άκουσα κανένα να σε βρίζει! Δεν άντεξα να με βρίζουν με αυτό τον τρόπο. Δεν άκουσα κανένα να σε βρίζει! Ξέρετε στο διαδίκτυο ο Κύκνος μιλά απαίσια σε μένα μπροστά από όλα τα παιδιά της τάξης μας. Νομίζεις πως αυτός είναι ο τρόπος να λύνουμε τις διαφορές μας;

Το παπάκι ντράπηκε τόσο πολύ για την συμπεριφορά του Το παπάκι ντράπηκε τόσο πολύ για την συμπεριφορά του. Συμπεριφέρθηκε όπως ακριβώς και ο Κύκνος και έτσι έχασε και το δίκιο του. Ζήτησε συγνώμη από τη διευθύντρια αλλά και από όλα τα παιδιά της τάξης του. Απολογούμαι για τη συμπεριφορά μου. Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει;

Σκούπισε τα δάκρια του και αποφασισμένος όπως ήταν πήρε τα πράγματα στα χέρια του.

Κτύπησε την πόρτα της διευθύντριας του σχολείου του και… ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Κτύπησε την πόρτα της διευθύντριας του σχολείου του και…

Χωρίς να το καταλάβει βρέθηκε στο γραφείο και με ένα κόμπο στο λαιμό άρχισε να λέει την ιστορία.

Ξέρετε… Μου συμβαίνει κάτι άσχημο που δεν μπορώ να το διαχειριστώ. Πες μου… Τι έγινε;

Να… Έχουμε δημιουργήσει με τους συμμαθητές μου, μια διαδικτυακή ομάδα για να μπορούμε να μιλάμε τα απογεύματα. Ωραία!

Ναι… Ο Κύκνος όμως μου μιλά άσχημα. Με προσβάλλει και με βρίζει. Ναι… Ο Κύκνος όμως μου μιλά άσχημα. Με προσβάλλει και με βρίζει. Μην ανησυχείς παιδί μου. Θα μιλήσω εγώ με τον Κύκνο και όλα θα πάνε καλά. Κανείς από τους συμμαθητές μου δεν με βοηθά…

Το παπάκι έφυγε σκεφτικό από το γραφείο Το παπάκι έφυγε σκεφτικό από το γραφείο. Σε λίγο η διευθύντρια φώναξε τον Κύκνο στο γραφείο της…

Ξέρετε εγώ απλά αστειευόμουν! Έχω ακούσει πως συμπεριφέρεσαι άσχημα σε κάποιους συμμαθητές σου μέσω διαδικτύου! Καλημέρα! Έλα πέρασε! Ξέρετε εγώ απλά αστειευόμουν! Καλημέρα!

Αυτή τη συγνώμη την οφείλεις σε κάποιον άλλο… Όταν τα σχόλια μας είτε στην πραγματική ζωή, είτε στη διαδικτυακή στεναχωρούν τους άλλους τότε αυτό δεν μπορεί να είναι αστείο. Συγνώμη! Αυτή τη συγνώμη την οφείλεις σε κάποιον άλλο…

Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει; Ξέρεις φίλε θα ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη για την συμπεριφορά μου. Αφού αναγνωρίζεις το λάθος σου. Σε συγχωρώ! Κάπως έτσι, έδωσαν τα χέρια και έγιναν πραγματικοί φίλοι.

Εργάστηκαν οι μαθητές: Αποστόλου Γιώργος Ιωάννου Χρίστος Ξενοφώντος Θέκλα Χάρρις Όλγα-Θεοδώρα Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ροδούλα Σαμψών Σάββα