Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Διδακτική της Πληροφορικής
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2016 Θέματα: Ύλη διαγωνισμάτων Εξοπλισμός εργαστηρίων / Αναλώσιμα Υλικά Ενημέρωση από τον Σύνδεσμο ΙΕΕΕ Κύπρου Διάφορα (Δείκτες Επιτυχίας / Διαγωνισμοί …) Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας

Εμπλοκή σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και διαγωνισμούς Συστήνεται η συμμετοχή όλων μας…

Διαγωνισμοί Δράση για την Ενέργεια (ΕΤΕΚ και Σύνδεσμος Καθηγητών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας) Μαθητικός Διαγωνισμός για έργα/εργασίες μαθητών για θέματα ΑΠΕ και ΕΞΕ (Υπηρεσία Ενέργειας του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού ) Αγώνας Μοντέλων Ηλιακού Αυτοκινήτου (Γυμν. Λινόπετρας) Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» (JA Cyprus) Διαγωνισμοί (ΙΠΕ): Μαθητές στην Έρευνα - ΜΕΡΑ και Τεχνολογία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση - ΤΕΚΕ Παγκύπριος Διαγωνισμός Science on Stage

Ερευνητικά προγράμματα ERASMUS+: MENTEP ATS2020

MENTEP Mentoring Technology Enhanced Pedagogy Σκοπός: Να αναπτυχθεί ένα αξιόπιστο, φιλικό προς το χρήστη και εφαρμόσιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς και την αυτο-αξιολόγηση της προόδους τους σχετικά με δεξιότητες ΤΠΕ. Θα εγγραφείτε στα 4 MOOCs (Ανοιχτά Διαδικτυακά Σεμινάρια) για να μάθετε περισσότερα για την ενσωμάτωση των τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, το εργαλείο αυτο-αξιολόγησης, τα αποτελέσματα και τα διδάγματα. Επιδιώκεται: Ενίσχυση των δεξιοτήτων αλλά και της αυτοπεποίθησης των εκπαιδευτικών να χρησιμοποιούν ΤΠΕ στην τάξη Αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών που είναι σε θέση να εφαρμόζουν καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις χρησιμοποιώντας ΤΠΕ …

ATS2020 Assessment of Transversal Skills 2020 Ταυτόχρονα, δίνει έμφαση στην ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού, μέσα από την εμβάθυνση σε νέες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και καινοτόμα εργαλεία για την ανάπτυξη και την εκτίμηση των δεξιοτήτων αυτών.

Πλαίσιο ATS2020 Εκπαίδευση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών κατά την πιλοτική εφαρμογή Ανάπτυξη ενός συστήματος εκτίμησης ικανοτήτων πριν και μετά την πιλοτική εφαρμογή Δημιουργία ενός αποθετηρίου καινοτόμων εκπαιδευτικών σεναρίων (με εφαρμογή ΤΠΕ) με στόχο την ανάπτυξη κομβικών δεξιοτήτων: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ κριτικής σκέψη, αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων (π.χ. office367, Mahara …), επίλυσης προβλημάτων…

Εκπαιδευτικά θέματα… Σχέδιο Μαθήματος (Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας) Πυρηνικές γνώσεις και Διαγωνίσματα

Σχέδιο μαθήματος

Ύλη Διαγωνισμάτων ΠΡΟΣΟΧΗ (όχι τέτοιου τύπου ερωτήσεις…) Ύλη διαγωνισμάτων Ύλη Διαγωνισμάτων ΠΡΟΣΟΧΗ (όχι τέτοιου τύπου ερωτήσεις…) 11. Εξηγήστε τον όρο θερμοσκληρυνόμενα πλαστικά και δώστε ένα παράδειγμα.

Πυρηνικές γνώσεις Γυμνασίου Α΄ Λυκείου

Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Γυμνάσιο Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Τεχνολογία Υλικών Α΄ Εφαρμογές υλικών και λόγοι επιλογής (π.χ. πλαστική κάλυψη χάλκινου καλωδίου, ξύλινοι πάγκοι κουζίνας με επικάλυψη μελαμίνης κ.ά.) Η σημασία της ανακύκλωσης υλικών. Β΄ Γιατί τα ελαστικά αυτοκινήτων είναι από συνθετικό καουτσούκ και όχι από φυσικό καουτσούκ των φυτειών. Προϊόντα που είναι φτιαγμένα από σύνθετα υλικά και να εξηγήσετε τους λόγους επιλογής τους. “Έξυπνο” υλικό που υπάρχει στην αγορά και η σημασία του. Γ΄ Η επιστήμη της νανοτεχνολογίας, τα έξυπνα υλικά και η σημασία τους για τον άνθρωπο (π.χ. εφαρμογές στην ιατρική).

Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχεδιασμός, Επικοινωνία – Σχέδιο Α΄, Β΄, Γ΄ Εφαρμογή Διαδικασίας Σχεδιασμού (σημαντικά στάδια για την επίλυση προβλημάτων). Κανόνες ασφάλειας (δεξιότητες χρήσεις εργαλείων κ μηχανημάτων). Παράμετροι του Σχεδιασμού (Ποιοι παράμετροι λήφθηκαν υπόψη στην σχεδίαση μιας καρέκλας γραφείου και ενός σκαμπό εργαστ.). Κλίμακα και εφαρμογές (κλίμακα σε χάρτες/σχέδια κ.ά.). Τοποθέτηση διαστάσεων σε σχέδια. Αναπτύγματα. Αναγνώριση τεχνικών σχεδίασης. Α΄ Τεχνικές σχεδίασης (ορθογραφική προβολή). Β΄ Τεχνικές σχεδίασης (πλάγια προβολή). Ελεύθερη σχεδίαση. Γ΄ Τεχνικές σχεδίασης (ισομετρική προβολή). Ελεύθερη σχεδίαση.

Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Γυμνάσιο Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενέργεια Α΄, Β΄, Γ΄ Πηγές, μορφές και μετατροπές ενέργειας. Α΄ Ενεργειακή συνείδηση. Κλιματικές αλλαγές (π.χ. στην Κύπρο…). Αίτια και τρόποι αντιμετώπισής των κλιματικών αλλαγών. Β΄ Τρόποι παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και περιβάλλον. Ενεργειακή σήμανση ηλεκτρικών συσκευών (ενεργειακή κατανάλωση). Γ΄ Τεχνολογικά προϊόντα και συστήματα που συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.

Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Γυμνάσιο Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Συστήματα και Τεχνολογία ελέγχου Α΄, Β΄, Γ΄ Σημασία και εφαρμογές των συστημάτων ελέγχου-αυτοματισμών (π.χ. Σύγκριση εφαρμογής αυτοματισμού με pcb για αυτόματο φωτισμό όταν νυχτώνει έναντι προγραμματισμού συστήματος με κουτί ελέγχου και Η.Υ.).

Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Γυμνάσιο Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ηλεκτρισμός-Ηλεκτρονικά Α΄ Κίνδυνοι και τρόποι προστασίας από το ηλεκτρικό ρεύμα. Ηλεκτρικά κυκλώματα και εφαρμογές (Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών για να έχετε φως, κίνηση, ήχο;) Β΄ Επίλυση προβλημάτων μέσα από ηλεκτρικά κυκλώματα (π.χ. Να σχεδιάσω και να κατασκευάσω ένα ηλεκτρικό μίξερ 12V, το οποίο να μπορεί να λειτουργεί με τρεις ταχύτητες). Εφαρμογές σταθερών και μεταβλητών αντιστατών. Γ΄ Επίλυση προβλημάτων μέσα από ηλεκτρονικά κυκλώματα. Ανάλυση κυκλωμάτων.

Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Γυμνάσιο Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Μηχανισμοί Α΄ Μοχλοί και σύνδεσμοι-μοχλών μέσα από εφαρμογές/προϊόντα.   Β΄ Βασικές λειτουργίες και εφαρμογές των μηχανισμών με τροχαλίες. Βασικές λειτουργίες και εφαρμογές του ατέρμονα κοχλία με οδοντοτροχό. Γ΄ Βασικές λειτουργίες και εφαρμογές των μηχανισμών με οδοντοτροχούς.

Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Γυμνάσιο Πυρηνικές Γνώσεις ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατασκευαστικά συστήματα Α΄ Η συνεισφορά των κατασκευαστικών συστημάτων μέσα από παραδείγματα (π.χ. γέφυρες…) Β΄ Καταπονήσεις κατασκευών. Γ΄ Τεχνικές δόμησης κατασκευών (Τι επιτυγχάνω με τη σχεδίαση και κατασκευή γέφυρας με αψίδα;).

Λύκειο Πυρηνικές Γνώσεις - Τεχνολογία Α’ Λυκείου (Αναλυτικό πρόγραμμα 2015 – 16) Τεχνολογία και Κοινωνία Η επίδραση της τεχνολογίας σε βασικούς τομείς της ζωής του ανθρώπου (στο σπίτι, στις μεταφορές, στην ιατρική στις τηλεπικοινωνίες κ.λπ.). Οι αρνητικές συνέπειες.

Λύκειο Πυρηνικές Γνώσεις - Τεχνολογία Α’ Λυκείου (Αναλυτικό πρόγραμμα 2015 – 16) Γραφική επικοινωνία Να κατανοεί τη σημασία του σχεδίου στην καθημερινή ζωή. Να μπορεί να σχεδιάζει αντικείμενα σε ισομετρική, πλάγια και ορθογραφική προβολή.

Λύκειο Πυρηνικές Γνώσεις - Τεχνολογία Α’ Λυκείου (Αναλυτικό πρόγραμμα 2015 – 16) Έρευνα Να κατανοεί τη σημασία της έρευνας. Να μπορεί να εκπονεί μια απλή τεχνολογική έρευνα (για αγορά και αξιολόγηση ενός τεχνολογικού προϊόντος όπως ένα τηλέφωνό ή έναν ηλ. Υπολογιστή). Να αξιολογεί τα αποτελέσματα ερευνών.

Λύκειο Πυρηνικές Γνώσεις - Τεχνολογία Α’ Λυκείου (Αναλυτικό πρόγραμμα 2015 – 16) Ψηφιακά Ηλεκτρονικά Να εντοπίζει και να επιλύει απλά πρακτικά προβλήματα δυο εισόδων και μιας εξόδου με λογική πύλη OR ή AND.

Λύκειο Πυρηνικές Γνώσεις - Τεχνολογία Α’ Λυκείου (Αναλυτικό πρόγραμμα 2015 – 16) Μηχανισμοί Να εντοπίζει απλές εφαρμογές μηχανισμών στην καθημερινή ζωή. Να εκπονεί απλές κατασκευές με χρήση μηχανισμών. Να υπολογίζει λόγους ταχυτήτων, ροπές και δυνάμεις.  

Ύλη Διαγωνισμάτων (20΄ λεπτά) ΓΡΑΠΤΕΣ ΑΣΚΣΗΣΕΙΣ Γραπτή άσκηση Α΄ Λυκείου Γραπτή άσκηση Α΄ Γυμν. - Μονάδες μέτρησης Γραπτή άσκηση Α΄ Γυμν. - Ενέργεια Γραπτή άσκηση Β΄ Γυμν. – Ηλ/κα Γραπτή άσκηση Α΄ Γυμν. - Σχέδιο Γραπτή άσκηση Α΄ Γυμν. - Υλικά

Εξοπλισμός εργαστηρίων / Αναλώσιμα Υλικά

Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα Εξοπλισμός εργαστηρίων / Αναλώσιμα Υλικά Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα  ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (κονδύλια διαθέσιμα) Προϋπολογισμός Σχολικών Εφορειών (από τη Σχολική Χρονιά 2015-16) Αγορά για Αναλώσιμα = €2,10 ανά μαθητή Αγορά εξοπλισμού = €0,50 ανά μαθητή Συντήρηση εξοπλισμού (σχολική εφορία)  σχετική εγκύκλιος… Προϋπολογισμός ΥΠΠ Αγορά για Αναλώσιμα (παραγγελίες μέσω πλατφόρμας και διάθεση μέσω Αποθήκης ΥΠΠ) Αγορά εξοπλισμού (διάθεση μέσω Αποθήκης ΥΠΠ)

Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα Εξοπλισμός εργαστηρίων / Αναλώσιμα Υλικά Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Ή / ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ Αγορές μέσω διαδικτύου και μέσω λιανικού εμπορίου - Επιτρέπονται αγορές μέσω διαδικτύου ή οποιουδήποτε εμπορικού καταστήματος μετά από ενημέρωση και έγκριση από την εφορία. Διαχείριση του Π/Υ Σχολικών Εφορειών (Συμψηφισμός €2,10+€0,50 μόνο μετά από έγκριση Εφορίας)   ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ Παραγγελίες αναλωσίμων μόνο Σημ.: Έγκαιρη παραλαβή αναλωσίμων υλικών ή/και εξοπλισμού από την αποθήκη του ΥΠΠ

Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα Εξοπλισμός εργαστηρίων / Αναλώσιμα Υλικά Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα Παραλαβή αναλωσίμων υλικών 2016-2017 ΠΡΟΣΟΧΗ (διαφορετική μορφή) ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ BC108

ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ BC108 C B E

c b e Επιβεβαιώστε την ορθή συνδεσμολογία – τοποθέτηση στο pcb προτού το εφαρμόσουν οι μαθητές…

Ενημέρωση από τον ΙΕΕΕ Κύπρου

Διάφορα - Συζήτηση Ευχαριστούμε