Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής Τάσος Λαδιάς Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Επαγγελματική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Κεφάλαιο 2ο: Το δομικό τεχνολογικό πλαίσιο υποστήριξης της ΚτΠ 2.1 Τηλεπικοινωνίες υποδομές 2.2 Δίκτυα 2.3 Βασικές υπηρεσίες.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
«Οικονομικές επιπτώσεις». Σήμερα οι επιχειρήσεις βασίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές,στα τηλέφωνα υψηλής τεχνολογίας, στα τηλεομοιότυπα, στα τοπικά.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Αντικείμενο, συνθήκες και προβλήματα της δραστηριοποίησης των Ελλήνων Τεχνικών στο εξωτερικό Εισήγηση Θεόδωρου Δραγκιώτη, Γ. Γραμματέα ΔΕ ΤΕΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Γιαννάκης Θεοδούλου Φυσικός - Επιχειρηματίας
Κεφάλαιο 2ο: Το δομικό τεχνολογικό πλαίσιο υποστήριξης της ΚτΠ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής Τάσος Λαδιάς Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Επαγγελματική απορρόφηση στην περιόδο οικονομικής κρίσης 16 και 17 Μαρτίου 2016 Νικαία-Ρέντης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής προοπτικές >>> μέλλον

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής προοπτικές >>> μέλλον στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο πορευόμαστε προς τη μεταβιομηχανική κοινωνία

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο πορευόμαστε προς τη μεταβιομηχανική κοινωνία που έχει τεράστιες ανάγκες σε προϊόντα και υπηρεσίες νέας τεχνολογίας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Οι εφαρμογές για κινητά θα δημιουργήσουν 3 εκατομμύρια θέσεις εργασίας «…Περνώντας στους αριθμούς της έρευνας που εκπόνησε η Cigaom για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής διαπιστώνει κανείς ότι η «app economy» (οικονομία των εφαρμογών) την επόμενη 5ετία έχει τη δυνατότητα της δημιουργίας 3 εκατομμυρίων νέων θέσεων εργασίας…»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Το χάσμα που χωρίζει τις χώρες της Ε.Ε. ως προς τα επίπεδα τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης είναι μεγάλο και ειδικότερα σε ό,τι αφορά την τεχνολογία της πληροφορίας και των επικοινωνιών. Σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Empirica, στα ανώτερα αυτά κλιμάκια επαγγελματικής εξειδίκευσης θα παραμείνουν κενές περίπου θέσεις εργασίας έως το τέλος της δεκαετίας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Σήμερα, λοιπόν, ύστερα από 60 περίπου χρόνια έχουμε διαπιστώσει ότι όχι μόνο δεν δημιούργησαν ανεργία οι υπολογιστές, αλλά έχουν δημιουργηθεί εκατομμύρια θέσεις εργασίας γύρω από αυτούς, μας έχουν κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη, πολλά επαγγέλματα έχουν αναβαθμιστεί και είναι αδύνατο να φανταστούμε τη ζωή μας χωρίς υπολογιστές

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Στις θα φτάσει η ζήτηση για στελέχη πληροφορικής στην Ελλάδα το 2015, ενώ εκτιμάται ότι περίπου θέσεις εργασίας δεν θα καταφέρουν να καλυφθούν από το υπάρχον εργατικό δυναμικό

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαικής Επιτροπής που είναι υπεύθυνος για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά, Andrus Ansip, το 2018 εκτιμάται ότι θα υπάρχουν στην Ευρώπη 4.8 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στον τομέα της πληροφορικής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Η Ελλάδα έχει τη χειρότερη επίδοση όσον αφορά τον αριθμό των νέων, ηλικίας 16 έως 24 ετών, που έχουν γνώσεις Προγραμματισμού… Το συγκεκριμένο κενό δεξιοτήτων στην ελληνική αγορά κάθε άλλο παρά άνευ σημασίας είναι, καθώς οι βασικές ικανότητες προγραμματισμού θεωρούνται, σήμερα, αναγκαίες για πολλές θέσεις εργασίας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο θέσεις εργασίας στον τομέα των ΤΠΕ αναζητούν πατρίδα στην Ευρώπη. Η Ελλάδα είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα που συνδυάζει υψηλά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό στις ειδικότητες υψηλής ζήτησης, το σχετικό φτηνό με όρους Δυτικής Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής εργατικό κόστος και δυτική αντίληψη, κουλτούρα και νοοτροπία εργασίας (western mentality)…

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο θέσεις εργασίας στον τομέα των ΤΠΕ αναζητούν πατρίδα στην Ευρώπη. Η Ελλάδα είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα που συνδυάζει υψηλά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό στις ειδικότητες υψηλής ζήτησης, το σχετικό φτηνό με όρους Δυτικής Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής εργατικό κόστος και δυτική αντίληψη, κουλτούρα και νοοτροπία εργασίας (western mentality)…

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο θέσεις εργασίας στον τομέα των ΤΠΕ αναζητούν πατρίδα στην Ευρώπη. Οι θέσεις εργασίας θα είναι εδώ ή θα στέλνουμε τα παιδιά μας στην Ευρώπη;

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Εκείνο που οι κυβερνήσεις δεν φαίνονται να καταλαβαίνουν είναι ότι το λογισμικό είναι το κοντινότερο πράγμα στη μαγεία που έχουμε εφεύρει μέχρι τώρα. Είναι καθαρή "σκεπτόμενη ουσία" – που σημαίνει ότι επιτρέπει σε έξυπνους ή ταλαντούχους ανθρώπους να δημιουργήσουν θαυμάσια πράγματα μόνο από "αέρα". Όλα όσα χρειαζόμαστε για να αλλάξουμε τον κόσμο είναι η φαντασία, η ικανότητα να προγραμματίζουμε και η πρόσβαση σε ένα φτηνό υπολογιστή...»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Εκείνο που οι κυβερνήσεις δεν φαίνονται να καταλαβαίνουν είναι ότι το λογισμικό είναι το κοντινότερο πράγμα στη μαγεία που έχουμε εφεύρει μέχρι τώρα. Είναι καθαρή "σκεπτόμενη ουσία" – που σημαίνει ότι επιτρέπει σε έξυπνους ή ταλαντούχους ανθρώπους να δημιουργήσουν θαυμάσια πράγματα μόνο από "αέρα". Όλα όσα χρειαζόμαστε για να αλλάξουμε τον κόσμο είναι η φαντασία, η ικανότητα να προγραμματίζουμε και η πρόσβαση σε ένα φτηνό υπολογιστή...»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Τα 87 περιζήτητα επαγγέλματα για τα επόμενα 7 χρόνια (πηγή: enet.gr). Με χρονικό ορίζοντα το 2020, ο ΣΕΒ παρουσίασε τα αποτελέσματα ενός μηχανισμού διάγνωσης των επιχειρηματικών αναγκών σε 8 καίριους τομείς της ελληνικής οικονομίας. Τομέας των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Τομέας των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) 1. Ειδικός Ανάπτυξης Εφαρμογών Κινητής Τηλεφωνίας 2. Ειδικός Ανάπτυξης Λογισμικού ή Προγραμματιστής 3. Αναλυτής Συστημάτων/ Σχεδιαστής Δικτύων 4. Αναλυτής Επιχειρησιακών Αναγκών και Διαδικασιών 5. Υπεύθυνος Διαδικτύου 6. Μηχανικός Δικτύων 7. Σχεδιαστής Ενοποιημένων Συστημάτων 8. Υπεύθυνος Τεχνικής Ανάπτυξης και Ανάπτυξης Δικτύων 9. Υπεύθυνος Ποιότητας Πληροφοριακών Συστημάτων/ Δικτύων 10. Υπεύθυνος Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων/ Δικτύων 11. Μηχανικός Υλικού 12. Ειδικός Εφαρμογής Ελέγχων στην Ανάπτυξη Λογισμικού και στην Εγκατάσταση Υλικού 13. Υπεύθυνος Σχεδιασμού Προϊόντων ή/και Υπηρεσιών 14. Υπεύθυνος Έργων ΤΠΕ 15. Διαχειριστής Βάσεων Δεδομένων και Κέντρων Δεδομένων 16. Υπεύθυνος Πληροφοριακού Συστήματος/ Λειτουργίας Δικτύου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Οι 12 καλύτερες δουλειές του 2014 Μηχανικοί Πετρελαίου, Προγραμματιστές λογισμικού, εφαρμογών και λογισμικού συστήματος, Αναλυτές Πληροφοριών Ασφάλειας, Φυσικοθεραπευτές, Διαχειριστές Βάσεων Δεδομένων, Αναλυτές Χρηματοοικονομικών, Λογιστές, Αναλυτές στην έρευνα αγοράς και ειδικοί στο μάρκετινγκ, Προγραμματιστές, Ειδικοί σε Εκπαίδευση και Ανάπτυξη, Οργανωτές συναντήσεων, και εκδηλώσεων, Διερμηνείς και Μεταφραστές

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο «…Στην Ελλάδα σήμερα, δραστηριοποιούνται πολλές εταιρείες τεχνολογίας, νέες και παλαιότερες, με μεγάλο ποσοστό του τζίρου τους να προέρχεται από πωλήσεις στο εξωτερικό. Είναι μάλιστα τόσο σημαντική η εξαγωγική δραστηριότητα του πρωτογενούς τομέα της παραγωγής λογισμικού, που ξεπερνά τα 700 εκατ. ευρώ ετησίως (όταν οι εξαγωγές αγνού παρθένου ελαιόλαδου είναι 300 εκατ.).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Επειδή ο κλάδος αυτός αναπτύσσεται διαρκώς, οι περισσότερες από αυτές τις εταιρείες αναζητούν σήμερα πολλούς νέους προγραμματιστές, εξοικειωμένους με το internet και τις τεχνολογίες ανάπτυξης εφαρμογών για το web και τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα…»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο διάκριση ΤΠΕ από Πληροφορική χρήστης - παραγωγός

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Η πορεία τη δεκαετία του ΄90

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Η πορεία τη δεκαετία του ΄90 Η στροφή προς τις ΤΠΕ το 2000 η δική μας αδράνεια

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Η πορεία τη δεκαετία του ΄90 Η στροφή προς τις ΤΠΕ το 2000 η δική μας αδράνεια Η επάνοδος στην πληροφορική το 2010 το σημερινό “κόψιμο” δρόμου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ = Οι καινοτομικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει η πληροφορική και οι Τ.Π.Ε. στο σχολείο Μια παρεξήγηση: στο διεθνές περιβάλλον ως χώρα σε προσωπικό επίπεδο Ως γονιός…

Επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της πληροφορικής Τάσος Λαδιάς Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Επαγγελματική απορρόφηση στην περιόδο οικονομικής κρίσης 16 και 17 Μαρτίου 2016 Νικαία-Ρέντης ευχαριστώ για την προσοχή σας