Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 10 η Νέες Τεχνολογίες και Τουριστικό Μάρκετινγκ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Πώς Αλλάζει η Λήψη Αποφάσεων
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Επιχειρησιακά Μοντέλα στο Η-Εμπόριο
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιος ο στόχος;
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 10 η Νέες Τεχνολογίες και Τουριστικό Μάρκετινγκ

Χαρακτηριστικά της Νέας Οικονομίας Η αξία μεταφέρεται από την κυριότητα των υλικών στοιχείων του ενεργητικού στα άυλα στοιχεία. Οι επιχειρήσεις αναθέτουν σε άλλες επιχειρήσεις δραστηριότητες εντάσεως ενεργητικού. Η αξία μεταφέρεται από τις επιχειρήσεις προϊόντων στις επιχειρήσεις που μπορούν να προσφέρουν υψηλή εξατομίκευση (customization) με μικρό κόστος ή σε επιχειρήσεις που προσφέρουν λύσεις. Η ολοκλήρωση της αλυσίδας αξίας και η διενέργεια συνεργασιών αυξάνονται. Η επιχειρηματικότητα έχει αυξηθεί σημαντικά. Νέες μάρκες «κτίζονται» σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Περισσότερες επιχειρηματικές εργασίες διενεργούνται ηλεκτρονικά. Οι ραγδαίες τεχνολογικές αλλαγές οδηγούν πολλές επιχειρήσεις στην απαξίωση.

Οι Τουρ Eπιχ/σεις Εξελίσσονται μέσω Πέντε (5) Σταδίων Στάδιο έμφασης στις συναλλαγές πώλησης Στάδιο διαφοροποίησης προϊόντων (χαρακτηριστικά, σχεδιασμός, σηματοποίηση) Στάδιο εξυπηρέτησης πελάτη (υποστήριξη προϊόντων, συστήματα εξυπηρέτησης πελάτη). Στάδιο τμηματοποίησης πελατών και διαφοροποίησης καναλιών διανομής Στάδιο «πελατοκεντρικού» συστήματος που καλύπτει όλη την επιχείρηση (Enterprise-wide customer database)και διοίκησης σχέσεων με τον πελάτη (customer relationship management).

Οι Κυριότερες Δυνάμεις που Επηρεάζουν το Κοινωνικό και Οικονομικό Περιβάλλον

Ο Τρόπος Σκέψης του Πελάτη Σήμερα

Πιέσεις Προς στους Παραγωγούς

Νέα Οικονομία Υψηλότερη ποιότητα Καλύτερη εξυπηρέτηση Χαμηλότερες τιμές Υψηλότερο μερίδιο αγοράς Εξατομίκευση Συνεχής βελτίωση προϊόντων Προϊοντικές καινοτομίες Είσοδος σε αγορές με μεγάλη ανάπτυξη Υπερ-εκπλήρωση προσδοκιών πελατών

Συνηθισμένοι Τρόποι Αντιμετώπισης του Ανταγωνισμού Μειώστε τα κόστη και τις τιμές. Δαπανήστε περισσότερα απ’ ότι ο ανταγωνισμός. Κάντε τα πράγματα καλύτερα απ’ ότι ο ανταγωνισμός (“λειτουργική υπεροχή”). Κάντε τα πράγματα διαφορετικά απ’ ότι ο ανταγωνισμός (“στρατηγική διαφοροποίηση”).

Μια Διαφορετική Προσέγγιση «Υιοθετήστε το διαδίκτυο. Φέρτε μου ένα πλάνο του πώς θα αλλάξετε την επιχείρησή σας πέρα από τη δημιουργία μιας σελίδας στο Internet.» Bill Gates: «Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) θα αλλάξει τα πάντα –ή θα προσθέσει ένα ακόμα μικρό κανάλι πώλησης;» «Το Internet δεν είναι απλά ένα ακόμα κανάλι πώλησης. Θα μεταβάλλει την επιχείρησή σας. Η επιχείρηση του μέλλοντος θα λειτουργεί με ένα ψηφιακό νευρικό σύστημα (digital nneural system).»

E-Commerce, E-Business & E- Procurement Ηλεκτρονικό εμπόριο (E-commerce): αγορές και πωλήσεις on-line E-business: ηλεκτρονική λειτουργία της επιχείρησης (Intranet, Extranet, καιInternet) –Customer relationship management (CRM) –Supply chain management (SCM) –Enterprise resource planning (ERP) Ηλεκτρονικές αγορές/προμήθειες (E-procurement): αγορές προμηθειών επιχείρησης μέσω του Internet

Νέα Μοντέλα Marketing Η έλλειψη λιανεμπορικών μεσαζόντων θα συνδυαστεί με την εμφάνιση μεσαζόντων ηλεκτρονικού εμπορίου Σελίδες δημοπρασιών και πλειοδοτικών διαγωνισμών (E- bay.com) Οι μεσάζοντες πωλήσεων (Shopping agents) («bots») (e- Compare, Bottom Dollar) θα παραθέτουν όλες τις σελίδες πώλησης ενός αντικειμένου και θα αναγράφουν τις τιμές Οι καταναλωτές θα μπορούν να ορίζουν την τιμή (Priceline.com) Ο μετα-μεσολαβητής συνθέτει όλα τα επιμέρους μέρη τα οποία σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο προϊόν (Edmunds.com) Πολλοί «ηλεκτρονικοί» λιανέμποροι (e-tailers) διευρύνουν την γκάμα προϊόντων που προσφέρουν (Amazon)

Βusiness-to-Business On-line Marketing Η αγορά Business-to-Consumer (B2C) είναι σήμερα $40 δισ. Και υπολογίζεται να αυξηθεί στα $250 δισ.μέχρι το2015. Η αγορά Business-to-Business (B2B) είναι $470 δισ.σήμερα και υπολογίζεται να αυξηθεί στα$3 τρισ μεχρι το 2015 Γι’ αυτό, η B2B αγορά είναι σήμερα10x B2C.Το2020, θα είναι18x B2C.

Κάθετα Κομβικά Κέντρα Οι σελίδες στο διαδίκτυο οργανώνονται γύρω από συγκεκριμένους βιομηχανικούς κλάδους (πλαστικά, σίδηρος, κρέαςκαι πουλερικά). –Μία σελίδα (Chemdex) χρεώνει την τοποθέτηση καταλόγων διαφόρων προμηθευτών on-line συν 6% για κάθε συναλλαγή. –Ακόμα, μία άλλη σελίδα διενεργεί δημοπρασίες προκειμένου να «ξεφορτωθεί» τα πλεονάζοντα αποθέματα προϊόντος σε εκείνη την αγορά. Τα ηλεκτρονικά κομβικά κέντρα (E-hubs) αυξάνουν την αποδοτικότητα της αγοράς με τη μείωση του κόστους έρευνας και την αύξηση της διαφάνειας στις τιμές. Οι κομβικές πύλες θα υπερισχύσουν σε σχέση με τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις (Schwab, Quicken)

Η Εμφάνιση του «Αντίστροφου Μάρκετινγκ» («Reverse Marketing») Αντίστροφη τιμολόγηση (priceline.com) Αντίστροφη διαφήμιση (προς τον τελικό χρήστη-pull, όχι προς τον ενδιάμεσο-push) Αντίστροφες προωθητικές ενέργειες (netcentives, bonusmail, freeride) Αντίστροφος σχεδιασμός προϊόντος (garden.com) Αντίστροφηεξατομίκευση (lands end)

Το Internet Θα Οδηγήσει σε Χαμηλότερες Τιμές Shopping bots Τιμολόγηση καθοριζόμενη από τον πελάτη (priceline.com) Τιμολόγηση με βάση την ποσότητα αγοράς (mercata.com, powerbuy.com) Εξατομικευμένη τιμολόγηση, όπου ο πώλητης γνωρίζει αρκετά για κάθε πελάτη ώστε να τον τιμολογεί ανάλογα Τιμολόγηση βάσει προσόδου (yield-based pricing) Αγορές δημοπρασιών Σελίδες όπως η buy.com οι οποίες τιμολογούν στο κόστος και αναπληρώνουν μέσω των εσόδων από τη διαφήμιση. «Κακομαθαίνουν την αγορά.» Μοντέλα Marketing

Βιβλιογραφία Ανδριώτης Κ., (2007), Κεφ. 10, ‘Νέες Τεχνολογίες και Μάρκετινγκ Τουρ. Επιχειρήσεων’ (σελ. 247 – 263) Τζωρτζάκης Κ., & Τζωρτζάκη Α., (2002), Κεφ. 10, ‘Ιντερνέτ Μάρκετινγκ’, (σελ. 424 – 452) Werthner H., and Ricci F., (2004), “E – Commerce and Tourism”, Communications of the ACM, vol. 47 (12), pp