ΜΑΘΗΜΑ 1. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ * Επιχειρηματίας:ένα άτομο που ιδρύει και/ή διοικεί μια επιχείρηση *Επιχειρηματικές ευκαιρίες:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
Το Προφίλ των Επενδυτών Profile of Prospective Franchisees.
Εφαρμογή των Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: SEVESO, ATEX, IPPC Μυρτώ Κωνσταντινιδου Εργαστήριο Αξιοπιστίας Συστημάτων και Βιομηχανικής Ασφάλειας ΕΚΕΦΕ.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Παιδιά με παράγοντες «υψηλού κινδύνου». Η ανάπτυξη ενός παιδιού μπορεί να επηρεαστεί από ατομικούς- βιολογικούς παράγοντες, οι οποίοι δρουν προγεννητικά.
1 Διερεύνηση μιας υδατογεγούς ή τροφικής επιδημικής έκρηξης Τάνια Αρβανιτίδου-Βαγιωνά Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 5: Εκτίμηση Κιδύνου Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ … Πάμε να γράψουμε την πρώτη μας περίληψη !
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Έμπορος Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Πολυμέρης Καλλίμαχος (Α.Μ 8250 ) Χατζητρανού Ελένη-Γεωργία( Α.Μ 8451)
«Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας: Φιλοσοφία, στόχοι και υπηρεσίες σε φοιτητές και αποφοίτους του ΤΕΙ Μεσολογγίου» Δρ. Αριστογιάννης Γαρμπής.
Δημήτρης Λαμπρούλης1 Διοίκηση ΜΜΕ. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης.
Αποφάσεις Διανομής. Εισαγωγή Για την διανομή των αγαθών από τον παραγωγό στον καταναλωτή απαιτείται μια σειρά λειτουργιών και δραστηριοτήτων μάρκετινγκ,
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Υποδοχή Πρωτοετών Φοιτητών 2015 Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
FRANCHISE Πηγή franchice portal.gr. Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Εισηγήτρια: Τσιμεράκη Βαρβάρα, ACCT, MSc (
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης ΤΕΙ Λάρισας.
Επιδημιολογία και Πρόληψη Ατυχημάτων Ζωή Τσίμτσιου, MSc, PhD Επιμελήτρια Α΄ Γενικής Ιατρικής, Κ.Υ. Αστικού Τύπου Ευόσμου Επιστημονικός Συνεργάτης Εργαστηρίου.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 14: Διατροφικά συμπληρώματα Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Τύποι κινδύνων Οι βασικοί τύποι κινδύνων είναι δύο:
MOORE STEPHENS GREECE.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ"
Αναδοχή & σχεδιασμός ελέγχου
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Ευάγγελος Λιάρας IE & Chatham House, Centre on Global Health
Προσδιορισμός Υπολειμμάτων Φυτοφαρμάκων στα Τρόφιμα
The Costs of Sovereign Default: Theory and Empirical Evidence
Τρέχουσα και Προθεσμιακή Αγορά
Το σύστημα της Δικαιόχρησης (Franchising) και ο Επιχειρηματίας
Τύποι Χρηματοδότησης (B)
Εισαγωγή στην επιλογή μονάδων και τη δειγματοληψία
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Microenterpise Microinsurance Microriskmanagement
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
An illusory consensus behind GMO Health Assessment
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.
Πρακτικη αςκηςη ςτην κοινοτητα
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Project Ο ΈΡΩΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ
Ποικιλία επισιτιστικών υπηρεσιών
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
Λειτουργίες Επισιτιστικών Τμημάτων (Θεωρία) Κεφάλαιο 1:
Διατροφή-Διαιτολογία
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΕ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Project τμηματοσ γυναικων
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Κεφαλαιακός Προϋπολογισμός
Σχέδιο Ασφάλειας Νερού για τις ΔΕΥΑ Βασικές έννοιες- Βήματα υλοποίησης
Πειραματικο ΓΕ.Λ. Πατρων
ΒΙΟΤΥΡ ΑΕΒΕ Από το 1976.
Croy 8 - Exercises ὁ θεὸς ἀποστέλλει τοῦτον τὸν προφήτην εἰς τὸν λαόν.
Висока пословна школа струковних студија Нови Сад
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
Προκλήσεις Ολιστικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΥΓΕΙΑ … Η κατάσταση της απόλυτης φυσικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι αποκλειστικά η απουσία νόσου ή αναπηρίας . (WHO, 2001, p.1) Σύμφωνα.
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι «πανομοιότυπες» οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται στη συνέχεια,
Εκπαιδευτική πολιτική (ΕΚ)
Quality assessment of the included studies according to Cochrane Collaboration’s tools for randomised controlled trials (RCTs) and A Cochrane Risk Of Bias.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ 1. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ * Επιχειρηματίας:ένα άτομο που ιδρύει και/ή διοικεί μια επιχείρηση *Επιχειρηματικές ευκαιρίες: παραδείγματα από την ελληνική και διεθνή εμπειρία: -Ιντρακομ -Glory Foods

o Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα της Επιχειρηματικότητας Πλεονεκτήματα *Η ανταμοιβή του κέρδους (για το χρόνο και χρήμα που διέθεσε, αλλά και για τους κινδύνους και πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει) *Η ανταμοιβή της ανεξαρτησίας (ελευθερία από την εποπτεία και τους κανόνες των γραφειοκρατικών οργανισμών, δυνατότητα ευελιξίας στις προσωπικές ζωές και τις εργασιακές συνήθειες) *Η ανταμοιβή ενός ικανοποιητικού τρόπου ζωής (ελευθερία από τις συνηθισμένες, βαρετές και μη προκλητικές εργασίες) o Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα της Επιχειρηματικότητας Πλεονεκτήματα *Η ανταμοιβή του κέρδους (για το χρόνο και χρήμα που διέθεσε, αλλά και για τους κινδύνους και πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει) *Η ανταμοιβή της ανεξαρτησίας (ελευθερία από την εποπτεία και τους κανόνες των γραφειοκρατικών οργανισμών, δυνατότητα ευελιξίας στις προσωπικές ζωές και τις εργασιακές συνήθειες) *Η ανταμοιβή ενός ικανοποιητικού τρόπου ζωής (ελευθερία από τις συνηθισμένες, βαρετές και μη προκλητικές εργασίες)

Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα της Επιχειρηματικότητας Μειονεκτήματα *Σκληρή εργασία, πολλές ώρες εργασίας *Συναισθηματική ενέργεια, ένταση *Επιχειρηματικό ρίσκο που συνδέεται με την πιθανότητα αποτυχίας

Χαρακτηριστικά επιχειρηματιών *Ανάγκη για την επίτευξη στόχων Μια ανάγκη για επιτυχία, όπου η επιτυχία μετριέται έναντι ενός προσωπικού προτύπου τελειότητας. Ψυχολόγοι έχουν ανακαλύψει θετικό συσχετισμό ανάμεσα στην ανάγκη για επίτευξη κάποιων στόχων και στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Η επιχειρηματική δραστηριότητα γίνεται προφανής σε πολύ μικρή ηλικία (π.χ. ένα παιδί φτιάχνει ένα δρόμο από χαρτί, αναθέτει την εκτέλεση του έργου στον μικρότερο αδερφό ή αδερφή και έπειτα δοκιμάζει κάτι άλλο). * Προθυμία για ριψοκίνδυνες πράξεις (risk lovers) Ψυχολόγοι έχουν ανακαλύψει ότι άτομα που νιώθουν έντονα την ανάγκη επίτευξης κάποιων στόχων έχουν επίσης την τάση να ρισκάρουν σε λογικά πλαίσια

Χαρακτηριστικά επιχειρηματιών * Αυτοπεποίθηση Εσωτερική θέση ελέγχου: πεποίθηση ότι η επιτυχία ενός ατόμου εξαρτάται από τις προσωπικές του προσπάθειες (σε αντίθεση με την εξωτερική θέση ελέγχου: πεποίθηση ότι η επιτυχία ενός ατόμου εξαρτάται περισσότερο από την τύχη ή τη μοίρα) * Πάθος για την επιχείρηση Το πάθος για μια επιχείρηση όπως και για οποιαδήποτε αιτία δημιουργεί πείσμα και προθυμία για σκληρή εργασία

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα *Ο αριθμός των επιχειρήσεων με ιδιοκτήτη γυναίκα αυξάνεται συνεχώς *Οι γυναίκες ιδρύουν επιχειρήσεις σε μη παραδοσιακές βιομηχανίες με φιλόδοξα σχέδια για ανάπτυξη και κέρδος *Αντιμετωπίζουν προβλήματα που είναι κοινά σε όλους τους επιχειρηματίες *Αντιμετωπίζουν όμως και δυσκολίες που σχετίζονται με τη νεότητά τους στους επιχειρηματικούς κύκλους π.χ. η έλλειψη πρόσβασης στην πίστωση *Περιορισμένες ευκαιρίες για επιχειρησιακές σχέσεις με άλλους σε παρόμοιες θέσεις στις τοπικές, κυρίως ανδρικές, επιχειρηματικές και επαγγελματικές ομάδες.

Κατηγορίες επιχειρηματιών *Ιδρυτές ένας επιχειρηματίας που δημιουργεί μια νέα επιχείρηση, αφού ερευνήσει την αγορά, συγκεντρώσει πόρους και βρει τις κατάλληλες εγκαταστάσεις *Γενικοί Διευθυντές ένας επιχειρηματίας ο οποίος λειτουργεί ως διαχειριστής της επιχείρησης * Franchisees (=δικαιοχρήστες) ένα άτομο του οποίου η εξουσία περιορίζεται από μια συμβατική σχέση με έναν οργανισμό που κάνει franchising (δικαιόχρηση). Οι franchisees διαφέρουν από τους γενικούς διευθυντές στο βαθμό ανεξαρτησίας που έχουν.

Κατηγορίες επιχειρηματιών με βάση την υποδομή τους * Επιχειρηματίας τεχνίτης ένα άτομο που ιδρύει μια επιχείρηση έχοντας περισσότερες τεχνικές ικανότητες και λιγότερη επιχειρηματική γνώση. Έχουν τα εξής χαρακτηριστικά -είναι πατερναλιστικοί -διστάζουν να μεταβιβάσουν αρμοδιότητες -χρησιμοποιούν λίγες πηγές κεφαλαίου για να δημιουργήσουν τις εταιρείες τους -καθορίζουν τη στρατηγική του μάρκετινγκ με βάση τα παραδοσιακά συστατικά της τιμής, της ποιότητας και της φήμης της εταιρίας -οι προσπάθειες που καταβάλλουν για τις πωλήσεις είναι κυρίως προσωπικές -το χρονικό διάστημα του προσανατολισμού τους είναι σύντομο, με λίγα σχέδια για μελλοντική ανάπτυξη ή αλλαγή (π.χ. μηχανικός αυτοκινήτων, αισθητικό)

Κατηγορίες επιχειρηματιών με βάση την υποδομή τους * Επιχειρηματίας καιροσκόπος ένα άτομο που ιδρύει μια επιχείρηση έχοντας τόσο εξειδικευμένες διοικητικές ικανότητες όσο και τεχνικές γνώσεις. Έχουν τα εξής χαρακτηριστικά: -δεν είναι πατερναλιστικοί -δεν διστάζουν να μεταβιβάσουν αρμοδιότητες -χρησιμοποιούν διάφορες πηγές κεφαλαίου για να δημιουργήσουν τις εταιρείες τους -υιοθετούν διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ π.χ. μικροεργολάβος Κατηγορίες επιχειρηματιών με βάση την υποδομή τους * Επιχειρηματίας καιροσκόπος ένα άτομο που ιδρύει μια επιχείρηση έχοντας τόσο εξειδικευμένες διοικητικές ικανότητες όσο και τεχνικές γνώσεις. Έχουν τα εξής χαρακτηριστικά: -δεν είναι πατερναλιστικοί -δεν διστάζουν να μεταβιβάσουν αρμοδιότητες -χρησιμοποιούν διάφορες πηγές κεφαλαίου για να δημιουργήσουν τις εταιρείες τους -υιοθετούν διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ π.χ. μικροεργολάβος

Κατηγορίες επιχειρήσεων με βάση τη δυνατότητά τους για ανάπτυξη και κέρδη *Οριακή επιχείρηση Οποιαδήποτε μικρομεσαία επιχείρηση η οποία παρέχει ελάχιστα κέρδη στον ιδιοκτήτη της (π.χ. μικρά καθαριστήρια, ανεξάρτητα συνεργεία, ινστιτούτα καλλονής, βενζινάδικα, καταστήματα επιδιόρθωσης οικιακών συσκευών) *Ελκυστική Μικρομεσαία επιχείρηση Οποιαδήποτε μικρομεσαία επιχείρηση η οποία παρέχει ουσιαστικά κέρδη στον ιδιοκτήτη της *Επιχειρήσεις μεγάλων δυνατοτήτων Οποιαδήποτε επιχείρηση με πολύ καλές προοπτικές ανάπτυξης (π.χ. εταιρίες υψηλής τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιών κλπ)

Το μεταβαλλόμενο πλαίσιο των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων 1. Ανάπτυξη των υπερκαταστημάτων 2. Επέκταση της τεχνολογίας πληροφοριών και του Ιντερνετ 3. Εμφάνιση μιας παγκόσμιας οικονομίας

Διεθνής Ταξινόμηση των επιχειρήσεων με βάση την απασχόληση: 1-9 άτομα: πολύ μικρές άτομα: μικρές άτομα: μεγάλες 500 και άνω: πολύ μεγάλες

Ποιοτικά χαρακτηριστικά των ΜΜΕ στην Ελλάδα – 69 επιχειρήσεις στους 1000 κατοίκους (ο μεγαλύτερος αριθμός στην ΕΕ-15) – Μέσο μέγεθος επιχειρήσεων: 3 άτομα (ο μικρότερος αριθμός στην ΕΕ-15) – % απασχόλησης σε επιχειρήσεις μέχρι 9 άτομα: 61% (ο μεγαλύτερος αριθμός στην ΕΕ-15) – % αυτοαπασχόλησης στην Ελλάδα: περίπου 30% (το μεγαλύτερο στην ΕΕ-15)

Επιπλέον – «Θνησιμότητα» των ΜΜΕ:το 50% των νέων ΜΜΕ κλείνουν δύο έως τρία χρόνια μετά την ίδρυσή τους. – Παραγωγικότητα των ΜΜΕ: μικρότερη των μεγάλων επιχειρήσεων. – Ερευνητική και τεχνολογική δραστηριότητα: ανύπαρκτη

Τα εμπόδια στη λειτουργία των ελληνικών ΜΜΕ – Χρηματοδοτικά (εγγενή) Μεγαλύτερα επιτόκια Βραχυπρόθεσμος δανεισμός Λιγότερες ευκαιρίες χρηματοδότησης Λιγότερα χρηματικά μέσα – Φορολογικά – Διοικητικά

Οι συνέπειες των εμποδίων για τις ΜΜΕ Παγίδα παραοικονομίας: Οι ΜΜΕ αναγκάζονται να λειτουργούν στην υπόγεια οικονομία

Η εποχή των πληροφοριών και το Ιντερνετ *Οι εφαρμογές της νέας τεχνολογίας ποικίλουν ευρέως. Συνδέονται με την μηχανογραφημένη λογιστική, την απόκτηση πληροφοριών και την πώληση μέσω του Ιντερνετ, την επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την τηλεδιάσκεψη κλπ. Το Ιντερνετ συνδέει τα τοπικά δίκτυα υπολογιστών παγκοσμίως και επιτρέπει να ταξιδεύουν τα μηνύματα με ιδιαίτερα μεγάλες ταχύτητες παρέχοντας αποτελεσματικά παγκόσμια έκταση σε μια μικρομεσαία επιχείρηση

Η εμφάνιση μιας παγκόσμιας οικονομίας Μορφές ιδιωτικοποίησης *Η τάση προς μια παγκόσμια οικονομία επιφέρει ένα είδος ανταγωνισμού και δημιουργεί επιχειρηματικές ευκαιρίες. Η αυξανόμενη παρουσία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων διεθνώς έχει τροποποιήσει την εικόνα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ως αυστηρά εγχώρια. Ο αριθμός των επιχειρήσεων που λειτουργούν σαν εισαγωγείς και εξαγωγείς αυξάνεται, μαζί με τον συνολικό όγκο των διεθνών επιχειρήσεων.

Τα κερδοφόρα στοιχεία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων 1. Εστίαση στον πελάτη Η καλή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να προσφερθεί από μια επιχείρηση οποιουδήποτε μεγέθους. Όμως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα από τις μεγάλες να το επιτύχουν. Εάν διοικούνται σωστά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να εξυπηρετούν τους πελάτες χωρίς να ανταγωνίζονται μέσα από στρώματα γραφειοκρατίας ή να διασπούν εταιρικές πολιτικές που τείνουν να καταπνίγουν την πρωτοβουλία του προσωπικού. Σε πολλές περιπτώσεις, οι πελάτες γνωρίζονται προσωπικά με τον επιχειρηματία και άλλα άτομα κλειδιά στην μικρομεσαία επιχείρηση. 2. Ακεραιότητα και Υπευθυνότητα Λόγω της προσωπικής σχέσης επιχειρηματία-πελάτη παρέχεται περισσότερο ποιοτική εργασία και αναπτύσσεται η ακεραιότητα και η αξιοπιστία στις σχέσεις με τον πελάτη 3. Καινοτομία Η καινοτομία εστιάζεται κυρίως στην διεξαγωγή των εργασιών και όχι στη δημιουργία νέων προϊόντων όπου υπερέχουν οι μεγάλες επιχειρήσεις.