ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ Ατομικό Σύστημα Σχεδιασμού Σταδιοδρομίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
Advertisements

Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Προσωπικές δεξιότητες
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
RESPECT INTEGRITY COURAGE COLLABORATION COMPASSION Η αγορά εργασίας στην περίοδο της κρίσης Ποιους έχει πλήξει η ανεργία στην περίοδο της κρίσης και γιατί.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Λήψη Αποφάσεων Δράμα Νοέμβριος Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες που πρέπει να γνωρίζουμε κατά τη λήψη των αποφάσεων; Πώς ανακαλύπτουμε.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Μαρία Απειρανθίτου Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων Διεύθυνση σπουδών PEAC EDUCATION Ημερίδα “Erasmus Plus”, ΙΚΥ, 18 Δεκεμβρίου 2013.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Καψούλη Κατερίνα Λώλου Εύη Αναστασοπούλου Μαρία Ντόκορος Μάκης
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ Ατομικό Σύστημα Σχεδιασμού Σταδιοδρομίας Παρουσίαση: Βασιλάκη Δέσποινα Βλαχοστέργιου Χριστίνα Κωνσταντέλου Ελένη Μάμαλη Φωτεινή Πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ Μάθημα: Συμβουλευτική Ψυχολογία Μάϊος 2017

Σταυροδρόμια καριέρας Έχεις επιλέξει μία επαγγελματική πορεία αλλά σήμερα δεν γνωρίζεις με βεβαιότητα που οδηγεί Σκέφτεσαι ότι είναι καιρός να κάνεις μερικές αλλαγές

Σταυροδρόμια καριέρας ΕΜΠΟΔΙΟ ή ΕΥΚΑΙΡΙΑ Έχεις επιλέξει μία επαγγελματική πορεία αλλά σήμερα δεν γνωρίζεις με βεβαιότητα που οδηγεί Σκέφτεσαι ότι είναι καιρός να κάνεις μερικές αλλαγές

Σταυροδρόμια καριέρας Μία ουσιαστική δεξιότητα για τον σύγχρονο εργαζόμενο Πότε;

Όταν στέκεσαι μπροστά σε ένα σταυροδρόμι πρέπει να λάβεις ώριμες αποφάσεις έτσι ώστε να: Έχεις εσύ τον έλεγχο της καριέρας σου Αποκτήσεις επίγνωση του εαυτού σου Να αποφύγεις λάθη Βρεις επαγγελματική ικανοποίηση Ατομικό Σύστημα Σχεδιασμού Σταδιοδρομίας (ΑΣΣΣ)

Ενδείξεις ότι βρίσκεσαι στο σταυροδρόμι…….. Είσαι δυσαρεστημένος/η Περνάς μια περίοδο πολλών αλλαγών στη ζωή σου Διαπιστώνεις ταχύτατες αλλαγές στον επαγγελματικό κλάδο σου ή στην εταιρεία σου Ανακαλύπτεις κάποιες νέες ευκαιρίες Επιθυμείς ταχύτερη επαγγελματική εξέλιξη Χρειάζεται να αποκτήσεις νέες δεξιότητες Χρειάζεται να αποκτήσεις νέες εμπειρίες Νιώθεις διαρκώς απογοήτευση στη δουλειά σου

Ενδείξεις ότι βρίσκεσαι στο σταυροδρόμι…….. Νιώθεις επαγγελματική εξουθένωση Εκφράζεις συνεχώς παράπονα Δυσκολεύεσαι στις επαφές σου με διευθυντές ή συναδέλφους Νιώθεις ότι παραμένεις στάσιμος Νιώθεις συχνά πλήξη Θεωρείς ότι η δουλειά απαιτεί περισσότερα από αυτά που μπορείς να προσφέρεις Αντιμετωπίζεις συχνά προβλήματα υγείας που έχουν ως πιθανή αιτία το εργασιακό άγχος

Μόνο μία υποχρεωτική πορεία…..δεν έχουν επιλογή Ποιο Σταυροδρόμι??

Αν νιώθεις ότι δεν έχεις επιλογή……οφείλεται Επιβεβλημένες αποφάσεις (μείωση προσωπικού) Οικογενειακά ζητήματα (μετακίνηση συζύγου) Θέματα υγείας (επιδόματα) Προσωπικές ανάγκες (οικονομικές ανάγκες) Επαγγελματικά θέματα (επισφάλεια) Προσωπικότητα (παραμένουν ανεξαρτήτως προβλημάτων)

Εγκλωβισμένος/η στο Σταυροδρόμι Αντικρουόμενες σκέψεις Προσωπική ταυτότητα Πίστη Φόβος Πίεση Υπερβολικά φορτωμένο πρόγραμμα Ανεπαρκείς πληροφορίες Χαμηλό ηθικό Αναβλητικότητα Δεν είσαι σίγουρος τι να κάνεις

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ Ένα σημείο επιλογών ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ Δεν αφορούν μόνο την αλλαγή εργασίας Να γνωρίσεις τον εαυτό σου Να μάθεις τις επιλογές σου ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η επίτευξη επαγγελματικής ικανοποίησης

Το Πρώτο Βήμα…… Αναρωτήσου…………………… Γιατί προβληματίζεσαι; Τι μορφή παίρνει ο προβληματισμός σου; Τι σε ικανοποιεί; Τι σε δυσαρεστεί; Σκέψου ……………………….. Την τωρινή θέση εργασίας Τον τωρινό επαγγελματικό κλάδο Την τωρινή σου εταιρεία Τέταρτη παράμετρος…….η προσωπική

Έλεγξε την οπτική σου…….. Η κρίση σου μπορεί να επηρεάζεται από εξωγενή προβλήματα Η επιτυχία του ΑΣΣΣ προϋποθέτει: Να δεις αντικειμενικά και με ειλικρίνεια τον εαυτό σου και τη σημερινή κατάσταση σου Να είσαι ρεαλιστής Πιστεύεις ότι υπάρχουν προβλήματα που επηρεάζουν την επαγγελματική σου ικανοποίηση; Ανάλυσε τα…………

ΕΠΤΑ ΟΠΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΘΕΣΗΣ Εξέτασε την τωρινή θέση εργασίας, τον επαγγελματικό κλάδο και την εταιρία σου και από τις επτά οπτικές γωνίες Συμβατότητα Ισορροπία Αναγνώριση Όρια Κατεύθυνση Διάρκεια Ρίσκο ΕΠΤΑ ΟΠΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΘΕΣΗΣ Πρόκειται δηλαδή για ένα ατομικό σύστημα σχεδιασμού σταδιοδρομίας που εφαρμόζει μια δοκιμασμένη διαδικασία δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων μέσα από πολλές οπτικές γωνίες!

ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΡΙΕΡΑΣ 1 παράμετρος: ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ Η Συμβατότητα αφορά τον επιτυχημένο ή όχι συνδυασμό ανάμεσα σε σένα και στην τωρινή θέση εργασίας σου, στον τωρινό επαγγελματικό κλάδο σου και στη τωρινή εργασία σου Χρησιμοποιούμε τον τροχό για να προσδιορίσουμε τα ενδιαφέροντα μας Ποια είναι τα καθήκοντα της τωρινής μας εργασίας Προσδιορίζουμε τις δεξιότητες, τις αξίες και τα ενδιαφέροντα που απαιτούνται για την επιτυχία στην τωρινή θέση εργασίας Σε ποιο βαθμό αυτά τα ενδιαφέροντα ταιριάζουν με τη τωρινή θέση εργασίας μας Σε ποιον βαθμό δε ταιριάζουν Υπάρχει η δυνατότητα να αναπτύξουμε την ήδη υπάρχουσα θέση μας για να πετύχουμε ένα καλύτερο συνδυασμό? ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΡΙΕΡΑΣ Εμπειρία εργασίας και ελεύθερου χρόνου Εκπαιδευτικό υπόβαθρο Σημαντικά πρόσωπα Προσωπικό Στυλ Αξίες Ενδιαφέροντα Δεξιότητες Αγορά εργασίας

2η παράμετρος: ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Η ισορροπία είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την καλή υγεία. Η ζωή είναι μια δυναμική ισορροπία πολλών παραγόντων- όπως κοινωνικοί, προσωπικοί, διανοητικοί, συναισθηματικοί, πνευματικοί, φυσικοί, εργασιακοί και ψυχαγωγικοί Κοινωνικός Συναισθηματικός Ψυχαγωγικός Πνευματικός Προσωπικός Διανοητικός Επαγγελματικός Έχει η ζωή μας ισορροπία και αίσθημα πληρότητας? Σε ποιο βαθμό? Σε ποιους τομείς υπάρχει έλλειψη ισορροπίας? Η εργασιακή μας κατάσταση βοηθάει ή εμποδίζει τις προσπάθειες μας για να διατηρήσουμε μια αίσθηση πληρότητας στη ζωή μας? Παίρνουμε δουλειά μαζί μας στο σπίτι? Και αν ναι πώς αυτό επηρεάζει τους υπόλοιπους τομείς της ζωής μας? Τι φταίει αν οι υπόλοιποι τομείς της ζωής μας βρίσκονται εκτός ισορροπίας? Ενημερώνουμε τους συναδέλφους μας ή τον προϊστάμενο μας ότι αντιμετωπίζουμε υπερβολικό φόρτο εργασίας?

3η παράμετρος: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ Η αναγνώριση είναι η αίσθηση που έχεις ότι οι άλλοι εκτιμούν τη συμβολή σου στον επαγγελματικό σου κλάδο και την αναγνωρίζουν με τρόπο που σε ικανοποιεί Με ποιους τρόπους αναγνωρίζεται η προσφορά σου στη τωρινή εργασιακή σου κατάσταση? Λαμβάνεις επαρκείς οικονομικές ανταμοιβές Αναγνωρίζονται οι ιδέες σου Δέχεσαι προφορική και γραπτή αναγνώριση της δουλειάς σου Σου παρέχονται επαρκή μέσα για να κάνεις καλά τη δουλειά σου Σου δίνονται ευκαιρίες για προαγωγή Είσαι ικανοποιημένος από το επίπεδο αναγνώρισης Έχεις εξακριβώσει τον τρόπο με τον οποίον γίνεται αναγνώριση

4η παράμετρος: Όρια Αισθάνεσαι να σου επιβάλλονται περιορισμοί στην εργασία σου; στον επαγγελματικό σου κλάδο; στην εταιρεία σου; Νιώθεις κλεισμένος/η σε καλούπια; Πόσο χώρο χρειάζεσαι για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου;

5η παράμετρος: Κατεύθυνση Η θέση σου στην εργασία σου βρίσκεται στη σωστή πορεία; Πώς βλέπεις τον εαυτό σου στο μέλλον; Τι αλλαγές βλέπεις στην πορεία; Βρίσκεσαι εν μέσω σημαντικών αλλαγών; Αξιολογείς την εργασία σου; Και με ποιό τρόπο; Πόσο κοντά βρίσκεσαι στην ολοκλήρωση των στόχων σου;

6η παράμετρος: Διάρκεια Πόσο καιρό προτίθεσαι να επενδύσεις το χρόνο σου και τα μέσα σου στην τωρινή θέση εργασίας, την σταδιοδρομία ή την εταιρεία σου; Πόσο καιρό έχεις ανησυχίες για την σταδιοδρομία σου; Υφίστασαι αλλαγές αυτή τη στιγμή, πόσο καιρό ακόμα θα συνεχιστούν; Πώς μπορείς να ενισχυθείς;

7η παράμετρος: Κίνδυνος Τί θα συμβεί αν εξακολουθήσεις την πορεία σου στην τωρινή εργασία σου; Τί θα συμβεί αν κινηθείς προς νέες κατευθύνσεις; Είσαι άνθρωπος που αναλαμβάνει κινδύνους και σε ποιο βαθμό; Ποιοί είναι οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζεις; ποιοι είναι οι φόβοι σου; Μπορείς να τους μειώσεις; Το τελικό αποτέλεσμα αξίζει τον κίνδυνο;

Δες τη Συνολική Εικόνα ……. Δες τη Συνολική Εικόνα ……. Αφού εξέτασες την παρούσα επαγγελματική κατάσταση από τις επτά οπτικές γωνίες, ήρθε η στιγμή να αξιολογήσεις και τις επτά παραμέτρους και να δεις τη συνολική εικόνα.

Δες τη Συνολική Εικόνα ……. Δες τη Συνολική Εικόνα ……. Συμβατότητα Ισορροπία Αναγνώριση Όρια Κατεύθυνση Διάρκεια Κίνδυνος Αθροίσματα 5 4 3 2 1 1 2 3 4 5 35 30 25 20 15 10 5 5 10 15 20 25 30 35 ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΠΡΟΣ ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

Λόγοι Για να παραμείνω στην πορεία μου Κατάγραψε τους λόγους για τους οποίους θα εξακολουθήσεις την πορεία σου (βαθμολογία από το 1-5) ή αν θα κινηθείς προς νέες κατευθύνσεις (βαθμολογία από το 1-5) και σύνδεσέ τους με καθεμία από τις τρείς παραμέτρους (θέση εργασίας, επαγγελματικός κλάδος και εταιρεία) Λόγοι Για να παραμείνω στην πορεία μου Λόγοι Για να κινηθώ προς νέες κατευθύνσεις Θέση εργασίας Εταιρεία Επαγγελματικός Κλάδος 5 4 3 2 1 1 2 3 4 5

Έλεγξε το Δρόμο/τους Δρόμους Ακόμα κι αν επιλέξεις να παραμείνεις στην εργασία σου, τα πράγματα έχουν αλλάξει … Εξέτασε ξανά καθεμία από τις επτά οπτικές γωνίες για μια νέα κατεύθυνση για το μέλλον. Γράψε: Πράγματα που πρέπει να κάνω για να παραμείνω στην πορεία μου ή για να κινηθώ σε νέες κατευθύνσεις…

Ξεχώρισε τις Επιλογές σου …επανεξέτασε τις 6 επιλογές σου και Τσεκάρισε αυτές που σου φαίνονται πιο αποδοτικές!!! ΤΡΕΧΟΝ ΠΕΔΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΡΕΧΟΝ ΠΕΔΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΡΕΧΟΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΡΕΧΟΝ ΠΕΔΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΡΕΧΟΝ ΠΕΔΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΝΈΟ ΠΕΔΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΝΕΟ ΠΕΔΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Σχέδιο Δράσης Για το Μονοπάτι που Διάλεξες Ποια κατεύθυνση προτιμάς περισσότερο; Γράψε το σχέδιο δράσης που επέλεξες Πράξε το ίδιο και στο μέλλον Αν ξαναβρεθείς σε σταυροδρόμι… Πλέον ξέρεις τι θα κάνεις… Εφόδια για το Ταξίδι Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα εφόδια που θα σου προσφέρουμε… Για να σε βοηθήσουν στο δρόμο που διάλεξες… Συζήτησέ το με άλλα άτομα, Μελέτησε βιβλία και ιστοσελίδες όπου μπορεί να βρείς τις πληροφορίες που χρειάζεσαι στην εκκίνηση σου…

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!! Βασιλάκη Δέσποινα Βλαχοστέργιου Χριστίνα Κωνσταντέλου Ελένη Μάμαλη Φωτεινή